Zou de Telegraaf echt zo laf zij geweest?quote:Telegraf achter DDOS-aanval op Meki weblog
Vandaag was me weblog al enige uren niet te bereiken , Telegraf was jaloers op Meki weblog en heeft Eric gebeld en hij heeft een DDOs uitgevoerd op Meki weblog
Telegraf , schaam je toch zo grote krant met kleine hersens die Meki probeert te pesten
Nou Meki is niet onder de indruk en gaat zeker door , wie denkt trouwens wie Telegraf is ?? en Telegraf heeft het onzin-Nieuws weer terug geplaast
zo weer een Nieuwe mail sturen en gelijk naar de Minister Donner en Job Cohen
Telegraf EZELS
Krijg meteen dat 'nijntje' idee weerquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:22 schreef sanniejj het volgende:
Meki is dom,
Meki maakt altijd spelfouten en blaat altijd maar wat,
Meki's isdn kabeltje moet door de ratten in zijn hol kapot geknaagt worden..
Dat lijkt me nogal een statement...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:22 schreef sanniejj het volgende:
Meki is dom,
ga eerst zelf eens Nederlands leren, knulquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:22 schreef sanniejj het volgende:
Meki is dom,
En bedankt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:03 schreef Loedertje het volgende:
Dit moeten de onzin-users weten!!
Schopje !
MuWhaHaHaHaHaquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:03 schreef Loedertje het volgende:
Dit moeten de onzin-users weten!!
Schopje !
U vraagt, wij draaienquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:56 schreef RiderXXX het volgende:
Misschien moet iemand hier maar eens mee aan de slag.. Een nijntjeverhaal over Meki. De ezel.![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:23 schreef KastaNoga het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:23 schreef KastaNoga het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
[afbeelding]
oow jahquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:17 schreef Slarioux het volgende:
Een DDoS op BlogSpot... Yeah right
Probeer dat maar eens plat te krijgen
Ik dacht dat hij een Multicultural wasquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:57 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vind het wel tof dat Meki met zijn 17 jaar als een Multinational is
Thnxquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:57 schreef ExTec het volgende:
Hey Meki,
Ik zou me ens druk gaan maken over je verschrikkelijk slechte nederlands
Want nu vertel je jezelf dat het allemaal niet boeit, gesterkt door linkse dwaalgeesten, die met jou vinden dat het allemaal niet boeit
Maar zoals je aan de weerstand die je links en rechts op het forum tegenkomt, moet je anno nu toch duidelijk zijn dat het wel een probleem is.
Anders kom fijne Meki straks van ze vmbo/lomschool af, kan'ie geen baan krijgen, en is het weer "meki geen baan krijgen niet, meki gediscrimineerd, stoute nederlander" en is nederland weer een gefrustreerde have-not marokkaan rijker.
Try harder then, en laat het vage idee dat je materiaal publicatie waardig hebt varen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Thnx![]()
Ik ben er allang mee bezig
![]()
je bent een ez** met je domme opmerkingenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Try harder then, en laat het vage idee dat je materiaal publicatie waardig hebt varen.
Je bent een joke, met je kromme nederlands.
Klopt, BlogSpot ligt er wel vaker uit. Maar als je denkt dat dat door de DDoS van ene Eric komt, ben je domquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:35 schreef Meki het volgende:
[..]
oow jah
die was al 2 dagen plat
ik zag dat Telegraf net voor de Offline van me weblog naar me weblog gingquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:08 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Klopt, BlogSpot ligt er wel vaker uit. Maar als je denkt dat dat door de DDoS van ene Eric komt, ben je dom
wta zijn jou hoogtijdagenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Meki is me toch origineel, hij post min of meer net als ik in mijn hoogtijdagen
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:22 schreef sanniejj het volgende:
Meki is dom,
Oh, als ik het mis heb hoor ik het graag hoor..quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:03 schreef Meki het volgende:
[..]
je bent een ez** met je domme opmerkingen
Pas nieuw geopendquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:56 schreef SynXteR het volgende:
[afbeelding]
Welkom op Meki site , dit is de Hoofdkantoor van Meki Advert en bijhorende Bedrijven , De hoofdkantoor is in Marokko in Tetouane en niet in Nederland uit angst voor Jaloezie en Aanslagen
?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:02 schreef Re het volgende:
[..]
ga eerst zelf eens Nederlands leren, knul
ROFL!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:23 schreef KastaNoga het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
[afbeelding]
Jij moet echt dringed richting de Vuilnisplek volgens mijquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Meki moet echt dringend in een inrichting volgens mij.
Das meer voor moslims..quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij moet echt dringed richting de Vuilnisplek volgens mij
![]()
Je wilt dat ik bij jou op de koffie kom? Nou, vooruit. Ik zal meteen de boekjes uit de kleuterschool meenemen. Mede uit die boekjes heb ik namelijk de Nederlandse spelling geleerd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij moet echt dringed richting de Vuilnisplek volgens mij
![]()
Je zou bijna denken dat het een kloon isquote:Op maandag 1 november 2004 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Meki slaagt er toch elke keer weer in om me te verbazen...
quote:Word de 100.000 Ste Bezoeker en win 100 Euro Cash
Meki Site heeft nu 99.000 Bezoekers , nog 1000 Bezoekers en dan is het bekend wie 100 Euro cash ontvangt
Als je de 100.000ste Bezoeker bent win 100 Euro
Als je de 99.999ste Bezoeker bent dan win je 30 sec gratis winkelen bij AH
als je de 100.001 ste bezoeker bent dan win je 10 euro
dus Bezoek Meki weblog en Meki site ( Meki.tk ) en wie weet lig jij in de prijzen
Telegraf-Medewerkers mogen niet meedoen ook al zijn zij de 100.000 ste bezoekers
De beveiliging 30 seconden afleiden....quote:Op maandag 1 november 2004 19:23 schreef Posdnous het volgende:![]()
![]()
Hoe ga je dat 30 seconde gratis winkelen organiseren Meki?
quote:Op maandag 1 november 2004 20:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De beveiliging 30 seconden afleiden....
Dat weet Meki wel te organiseren. Elke schoolpauze winkelt hij zelf ook 30 seconde gratis bij de AH.quote:Op maandag 1 november 2004 19:23 schreef Posdnous het volgende:![]()
![]()
Dan hoeft ie alleen maar zn kop te laten zienquote:Op maandag 1 november 2004 20:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De beveiliging 30 seconden afleiden....
Als je 99.999 ste bezoeker wasquote:Op maandag 1 november 2004 19:23 schreef Posdnous het volgende:![]()
![]()
Organiseren lieverd...quote:Op maandag 1 november 2004 21:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Als je 99.999 ste bezoeker was
dan kon je dat winnen
dat heb ik al gedaanquote:Op maandag 1 november 2004 21:28 schreef Tessje het volgende:
[..]
Organiseren lieverd...![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 21:25 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dan hoeft ie alleen maar zn kop te laten zien
En hoe heb je dat gedaan dan?quote:Op maandag 1 november 2004 21:29 schreef Meki het volgende:
[..]
dat heb ik al gedaan
ik zoek nu de winnaar
welke heb jijquote:Op maandag 1 november 2004 21:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Welke provider?
Dara kan ik geen uitspraak overdoenquote:Op maandag 1 november 2004 21:31 schreef Tessje het volgende:
[..]
En hoe heb je dat gedaan dan?
Ik heb Planet. De precieze tijd weet ik niet, maar heb deze avond wel even op je weblog gekeken.quote:Op maandag 1 november 2004 21:35 schreef Meki het volgende:
[..]
welke heb jij
en hoe laat was je naar me weblog gegaan
yeeh, planet! planet! Daar werk ik voorquote:Op maandag 1 november 2004 21:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb Planet. De precieze tijd weet ik niet, maar heb deze avond wel even op je weblog gekeken.
Hoe bedenk je hetquote:Meki onthoofdt Kippen wegens het uitschelden van Meki in Kippentaal
Hoe krijg je in godsnaam 100.000 man zo ver om op zo'n website te kijken? Hebben dit soort mensen echt zo veel familie?quote:Op maandag 1 november 2004 21:49 schreef MrX1982 het volgende:
op de FP van http://www.meki-online.4t.com/ onder de foto
[..]
Hoe bedenk je het![]()
![]()
Meki geniet groot aanzien binnen de Fok community dat zorgt voor de nodige bezoekersquote:Op maandag 1 november 2004 21:52 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Hoe krijg je in godsnaam 100.000 man zo ver om op zo'n website te kijken? Hebben dit soort mensen echt zo veel familie?
![]()
Firefox ??quote:Op maandag 1 november 2004 21:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb Planet. De precieze tijd weet ik niet, maar heb deze avond wel even op je weblog gekeken.
Kut, ik voel me enigszins met hem verbondenquote:Op maandag 1 november 2004 21:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Meki geniet groot aanzien binnen de Fok community dat zorgt voor de nodige bezoekers :')
Binnen een jaar heb ik 100.000 ste Unieke Bezoeker gehadquote:Op maandag 1 november 2004 21:52 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Hoe krijg je in godsnaam 100.000 man zo ver om op zo'n website te kijken? Hebben dit soort mensen echt zo veel familie?
![]()
Nee, ik gebruik gewoon IE.quote:Op maandag 1 november 2004 21:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Firefox ??
Gefeliciteerd jij bent de 99.998 ste Bezoekers
Wil jij niet mijn browserinfo posten! Je mag geen informatie aan derden verstrekken!quote:Op maandag 1 november 2004 21:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Firefox ??
Gefeliciteerd jij bent de 99.998 ste Bezoekers
iedereen voelt zich verbonden met meki, je hoeft je niet te schamen. Zelfs op geenstijl is hij een bekendheidquote:Op maandag 1 november 2004 21:58 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Kut, ik voel me enigszins met hem verbonden
![]()
Bedankt he!
Misschien was het wel de AIVDquote:Op maandag 1 november 2004 21:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Binnen een jaar heb ik 100.000 ste Unieke Bezoeker gehad
ik zoek hem nog steeds het moet iemand van Fok zijn
Je weet me altijd zo goed gerust te stellenquote:Op maandag 1 november 2004 22:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
iedereen voelt zich verbonden met meki, je hoeft je niet te schamen. Zelfs op geenstijl is hij een bekendheid
Kan iemand die site voor de 100.000ste bezoeker uit de lucht krijgen?quote:Op maandag 1 november 2004 22:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Misschien was het wel de AIVD
vergeet niet VK en Retecoolquote:Op maandag 1 november 2004 22:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
iedereen voelt zich verbonden met meki, je hoeft je niet te schamen. Zelfs op geenstijl is hij een bekendheid
Ja, dat zeg jijquote:Op maandag 1 november 2004 22:04 schreef Meki het volgende:
[..]
vergeet niet VK en Retecool
het zijn me vrienden nu geworden
vooral VK
heey het is al Gekomenquote:Op maandag 1 november 2004 22:04 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Kan iemand die site voor de 100.000ste bezoeker uit de lucht krijgen?![]()
Bahquote:Op maandag 1 november 2004 22:09 schreef Meki het volgende:
[..]
heey het is al Gekomen
http://checkstat.nl/cgi-bin/show.cgi?mekisite
Kijk maar hier ff
daarom zoek ik die winnaarquote:Op maandag 1 november 2004 22:10 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Bah![]()
oke de tijd geef ik pas laterquote:Op maandag 1 november 2004 22:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe laat precies kwam dan die 100e bezoekers?
Het is vast en zeker de Mossad.
quote:Op maandag 1 november 2004 21:40 schreef Youssef het volgende:![]()
![]()
Waarschijnlijk ben je het zelfquote:Op maandag 1 november 2004 22:12 schreef Meki het volgende:
[..]
daarom zoek ik die winnaar
diegene wint
Dat doet me deugd, mensen gerust te stellen. Mooi doel in het leven :')quote:Op maandag 1 november 2004 22:03 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Je weet me altijd zo goed gerust te stellen![]()
Dat doe je wel goed dan, ben je nog populairder dan ik dachtquote:Op maandag 1 november 2004 22:04 schreef Meki het volgende:
vergeet niet VK en Retecool
het zijn me vrienden nu geworden
vooral VK
oow jahquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:02 schreef AllesIsZinloos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je het zelf
wat bedoel je daarmeequote:Op dinsdag 2 november 2004 09:45 schreef MikeyMo het volgende:
Meki deed het ook geweldig op AT5
Jamaar... waar moeten wij dan nog om lachen?quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:16 schreef Krisso het volgende:
ik heb ff gekeken, damn meki je mag je bek ff voor 10 jaar houden en is ff bijscholen en dan GOED nederlands praten. snap je dat? of moet ik t ff in gebaren doen?
oow watquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is er al wat meer bekend, Meki?
ahaquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Over de winnaar natuurlijk!
Spannend, ik kan niet wachten op de uitslag!quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:05 schreef Meki het volgende:
[..]
aha
diegene heeft Wanadoo
de uitslag is er alquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Spannend, ik kan niet wachten op de uitslag!
Dat verklaart een hoopquote:Op maandag 1 november 2004 21:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Dara kan ik geen uitspraak overdoen
wat verklaart datquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:18 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop
We zijn gewoon benieuwd hoe je alles geregeld hebt...quote:Op donderdag 4 november 2004 22:05 schreef Meki het volgende:
[..]
wat verklaart dat
op de voorpaginaquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De uitslag is er nog altijd niet. Ik zie de koppen in de Telegraaf al voor me : MEKI ADVERT PLEEGT FRAUDE
IP Nummer heb ik nodig en de tijdquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
spectrumanalyser heb wanadoo.
spectrumanalyser heeft altijd gezegd dat hij wanadoo hebt.
Maybe de tijdquote:Op zondag 7 november 2004 16:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik heb dynamichs IP adres. het adres verandert elke tijd. ik weet niet meer welke ip adres ik had op die tijd
Telegraf , de grootste krant met liegenquote:Op zondag 7 november 2004 17:40 schreef dingendoener het volgende:
wat is telegraf?
wat is er dan leuk aan ok het met een a te weinig te schrijven....quote:Op zondag 7 november 2004 17:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Telegraf , de grootste krant met liegen![]()
Grafquote:Op zondag 7 november 2004 17:46 schreef dingendoener het volgende:
[..]
wat is er dan leuk aan ok het met een a te weinig te schrijven....![]()
Haquote:Op zondag 7 november 2004 17:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Graf
Tele ( Graf )
quote:Op zondag 7 november 2004 18:03 schreef Youssef het volgende:
ha ha
sukkels vna telegraf
nu gaat meki wraak nemen
telegraf moet niet dom doen tegen moslims.
jah zo hoort hetquote:Op zondag 7 november 2004 18:03 schreef Youssef het volgende:
ha ha
sukkels vna telegraf
nu gaat meki wraak nemen
Telegraf!quote:Op zondag 7 november 2004 18:03 schreef Youssef het volgende:
ha ha
sukkels vna telegraf
nu gaat meki wraak nemen
Hé, dat ben ik!quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:05 schreef Meki het volgende:
[..]
aha
diegene heeft Wanadoo
lees verderquote:Op zondag 7 november 2004 18:28 schreef Verjaardagskastanova het volgende:
[..]
Hé, dat ben ik!
Niet kutten Meki! Hier met die prijs kutmarokkaan!quote:Op zondag 7 november 2004 18:30 schreef Meki het volgende:
[..]
lees verder
![]()
Iedereen met Wanadoo: Meki heeft een leuke prijs voor jullie afgedwongen!quote:Op zondag 7 november 2004 18:31 schreef Verjaardagskastanova het volgende:
[..]
Niet kutten Meki! Hier met die prijs kutmarokkaan!![]()
Hoe laat was je gekomenquote:Op zondag 7 november 2004 18:31 schreef Verjaardagskastanova het volgende:
[..]
Niet kutten Meki! Hier met die prijs kutmarokkaan!![]()
Rond 20:30quote:Op zondag 7 november 2004 20:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe laat was je gekomen
op welke dagquote:Op zondag 7 november 2004 20:16 schreef Verjaardagskastanova het volgende:
[..]
Rond 20:30.
Begin deze maand, op een maandag volgens mijquote:Op zondag 7 november 2004 20:43 schreef Meki het volgende:
[..]
op welke dag
Kastanova, ben je daar nou alwéérquote:Op zondag 7 november 2004 22:32 schreef Verjaardagskastanova het volgende:
[..]
Begin deze maand, op een maandag volgens mij
Nog steedsquote:Op zondag 7 november 2004 23:03 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Kastanova, ben je daar nou alwéér![]()
![]()
IP nummerquote:Op zondag 7 november 2004 22:32 schreef Verjaardagskastanova het volgende:
[..]
Begin deze maand, op een maandag volgens mij
Dynamisch IP, dus dat is iedere dag anders...quote:Op maandag 8 november 2004 08:41 schreef Meki het volgende:
[..]
IP nummer![]()
Volgens mij zijn ze bij jou al zo moe van je klonen dat ze niet eens meer de moeite doen om ze te bannen, is het wel?quote:Op maandag 8 november 2004 12:45 schreef Verjaardagskastanova het volgende:
Dynamisch IP, dus dat is iedere dag anders...
Valt nog wel tegen hoor, ze hebben tegenwoordig zelfs een nieuwe tactiek; ze deleten al mijn reacties en topicsquote:Op maandag 8 november 2004 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze bij jou al zo moe van je klonen dat ze niet eens meer de moeite doen om ze te bannen, is het wel?
Nog niet aan het slijmen om je permban kwijt te raken dus?quote:Op maandag 8 november 2004 15:48 schreef Verjaardagskastanova het volgende:
[..]
Valt nog wel tegen hoor, ze hebben tegenwoordig zelfs een nieuwe tactiek; ze deleten al mijn reacties en topics
Niet dat het veel helpt, maar het is het gebaar dat telt
Ik wacht liever tot kerstmis dan dat ik mijn zelfrespect opzij zetquote:Op maandag 8 november 2004 16:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog niet aan het slijmen om je permban kwijt te raken dus?
Speedfreakssjquote:Op zondag 7 november 2004 18:03 schreef Youssef het volgende:
ha ha
sukkels vna telegraf
nu gaat meki wraak nemen
Stomme SannieMietjequote:Op donderdag 11 november 2004 15:21 schreef sanniejj het volgende:
Stomme islaMIETJES
ik heb de gegevensquote:Op donderdag 11 november 2004 18:35 schreef TheDon1985 het volgende:
En, heb je inmiddels een winnaar gevonden Meki?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |