Nee, maar de moslims natuurlijk wel.quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja natuurlijk, het CDA is het grote kwaad![]()
H้ kameraad!quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:18 schreef Harry_Sack het volgende:
Proletariers aller landen verenigt u
hee, msndingetjequote:Op zondag 31 oktober 2004 14:35 schreef Tuana het volgende:
[..]
H้ kameraad!
quote:172 tt-TV1 172 zo 31 okt 14:06:09
buitenland ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
WORDT VASQUEZ PRESIDENT VAN URUGUAY ?
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
In het Zuid-Amerikaanse Uruguay zijn er
presidentsverkiezingen. Sinds een paar
jaar gaat het in het traditioneel vrij
welvarende Uruguay een stuk slechter op
sociaal-economisch gebied. Daardoor is
de linkse kandidaat Tabar่ Vasquez
favoriet.
Hij komt op voor de derde keer. Vasquez
is van arme komaf en ging al heel jong
werken. Hij is erin geslaagd om univer-
sitaire studies te combineren met dat
werk. Op zijn dertigste was hij arts.
Hij heeft zich ook ingezet om in
Uruguay de verdwijningen van dissiden-
ten tijdens de dictatuur bespreekbaar
te maken. Hij stelt zich op als een
gematigd sociaal-democraat.
Yo, bitch.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:35 schreef Tuana het volgende:
[..]
H้ kameraad!
@crazysexycool.comquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:39 schreef Tuana het volgende:
msndingetje? wablief?
DoG!
hm, da's niet zo mooi he? Rot man, ben je al wezen kijken?quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:59 schreef George-Butters het volgende:
ligt nu met z'n auto in een sloot. Was op de terugweg na de wedstrijd. Ik hoop dat het een beetje met ze gaat. U wordt op de hoogte gehouden
Ik was al met iemand meegereden eerder, hoorde het op via de telefoon.quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:04 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hm, da's niet zo mooi he? Rot man, ben je al wezen kijken?
H้ M,quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:57 schreef Monidique het volgende:
Ik hoop dat Kerry gaat winnen. Nog vier jaar een unilateralistische, religieus-fanatistische, oorlogszuchtige president lijkt mij nou niet echt fijn.
Ik vind de pogingen van sommige Republikeinen om bij stembureau's te gaan monitoren inderdaad intimidatie en getuigen van fascistische neigingen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:00 schreef Bluesdude het volgende:
H้ M,
Bush is kampioen intimideren van politici... volgens je definitie in topic Diamantbuurt heeft hij een fascistische neiging.
hmmmmmmmm zouden Democraten ook kunnen doen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:02 schreef Monidique het volgende:
Ik vind de pogingen van sommige Republikeinen om bij stembureau's te gaan monitoren inderdaad intimidatie en getuigen van fascistische neigingen.
Oh, over een jaar maak je er sadistische grapjes over in de kroegquote:Op zondag 31 oktober 2004 15:57 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik was al met iemand meegereden eerder, hoorde het op via de telefoon.
Op de invoegstrook, wilde ze invoegen, toen een vrachtwagen een rare maneuvre maakte. Waardoor de auto op de vluchtstrook moest uitwijken. Er stonden van die wegwerkborden daarvan heeft hij er een paar geraakt en is toen macht over het stuur kwijt geraakt en over de kop in de sloot belandt. Eentje moest gered worden uit de auto, 2 anderen konden er zelf uitkomen. 2 hebben toch wel een aardige shock opgelopen. Maar iedereen is na controle naar huis toe. Domper op een winstpot.
het is op zich wel stoer dat je het voor elkaar kan krijgen dat je over kop kan gaan met je autoquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:08 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
Ik denk volgende week al, of anders over 2 weken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |