mijne zijn misluktquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:15 schreef MrX1982 het volgende:
Waar zijn de caps?
quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:16 schreef bassieVL het volgende:
goede aflevering tot nu toe!!
goed in proefen, verder een opgefokt kneusjequote:Op zondag 31 oktober 2004 21:17 schreef martinuhhh het volgende:
Jammer dat hij weggaat. Vond hem wel een terechte winnaar.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:16 schreef Noca het volgende:
Ik was te laat bij Marjolein
quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:21 schreef Eightball het volgende:
Volgens mij vindt Peter het ook geen probleem als je zijn vrouw een beurt geeft.
dat is ook gewoon goed te eten. en nu gaat Peter, lekker. dadelijk blijven alleen de verstekelingen over. Matthias heeft met zijn keuze nu wel bereikt wat hij wil, Mo en Peter dr uitquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:23 schreef Mute_Me het volgende:
klaar gaat weer zeiken... ik had alang een mes tussen...
Als Marjolein weg gaat moet ze dr bikini verbrandenquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:24 schreef blackmage het volgende:
kleren verbranden !?
Ja maar het is is zo zwaaaaa-haaaar!quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:24 schreef tong80 het volgende:
Geef je dan niet op.
hahaquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:24 schreef rubbereend het volgende:
Matthias heeft met zijn keuze nu wel bereikt wat hij wil, Mo en Peter dr uit
Marjolein moet blijvenquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Als Marjolein weg gaat moet ze dr bikini verbranden
Kun je daar even caps van maken? lekker kinky.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:21 schreef tong80 het volgende:
Darline gaat gelijk weer kontlikken.
Die bitch heeft zelfs nevernooit in het moeras gezetenquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:26 schreef blackmage het volgende:
ah die darlene die fucking backstaber, leef je met haar in een moeras heb je een afspraak en dan krijg je dit wat een hoer.
maar 1 iemand krijgt immuniteit.....quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:27 schreef Cheiron het volgende:
Het is toch gewoon 4-4?
Klaar, shandi, mick, ronald
vs
frank, marjolein, darline en mat?
Klaar?quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:29 schreef MissX het volgende:
maar er is eik niemand die ik de overwinning echt gun dit jaar
jawel, ze heeft gewoon nu toevallig gelijk.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:27 schreef Neva het volgende:
klaar is niet zo dom als ze af en toe doet voorkomen..
dus wordt t super belangrijk wie de proef wintquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:27 schreef Cheiron het volgende:
Het is toch gewoon 4-4?
Klaar, shandi, mick, ronald
vs
frank, marjolein, darline en mat?
Ow hehe....het is lekkerquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:30 schreef Noca het volgende:
Insekten! ?
wel zo gezelligquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:31 schreef Peregrijn het volgende:
EP heeft zelf ook een bordje eten
haha leuk toch?quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:36 schreef Noca het volgende:
Zitten die lui die afgevallen zijn dan nog steeds daaro?
Aangezien sommige naar huis wilden vanwege heimwee.
Ze kunnen natuurlijk wel bellen hé...quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:36 schreef Noca het volgende:
Zitten die lui die afgevallen zijn dan nog steeds daaro?
Aangezien sommige naar huis wilden vanwege heimwee.
Pfft sja, maar ze "willen zo graag naar huis".quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:38 schreef Murray het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk wel bellen hé...
botsende persoonlijkheden...quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:39 schreef twiFight het volgende:
wat gaf marjolein nou op als reden?
mja dat denk ik ook , maar in dit geval mocht hetquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:41 schreef tong80 het volgende:
Rare manier maar ik ben er wel blij mee. Ernst Paaul speelde natuurlijk vals
d8 ik ook want die van darlene propte die meer op als die van klaar.. of ligt dat aan mijquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:41 schreef N.icka het volgende:
Hij sjoemelt gewoon met die papiertjes![]()
Ssssssttttt!quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:41 schreef N.icka het volgende:
Hij sjoemelt gewoon met die papiertjes![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:44 schreef Murray het volgende:
[..]
En waar blijven de screenshots van Marjolein?![]()
marjolein wel danquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:44 schreef rubbereend het volgende:
Als de afvallers mogen stemmen heeft Shandinella de meeste kans, die heeft geen echt vijanden
hierdoor krijgen mensen die via vieze spelletjes van andere of die niet in die ggroep passen waar ze zitten nog wel een eerlijke kansquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Toch verkeerd, dat mensen die weggestemd zijn terugkomen. Komt niet ten goede aan het programma![]()
idd.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:44 schreef rubbereend het volgende:
Als de afvallers mogen stemmen heeft Shandinella de meeste kans, die heeft geen echt vijanden
je ziet dat het in 2en valt, de 4 zullen de 3 andere één voor één wegstemmen en blijven de 4 dus samen over!quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:45 schreef twiFight het volgende:
[..]
marjolein wel dan
Nee, wat er nu is gekomen zijn geen vieze spelletjesquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hierdoor krijgen mensen die via vieze spelletjes van andere of die niet in die ggroep passen waar ze zitten nog wel een eerlijke kans
Eensch ! Goeie regelgeving !quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hierdoor krijgen mensen die via vieze spelletjes van andere of die niet in die ggroep passen waar ze zitten nog wel een eerlijke kans
dat was idd heel erg spannend...quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:45 schreef BVO het volgende:
Geweldig..
Sinds Idols niet meer zo in spanning gezeten voor de tv..
Ja, Klaar dus.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:45 schreef twiFight het volgende:
marjolein wel dan
quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:44 schreef Murray het volgende:
[..]
En waar blijven de screenshots van Marjolein?![]()
echt wel, mooi hequote:Op zondag 31 oktober 2004 21:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nee, wat er nu is gekomen zijn geen vieze spelletjes
Is marjolein een afvaller?quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:45 schreef twiFight het volgende:
[..]
marjolein wel dan
Nou dat weet ik niet, er zullen nog wel proeven komen waarbij de verliezer de expeditie moet verlaten.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:41 schreef rubbereend het volgende:
oek, nu kunne de verstekelingen de rest weg stemmen
Wat maakt dat nou weer uitquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:50 schreef tong80 het volgende:
Het deugd natuurlijk niet wat er met die propjes gebeurde. Hij had ze in beiden handen moeten nemen en iemand had links of rechts moeten zeggen.
alles voor de kijkcijfers, niemand gezien dat hij 2 propjes met Darlene maakte?quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:50 schreef tong80 het volgende:
Het deugd natuurlijk niet wat er met die propjes gebeurde. Hij had ze in beiden handen moeten nemen en iemand had links of rechts moeten zeggen.
Dat wijf, die presentatrice had moeten kiezen ertussen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:50 schreef tong80 het volgende:
Dat loten hebben ze seizoenen eerder ook al gedaan.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:50 schreef Flem het volgende:
Loten om wie er uit moet vind ik echt te kansloos voor woorden. Beslist misschien wel het hele spel dit. Maar het opent wel deuren voor Mick!
Bij mij is die schijn niet gewekt hoorquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:52 schreef tong80 het volgende:
Omdat nu een schijn van valsspelen is gewekt omdat ze misschien Klaar liever wilden behopuden
borstje, je zag alleen de rechterquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Matthias nu trouwens ook sympathieker. Hij heeft ervoor gezorgd dat Mo en Peter eruit liggen, hij heeft ons een zicht op Marjolein's borstjes gegeven
Ik vind het een nietszeggend schaapquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Matthias nu trouwens ook sympathieker. Hij heeft ervoor gezorgd dat Mo en Peter eruit liggen, hij heeft ons een zicht op Marjolein's borstjes en kontje gegeven en blijkt gewoon ineens een goed spel te spelen.
Maar hij hoeft niet te winnen.
Ben je flieft op Majolein ofzoquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marjolein zag er echt uit als een diva-filmster toen ze haar haren had gewassen en zat te vertellen op het eiland..
Nee, maar ze is gewoon vreselijk sympathiek.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:57 schreef Magics het volgende:
Ben je flieft op Majolein ofzo
Linker.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
borstje, je zag alleen de rechter![]()
Mwah, wel een beetje , maar ik vind haar niet zo.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, maar ze is gewoon vreselijk sympathiek..
Roosquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat wijf, die presentatrice had moeten kiezen ertussen.
Ze moeten kijken hoe iedereen stemt, zodat ze niet een geniepig iemand laten winnen straks.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:01 schreef EggsTC het volgende:
Wat doen ze eigelijk op die eilandraden???? ik snap de ballen niet ervan wat hun moeten doen daar.
Hun stemmen toch niet mee?quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:02 schreef MissX het volgende:
ik vind zowiezo dat al die afvallers die er zelf uitstappen, gewoon linea recta terug mogen naar Belgie/Nederland. Je stapt er zelf uit dan mag je ook niet meer mee stemmen.
Precies!quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:02 schreef MissX het volgende:
ik vind zowiezo dat al die afvallers die er zelf uitstappen, gewoon linea recta terug mogen naar Belgie/Nederland. Je stapt er zelf uit dan mag je ook niet meer mee stemmen.
Ze stemmen wel mee bij de finale-eilandraad.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:03 schreef EggsTC het volgende:
Hun stemmen toch niet mee?
Voorbeeld?quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:03 schreef Magics het volgende:
[..]
Ze moeten kijken hoe iedereen stemt, zodat ze niet een geniepig iemand laten winnen straks.
Die zijn van voor de samensmelting. Die mogen dan ook niet mee stemmen bij de finale. Dat is altijd zo geweest.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:03 schreef Magics het volgende:
Wel raar dat Henk en Patrick er niet bij waren
Dat maakt veel duidelijk, thanx.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze stemmen wel mee bij de finale-eilandraad.
Ja maar de afvallers bepalen de winnaar.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Voorbeeld?
Ze kunnen toch spelen hoe ze willen?
T waren de afvallers van na de samensmelting..quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:03 schreef Magics het volgende:
Wel raar dat Henk en Patrick er niet bij waren
Ow ok, mogen ook de mensen die daarvoor zijn afgevallen nog meestemmen voor de winnaar?quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:05 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
T waren de afvallers van na de samensmelting..
[waar blijven die caps]
Was inderdaad een beetje té jaquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:05 schreef RedruM_ het volgende:
Ronald zat btw wel erg ranzig zn vrouw te zoenenlebber lebber
Ja, dat was niet leuk om te zien.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:05 schreef RedruM_ het volgende:
Ronald zat btw wel erg ranzig zn vrouw te zoenenlebber lebber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |