*grijns* Of misschien heb ik het wel druk met poseren voor de Passie enzo !quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou ze volwassen geworden zijn
Wat heb jij een bekende avatar zeg ! Ik heb ooit iemand gekend die er ook zo 1 had !quote:
Hoe is het met je el camino?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:06 schreef defender het volgende:
[..]
Wat heb jij een bekende avatar zeg ! Ik heb ooit iemand gekend die er ook zo 1 had !
Maar die wil je niet kennen
MissMSX !!!!!!!!!!!!quote:
Dat is ook beter voor je. Als je iemand kent, dan moet je ze ook aandacht gevenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:08 schreef Q. het volgende:
Ik wil niemand kennen, daarvoor ben ik wereldvreemd.
Ja, alles prima. Woon tegenwoordig in het mooie Den haag. Helaas nog steeds zonder Twister dekbedquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:15 schreef defender het volgende:
[..]
MissMSX !!!!!!!!!!!!Alles oke ?
Die Elco is een tijd geleden verkocht, we moesten hem spuiten, en dat was te duur, en we vonden het zonde om hem dan te laten verrotten, dus hebben hem verkocht aan een Fokker die er verliefd op was geworden.
Ja maar je zei altijd dat je nooit in Den Haag zou gaan wonenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, alles prima. Woon tegenwoordig in het mooie Den haag. Helaas nog steeds zonder Twister dekbed
Jammer van de el camino, maar mooi dat je iemand er nog een plezier mee hebt gedaan
En nu rij je in een Kadett?
*Grijns* We hebben die Golf cabrio nog steeds, misschien heb je die ooit toen ook gezien ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, alles prima. Woon tegenwoordig in het mooie Den haag. Helaas nog steeds zonder Twister dekbed
Jammer van de el camino, maar mooi dat je iemand er nog een plezier mee hebt gedaan
En nu rij je in een Kadett?
Hey.quote:
JE BENT ER !!!!!!!!!!!! Ben je ook op msn ? *lief kijkt en ja souffleert*quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Hey.
Hier alles goed...ik ga eindelijk eens een diploma krijgen voor een studie en als het goed is volgt volgend jaar de tweede.
Hoe is het met jou?
Ik ruik Friesland ?!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:36 schreef GizartFRL het volgende:
?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:38 schreef defender het volgende:
[..]
JE BENT ER !!!!!!!!!!!! Ben je ook op msn ? *lief kijkt en ja souffleert*
Dem.....dat dacht ik alquote:
79.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:36 schreef GizartFRL het volgende:
?
Hier goed, alleen zit de kleine nu in de pre slapengaan huilfase.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:41 schreef defender het volgende:
[..]
Dem.....dat dacht ik al
He lekkertje ! Hoe staat het leven ?
*grijns* Dat is lastigquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:42 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Hier goed, alleen zit de kleine nu in de pre slapengaan huilfase.
Ja, ze gaat zo naar bed.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:44 schreef defender het volgende:
[..]
*grijns* Dat is lastig
Maar troost je, die fase gaat over
Als ze meteen wil slapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |