abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22945854
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 22:14 schreef Sickert het volgende:
mijn game is dus naar de klote heb m in een andere ps2 gedaan en daar deed ie t ook niet dat word dus een pstwo en een nieuwe gta sa

heb ik weer kutzooi
Vetvlek achtige krassen? Is dat ding soms te heet geworden of heb je hem ergens strak tussen staan. Heb het een keer gezien bij een GC. Die stond in een goedkoop kastje voor consoles ofzo, leek meer voor een SNES ontworpen. Hij (van wie de GC was) deed de klep bovenop een stukje dicht zoals de bedoeling was met dat ding en de GC begon na een kwartiertje te roken

Een spel kun je geloof ik altijd vergoed krijgen als de disc kapot is, contact opnemen met de klantenservice, dan zul je waarschijnlijk het hoesje/boekje en aankoopbon op moeten sturen voor een nieuw exemplaar.

Maar jullie hebben het over je lowrider upgraden. Ik had in VC de auto's waar ik in reed altijd zo kapot, is dat met die lowrider dan ook niet, dan ben je al je upgrades weer kwijt.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_22945954
Zo ben vanochtend om 10.00 begonnen en heb ik totaal 1,5 uur apuze gehad. Ga nu mijn bed maar weer eens in
Xbox Live: Anormius
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 23:29:22 #128
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_22945974
Allemaal uitverkocht hierzo, dus maar via Free Record Shop besteld.. Binnen 2 tot 5 werkdagen.. Ah well, hem krijgen zal ik
The night hides a world, but unveils a universe
pi_22946144
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 22:40 schreef bar_rel het volgende:
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com.
Alsjeblieft... voor je eigen bestwil... VERGEET Bol.com!!! Hier is allen net zo duur, zoniet dúúrder dan in de winkel! Je kunt je spellen beter bestellen bij een site als Gamecom.nl ofzo...
pi_22946261
Uitverkocht Ik heb 2 exemplaren Een van bol.com die ik nog moet retouren en een uit de winkel
Xbox Live: Anormius
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 23:42:43 #131
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_22946335
GTA:SA is zooo vet...deze maanden word zo dik gamen...over 2 weken ratchet and clank 3 en halo 2 en nog een sloot games...
maar SA is beter dan Vice en beter dan liberty...zo'n dikke game
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 23:42:58 #132
20223 Carterman
Is een Tilburger!
pi_22946341
Ik kan die klotemissie met Big Sweet maar niet voorbij komen. Wrong side of the tracks. Die Sweet mag echt wel eens even naar Hans Anders gaan want hij heeft vierduizend bullets nodig voor 1 mannetje.
Damn, pisses me off!

Cart,
Time is what keeps everything from happening at once.
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 23:48:10 #133
62182 Georges
That's the shit
pi_22946474
Ik hoor iedereen over dat het allemaal zo vet is, maar iedereen is ook alleen maar bezig met de story line missies lijkt het wel.
Ik hoop dat het daarna nog steeds leuk is.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 23:54:34 #134
51342 Lard_Webber
Actief Lurker
pi_22946631
Heb dus ook een probleemnummer.... 30004. Ik heb ff kunnen spelen maar het is gewoon onhoudbaar. Ik ga morgen dus een nieuwe ps2 halen.
pi_22946784
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 23:54 schreef Lard_Webber het volgende:
Heb dus ook een probleemnummer.... 30004. Ik heb ff kunnen spelen maar het is gewoon onhoudbaar. Ik ga morgen dus een nieuwe ps2 halen.
Tja... is dit werkelijk het probleem van de 30004 of van het spel zelf? Er is volgens mij geen enkel spel dat zoveel streamt als San Andreas. Misschien heeft Rockstar de streamingmogelijkheden van de PS2 in het algemeen een beetje overschat?

Achja... ik merk het zodra mijn SA-bestelling binnenkomt. En werkt 'ie niet fatsoenlijk op mijn 30004, dan heb ik eindelijke een goed excuus om de nieuwe kleine 70004 te halen!
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 00:03:53 #136
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_22946884
* Don_Tom zet nog even een tvptje voordat ie weer gaat spelen
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
pi_22947077
@Bar_rel

Bij de Dixons zijn er nu de DEAL Dagen, dat betekent dat de PStwo daar nu 149,99 kost en GTA:SA 59,99 en er worden door deze gelegenheid GEEN verzendkosten gerekend en rembours bestellen kan ook.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_22947143
Gelukkig zie ik dat ik niet de enige ben die het spel nog niet binnen heeft, eigenlijk had ik hem donderdagmorgen al kunnen hebben ware het niet dat mijn moeder het pakketje retour heeft gestuurd in de veronderstelling dat het verkeerd was bezorgd aangezien ze niet wist had ik iets besteld had . Nu is dat misverstand uit de wereld geholpen en krijg ik het pas op DINSDAG binnen
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  Admin zaterdag 30 oktober 2004 @ 00:19:38 #139
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_22947255
Whahaha!

Als je in het water springt en naar Las Venturas zwemt, krijg je me toch een partij politie achter je aan.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_22947466
Ik weet niet waarom, maar ik vind de mogelijkheid om lekker te kunnen trainen om zo wat extra spiermassa te kunnen kweken een wereld idee. Sta nu gewoon 4 uur vooraf al in de sportschool, te wachten totdat de klok 0:00 slaat om weer een rondje te kunnen doen. .
pi_22947517
*gaat hem morgen ook ergens proberen te halen; nu nog maar ff vc doen
Uhu..
pi_22947528
Wats dat gedoe rondom die serie nummers nou precies? ik heb een 300004 R? maakt dat uit?
pi_22947626
Ok... pimp level =10 (max).. er stond iets van dat ik nu geld kreeg automatisch volgens mij.. niet goed kunnen lezen.. wat nu..? klopt het.. of moet ik het zelf gaan halen..?
pi_22947736
Haha echt een supergaaf spel. Je kan gewoon zoveel dingen doen. Ik heb nu iets van 6 uur gespeeld en nog amper missies gedaan

Trainen in de gym is leuk, net als kleren & eten kopen en naar de kapper gaan. Ook erg leuk dat je steeds meer skills krijgt tijdens het spelen. Je wordt duidelijk steeds beter gedurende het spelen.
Basejumpen is ook fantastisch. En wat is het groot!!!!!!

Enige minpuntjes:
- flinke popup af en toe
- je kan niet zo heel ver in de verte kijken. Dat was bij GTA3 veel beter.
- je kan nu alleen nog maar sturen met het klotepookje. Dit vind ik het grootste nadeel, kan echt niet soepel rijden zonder richtingtoetsen.
  Admin zaterdag 30 oktober 2004 @ 00:50:14 #145
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_22947796
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 00:46 schreef Kontiki het volgende:
- je kan nu alleen nog maar sturen met het klotepookje. Dit vind ik het grootste nadeel, kan echt niet soepel rijden zonder richtingtoetsen.
Ik zie veel mensen dit posten.
Waren er echt zoveel mensen die met die rare knopjes stuurden? Dat pookje is toch veel soepeler? In VC deed ik iig niet anders. Sterker nog: ik snapte niet waarom je ook met die knopjes kon sturen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_22947840
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 00:50 schreef Breuls het volgende:
Waren er echt zoveel mensen die met die rare knopjes stuurden? Dat pookje is toch veel soepeler? In VC deed ik iig niet anders. Sterker nog: ik snapte niet waarom je ook met die knopjes kon sturen.
Tja ik vond zelf dat de toetsen veel subtieler reageerden. Ik probeer heel voorzichtig met het pookje te sturen, maar ik draai steeds veel te veel. Met toetsen kon ik zonder moeite tussen 10 auto's doorsturen, dat lukt me nu echt niet meer.
pi_22947844
waar vind je parachute ik wil basejumpen...is dat oin het gebouw tegenover die hotdogkraam?
pi_22947872
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 00:50 schreef Breuls het volgende:
Die mensen hebben in een echte auto zeker ook liever 2 grote knoppen op hun dashboard waarop ze kunnen rammen, in plaatst van een normaal stuur. 1 voor links en 1 voor rechts...
pi_22947915
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 00:34 schreef menesis het volgende:
Wats dat gedoe rondom die serie nummers nou precies? ik heb een 300004 R? maakt dat uit?
Oh... da's niks joh. Maak je maar niet druk. Als San Andreas het niet doet en je hebt je PS2 verticaal staan, dan zet je'm horizontaal. Als 'ie het dan nog niet doet, dan maak je'm open en reinig je de lens. Als ie het dan nòg niet doet, dan koop je een nieuwe!
  Admin zaterdag 30 oktober 2004 @ 00:59:11 #150
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_22947921
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 00:53 schreef reconnect het volgende:
waar vind je parachute ik wil basejumpen...is dat oin het gebouw tegenover die hotdogkraam?
Recht tegenover de hotdogkraam, achter de pilaren.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')