Dat is de bedoeling van die snelle reclame jochies....mensen gek maken en storen. Ondertussen rijden ze een dikke lease bak, gaan ze naar het werk om weer iets nieuws te verzinnen om massa-hysterie uit te lokken en foute aankopen te doen. Foute aankoop versta ik dus ook KPN onder.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 08:50 schreef Romek het volgende:
Tis een "way of life" om die "spreek-beltonen" aan de man te brengen....
(dmv een provider)
Vond er in het begin ook geen fluit aan....
Maar dat kolere deuntje/muziekje blijft maar in mijn bovenkamer spoken.....![]()
Daar is over nagedachtquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 08:55 schreef Romek het volgende:
"ik weet dat je er bent, neemt nou eens op-neem op"
![]()
"dag schatje"quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 08:55 schreef Romek het volgende:
![]()
Wie weet is dat vaste abonnement in de toekomst wel rendabel voor de consument? Dat je meer diensten gaat krijgen? Op dit moment is het alleen maar telefoneren en nummer herkenning. Beetje beperkt. Welke aanbieder is dan duurder? T-mobile ? T-mobile is ook niet je van het volgens mij.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 09:20 schreef 205_Lacoste het volgende:
KPN is echt niet meer de duurste mobiele aanbieder, dat is een achterhaald beeld. De reclame is inderdaad niet 'je van het', daar ben ik het helemaal mee eens.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 10:30 schreef p-etr-a het volgende:
Tringelingeling, tringelingeling, tringelinge-lingelingelingelingeling,
hij heeft een nieuwe ringtone op z'n te-le-foon.
Eigenlijk vind ik het wel vermakelijk.
Daar laten ze je voor een goede kwaliteit reclamefilmpje ¤1,30 betalenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:15 schreef daReaper het volgende:
deze zeker? http://tvreclames.nl/reclamesDB.pl?file=380
ik zou ze schrijven, daar bij FHV/BBDO
Ik vind het ook een leuke reclamequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:25 schreef funmaster het volgende:
Ik vind het wel een gave reclame
Ach, de redenen er achter zijn wel ok, dunkt mij... En je kan ze nog altijd gratis streamenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:21 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Daar laten ze je voor een goede kwaliteit reclamefilmpje ¤1,30 betalen![]()
Je verzint het niet![]()
Nou die reclame begint mij toch al aardig de keel uit te hangenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 10:30 schreef p-etr-a het volgende:
Tringelingeling, tringelingeling, tringelinge-lingelingelingelingeling,
hij heeft een nieuwe ringtone op z'n te-le-foon.
Eigenlijk vind ik het wel vermakelijk.
euhm....quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 08:55 schreef Romek het volgende:
![]()
Tring...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 10:10 schreef Toeps het volgende:
Je schaamt je toch de ogen uit je kop als je gebeld wordt en je hoort zo'n ringtone? De eerst die ik tegenkom moet zo'n ringtone zal ik keihard uitlachen in ieder geval.
"Ringelingeling ringelingeling..."
Dus jij prefereert een lachende zwerver boven een ringtone die wellicht afschuwelijk is, maar toch gemaakt op klassieke muziek, zodat je als je de irritante koppen en stemmen wegdenkt je tenminste nog wat moois hoort?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 08:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Tele 2Jammer dat Kpn er nog tussen zit en mensen verplicht te betalen alleen om een toestel in huis te hebben. Je betaalt je ook nog eens groen daar
Alleen omdat het toestel in je huis staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |