Zijn gewoon teringdruk met al die sintinkopen joh!quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:04 schreef portier het volgende:
De modjes hebben een vervroegde vrije dag denk ik.

Je bent toch modpiet?quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:22 schreef dutchie het volgende:
[..]
Zijn gewoon teringdruk met al die sintinkopen joh!![]()

Goeie grap, detulp050!quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:19 schreef gr8w8 het volgende:
Modjes, kaap snel dit topic **Het kerst moppen topic Dubbel trouwens met (Foute) Feestdagen moppen.

Pssst: Ga *hier* verder met sneeuwballenvechten!quote:Op zondag 12 december 2004 17:33 schreef dutchie het volgende:
Laten we mooi even staan, volgens mij is hier ook ergens zo'n topic. Ga nog even zoeken.
Nee, is al een oude. Ga dus even wat kapen. Bedankt voor de tip!
Was al vol...Dus toch maar laten staan.

idd. Voorstel: Laat de FEE-modjes hier gele sneeuw eten [FEEdbacktopic]quote:Op maandag 13 december 2004 19:59 schreef portier het volgende:
Dit topic mag wel gerenamed worden trouwens.

Dan blijft er dus één over om af te tuigen...quote:Op maandag 13 december 2004 20:44 schreef detulp050 het volgende:
Dutchie is de oppermod
Zonder piek en ballen

Poëtischquote:

Ik herhaal wel steeds mijn mening maar ik word er steeds ook weer op aangevallen. In dat geval is dat mijns inziens helemaal logisch. Zeker als mensen hersenloos gaan blaten vind ik het mijn recht op een discussieplatform als dit om mijn mening nog een keer te onderbouwen.quote:Met nog dertien posts voor een natuurlijk slotje laat dit topic het leven. Ik ga niet 20+ opruimen om vervolgens alsnog een slot te zien doordat het topic vol is. Degene die nog verder wil discussieren (op een normale manier ) die mag natuurlijk deel 2 openen. Offtopic zal daar uiteraard worden verwijderd (continu dezelfde mening herhalen is óók offtopic).
Succes !

ging dus NIET over (al) mijn posts?quote:Ik ga niet 20+ opruimen om vervolgens alsnog een slot te zien doordat het topic vol is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |