Beesten in het nieuws, vragen over roerende en onroerende organismen, foto's en al het andere met betrekking op de levende have: hier kun je het kwijt...
Nou doe ik er maar een fotootje bij van mijn vlaamse reuzen(ik heb alleen de moeder nog en de witte heb ik ook gehouden.Moeder weegt 8kilo en de witte nu al 4 kilo.
Dit is Maikel Pazofski, mijn gehandicapte Pooltje (kheb em geadopteerd)
Eten???
Hallo? ik ben net wakker !
[ Bericht 5% gewijzigd door 4EverBlackEyed op 11-11-2004 22:21:33 ]
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends. In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
wat wonen die nijntjes leuk bij jouw Lennykravitz! Echt super! Ik hoop dat ik ook binnenkort een huis met tuin tot mn beschikking heb zodat de nijnen ook een buitenverblijf kunnen krijgen.
Wat onwijs gaaf !!! Mag ik ook jouw konijntje zijn ?!
En hier mijn nijntjes even
Omaatjuh (Met dr caviababy)
en bij mn vriendin hebk ook 3 konijntjes
Pizvlec (zwart/wit) & Steph (bruin/zwart) 2 broertjes, hier had ik ze net, inmiddels zijn ze uit mekaar Steph viel Pizvlec (tot bloedens toe ) aan, zal vant weekend eens nieuwe foto's maken van ze