Deze drie vind ik het bestquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:05 schreef BoomSmurf het volgende:
mijn eerste serieuze vriendin voor het eerst bij mij thuis:
Meiske: Hoi ik ben <naam>
Pa: Zo, wat verdient je vader?
Ma: Slik je de pil al?
Meiske:
Ik kom thuis met m'n eerste eigen auto, rooie TransAm, kei trots natuurlijk
Ik: Kijk pa m'n nieuwe auto
Pa: Nu al midlifecrisis?
Ik: Ik heb het uitgemaakt![]()
Pa: Domme zet jongen, met die rotkop van jou krijg je nooit meer een ander
Ik:![]()
gelijk heeft iequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:09 schreef alsem het volgende:
na meer dan 3000 euro besteed te hebben aan een vette pc, (waterkoeling etc, met lichtjes)
pa: Word je nou nooit eens volwassen?
We blijven Nederlanders hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Owja gister was mijn pa ook wel lomp bezig
Wij gingen uit eten verjaardag van moeder enzo
Maar het duurde heel lang dus die aardige mevrouw van het restaurant:
Mag ik jullie iets te drinken van de zaak aanbieden?
Besteld die dwaas 1 of andere vollop dure kan wijn![]()
Resultaat was dat ze aan de rest van de tafel niet vroeg of ze nog iets wilde....zat ik daar zonder bierquote:
Wij woondden vroeger op de 1 e verdieping van een flatgebouw met aan de kant van de slaapkamers hoge struiken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:58 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Pa: Ja ja daarom heb ik die condooms gevonden onder je bed![]()
Wat doet je pa onder je bed?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:58 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Na een heftige sexbeurt gaan mijn vriendin en ik naar beneden hopend geen commentaar te krijgen over het kraken van het bed.
Pa: Wat hebben jullie uitgespookt boven, ik hoorde dat bed verdomme hier kraken.
Ma: Doe nou eens normaal!
Ik: We waren aan het stoeien.
Pa: Ja ja daarom heb ik die condooms gevonden onder je bed![]()
![]()
condooms zoekenquote:
boh gek gij hedde lefquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:30 schreef Maikuuul het volgende:
Hendig dikke TVPeej
Als je dit topic leest en dat is de eerste grappige opmerking van je vader die je te binnen schiet...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:51 schreef Jelleee het volgende:
Mijn vader een keer tijdens ontbijt.. paar jaar geleden.
Ik: *zoekt naar 't zout*
Pa: Wat heb je nodig?
Ik: Dat daar, is dat zout?
Pa: Ja, das zout..
* stilte *
Ik:..
Ik: MAG IK 'T ZOUT DAN?![]()
![]()
Pa: Ja hoor. *doet niks*
en dit is het enige waar jij voor post?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:55 schreef TC03 het volgende:
Als je dit topic leest en dat is de eerste grappige opmerking van je vader die je te binnen schiet... 8)
Herkenbaarquote:Op zondag 28 november 2004 00:13 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Onder het avond eten
Ik: BURP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ma: Gadverdamme, smerige @#($, zeg er eens wat van pa!
Pa: Ja, niet doen! BURP!!!! KNETTERDEKNETTER
MA:, me eten is verpest
Ik & Pa:![]()
Zusje: Ieuw het stinkt hier![]()
Zo gaat het zowat elke avond![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:46 schreef Manono het volgende:
van mijn moeder gehoord
Vader tegen moeder die net bevallen is van haar eerste kindje (ik): zo, fijn dat je weer thuisbent schat, kun je weer lekker doen waar je zin in hebt
Moeder: heerlijk, ik zou wel een kopje thee lusten
Vader: nou, dan maak je dat toch even?
quote:Op zondag 19 februari 2006 04:19 schreef Walrik het volgende:
ja realzeus, je vader maar werken en jij maar lekker lallen en opgehaald worden door de bus/jouw vader wanneer je t nodig hebt. je boft met die vader!
quote:Op zondag 19 februari 2006 14:01 schreef Tiezzz het volgende:
We gingen ooit jagen op kauwen, roeken en kraaien. Er was overlast en we hadden een ontheffing deze te mogen schieten.
Dus in de auto vraag ik nog eens ter verduidelijking: "Dus we mogen zowel kauwen als roeken en kraaien schieten?"
m'n vader: "Ja, vandaag schieten we op alles dat zwart is!"
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 14:01 schreef Tiezzz het volgende:
We gingen ooit jagen op kauwen, roeken en kraaien. Er was overlast en we hadden een ontheffing deze te mogen schieten.
Dus in de auto vraag ik nog eens ter verduidelijking: "Dus we mogen zowel kauwen als roeken en kraaien schieten?"
m'n vader: "Ja, vandaag schieten we op alles dat zwart is!"
![]()
Zo hé, wat een komische vader!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:18 schreef Catch22- het volgende:
Mijn pa is indo, belangrijke info
Wij zaten tv te kijken, loopt er een neger voor ons huis langs
Pa "Hey vieze kachelpijp, loop door!"
Scherpquote:Op zondag 19 februari 2006 22:41 schreef Blazkowich het volgende:
Owjah hij had laatst wel een opmerking:
Pa: Zullen we een keer met zijn alle naar de sauna gaan, kun je je vriendin ook meenemen!
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |