quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Morgen Kerry weer, dat compenseert het ruimschoots
Ik heb het stukje op at5 gezienquote:
Ja, ik ben die hoerenstad van je dan toch eindelijk ontkomen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:31 schreef Harry_Sack het volgende:
Kijk es wie we daar hebben
Eerst achterquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:38 schreef RichardQuest het volgende:
Jij zat achter een kerel in het midden?
Heeje Coen, wil je je even gedeist houden..quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, ik ben die hoerenstad van je dan toch eindelijk ontkomen.
Maar er is toch een hoerenstad in Amsterdam?quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Heeje Coen, wil je je even gedeist houden..
Was je dronken?
Wat heb je gezien?quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar er is toch een hoerenstad in Amsterdam?
Maar je zat wel in het midden? Op de tweede rij dacht ik...quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Eerst achterCohen
en toen achter
Plasterk
.
Ik kreeg een knipoog van een....bewaakte vrouw.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat heb je gezien?
En dat op de zondag?quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik kreeg een knipoog van een....bewaakte vrouw.
En natuurlijk het heerlijk puberale He Henk! tegen een hoerenloper die de zaak verliet. :') .
Ik heb het afgelopen weekend weinig daglicht gezien, vertel eens wat er voor commotie was..quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik kreeg een knipoog van een....bewaakte vrouw.
En natuurlijk het heerlijk puberale He Henk! tegen een hoerenloper die de zaak verliet..
Ik bedoelde slechts dat ik over de Wallen heb gelopen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen weekend weinig daglicht gezien, vertel eens wat er voor commotie was..
Toch niet dat gezeik met het koningshuis he? Van die 1.2 miljoen euries die hare doorluchtigheid gedwongen moest verlagen tot 800.000 euries dat de belastingbetaler voor haar 25 jubileum mocht ophoesten?
Hij was de bigbrother pusher, die troep komt van dat blokjeshemdquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:55 schreef RichardQuest het volgende:
LOL @ Kerel op NL3 over Michael Moore, "Ja, het is retoriek van de bovenste plank", en even verder zegt 'ie dat 'ie nog nooit een hele film van hem had gezien.
O leuk. Zijn je vooroordelen bevestigd?quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik bedoelde slechts dat ik over de Wallen heb gelopen.
Wat is er met het koningshuis?
Is die Nordholt trouwens niet zo'n beetje de slechtste commissaris uit de Nederlandse geschiedenis na de Tweede Wereldoorlog?
Ja, het is pure uitbuiting, en dat je na het Centraal Station meteen bij de sexslaven uitkomt deed mij aan de Jappen-en Moffenkampen denken.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:01 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
O leuk. Zijn je vooroordelen bevestigd?
Maar waar kwam het opeens vandaan?quote:Het koningshuis bestaat uit een stel witteboordcriminelen. Het is tijd dat ook zij eens iets van de betrokkenheid bij de opgedrongen cdabezuinigingen laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |