Klinkt goed.. ik ben benieuwdquote:Op donderdag 4 november 2004 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
Overigens heb ik mijn zwartwit-foto's binnen....ze zijn cool. Er is er maar eentje mislukt en dat is een foto van mezelf die niet helemaal scherp is (gelukkig maar
)
* PdeHoog gaat binnenkort scannen
Dat hebbie goed gehoord. Sommigen zijn nog net identificeerbaarquote:Op donderdag 4 november 2004 14:12 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb geruchten gehoord van close-ups van mensen op een kerktoren!
* Sub is ook erg benieuwd!
* Subhuman vreest met grote vreze!quote:Op donderdag 4 november 2004 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat hebbie goed gehoord. Sommigen zijn nog net identificeerbaar
Maar niet zo cool natuurlijkquote:Op donderdag 4 november 2004 14:22 schreef Shark.Bait het volgende:
op de begane grond kon je ook close ups maken hoor... en dat ws minder inspannend en goedkoper
zo spectaculair zijn ze nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 4 november 2004 16:00 schreef Oceanonix het volgende:
kom op niet ouwehoerenplaats die foto's eens nu word ik wel erg nieuwsgierig
![]()
dat kan IKquote:Op donderdag 4 november 2004 16:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
zo spectaculair zijn ze nou ook weer niet hoor![]()
Volg Robertjes voorbeeld.....wacht rustig af. Moet jij trouwens niet werken ipv FOK!kenquote:Op donderdag 4 november 2004 16:03 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
dat kan IKzo niet zien
![]()
ja eigenlijk wel maar ik zit de werkkleding uit te zoeken en dan kan ik makkelijk tegelijkertijd fokken.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volg Robertjes voorbeeld.....wacht rustig af. Moet jij trouwens niet werken ipv FOK!ken
Ja, in schade en schande wijs gewordenquote:Op donderdag 4 november 2004 21:36 schreef Xilantof het volgende:
Geinig Huiz
weer wat geleerd nu?
Meer, meer!!quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:52 schreef Ouwesok het volgende:
Vanavond maar weer eens gestoken in wat achterstallig scanwerk. Zit weer leuk spul tussen, moet echter nog even verder verwerkt worden tot forumrijp beeld.
Als voorproefje een wolkje uit de tijd dat de zon nog scheen
[afbeelding]
Yashica AF230 met iets van 200mm
Min of meer archiefwerk dus![]()
Je leert het ook nooit.quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:11 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Meer, meer!!![]()
Ik was me gisteren door m'n foto's aan het worstelen die ingeplakt moeten worden![]()
Sven zijn albums tot dusver aardig op schema, dit jaar daargelaten want die moeten nog worden afgedrukt
En kwam nog een paar foto's tegen die goed mee konden dingen naar architectuur....helaassss
Nu nog onze eigen foto'sbeginnen vanaf begin 1999
Ik ga het nu bijhouden
Ik ga het nu bijhouden
Ik ga het nu bijhouden...![]()
![]()
en heb nog dik 400 foto's die moeten worden afgedrukt incl. nabestellingen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |