Vetvlek achtige krassen? Is dat ding soms te heet geworden of heb je hem ergens strak tussen staan. Heb het een keer gezien bij een GC. Die stond in een goedkoop kastje voor consoles ofzo, leek meer voor een SNES ontworpen. Hij (van wie de GC was) deed de klep bovenop een stukje dicht zoals de bedoeling was met dat ding en de GC begon na een kwartiertje te rokenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:14 schreef Sickert het volgende:
mijn game is dus naar de klote heb m in een andere ps2 gedaan en daar deed ie t ook nietdat word dus een pstwo en een nieuwe gta sa
heb ik weer kutzooi
Alsjeblieft... voor je eigen bestwil... VERGEET Bol.com!!! Hier is allen net zo duur, zoniet dúúrder dan in de winkel! Je kunt je spellen beter bestellen bij een site als Gamecom.nl ofzo...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:40 schreef bar_rel het volgende:
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com.
Tja... is dit werkelijk het probleem van de 30004 of van het spel zelf? Er is volgens mij geen enkel spel dat zoveel streamt als San Andreas. Misschien heeft Rockstar de streamingmogelijkheden van de PS2 in het algemeen een beetje overschat?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:54 schreef Lard_Webber het volgende:
Heb dus ook een probleemnummer.... 30004. Ik heb ff kunnen spelen maar het is gewoon onhoudbaar. Ik ga morgen dus een nieuwe ps2 halen.
Ik zie veel mensen dit posten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:46 schreef Kontiki het volgende:
- je kan nu alleen nog maar sturen met het klotepookje. Dit vind ik het grootste nadeel, kan echt niet soepel rijden zonder richtingtoetsen.
Tja ik vond zelf dat de toetsen veel subtieler reageerden. Ik probeer heel voorzichtig met het pookje te sturen, maar ik draai steeds veel te veel. Met toetsen kon ik zonder moeite tussen 10 auto's doorsturen, dat lukt me nu echt niet meer.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:50 schreef Breuls het volgende:
Ik zie veel mensen dit posten.
Waren er echt zoveel mensen die met die rare knopjes stuurden? Dat pookje is toch veel soepeler? In VC deed ik iig niet anders. Sterker nog: ik snapte niet waarom je ook met die knopjes kon sturen.
Die mensen hebben in een echte auto zeker ook liever 2 grote knoppen op hun dashboard waarop ze kunnen rammen, in plaatst van een normaal stuur. 1 voor links en 1 voor rechts...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:50 schreef Breuls het volgende:
Ik zie veel mensen dit posten.
Waren er echt zoveel mensen die met die rare knopjes stuurden? Dat pookje is toch veel soepeler? In VC deed ik iig niet anders. Sterker nog: ik snapte niet waarom je ook met die knopjes kon sturen.
Oh... da's niks joh. Maak je maar niet druk. Als San Andreas het niet doet en je hebt je PS2 verticaal staan, dan zet je'm horizontaal. Als 'ie het dan nog niet doet, dan maak je'm open en reinig je de lens. Als ie het dan nòg niet doet, dan koop je een nieuwe!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:34 schreef menesis het volgende:
Wats dat gedoe rondom die serie nummers nou precies? ik heb een 300004 R? maakt dat uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |