11quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
man met 5000 post geen vaste cubber , oke vaste spammer dan
Meestal is er dan IRL een soort meetquote:Op zaterdag 15 april 2006 02:35 schreef glasbak het volgende:
[..]
We doen die meet hier tochof niet soms
![]()
Potverd... Ik had me er nog wel zo op verheugd![]()
Dus je hebt geen zin in een strandfeestje ?quote:Op zaterdag 15 april 2006 02:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Meestal is er dan IRL een soort meet![]()
Tuuk altijd.. alleen vrees ik dat het ticket dan iets te duur isquote:Op zaterdag 15 april 2006 02:38 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dus je hebt geen zin in een strandfeestje ?
de overheid van indo benaderen , voor gratis ticketsquote:Op zaterdag 15 april 2006 03:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tuuk altijd.. alleen vrees ik dat het ticket dan iets te duur is
Ja. als je zin hebt om een stukje te zwemmen om bij mij op het strand te komen, dan moet je vooral naar indonesie gaanquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de overheid van indo benaderen , voor gratis tickets
gaan dan vast hoop niet cubbers ook mee die dan plots cubber waren
Vroeger. Voor 9/11.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:09 schreef Mastertje het volgende:
Heuj!Dit ziet er inderdaad leuker uit
![]()
inderdaad de cub was gewoon fun en gezelligheid ten top , waar zijn de overig cub dames , zoals bv dustbunnyquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:02 schreef QyRoZ het volgende:
Nostalgie!
Ik mis de CUB wel. Die slowchats van tegenwoordig zijn ook maar matig..
Prima dan bel ik de slijterij wel op voor de komende weekse leveringen , want die gaan weer record omzetten draaien met ons als klantquote:Op zondag 23 april 2006 15:06 schreef QyRoZ het volgende:
* QyRoZ haalt de doek te voorschijn en begint de bar af te stoffen.
Al die mooie vrouwen moeten wel op een glimmende bar kunnen dansen natuurlijk.
Ik zou het niet weten. Ben benieuwd. Roep haar eens.quote:Op zondag 23 april 2006 15:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hangt gspotter nog in de buurt , die was niet van haar weg te slaan
Net als vroeger. Toen alles beter was.quote:Op zondag 23 april 2006 15:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Prima dan bel ik de slijterij wel op voor de komende weekse leveringen , want die gaan weer record omzetten draaien met ons als klant
Klinkt net als een slechte filmquote:Op zondag 23 april 2006 15:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Prima dan bel ik de slijterij wel op voor de komende weekse leveringen , want die gaan weer record omzetten draaien met ons als klant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |