Ik weet niet of je hem gemaild krijgt, anders wil ik um wel ff op mijn server kwakken?quote:Op maandag 22 november 2004 23:31 schreef bixister het volgende:
ik heb ook nog een klein piet-filmpje (ruim 3 mb) maar het uploaden lukt niet.![]()
Hij is ontzettend verkouden momenteel en heeft blauwe wallen, dus ja dat klopt welquote:Op zondag 28 november 2004 10:36 schreef bixister het volgende:
ik wel!lalala
ik vind 'm steeds meer op Jasper lijken trouwens. en hij ziet er wel wat vermoeid uit klopt dat?
Kuchelquote:Op zondag 28 november 2004 12:45 schreef melonovy het volgende:
Het filmpje van Jolie en Amber is wel heel erg donker... maar het zal ongetwijffeld superschattig geweest zijn...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:19 schreef scanman01 het volgende:
Ben een beetje aan het uittesten geweest om de onderstaande 4 minuten clip in een beetje acceptabele grootte te krijgen qua kb's. Ging wel ten koste van kwaliteit en resolutie natuurlijk, maar nog altijd wel redelijke kwaliteit (geen dvd kwaliteit meer zoals het orgineel was). De oorspronkelijke clip is 170 MB. Deze onderstaande versie is 7 MB
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:56 schreef ThunderChild het volgende:
Leuke filmpjes. 170 Meg met DivX 5 ??
quote:Op woensdag 1 december 2004 10:32 schreef Knorretje het volgende:
Alicia heeft van sint make-up gekregen. Dat moest even uitgebreid getest worden....
klein stukje uit het filmpje....
http://www.fok.nl/~knorretje/alicia/getikt.avi
PS Van je kids moet je het hebben...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:01 schreef scanman01 het volgende:
De 170 MB was de dvd file. Die heb ik nu met hulp van Pinnacle overgezet naar wmv. De kwaliteit was veel beter dan toen ik het met divx probeerde.
quote:Op woensdag 1 december 2004 10:32 schreef Knorretje het volgende:
klein stukje uit het filmpje....
PS Van je kids moet je het hebben...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:06 schreef bixister het volgende:
scanman, mooie kinderen heb je. ik vind 't 2e filmpje van max heel mooi, alleen die stilstaande foto's op het laatst een beetje eng, alsof hij er niet meer is. (geldt trouwens ook voor het 'The End' aan het eind van die 1e slideshow, brrr.) maar dat kan best aan mij liggen hoor. wel erg veel foto's in die eerste compilatie opgenomen trouwens, en ze lijken wat willekeurig geordend. wel grappig wat een verschil alweer natuurlijk in zoveel jaar, soms lijken het gewoon totaal andere kinderen!
quote:
heb je ook nog een dochter-filmpje gemaakt?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:08 schreef pos het volgende:
hoe heet dat nummer ook al weer?, en is het pavarotti?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:34 schreef ThunderChild het volgende:
Andrea Bocelli & Gerardina Trovato - Vivere
Ach gos, wel schattig van van Kylian...quote:Op donderdag 16 december 2004 14:49 schreef babyfeet het volgende:
die is echt heel erg leuk gemaakt mel echt prachtig
kyllian zat al kindje zielig mama ik zo ja die heeft auw
en toen jaaa kindje lachen
*kuchel*quote:Op maandag 10 januari 2005 15:58 schreef Sugar het volgende:
Ik heb een filmpje, maar dat is én te donker én ik weet niet hoe ik het online zet! Iemand hulp in de aanbieding?![]()
ik weet niet hoe ik hem kleiner krijg maar kan hem wel voor je hosten hoorquote:Op woensdag 12 januari 2005 08:21 schreef Sugar het volgende:
![]()
TC
![]()
![]()
Hij is nu 9,28 MB (9.739.258 bytes). Roept u maar verder!
Je mag 'm mailen: joost_vh(apie's kontje)lycos(stipje)nlquote:Op woensdag 12 januari 2005 08:21 schreef Sugar het volgende:
![]()
TC
![]()
![]()
Hij is nu 9,28 MB (9.739.258 bytes). Roept u maar verder!
right click --> save as ...quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:09 schreef babyfeet het volgende:
kan um niet zien
Ikke welquote:Op maandag 17 januari 2005 08:04 schreef Sugar het volgende:
Kan niemand mijn filmpje zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |