Ik kan dit keer volledig met je eens zijn.quote:Op maandag 1 november 2004 18:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
South Park![]()
![]()
Het absolute dieptepunt van wat men onder humor kan verstaan.
Sommige mensen halen hoogte en dieptepunt wel is door elkaar.quote:Op maandag 1 november 2004 19:01 schreef RichardQuest het volgende:
Dieptepunt?
Je vergeet de aanhalingstekens.quote:Op maandag 1 november 2004 19:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sommige mensen halen hoogte en dieptepunt wel is door elkaar.
Wat zou je doen, als er nooit meer een Democratische president zou zijn?quote:Op maandag 1 november 2004 17:35 schreef sizzler het volgende:
[..]
Kay
Maar wat de fuck doet Ali B daar?
Dat ik het nog eens met Dr. Wolffje over humor eens zou zijn.quote:Op maandag 1 november 2004 18:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
South Park![]()
![]()
Het absolute dieptepunt van wat men onder humor kan verstaan.
Gelukkig is wolfje deze mening slechts toegedaan omdat jij zijn grote voorbeeld bentquote:Op maandag 1 november 2004 20:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat ik het nog eens met Dr. Wolffje over humor eens zou zijn..
Ken het gevoel, het was voor mij ook al weer 7 jaar geleden, tering wat een ellende is dat zeg. Vooral omdat ik door me ziekte geen tussententamen kon doen, dus me eerste hers zijn ook al een feitquote:Op maandag 1 november 2004 20:03 schreef George-Butters het volgende:
voor mij is het ook alweer kleine 2 jaar geleden.... Damn wat een hoop stof...
Waarom bekeert hij zich dan niet tot het Protestantisme?quote:Op maandag 1 november 2004 20:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig is wolfje deze mening slechts toegedaan omdat jij zijn grote voorbeeld bent.
Dat komt wel wanneer hij dat volledig doorheeft.quote:Op maandag 1 november 2004 20:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom bekeert hij zich dan niet tot het Protestantisme?
Is mijn plaatje een beetje duidelijk?
Omdat hij zich overgeeft.quote:Op maandag 1 november 2004 20:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar ach waarom zou je een barbaarse opstandeling duidelijk willen zien?
Ik heb er vorige week twee gehad. Oef, dat was pittig.quote:Op maandag 1 november 2004 20:07 schreef du_ke het volgende:
kreeg net vandaag een oud tentamen van het vak van morgen en dat maakt me nog niet echt blij.
quote:Op maandag 1 november 2004 20:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig is wolfje deze mening slechts toegedaan omdat jij zijn grote voorbeeld bent.
Mijn bloedende balzak...quote:Op maandag 1 november 2004 21:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |