hehe, lokaal gezien ligt dat anders hequote:Op zondag 31 oktober 2004 16:52 schreef twi het volgende:
Nou, je kunt zeggen wat je wilt, maar cultheld is alles behalve een publiekslieveling...
Dus eigenlijk is hij iemand die zich anders voor doet?quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:59 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hehe, lokaal gezien ligt dat anders he
Leuke voetballer voor Utrecht, verder nog nooit echt opgevallen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:59 schreef cultheld het volgende:
Wat denken jullie van Braafheid dan?
Hij doet 't niet slecht de laatste tijd, zou een goedkope en bekwame stand-in voorquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:00 schreef Djekko het volgende:
[..]
Leuke voetballer voor Utrecht, verder nog nooit echt opgevallen.
ik bedoelde meer de term cultheld, niet de user cultheld.quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is hij iemand die zich anders voor doet?
Op die manierquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ik bedoelde meer de term cultheld, niet de user cultheld.
Jij kent SCH dus niet?quote:Maar doen wij ons niet allen voor als iemand anders met onze nicks? Veilig achter de computer..... Hanneke Groenteman zou het niks vinden.
ik weet alleen dat hij tot twee minderheden behoord, leg uit?quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:05 schreef DutchGooner het volgende:
Jij kent SCH dus niet?
Ik praat in 't dagelijks leven niet anders over voetbal moet ik zeggenquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ik bedoelde meer de term cultheld, niet de user cultheld.
Maar doen wij ons niet allen voor als iemand anders met onze nicks? Veilig achter de computer..... Hanneke Groenteman zou het niks vinden.
Volgens mij tot 3 minderheden.quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:06 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ik weet alleen dat hij tot twee minderheden behoord, leg uit?
Homo, Fries en niet voor Ajax?quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Volgens mij tot 3 minderheden.
Als je hem ontmoet weet je wat ik bedoel
Zoiets jah,bedoelde eik voetbalsupporterquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Homo, Fries en niet voor Ajax?
En het geruchtencircus kan weer op gang komen. Korte samenvatting: De zaakwaarnemer an Robinho zegt dat PSV tot nu toe als enige een bod op Robinho heeft gedaan en dat zowel de club als speler nog niet met dat bod akkoord gaan.quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:15 schreef cultheld het volgende:
http://psv.netwerk.to/nie(...)0bod%20van%20PSV.php
De aanhouder wintquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:38 schreef methodmich het volgende:
Oh god, nu gaat het echt fout...
Snap ik ook wel, maar als PSV opeens 1000en e-mails binnenkrijgt van supporters die hopen (niet vragen om) op versterkingen en dan vervolgens veelvuldig wat namen laten vallenquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:42 schreef methodmich het volgende:
Maar je gaat jezelf dan wel wat overschatten cultheld. Het is geen amateurclub he...
Hoop tijd? In 10 minuten heb ik in principe 10.000 e-mails verstuurd van allemaal verschillende 'adressen'quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:46 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar
1. Ik vrees dat ze het merendeel van de mailtjes gewoon deleten
2. Als ze al gelezen worden, ze niet door de juiste man gelezen worden.
3. Jij een hoop tijd kwijt bent die je nuttiger en effectiever had kunnen besteden
4. Alles voor niets is
"Geachte meneer hiddink, beste Guus,quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:38 schreef methodmich het volgende:
Oh god, nu gaat het echt fout...
quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:50 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
"Geachte meneer hiddink, beste Guus,
laatst was ik Championship Manager aan het spelen en daar kwamen een paar spelers naar boven met goede statastieken.....enz..
MVG,
Cultheld"
Ik verzoek de goden en mail er op los met een lijstje namenquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:55 schreef methodmich het volgende:
En wie ga je Guus zoal tippen?
Goed idee. Briljant. Moet je doen !quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik verzoek de goden en mail er op los met een lijstje namenAl is 't maar om m'n frustratie over de meest domme ruil van de geschiedenis te botvieren (De 'ruil' van Sibon voor Huntelaar + geld).
Maakt me niets uit, of 't werkt maakt me niet uit, zo lang ik maar weet dat ik 't heb geprobeerdquote:Op zondag 31 oktober 2004 18:14 schreef manny het volgende:
[..]
Goed idee. Briljant. Moet je doen !
Super, Ik denk dat het gaat helpen.
Dude, dat zeggen ouders tegen hun kinderen om te zorgen dat ze ondernemend worden, ook al weten ze dat dat gaat mislukkenquote:Op zondag 31 oktober 2004 18:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maakt me niets uit, of 't werkt maakt me niet uit, zo lang ik maar weet dat ik 't heb geprobeerd
I know, I know, maar stel dat 5 minuten werk iets oplevertquote:Op zondag 31 oktober 2004 18:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dude, dat zeggen ouders tegen hun kinderen om te zorgen dat ze ondernemend worden, ook al weten ze dat dat gaat mislukken
en concreet zijn dat dus.... Taino, Né en Podolski?quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik verzoek de goden en mail er op los met een lijstje namenAl is 't maar om m'n frustratie over de meest domme ruil van de geschiedenis te botvieren (De 'ruil' van Sibon voor Huntelaar + geld).
Scheen inderdaad heel talentvol te zijn geweest, maar kreeg geen woonvergunning.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:53 schreef DutchGooner het volgende:
Effe wat anders,waar is destijds het grootste taltent van de wereld Gotwin Attram gebleven?
Taltentquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:53 schreef DutchGooner het volgende:
Effe wat anders,waar is destijds het grootste taltent van de wereld Gotwin Attram gebleven?
hehe we wachten wel af wat het gaat wordenquote:Op zondag 31 oktober 2004 18:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
I know, I know, maar stel dat 5 minuten werk iets oplevertOok al is 't tegen beter weten in
![]()
Ik weet het,dat toetsenbord van mijquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:59 schreef Zapper het volgende:
[..]
Taltent![]()
Heyquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik weet het,dat toetsenbord van mij
Nee,ik moet werkenquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ff wat anders, spreken we dinsdag nog iets af ???
als je al 60 jaar vrijwilliger bent ergens dan mag je daar wel voor onderscheiden wordenquote:Op maandag 1 november 2004 11:49 schreef VoreG het volgende:
Ik vind het een beetje onzin om daar voor een onderscheiding te ontvangen.
ik kom al bijna tot een hoogtepunt manquote:Op maandag 1 november 2004 11:55 schreef twi het volgende:
Al die lampen die een jaar terug aan het zeuren waren over Sjakie Wolfs zullen nu waarschijnlijk dit nieuwsbericht wel fantastisch vinden
doe es klikkenquote:Op maandag 1 november 2004 11:55 schreef twi het volgende:
Al die lampen die een jaar terug aan het zeuren waren over Sjakie Wolfs zullen nu waarschijnlijk dit nieuwsbericht wel fantastisch vinden
Benfica kan het alleen in elk geval niet bolwerken, maar ik had verwacht dat ze backup hadden via Chelsea, zoals PSV heeft met Alex (ik snap alleen niet waarom Chelsea niet weer zoiets met PSV zou willen doen, bij PSV heeft de speler een redelijke kans van slagen denk ik), maar er zijn ook andere kapers: Roma (bijkans failliet, maar er zweven wel een paar rijke suikerooms om de club, dus sluit ze niet uit), Inter (altijd bereid om voor een flinke smak geld een miskoop te doen, maar geld hebben ze wel) en Madrid (lijkt me kansloos voor PSV als het een strijd zou worden tussen Real en PSV). Ik sluit PSV niet uit, maar ik denk als het puntje bij het paaltje komt, de randvoorwaarden in Eindhoven niet zo aantrekkelijk zijn als in Zuid-Europa, but we'll see.quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En het geruchtencircus kan weer op gang komen. Korte samenvatting: De zaakwaarnemer an Robinho zegt dat PSV tot nu toe als enige een bod op Robinho heeft gedaan en dat zowel de club als speler nog niet met dat bod akkoord gaan.
In iedergeval bovenste tribune en lange zijde (Noord). Volgens mij is het ook redelijk in het midden, maar dat kan ik mishebben.quote:Op maandag 1 november 2004 17:50 schreef Onderbroek het volgende:
vraagje:
ik ga morgen naar psv - rosenborg...en ik zit in vak RR...waar is dat ergens?...hoog..laag...links...rechts...midden?
Klopt: ik zit normaal op PR met mijn seizoenkaart maar ga morgen niet: heb al 4 dagen griep...quote:Op maandag 1 november 2004 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In iedergeval bovenste tribune en lange zijde (Noord). Volgens mij is het ook redelijk in het midden, maar dat kan ik mishebben.
EDIT: Ik heb even opgezocht en je zit inderdaad ongeveer ten hoogte van het midden van het veld zeg maar.
Jammer voor jequote:Op maandag 1 november 2004 18:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Klopt: ik zit normaal op PR met mijn seizoenkaart maar ga morgen niet: heb al 4 dagen griep...
En misschien ook wel geboozedquote:Op maandag 1 november 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
Rosenborg is wel geboost door de titel.
booze = drank.quote:Op maandag 1 november 2004 19:55 schreef methodmich het volgende:
boosten - booste - geboost. We zijn in Nederland.
Is geen slechte grap, Maxwell is in Terborg ontdekt, vind je dat echt zo grappig? De beste Nederlandse jeugdtoernooien zijn in Varsseveld en Terborgquote:Op maandag 1 november 2004 20:22 schreef methodmich het volgende:
Varsseveld, klinkt als een slechte grap.
16 jaar..quote:Op maandag 1 november 2004 20:18 schreef cultheld het volgende:
Er zit trouwens een échte opvolger van Van Bommel aan te komen: Dirk Marcellis (1988, goed jaar) viel op tijdens een B-toernooi in Varsseveld, volgens Henk Spaan afgelopen zaterdag in 't Parool één van de beste voetballers van zijn generatie en qua uiterlijk, speelstijl en mentaliteit net Van Bommel
Ik woon er vlakbijquote:Op maandag 1 november 2004 20:25 schreef methodmich het volgende:
Wie woont er in Varsseveld?
Alles wat goed is komt snel.quote:Op maandag 1 november 2004 20:27 schreef Djekko het volgende:
[..]
16 jaar..Beetje jong, is het niet?
Hey Buurmanquote:Op maandag 1 november 2004 18:48 schreef Djekko het volgende:
Er schijnen morgen maar 26.000 mensen te komen. Ik snap niet waarom er altijd zo weinig mensen zitten bij de CL. Het zijn toch altijd mooie wedstrijden, mooie tegenstanders, goede sfeer en het is toch niet belachelijk duur. PSV is zelfs één van de goedkoopste van Europa qua tickets. En dit jaar is er toch ook wel een redelijke kans om door te gaan.
Ik ben er in ieder geval bij morgen, Vak VV.
Vak V V hè, Oost boven dus..quote:Op maandag 1 november 2004 20:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey Buurman
ik sta dan "naast" je, ik zit namelijk in X........ tegen vak W aan zeg maar...... mooi recht achter 't doel..... kunnen we alles goed zien. Heb er echt zin in.
Ik vind de sfeer ook uitermate gezellig tijdens de CL wedstrijden![]()
hahaha ik had W gelezen..... misschien moet ik eens wat doen aan mijn ogen.....quote:Op maandag 1 november 2004 20:54 schreef Djekko het volgende:
[..]
Vak V V hè, Oost boven dus..Had liever ook op Oost-beneden gestaan, maar was uitverkocht..
Ik heb er in ieder geval wel zin in, we gaan voor de winst![]()
O nee he, ga je ook al aapje spelen Markquote:Op maandag 1 november 2004 21:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha ik had W gelezen..... misschien moet ik eens wat doen aan mijn ogen.....
Als je iemand in de hekken ziet hangen![]()
ik zeg het wel iedere keer, maar moet 't nog steeds doen....
Hey Bas, ben jij hier ook eens gezelligquote:Op maandag 1 november 2004 21:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
O nee he, ga je ook al aapje spelen Mark
Apiequote:Op maandag 1 november 2004 22:37 schreef chelloboy het volgende:
He Appelsientje,morgen weer zelfde plekkie he,en spring nou maar eens in dat hek![]()
Wordt morgen 2-0.
Volgens mij ben jij een hikikomori,quote:Op maandag 1 november 2004 22:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Apie
quote:Op maandag 1 november 2004 22:37 schreef chelloboy het volgende:
He Appelsientje,morgen weer zelfde plekkie he,en spring nou maar eens in dat hek![]()
Wordt morgen 2-0.
Wat geleerd bij BNN? Grote jongen hoorquote:Op maandag 1 november 2004 22:50 schreef chelloboy het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een hikikomori,![]()
je vergeet de Otten cupquote:Op maandag 1 november 2004 20:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is geen slechte grap, Maxwell is in Terborg ontdekt, vind je dat echt zo grappig? De beste Nederlandse jeugdtoernooien zijn in Varsseveld en Terborg![]()
dat we winnen van de noren zie ik wel gebeuren maar van de andere wedstrijd weet k niet wat k kan verwachten, Arsenal heeft nog niet echt overtuigend gespeeld in de CLquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:12 schreef cultheld het volgende:
Vanavond kloppen we die NorenArsenal wint van Panathinaikos en dan is 't helemaal top
daarom, alles is mogelijk. We moeten gewoon zelf winnen en dan staan we eerste en moet de rest ons maar eens in zien te halen!quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:16 schreef cultheld het volgende:
Ik bedenk me opeens, als Arsenal zou verliezen van Panathinaikos en PSV wint van Rosenborg en Panathinaikos, dan is PSV al als eerste geplaatst
eerste, dan loot je een nummer 2 uit een andere poule, dan is de kans wat groter op een "mindere" club. Al blijft t verschil tussen heel goed en ietsje minder heel goed.quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:21 schreef cultheld het volgende:
Wat zou gunstiger zijn: Als eerste of als tweede eindigen?
zoals je zelf al zegt, sommige poules. dus de kans is groter dat je een "zwakkere" tegenstander treft.quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:35 schreef cultheld het volgende:
Ja maar bij sommige poules is de huidige nummer 2 beter dan de huidige nummer 1
idd Terborg is top, ga ik elk jaar wel is kijkenquote:Op maandag 1 november 2004 20:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is geen slechte grap, Maxwell is in Terborg ontdekt, vind je dat echt zo grappig? De beste Nederlandse jeugdtoernooien zijn in Varsseveld en Terborg![]()
Tegen Bayern en dan met 4-0 winnenquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:40 schreef cultheld het volgende:
Das waar ja, Olympiakos, Dynamo Kiev, Bayern, Lyon, Bremen en CSKA. Clubs waar we kansen tegen maken![]()
Sta vanavond in T en bij een doelpunt worden de hekken vanzelfsprekend niet gespaard.quote:Op maandag 1 november 2004 21:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha ik had W gelezen..... misschien moet ik eens wat doen aan mijn ogen.....
Als je iemand in de hekken ziet hangen![]()
ik zeg het wel iedere keer, maar moet 't nog steeds doen....
Nee ik moet werken maar ben woensdag wel vrij dus ik kan het grote Ajax kijkenquote:Op maandag 1 november 2004 21:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey Bas, ben jij hier ook eens gezellig
Ga je morgen kijken ?? of moet je werken??
6 mei zeker niet, dat was op een maandagquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat viel mij ook al op 11 september 2001 speelde PSV ook al
Speelde PSV op op 6 mei 2002 en 11 maart 2003?
In jullie poule!quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:35 schreef cultheld het volgende:
Ja maar bij sommige poules is de huidige nummer 2 beter dan de huidige nummer 1
leuk plaatjequote:Op dinsdag 2 november 2004 09:05 schreef Spideyman het volgende:
Welke ban?quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
leuk plaatje
vandaar je ban?
quote:Op woensdag 3 november 2004 00:34 schreef appelsientje het volgende:
zoooo daar zijn we weer, was goed te doen, erg slecht van PSV dat ze de wedstrijd niet gewoon afmaakte, de hele verdediging werd soms zoek gespeeld... maar goed een degelijke 1 - 0.
Heb mijn hand nog open gehaald toen ik in het hek sprongwas iets wat vrolijk
En zoetebier kerel, DOE DAT NOOIT MEER.... ik zal hem echt langzaam erin rollen ........
Op naar de 2e ronde...
Subtieler was een verminkte balzak als avatar geweest maar ja, als er iemand is die een ban verdient dan is hij het welquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:02 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Welke ban?
Die Xebro-gast begon de moord op Van Gogh goed te praten, kon ik ff niet hebben. Ik heb niet met ziektes gegooid ofzo, maar dat plaatje werd kennelijk niet gewaardeerd....Hup PSV
dan wordt k gek. Winnen van Arsenal is ook genoegquote:Op woensdag 3 november 2004 02:22 schreef ASSpirine het volgende:
das niet eerlijk meer
hebben jullie ook 9 punten en jullie zijn door
als jullie eens je best hebben gedaan tegen rosenborg en pana...
dan was PSV verzekerd van zijn plaats in de 2de ronde...
er is nog altijd een grote mogelijkheid dat het fout afloopt
we kunnen ook hopen dat Rosenborg gewoon wint van Pana (In Noorwegen zeker?)
dan zijn we verzekerd
ik hoop echt dat dat gebeurd, dan kunnen we dat in het stadion horen dat PSV door is naar de volgende ronde
dan zal er zeker worden geschreeuwd
Sibon is toch ook een aanfluiting. En Vonlanthen een talent dat mijns inziens te weinig kansen krijgt.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:54 schreef rubbereend het volgende:
Vonlanthen viel goed in, leuk detail, hij liep warm en zn naam werd massaal geroepen. En toen Sibon klaar stond om erin te komen werd er weer massaal om Vonlanthen geroepen.
mee eenschquote:Op woensdag 3 november 2004 02:33 schreef ErikT het volgende:
[..]
Sibon is toch ook een aanfluiting. En Vonlanthen een talent dat mijns inziens te weinig kansen krijgt.
op wie slaat de vraag van "naar hoeveel CL thuiswedstrijden ben je geweest?"quote:Op woensdag 3 november 2004 03:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sibon is kut en Zoetebier is kut de rest is cool. Zelfs Vogel vond ik redelijk spelen.
Naar hoeveel CL thuiswedstrijden ben je geweest?
Ik zelf naar allemaal min Nantes en Lazio(en Galstaray maar die was in Arnhem) en binnenkort waarschijnlijk niet naar Arsenal
Nog mijn favoriete all-time PSV team
Waterreus
Numan
Faber
Stam
Vampeta
Robben
Van Bommel
Cocu
Nilis
Van Nistelrooy
Ronaldo
Op de bank vanwege niet genoeg plekken: Heintze en Kezman.
quote:Op woensdag 3 november 2004 03:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Algemene vraag, vind ik wel interesant om te lezen
En dan met name of er nog meer gekken zijn die vrijwel altijd in het stadion zitten terwijl PSV toch nooit de 2e ronde haalt![]()
![]()
![]()
Brann, brrrrrrquote:Op woensdag 3 november 2004 03:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik van de laatste 12 jaar dus je legt het zowiezo af, al ben ik wel een aantal keer niet geweest zoals bijvoorbeeld Brann, Perugia en een keer PAOK.
probeer je je nou voor te doen als über psv-er ofzo?quote:Op woensdag 3 november 2004 04:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
bla bla
kijk mij eens naar veel wedstrijden zijn geweest.
Waarom maken jullie het zo lastig en winnen jullie niet twee keer van die Grieken? Komop man, jullie zijn toch het überArsenal?quote:Op woensdag 3 november 2004 02:15 schreef DutchGooner het volgende:
Nette overwinning hoor maar heb nog steeds vertrouwen in een overwinning van Arsenal in Eindhoven over 3 weken,zelfs na vanavond.
Om even de euforie te temperen,jullie weten toch wel dat als Arsenal wint in Eindhoven Arsenal zeker is en dat PSV nog vol aan de bak moet in Athene?
Nou ik zat er toevallig boven op....... er was gezeik omdat iemand de bal het publiek in trapte..... en er was zo'n oud wijf die daar over begon te zeiken dat hij het stadion moest verlaten enz enz....daar waren ze 't dus niet mee eens.... stelde eigenlijk niks voor en die gast mocht uit eindelijk gewoon blijven.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:43 schreef ASSpirine het volgende:
ik ook
ik lette even niet op
en keek plots op en zag de bal langzaam aan rollen richting doel
iedereen in het publiek vol schrik
maar dat was wel wat entertainment, geleverd door edwin
Oost zag er weer gezellig uit
maar ik had betere zicht
trouwens, wat was daar aan de hand?
supporters die wat ruzie hadden met de stewards ofzo?
PSV wint ook gewoon van Arsenalquote:Op woensdag 3 november 2004 02:15 schreef DutchGooner het volgende:
Nette overwinning hoor maar heb nog steeds vertrouwen in een overwinning van Arsenal in Eindhoven over 3 weken,zelfs na vanavond.
Om even de euforie te temperen,jullie weten toch wel dat als Arsenal wint in Eindhoven Arsenal zeker is en dat PSV nog vol aan de bak moet in Athene?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |