Kan hier ook enzo..quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:55 schreef onlogisch het volgende:
ik zit bier te drinken ok?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:55 schreef onlogisch het volgende:
ik zit bier te drinken ok?
Edje !!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:55 schreef ThE_ED het volgende:
nee, tentamens maandag
Ik wil jou wel knabbelenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:55 schreef MissHobje het volgende:
Kan hier ook enzo..
*inschenkt*..
Knabbeltjes erbij ??
![]()
hoihoiquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:57 schreef MissHobje het volgende:
LOL .. dat kan straks Def
Eerst even The E begroeten enzo !
HOI![]()
"ergens in zuid holland"quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kan hier ook enzo..
*inschenkt*..
Knabbeltjes erbij ??
![]()
wie nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:00 schreef ThE_ED het volgende:
* onlogisch is ook ergens in zuid holland
Ikke ! Ikke ! In Brabo landquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wie niet![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:04 schreef defender het volgende:
[..]
Ikke ! Ikke ! In Brabo land
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:04 schreef defender het volgende:
[..]
Ikke ! Ikke ! In Brabo land
haha de link was onlogisch zeg maarquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:04 schreef onlogisch het volgende:
http://213.239.163.214:8000/listen.pls <--------- doet het niet enzo :|
quote:Op maandag 22 november 2004 00:03 schreef Stranger het volgende:Defje.
Wat zie jij er bevallig uit ?quote:Op maandag 22 november 2004 00:04 schreef DawN het volgende:
geen idee.. zal eens kijken
En heb je campingbedje op voorraad?quote:Op maandag 22 november 2004 00:08 schreef Stranger het volgende:
Ik heb nog geen zin om te slapen
Wanneer is er weer eens een zuip-je-klem-bij-defje feest?
Oud en nieuwquote:Op maandag 22 november 2004 00:08 schreef Stranger het volgende:
Ik heb nog geen zin om te slapen
Wanneer is er weer eens een zuip-je-klem-bij-defje feest?
Ik neem je wel op de vloer hoorquote:Op maandag 22 november 2004 00:09 schreef DawN het volgende:
[..]
En heb je campingbedje op voorraad?
Je bevalt me wel ja !quote:Op maandag 22 november 2004 00:09 schreef DawN het volgende:
bevallen![]()
Zeg je het weer verkeerd!![]()
Ouderwets gezellig!quote:Op maandag 22 november 2004 00:13 schreef defender het volgende:
[..]
Ik neem je wel op de vloer hoor
Voor jou !quote:Op maandag 22 november 2004 00:16 schreef DawN het volgende:
[..]
Ouderwets gezellig!
en ik zal niet over poedels beginnen![]()
Zoals Miss Hobje ?quote:Op maandag 22 november 2004 00:21 schreef DawN het volgende:
Maar waar blijven die anderen nou ]
He ex-it-collega ! Hoe is ie ?quote:Op maandag 22 november 2004 00:30 schreef Havoc het volgende:
*kuch*.
Dem, jij gestrikt ? WOW !quote:Op maandag 22 november 2004 00:34 schreef Havoc het volgende:
Goed! en met jou dan?
*check zijn trouwring om zijn vinger*.
Nog bij dezelfde club, maar ben wel op zoek naar iets andersquote:Op maandag 22 november 2004 00:42 schreef Havoc het volgende:
Nix mis mee inderdaad.
Heb al 4 katten en volgende week komt de hond.
Tegenwoordig bij een tijdschriften distributieorganisatie werkzaam ( ja ja, ik zie de playboy voordat ie uberhaupt in de winkels ligt)
Ik beheer zo'n 60-80 servers.
Waar hang jij uit tegenwoordig?
Top! Passieve slaap katten heb je niks aanquote:Op maandag 22 november 2004 00:44 schreef defender het volgende:
[..]
Nog bij dezelfde club, maar ben wel op zoek naar iets andersHeb t wel gezien.
Heb inmiddels ook n derde kat. En hij is zoals het hoort enorm irritant en uitdagend
Hoor zelden iets over m, werkt nog bij Siebel in elk geval. En koopt nog steeds al de nieuwste geluids gadgetsquote:Op maandag 22 november 2004 00:45 schreef Havoc het volgende:
[..]
Top! Passieve slaap katten heb je niks aan.
Nog contact met Marco?
quote:Op maandag 22 november 2004 00:47 schreef MissHobje het volgende:
*Zwaai*
Zo en nu wat te zuipen enzo![]()
Euh, dat linkje staat me niets meer van bij eerlijk gezegdquote:Op maandag 22 november 2004 00:47 schreef defender het volgende:
[..]
Hoor zelden iets over m, werkt nog bij Siebel in elk geval. En koopt nog steeds al de nieuwste geluids gadgets
Heb jij nog dat linkje van die collega manager die je ooit gaf ?
En weet je nog leuke job voor me ?
Vertel !quote:Op maandag 22 november 2004 00:56 schreef Havoc het volgende:
[..]
Euh, dat linkje staat me niets meer van bij eerlijk gezegd.
Enneh ik heb nog wel een mogelijke leuke job voor je, als je in SAP R3 geinteresseerd bent. Anders ken ik nog wel een leuk bedrijfje in Tilburg wat, wat echte goede mensen kan gebruiken.
Te sterk ?quote:Op maandag 22 november 2004 01:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Grom enzo ....![]()
Ook SAP R3 maar leuke gezellige club van mensen. Die kunnen nog wel iemand gebruiken zoals jij. Anders moeten we maar ffies mailen binnenkort.quote:Op maandag 22 november 2004 01:09 schreef defender het volgende:
[..]
Vertel !Die van Tilburg
Doen we !quote:Op maandag 22 november 2004 01:30 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ook SAP R3 maar leuke gezellige club van mensen. Die kunnen nog wel iemand gebruiken zoals jij. Anders moeten we maar ffies mailen binnenkort.
Ja te erg sterkquote:Op maandag 22 november 2004 01:14 schreef defender het volgende:
[..]
Te sterk ?
quote:Op maandag 22 november 2004 00:26 schreef defender het volgende:
[..]
Zoals Miss Hobje ?
Kansloosquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:29 schreef Mike het volgende:
Ik leef nog.
Al was dit wel een kansloos-late reactie.
Kan. Of ik kom na afloop van de voorstelling bij het theater langs, zodat we even kunnen borrelen.quote:Op zondag 21 november 2004 23:08 schreef defender het volgende:
Ik ben er weer eens !En still alive !
Heb inmiddels nog meer kaartjes voor cabaret in jouw metropool Mike ! *grijns* Misschien komen we wel langs ! Is dat een idee ? In december is de eerste voorstelling
Doen we ! Leuk !quote:Op maandag 22 november 2004 10:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Kan. Of ik kom na afloop van de voorstelling bij het theater langs, zodat we even kunnen borrelen.
Nee. Ik ben druk bezig met mijn sinterklaassurprise.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:08 schreef defender het volgende:
En en en ? Nog cubbers online die morgen niks te doen hebben ?
Ik heb lang gewacht met reageren, omdat ik een jonge cubber ben, maar met mij gaat t prima !quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:53 schreef daniman het volgende:
nu afwisselend met mijn twee katten
ouwe cubbers, hoest allemaal?
Mijn vunzigste nieuwtje kwam niet, hij had hoofdpijnquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:59 schreef Gravedigger het volgende:
Krijg ik alle vunzige nieuwtjes van vanavond hier te horen of moet ik het nieuwe clubblad kopen??
Ik heb een dag in Maart geprikt, 9 aprilquote:Op zondag 30 januari 2005 01:01 schreef daniman het volgende:
pfff geen idee joh... ik zou nu echt niet weten welke data ik zou kunnen...
-edit- in principe kan ik zaterdagen wel...
Euhm euhm.. weet nog nie enzo..quote:Op zondag 30 januari 2005 01:07 schreef defender het volgende:
[..]
Ik heb een dag in Maart geprikt, 9 april
Nu? Da's geen slecht plan. Ik vond fok al zo'n saaie bedoening vanavondquote:Op zondag 30 januari 2005 02:52 schreef ChicaneBT het volgende:
Ik kan wel wat te drinken gebruiken is de bar nog open?
Oew, bitterballen! Lang geleden dat ik een bitterballentopic heb geopendquote:Op zondag 30 januari 2005 02:58 schreef ChicaneBT het volgende:
1 bier graag en wat frituurspul en een ommelet kan dat?
No problem sir!quote:
Nou misschien moet je ff wat lekkere muziek aan zetten en de danseressen opbellenquote:Op zondag 30 januari 2005 03:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
No problem sir!
En nu de gezelligheid nog
niet dat jij niet gezellig bent hoor![]()
Misschien is dat hier wel te vindenquote:Op zondag 30 januari 2005 03:37 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Nou misschien moet je ff wat lekkere muziek aan zetten en de danseressen opbellen.
Jij bent natuurlijk van de partijquote:Op zondag 30 januari 2005 16:46 schreef QyRoZ het volgende:
Biersch.
Da's wel weer waar natuurlijkquote:
IEDereen is moderatorquote:
Ik dachtquote:
Dat was dus deze zelfde zaterdag met de OT-ersquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:18 schreef defender het volgende:
[..]
Mijn vunzigste nieuwtje kwam niet, hij had hoofdpijnMaar ik heb de lapdance nu aan anderen gegeven. Wanneer gaan we borrelen lieverd ?
Ja toch ? Die hebben geen leven, dus hebben ze tijd zat om hier te posten !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:01 schreef MissHobje het volgende:
zijn nu toch wel meer cub mensen online![]()
2001quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:06 schreef veldmuis het volgende:
Welk jaar was het CUBjaar eigelijk?
Groetjes,
veldmuis
Ik was al oud. Dus ik schrok nietquote:
Ja!Jij!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:36 schreef QyRoZ het volgende:
CUB? Wie?
Nietusquote:
En een heeeeeeeeeeel klein beetje van jou !quote:
Je haalt hoogstens het IQ gemiddelde omhoogquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:59 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
nee dat nie, ik haal het gemiddelde leeftijd alleen maar naar beneden hier![]()
![]()
kan het nog lager dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:05 schreef defender het volgende:
[..]
Je haalt hoogstens het IQ gemiddelde omhoog
uiteraardquote:
trustequote:
Het valt wel...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:33 schreef QyRoZ het volgende:
Valt wel mee.
MissTopje !!!!!!!!!!!quote:
IKKE ! IKKE !quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:18 schreef Bartelehiem het volgende:
Weet hier een niet nader te benoemen persoon hoe of dat dit ding werkt
[afbeelding]
Zoek niet verder !quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:21 schreef Bartelehiem het volgende:
Euhm... Iemand anders nog ?
Ik maak ff wat warmtequote:Op zaterdag 10 december 2005 05:28 schreef Bartelehiem het volgende:
[afbeelding]
Is er dan echt niemand anders die met zo een ding kan omgaan![]()
![]()
Tuurlijk !quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:36 schreef Bartelehiem het volgende:
Maar euhm... valt er hier nu al wat te happen ?![]()
Neeeee tips nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 06:03 schreef defender het volgende:
Oei..........misschien werkt dat voor jou welMaar ik zou het niet trekken denk ik. Maarja, ik ben al kei oud !
Ik ga over 2 uurtjes slapen, maar wil nog even rondspammen nuHeb je nog leuke topic tips ?
Tijd voor een meet dusquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
defje had jij het laatst niet over een reunie
Tuurlijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:55 schreef Mike het volgende:
Hallo...hoor ik daar geluiden over een meet?
ja , alle cubbers verzamelenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:55 schreef Mike het volgende:
Hallo...hoor ik daar geluiden over een meet?
man met 5000 post geen vaste cubber , oke vaste spammer danquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:35 schreef glasbak het volgende:
*meldtKwas alleen geen vaste cubber, maar dat maakt niet uit toch ?
Is dat niet een beetje ver vliegen danquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:35 schreef glasbak het volgende:
*meldtKwas alleen geen vaste cubber, maar dat maakt niet uit toch ?
We doen die meet hier tochquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje ver vliegen dan![]()
11quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
man met 5000 post geen vaste cubber , oke vaste spammer dan
Meestal is er dan IRL een soort meetquote:Op zaterdag 15 april 2006 02:35 schreef glasbak het volgende:
[..]
We doen die meet hier tochof niet soms
![]()
Potverd... Ik had me er nog wel zo op verheugd![]()
Dus je hebt geen zin in een strandfeestje ?quote:Op zaterdag 15 april 2006 02:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Meestal is er dan IRL een soort meet![]()
Tuuk altijd.. alleen vrees ik dat het ticket dan iets te duur isquote:Op zaterdag 15 april 2006 02:38 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dus je hebt geen zin in een strandfeestje ?
de overheid van indo benaderen , voor gratis ticketsquote:Op zaterdag 15 april 2006 03:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tuuk altijd.. alleen vrees ik dat het ticket dan iets te duur is
Ja. als je zin hebt om een stukje te zwemmen om bij mij op het strand te komen, dan moet je vooral naar indonesie gaanquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de overheid van indo benaderen , voor gratis tickets
gaan dan vast hoop niet cubbers ook mee die dan plots cubber waren
Vroeger. Voor 9/11.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:09 schreef Mastertje het volgende:
Heuj!Dit ziet er inderdaad leuker uit
![]()
inderdaad de cub was gewoon fun en gezelligheid ten top , waar zijn de overig cub dames , zoals bv dustbunnyquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:02 schreef QyRoZ het volgende:
Nostalgie!
Ik mis de CUB wel. Die slowchats van tegenwoordig zijn ook maar matig..
Prima dan bel ik de slijterij wel op voor de komende weekse leveringen , want die gaan weer record omzetten draaien met ons als klantquote:Op zondag 23 april 2006 15:06 schreef QyRoZ het volgende:
* QyRoZ haalt de doek te voorschijn en begint de bar af te stoffen.
Al die mooie vrouwen moeten wel op een glimmende bar kunnen dansen natuurlijk.
Ik zou het niet weten. Ben benieuwd. Roep haar eens.quote:Op zondag 23 april 2006 15:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hangt gspotter nog in de buurt , die was niet van haar weg te slaan
Net als vroeger. Toen alles beter was.quote:Op zondag 23 april 2006 15:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Prima dan bel ik de slijterij wel op voor de komende weekse leveringen , want die gaan weer record omzetten draaien met ons als klant
Klinkt net als een slechte filmquote:Op zondag 23 april 2006 15:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Prima dan bel ik de slijterij wel op voor de komende weekse leveringen , want die gaan weer record omzetten draaien met ons als klant
schiet mastertje overhoopquote:Op zondag 23 april 2006 15:38 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Klinkt net als een slechte filmWaar blijft de over the top badguy die alles verpest?
![]()
weet ik ook wel , fok is er niet meer klaar voor en de humor is weg van fokquote:Op zondag 23 april 2006 16:46 schreef QyRoZ het volgende:
Het wordt niet meer zoals vroeger, MaW.
De tragiek. Burgers met rechten, het idee alleen al.quote:Op zondag 23 april 2006 16:50 schreef Karboenkeltje het volgende:
Toch tragisch... niet meer sterven aan de builenpest of lijfeigene zijn... *Zucht.* Vroeger...
Hey MissHobje.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:47 schreef MissHobje het volgende:
Hey Mike![]()
Zozo jij bent er weer vlot bij
Mja precies wat ik bedoel hehehequote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:49 schreef Mike het volgende:
[..]
Hey MissHobje.
Ik was hier 22 april ook al.
Jahoor, hier alles goed.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Mja precies wat ik bedoel hehehe![]()
alles goed met je ??
(Ik zal Defender eens hard schoppen.. posten zal ze)
zou ze volwassen geworden zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Jahoor, hier alles goed.Met jou ook?
En inderdaad...die defender is al lang niet meer op Fok! geweest.
MissHobjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Jahoor, hier alles goed.Met jou ook?
En inderdaad...die defender is al lang niet meer op Fok! geweest.
*grijns* Of misschien heb ik het wel druk met poseren voor de Passie enzo !quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou ze volwassen geworden zijn
Wat heb jij een bekende avatar zeg ! Ik heb ooit iemand gekend die er ook zo 1 had !quote:
Hoe is het met je el camino?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:06 schreef defender het volgende:
[..]
Wat heb jij een bekende avatar zeg ! Ik heb ooit iemand gekend die er ook zo 1 had !
Maar die wil je niet kennen
MissMSX !!!!!!!!!!!!quote:
Dat is ook beter voor je. Als je iemand kent, dan moet je ze ook aandacht gevenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:08 schreef Q. het volgende:
Ik wil niemand kennen, daarvoor ben ik wereldvreemd.
Ja, alles prima. Woon tegenwoordig in het mooie Den haag. Helaas nog steeds zonder Twister dekbedquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:15 schreef defender het volgende:
[..]
MissMSX !!!!!!!!!!!!Alles oke ?
Die Elco is een tijd geleden verkocht, we moesten hem spuiten, en dat was te duur, en we vonden het zonde om hem dan te laten verrotten, dus hebben hem verkocht aan een Fokker die er verliefd op was geworden.
Ja maar je zei altijd dat je nooit in Den Haag zou gaan wonenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, alles prima. Woon tegenwoordig in het mooie Den haag. Helaas nog steeds zonder Twister dekbed
Jammer van de el camino, maar mooi dat je iemand er nog een plezier mee hebt gedaan
En nu rij je in een Kadett?
*Grijns* We hebben die Golf cabrio nog steeds, misschien heb je die ooit toen ook gezien ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, alles prima. Woon tegenwoordig in het mooie Den haag. Helaas nog steeds zonder Twister dekbed
Jammer van de el camino, maar mooi dat je iemand er nog een plezier mee hebt gedaan
En nu rij je in een Kadett?
Hey.quote:
JE BENT ER !!!!!!!!!!!! Ben je ook op msn ? *lief kijkt en ja souffleert*quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Hey.
Hier alles goed...ik ga eindelijk eens een diploma krijgen voor een studie en als het goed is volgt volgend jaar de tweede.
Hoe is het met jou?
Ik ruik Friesland ?!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:36 schreef GizartFRL het volgende:
?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:38 schreef defender het volgende:
[..]
JE BENT ER !!!!!!!!!!!! Ben je ook op msn ? *lief kijkt en ja souffleert*
Dem.....dat dacht ik alquote:
79.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:36 schreef GizartFRL het volgende:
?
Hier goed, alleen zit de kleine nu in de pre slapengaan huilfase.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:41 schreef defender het volgende:
[..]
Dem.....dat dacht ik al
He lekkertje ! Hoe staat het leven ?
*grijns* Dat is lastigquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:42 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Hier goed, alleen zit de kleine nu in de pre slapengaan huilfase.
Ja, ze gaat zo naar bed.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:44 schreef defender het volgende:
[..]
*grijns* Dat is lastig
Maar troost je, die fase gaat over
Als ze meteen wil slapenquote:
Een kloon natuurlijkquote:
Het staat me niet zo bij. Mijn ogen waren gericht op de el caminoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:35 schreef defender het volgende:
[..]
*Grijns* We hebben die Golf cabrio nog steeds, misschien heb je die ooit toen ook gezien ?
Verder een Yamaha FZR1000, die was 2 weken geleden trouwens gejat uit de tuin, maar eergisteren is hij weer gevonden gelukkig ! Wel met vette schade, maar dat komt wel weer goed.
Hoe kom jij in Den Haag terecht ? Grote liefde ontmoet ?
Jij bent m'n favo homo-in-de-kast alquote:
Dit topic gaat sowieso niet ouderwetsch snelquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:53 schreef Madbull het volgende:
Het is hier al een half uur stil! Dat was vroegah nooit zo!
*steekt vuurtje aan*quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit topic gaat sowieso niet ouderwetsch snel
Mike, Private Ryan, en andere cubbers, kom eens hier !
Een beetje omkoping op z'n tijd is niks mis meequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:58 schreef MissHobje het volgende:
Zo hehe Defje en Madbull zijn er ook eindelijk weer eens
Ik heb Defender omgekocht om hier te posten![]()
Zo gaan mensen je tenminste ook nog es missenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:58 schreef MissHobje het volgende:
Zo hehe Defje en Madbull zijn er ook eindelijk weer eens
Ik heb Defender omgekocht om hier te posten![]()
Ze zijn stiekem niet echt weg hoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:00 schreef Madbull het volgende:
[..]
Zolang zelfs, dat al mn posts weg zijn
Idd, long time no see!
Zoiets dacht ik al. Gebeurd dat na een jaar afwezigheid ofzo ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:01 schreef Mike het volgende:
[..]
Ze zijn stiekem niet echt weg hoor.Je ziet ze alleen niet in je AT.
Oe doe eens gevenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:02 schreef MissHobje het volgende:
Defender ik heb een speciaal msn bericht voor je
Je posts gaan maar een aantal maanden (jaren?) terug...ik weet niet precies waar de grens ligt...is bij iedereen zo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:03 schreef Madbull het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al. Gebeurd dat na een jaar afwezigheid ofzo ?
Wie geht's?
Ik ben gewoon brutaal geweest.quote:
Nope ben afgezakt naar het midden!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:08 schreef Mike het volgende:
[..]
Je posts gaan maar een aantal maanden (jaren?) terug...ik weet niet precies waar de grens ligt...is bij iedereen zo.
Ja prima...en daar? Ik ga er even vanuit dat je nog in het noorden van het land woont?
Waar in het midden?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:09 schreef Madbull het volgende:
[..]
Nope ben afgezakt naar het midden!
Bevalt ook goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |