Ik nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:32 schreef BoJo het volgende:
Ik ga morgen ook naar Auto Moto Italia![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:34 schreef BazzoS het volgende:
MutZ loop niet te zeikenMaak zelf een SC
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
powerballen ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:36 schreef MutZ het volgende:
[..]Geef mij toch maar iets anders...
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
powerballen ?![]()
En ik nodig je nog wel uitquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik niet
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:30 schreef Ballebek het volgende:
[afbeelding]
[sub]Gepikt van www.peugeotgti.nl
[afbeelding]
[afbeelding]
The styling of modern Peugeots is very elegant, with smooth soft lines making the models some of the better lookers around.
Ik ook, met www.deltahpe.nlquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:32 schreef BoJo het volgende:
Ik ga morgen ook naar Auto Moto Italia![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:39 schreef Ballebek het volgende:
[..]
En ik nodig je nog wel uit
Je krijgt bij deze een seat coupon voor de volgende xquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:42 schreef MutZ het volgende:
[..]Had graag gegaan, lijkt me alleen niet verstandig...
En ik sta bij de Alfa 155'squote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:41 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik ook, met www.deltahpe.nl
Dus als je ergens een boel delta's ziet, kom effe hoi zeggen
Dus FWNK als je een maffia like 155 ziet, alles in het zwart, is BobJo hetquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
En ik sta bij de Alfa 155's![]()
In zijn geval vraag ik het me af...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:42 schreef Ballebek het volgende:
HEEY SCHELE GA JE MORGEN NOG MEE!!!
schreeuwen helpt soms wel
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:47 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Dus FWNK als je een maffia like 155 ziet, alles in het zwart, is BobJo het
Ik zal oplettenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:47 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik mis nog zwarte ramen, en mijn auto is helaas niet zwart maar donkerblauwquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:47 schreef BazzoS het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik mis nog zwarte ramen, en mijn auto is helaas niet zwart maar donkerblauw![]()
Ballebek gaat ook...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:50 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik zal opletten
Wie gaan er nog meer?
blue spazzioquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:54 schreef BazzoS het volgende:
[..]donkerblauw, het lijkt wel matzwart man
blauw dat denkt zwart te kunnen zijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
spastisch blauw
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
blauw dat denkt zwart te kunnen zijn![]()
juistquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
blauw dat denkt zwart te kunnen zijn![]()
wasstraat... sim-pelquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:25 schreef Fugie het volgende:
was ik weer, ging de zon net schijnen toen ik bijna klaar was, nu is het wassen half mislukt
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
wasstraat... sim-pel
waarom niet? Kom jij hem dan wassen ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jammer...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:58 schreef ook_gek het volgende:
ik ga niet.
je mag wel even gedag komen zeggen hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:34 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Jammer...
Dan moet ik alleen...
Mutz gaat ook al niet mee![]()
maar het is gewoon zwartquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:10 schreef Fwnk het volgende:
Blauw i9s ook tof heur.
euh, nee?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:39 schreef BoJo het volgende:
Je ziet toch duidelijk het verschil met de zwarte velgen en bumpers die wel zwart zijn![]()
wat nou uitgebouwd?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:46 schreef riceboy het volgende:
wat een vet coole wage zeg ik wil ook zon mooie uitgebauwde auto hebbe
met dat vette gaas en giga eindpijpies aan de achterbumperquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wat nou uitgebouwd?
waar tover jij dat gaas vandaan? en welke giga eindpijpjes?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:50 schreef riceboy het volgende:
[..]
met dat vette gaas en giga eindpijpies aan de achterbumper
je wilt niet weten hoe mijne eruit komt als ik een wasbox gepakt heb, dan kan ik daarna alsnog door de wasstraatquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:51 schreef Fugie het volgende:
ja wasstraat ga ik ook maar ff heen binnenkort want nu is het een drama allemaal plekke enzo![]()
jah se staan der toch echt en mooie leren stoelen als ik maar geld hadquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:52 schreef BazzoS het volgende:
[..]
waar tover jij dat gaas vandaan? en welke giga eindpijpjes?
jij bent echt 1337!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:53 schreef riceboy het volgende:
[..]
jah se staan der toch echt en mooie leren stoelen als ik maar geld had![]()
Bojanquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
Tommy![]()
strakquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Bojan
Wat vind je van mijn nieuwe avatar?
lolquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
strak![]()
gezopen gisteren, niet normaalquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
lol
nog wat leuks gedaan?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij bent echt 1337!
iemand nog wat leuks meegemaakt?
ik zuip altijd alquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:09 schreef BoJo het volgende:
Het zuipen begon al op m'n werk nog tijdens de happy hour maar toen realiseerde ik me net op tijd dat ik nog naar huis moest kunnen met m'n auto dus nog ff paar spa rood achterover en toen thuis vreten en daarna gelijk bij vrienden zuipen en later in de stad. niet normaal, ik zuip echt ineens sinds ik werk![]()
post eens foto's danquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik zuip altijd al
Ik ben bezig geweest met mijn rolla
die is nu bijna weer in top conditione
en verder druk met werk.
ik ben nu ff bij mijn vrindin.. volgende week zal ik dat eens doen, als je lief bentquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
post eens foto's dan![]()
foto's van je vriendin mag ookquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ben nu ff bij mijn vrindin.. volgende week zal ik dat eens doen, als je lief bent![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
foto's van je vriendin mag ook![]()
![]()
Alweer ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:36 schreef ook_gek het volgende:
morgen topgear de ENZO
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:36 schreef Fugie het volgende:
nieuws nieuws:
* Fugie heeft een micro precision 3.16 compo set gekocht![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:58 schreef BazzoS het volgende:
* BazzoS NFSU2 demo doen gaat
Welke cd??quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:11 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek gaat cd kopen en dan Xbox spelen![]()
Ik weet nog steeds niet wat ik ermee ga doen. Of Dualboot win2k en winxp zoals nu, of alleen 2000 of XP. En weet ook nog niet hoe ik hem gepartitioneerd wil hebbenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:32 schreef Fugie het volgende:
bojo, ik kan nog wel 200 gb gebruiken hoor
* BoJo heeft een goede sub gespot, over 3 dagen weten we meer
Hang je schijf in je PC.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik ermee ga doen. Of Dualboot win2k en winxp zoals nu, of alleen 2000 of XP. En weet ook nog niet hoe ik hem gepartitioneerd wil hebbenEn hoe ik de data van deze schijf er het beste over kan zetten.
5 Gb is weinig maar voorderest wel fijn planquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:49 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hang je schijf in je PC.
Format hem(de 200 gig), maak partities, (bvb 5(voor OS) en 195(meuk)
Gooi alles wat je nodig denkt te hebben op die 195 gig partitie
Haal je oude schijf weg, en fix de nieuwe erin
XP CD
5 gig partitie instellen.
Klaar
Jij wilt niet weten hoe hard ik kan schoppen...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:28 schreef Alexxxxx het volgende:
een schoppende vrouw
Ik denk dat Sandra harder kan schoppenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten hoe hard ik kan schoppen...
Die had ik vroeger ook...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat Sandra harder kan schoppenZe heeft speciaal voor haar gemaakte werkschoeenn met ijzeren neuzen
![]()
*hoek*mep*quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Julie gaan samen naar de kerk?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
*hoek*mep*
nuh, auto moto Italia in Houten
nee, niet op maat gemaakt... maar wel ijzeren neuzenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ook speciaal op maat gemaakt?Gaaf
Ach, je kunt altidj nog tegen de maatschappij aan gaan trappen
schopt mutz terugquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:27 schreef MutZ het volgende:
* ThaFreak schopt TF richting de topicnotes...
Dat wil ik meemaken...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:42 schreef ook_gek het volgende:
ik zou best wel een domine willen zijn![]()
*auw*quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
schopt mutz terug![]()
van de vrije vrouwe gemeenschapkerk ofzo zkerquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:42 schreef ook_gek het volgende:
verbinding valt hier af en toe uit.....quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:47 schreef MutZ het volgende:
@TF, 1 keer plaatsen is meer dan zat
wikidquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:51 schreef ook_gek het volgende:
ik schop iedereen de graf tiefus![]()
ligt niet aan de verbinding... Ik krijg ook telkens een 404...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
verbinding valt hier af en toe uit.....
dus dan verstuur ik hem nogmaals, en heeft die de eerste ook gepakt en hoppa 2 keer![]()
normaal geeft die idd ook een foutmelding aan maar heb het ook bij normaal surfen......quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
ligt niet aan de verbinding... Ik krijg ook telkens een 404...
het enige beroep waarbij je ongestarft met minderjarige jongetjes mag neukenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:42 schreef ook_gek het volgende:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het enige beroep waarbij je ongestarft met minderjarige jongetjes mag neuken
Autumn is altijd leukquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Das toch niet leuk.. Drukke zooi in Utrecht enzow..
250 pk is best netjesquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:05 schreef -Xerxes- het volgende:
Net terug van kijken naar die Alfa 156 2.0 Novitec Turbo.
Jezus, wat een vette bak!
Compleet getuned door novitec, motor, onderstel, alles
De tering, krijg wel jeuk nu, 250pk's godverdegodver
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:31 schreef Fugie het volgende:
jojojoj ga maar lekker laten we gaan pompe lekker met je bitch gaan bonken![]()
![]()
kom kom lekker met oma derbij hopsaquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Ons bed staat in de huiskamer.. en daar is mn schoonmeoder nu ook
Die ene keer dat ze ons betrapte was vaak genoeg....
Alleen gekeken. Zag er piekfijn uit zowel van buiten als van binnen. Als nieuw zegmaar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
250 pk is best netjes
Heb je alleen gekeken, of ook gereden?
alleen maar leuker danquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze is lesbisch, dus niet in mij geinteresseerd...
ik heb haar nog niet gezien.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:Sandra gaat even KArbo-en
Tot zo
Ik zou er inderdaad nog wel even over denken. Het is geen jap en je zult misschien voor meer onvoorziene uitgaven kunnen komen te staan. Niet dat dat gebeurt, maar het risico is gewoon groter dan met een mazda.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:41 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Alleen gekeken. Zag er piekfijn uit zowel van buiten als van binnen. Als nieuw zegmaar.
Is helemaal een originele Novitec-auto
Proefritjes deed ie niet zonder meer aan met die auto, omdat er nogal veel jong volk op af kwam en die dan ff willen stampen in die bak zegmaar. Proefritjes alleen bij serieuze interesse. Kan ik ergens wel begrijpen, daar niet van, maar wel jammer, had graag ff een stukje gereden
Denk volgende week ff terug met iemand die verstand heeft van auto's (Dhr. de Haas zegmaar)
Was echt een hele mooie.
Vraag me alleen af hoelang zoiets meegaat. Ik bedoel 95 pk méér uit een 2 liter blokje halen dan erin zat is best veel enzo. En 11 bijleggen is ook een hoop geld natuurlijk.
Mn gevoel zegt: "KOPEN EN WEL NU!!!!!!"
En mn verstand zegt: "Jongen, zou je dat nou wel doen? Wat als je er iets aan krijgt; wat gaat dat wel niet kosten?!"
Ik denk er nog even rustig over na
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:01 schreef D-Devil het volgende:
Met zoveel vermogen is achterwielaandrijving toch zeker een veel betere optie !.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:01 schreef D-Devil het volgende:
Met zoveel vermogen is achterwielaandrijving toch zeker een veel betere optie !.
Dat zeker, maar die dingen hebben nou eenmaal voorwielaandrijvingquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:01 schreef D-Devil het volgende:
Ja, dat vind ik ook hele mooie, maar vind maar eens een S14 in nederland met leer erinquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
toen ik met de Triumph reed, reed er ff een 200SX (S14) achter me, dat is ook wel een geile wagen, alleen jammer dat er een petmans achter t stuur zat, welke ook zo reed.
Waarom geen mooie uit Dld importeren? Dat is niet of nauwelijks duurder.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:09 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook hele mooie, maar vind maar eens een S14 in nederland met leer erin
Een Cyclone, die de verbranding laat toenemen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:08 schreef BazzoS het volgende:
wat nu dan weer D-D?
-edit-
20" chrome spinners?
Koop een snellere autoquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:15 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Een Cyclone, die de verbranding laat toenemen.
Andere bougies, die een sterkere vonk afgeven.
Speciale bougiekabels voor minder verlies.
Een 37KV krachtbobine voor een nog sterkere vonk.
Een Power Boost Valve voor meer, maar vooral snellere benzine-inspuiting. ( 0,8 bar meer inspuit ).
Een corsa....quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:15 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Een Cyclone, die de verbranding laat toenemen.
Andere bougies, die een sterkere vonk afgeven.
Speciale bougiekabels voor minder verlies.
Een 37KV krachtbobine voor een nog sterkere vonk.
Een Power Boost Valve voor meer, maar vooral snellere benzine-inspuiting. ( 0,8 bar meer inspuit ).
novitec is een bedrijf met veel turbo/supercharger ervaring dus verstand van zaken hebben ze zeker wel.....quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:41 schreef -Xerxes- het volgende:
Vraag me alleen af hoelang zoiets meegaat. Ik bedoel 95 pk méér uit een 2 liter blokje halen dan erin zat is best veel enzo. En 11 bijleggen is ook een hoop geld natuurlijk.
Je mag het me rustig vragen. ik verwijs je zo naar Xtreemquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:22 schreef PeuRac het volgende:
Tjabbo: Fotoboek van PeuRac
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je mag het me rustig vragen. ik verwijs je zo naar Xtreem
Van ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:21 schreef -Xerxes- het volgende:
Post eens een fotootje D-Devil
Had ik al gezienquote:
Zover was ik ook al . Volgens de verkoper is die 218 pk alleen die turbokit en bij deze is de hele motor van binnenin ook onder handen genomen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
novitec is een bedrijf met veel turbo/supercharger ervaring dus verstand van zaken hebben ze zeker wel.....
ik vraag me alleen af wat er precies is veranderd aan de motor, voornamelijk binnen in de motor......
trouwens de motorkits op hun site zelf gaan maar tot 218pk dus wat is er meer aan deze motor veranderd om op 250pk te komen???
ook een punt om uit te zoeken.....
waar heb je het over?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:30 schreef D-Devil het volgende:
Maar wel sneller dan het licht met editten.
Moet ik nou serieus een screenshot postenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
waar heb je het over?![]()
nou daar zeg je me watquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Die riceboy is een komsich nummer :')
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:32 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Moet ik nou serieus een screenshot posten.
.
bagger kloonquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Die riceboy is een komsich nummer :')
tering zeg, nouquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Die riceboy is een komsich nummer
Ik heb serieus op printscreen gedrukt, doe ik automatischquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
zie jezelf uit je nek lullen,kafferquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:34 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik heb series op printscreen gedrukt, doe ik automatisch. Maar heb al een stukje tekst ge-copy past
. Volgende keer plak ik mijn screenshot eerst altijd gewoon in paint
.
dyno heb je niet veel aan zonder zeker te zijn van de betrouwbaarheid van de motor.....quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:31 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Zover was ik ook al . Volgens de verkoper is die 218 pk alleen die turbokit en bij deze is de hele motor van binnenin ook onder handen genomen.
Ik denk dat ik sowieso een uitdraai van de dyno wil zien van dat ding. Misschien geen gek idee om eens te vragen
C:\Documents and Settings\%user%\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\default.r3vquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:36 schreef BoJo het volgende:
weet iemand waar de Favorieten/Bookmarks map staat van Firefox ?
C:\Documents and Settings\*USER*\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\default.d1c\bookmarks.htmquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:36 schreef BoJo het volgende:
weet iemand waar de Favorieten/Bookmarks map staat van Firefox ?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
C:\Documents and Settings\*USER*\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\default.d1c\bookmarks.htm
volgens mij dan![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:41 schreef D-Devil het volgende:
Opera is een afgeleide van internet explorer, Firefox is een ander concept en minder spyware gevoelig.
je pr0nquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:42 schreef BoJo het volgende:
Oke, My Documents, Bookmarks, Outlook Express, Webpaginameuk, warez gebackupped wat mis ik?
Na een her-installatie moet je je "my documetns" map eens met je rechtermuisknop aanklikken en verplaatsen naar een andere schijf, dan hoef je je daar nooit meer zorgen om te makenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:42 schreef BoJo het volgende:
Oke, My Documents, Bookmarks, Outlook Express, Webpaginameuk, warez gebackupped wat mis ik?
Volgens die kerel issie origineel door Novitec zelf onderhanden genomen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dyno heb je niet veel aan zonder zeker te zijn van de betrouwbaarheid van de motor.....
ik zou eerst eens vragen bij wie die motor onder handen is genomen en met wat voor een onderdelen en hoeveel kilometer de auto er al op heeft met turbo.....(minimaal 50000) dat zeker......
die staat getriplechecked op HD, CD en Backup Serverquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
je pr0n![]()
hoe kan je dat vergeten![]()
thanx voor de tipsquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:44 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Na een her-installatie moet je je "my documetns" map eens met je rechtermuisknop aanklikken en verplaatsen naar een andere schijf, dan hoef je je daar nooit meer zorgen om te maken.
Loop eens door je program files map, kijk welke programma's erin staan en kijk of je deze nog op CD hebt of elders, en of je alle cracks ervan bewaart hebt.
Pik, waarvan wil je een fotoquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:47 schreef -Xerxes- het volgende:
ow, kenteken weet ik ook btw, ZG-LG-een nummer
dat moet je ook niet doen, je komt altijd wel eens een dingetje tegen waarvan je denk oooja vergetenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
die staat getriplechecked op HD, CD en Backup Server![]()
![]()
Okay ik denk dat ik alles heb, ik ben zo bang om die ouwe HD nu te gaan wissen![]()
nummer 80 want dat zie je goed op die fotoquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:47 schreef -Xerxes- het volgende:
ow, kenteken weet ik ook btw, ZG-LG-een nummer
wat wil je btw voor je 300D hebben?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
thanx voor de tips![]()
als ik iets niet meer heb dan "koop"ik het wel ff opnieuw
je autoquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:48 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Pik, waarvan wil je een foto.
900 zei ie laatstquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat wil je btw voor je 300D hebben?
Klasgenootje heeft interesse
Nee want ik heb er een zootje van gemaakt , ik heb nu een C,D,E,H en I schijfquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat moet je ook niet doen, je komt altijd wel eens een dingetje tegen waarvan je denk oooja vergeten![]()
laat hem gewoon ongemoeid, totdat je hem in je xbox gaat zetten![]()
Goeie tip, echtquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat moet je ook niet doen, je komt altijd wel eens een dingetje tegen waarvan je denk oooja vergeten![]()
laat hem gewoon ongemoeid, totdat je hem in je xbox gaat zetten![]()
Dat kan via msn, maar hij is niet onlinequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]
je auto
alweer vergeten slet, ik onthoud alleen belangrijke dingen en dingen die me boeienquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
900 zei ie laatst
lol, dat had ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
nummer 80 want dat zie je goed op die foto![]()
Ja, volgens mij was het idd alfristiquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:50 schreef D-Devil het volgende:
Verkopen hier nu 2 man strakjes hun 300D ? Ik wil die van alfisti wel overnemen denk ik. Of was het niet?
oooja jij bent zo'n ouwe partitie geilerquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee want ik heb er een zootje van gemaakt , ik heb nu een C,D,E,H en I schijfop C: staat m'n ouwe win2k op D: m'n ouwe XP en op H: m'n nieuwe win2k (deze dus).
![]()
![]()
vraagprijs 900, met de orginele lens, pola filter, samsonite tas, laci kaart lezer, 1 Gb Microdrive, doos,boekje, software, lader zitten er allemaal nog bij.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat wil je btw voor je 300D hebben?
Klasgenootje heeft interesse
Ik word gek van mn MSN, hij blijft aan en afmeldenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:50 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dat kan via msn, maar hij is niet online.
oo het is nog ondelhandelbaar dusquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
vraagprijs 900, met de orginele lens, pola filter, samsonite tas, laci kaart lezer, 1 Gb Microdrive, doos,boekje, software, lader zitten er allemaal nog bij.
ja en m'n pa loopt al de hele dag te zeiken dat ik een image moet maken, heb daar helemaal geen zin in. Vorige systeem heeft 2 jaar zonder fouten gedraaid.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
oooja jij bent zo'n ouwe partitie geiler
mensen zeiken dat ik teveel vraag, wat ook wel zo is maar ik vind het zonde en dan gaat ie gewoon niet wegquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
oo het is nog ondelhandelbaar dus![]()
wil je het niet door die amsterdammer van die advertentie laten doen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:56 schreef BoJo het volgende:
Ohja als ik volgende week vrijdag vrij krijg ga ik misschien langs die stegen, of moet je daar een afspraak voor maken?
Service pack 1 of 2 installeren geloof dat het vanaf 1 al werkt en als het een Maxtor is dan moet je een tooltje op hun site downloaden. Tweakers forum even in de FAQ kijken van opslagmedia en controllers.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:57 schreef BoJo het volgende:
ik mis trouwens 80 Gb van die nieuwe schijf![]()
In m'n bios zegt ie wel 200 Gb maar zelfs met Partition magic zie ik derest niet
stairwayquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
* Hugster vertrekt zo'n beetje richting Utrecht...
Maar Sanra is zich ana het opmaken, dus ik wete niet heo labng dat nog gaat duren
heb liever echte garantie dan iemand die "altijd een los draatje wil komen fixen"quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
wil je het niet door die amsterdammer van die advertentie laten doen?
Hij heeft ook SmartXX chips
Stegen is een top toko, wel ff bellen, en dan zeggen zij hoe laat je kunt komen, en dan kan je er op wachten.
SP4 staat erop en het is een WD, maar ik ga eerst m'n ouwe schijf wel wissen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:59 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Service pack 1 of 2 installeren geloof dat het vanaf 1 al werkt en als het een Maxtor is dan moet je een tooltje op hun site downloaden. Tweakers forum even in de FAQ kijken van opslagmedia en controllers.
SP4????? Als de sodemieter bellen met Bill Gates, hier kan je rijk mee worden!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
SP4 staat erop en het is een WD, maar ik ga eerst m'n ouwe schijf wel wissen.
Windows 2000quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:03 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
SP4????? Als de sodemieter bellen met Bill Gates, hier kan je rijk mee worden!
Moet je wel ff geduld hebbenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:50 schreef D-Devil het volgende:
Verkopen hier nu 2 man strakjes hun 300D ? Ik wil die van alfisti wel overnemen denk ik. Of was het niet?
maar hun kunnen je uberhaubt wel vertellen als dat mogelijk is bij hun.....quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:46 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Volgens die kerel issie origineel door Novitec zelf onderhanden genomen.
Ik heb novitec een mailtje gestuurd met daarin de vraag of zij die auto getuned hebben en wanneer en wat ze allemaal gedaan hebben om hem naar 250pk te krijgen.
Wel een beetje lastig eik, aangezien ik alleen weet dat ie zwart is en uit april 99![]()
T is nog erger als zondagquote:
Zo is dat!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maar hun kunnen je uberhaubt wel vertellen als dat mogelijk is bij hun.....
weet je iig meer, mail ze ook eens hoe het zit anders met de 2jaar garantie die hun erop geven....
als je er papieren voor nodig hebt of wat dan ook......
Je doet er wel lang over, t gaat nog wel over eigen autoquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:32 schreef Ballebek het volgende:
Ik kan toch aannemen dat de volgende SC over mijn auto gaat?
Ik zal straks de code plaatsen met de tekst die de SC moet bevatten.
Gelieve deze tekst te copy pasten in een volgende SC.
Trustequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:30 schreef Fwnk het volgende:
Ik ben slapen!
Vor een aantal: Tot morgen!
mwah het belangrijkste zit erop bijna denk ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:48 schreef Alfisti het volgende:
lukt het knul?
Geen dankquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:24 schreef BoJo het volgende:
ik ben nog steeds aan het installeren![]()
heb iig wel de volledige HD, thanx D-Devil![]()
Ik ben ook nog wakkerquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:36 schreef Alfisti het volgende:
Ah Jojo is nog wakker
Geen dankquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:29 schreef Fugie het volgende:
ddevil, wat jij doet met die corsa, das echt, serieus waar, dom
was weer lekker bieren vandaag, jammer dat mijn broertjes ook in het cafe waren
Zal wal te maken hebben met de wintertijdquote:Op zondag 31 oktober 2004 10:44 schreef ook_gek het volgende:
tering ben nog nooit zo vroeg wakker geweest
Ik zie ook geen schade op het "schade" plaatjequote:Op zondag 31 oktober 2004 10:55 schreef -Xerxes- het volgende:
Het plaatje van het interieur ziet er erg exterieur uit om het zo te zeggen
Rustig!quote:Op zondag 31 oktober 2004 10:59 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik zie ook geen schade op het "schade" plaatje.
.
250pk zegt de verkoper. HEt is de turbo. MAargoed, ik heb Novitec gemailed of dat wel klopt dat hun er 250pk uit kunnen persen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 11:16 schreef D-Devil het volgende:
Hoe snel is die Novitec turbo eigenlijk?
Is het trouwens de supercharged versie of de turbo versie? 208pk is de supercharged versie en de 218 pk is turbo.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 11:38 schreef Alexxxxx het volgende:
lurkers
hoeft niet.quote:Op zondag 31 oktober 2004 11:53 schreef -Xerxes- het volgende:
hhmz, ik zie dat die zwarte 156 in september te koop stond bij een particulier.
Nu al bij een handelaar.....
Zou dat duiden op grote problemen die eraan zitten te komen?!![]()
kan je optieffenquote:Op zondag 31 oktober 2004 11:55 schreef zappa29 het volgende:
en na die 7 minuten?
OK, ben toch over 10 minuten wegquote:Op zondag 31 oktober 2004 11:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
kan je optieffen
Dat is 7min te laatquote:Op zondag 31 oktober 2004 11:57 schreef zappa29 het volgende:
[..]
OK, ben toch over 10 minuten weg![]()
Die test van de ANWB (in adam) vond ik ook best oke.quote:Op zondag 31 oktober 2004 11:57 schreef PeuRac het volgende:
ANWB test is niet zo geweldig, je moet de Dekra hebbe![]()
Ok, OK, zal me ff echt haasten, dan ben ik al over 5 minuten al wegquote:Op zondag 31 oktober 2004 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is 7min te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |