quote:Op woensdag 3 november 2004 20:00 schreef Borelius het volgende:
[..]
Ik wil wel even met klem benadrukken dat ik mijn D70 met lens en al onder de jas had gepropt vanwege de regen, zo dik ben ik niet hoor!!![]()
![]()
Ik heb nog niet alles in de strijd gegooid, puur omdat een aantal opnamen nogal flauwtjes is qua verlichting. Als ik ergens wat tijd en energie over heb zal ik eens proberen de boel wat op te peppen en alsnog in de lucht te gooienquote:Op donderdag 4 november 2004 01:23 schreef beertje_ het volgende:
Missen we van sommige meeters nog foto's?
Heb het idee dat nog lang niet alles compleet is![]()
zie dikke 20 posts terugquote:Op donderdag 4 november 2004 01:23 schreef beertje_ het volgende:
Nee, die heb ik niet meer (had ik wel) sinds een jaar of twee.quote:Op donderdag 4 november 2004 01:23 schreef beertje_ het volgende:
[..]Is het niet stiekem een bierbuikje?
![]()
Die is toch helemaal niet verkeerd Borelius? En laten we heel eerlijk zijn......architectuur is nou eenmaal niet het makkelijkst om te fotograferenquote:Op donderdag 4 november 2004 07:18 schreef Borelius het volgende:
En wat die missende foto's betreft, ook bij mij vallen er een aantal zo zwaar tegen, dat ik me zou schamen om ze te plaatsen. Verder kan ik je aanraden een post van Compumess op te zoeken en daarvandaan de link naar zijn eigen Naarden-impressie aan te klikken (als je dat niet reeds gedaan hebt).
Vooruit dan maar, deze kan er nog net mee door:
[afbeelding]
Fraai stukje architectuur uit de middeleeuwen.
Tja, dat is eigenlijk een prima idee, maar nu moet ik eerst weer naar mijn werk, later!!!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 08:02 schreef Rewimo het volgende:
Misschien een aardig idee als iedereen die dat wil dan een slechte foto plaatst, dan kunnen we daarover brainstormen hoe je die zou kunnen verbeteren.
De kleur van mijn jas is goedquote:Op woensdag 3 november 2004 00:23 schreef beertje_ het volgende:
K'heb nog een snapshot maar die was zo donker dat ik em eerst niet geplaatst had(beetje zichtbaar kunnen maken)
[afbeelding]
jaaa jaa.. ik sjop die ka wel wegquote:Op donderdag 4 november 2004 08:02 schreef Rewimo het volgende:
Misschien een aardig idee als iedereen die dat wil dan een slechte foto plaatst, dan kunnen we daarover brainstormen hoe je die zou kunnen verbeteren.
Met jouw foto zijn we gauw klaar. Die lelijke Ka uit beeld en dan hou je een prima foto overquote:Op donderdag 4 november 2004 12:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
jaaa jaa.. ik sjop die ka wel weg
quote:Op donderdag 4 november 2004 17:17 schreef Borelius het volgende:
Foto 3: Ik denk het niet, ik herken mezelf er niet in en mijn dochter ook niet, te veel haar zei ze!
Ze strompelt nu weg.....
Dankquote:Op donderdag 4 november 2004 17:50 schreef Elation het volgende:
Foto #3 ben ikke
Ikke niet hoorquote:Op donderdag 4 november 2004 18:38 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Pdehoog, je hebt ook een z/w foto gemaakt van het moment dat ik een heerlijke sultana at... kan je die ook scannen en posten?
#1 is ElsC op de wipkip....alleen zag je de wipkip niet echt goed, dus die heb ik maar weggesoeptquote:Op donderdag 4 november 2004 19:26 schreef pea4fun het volgende:
Hey zoiets op de toren heb ik ook nog ergens![]()
Nr 1 is trouwens mooi
Was je daar niet op geweest dan?quote:Op donderdag 4 november 2004 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
BliksemIk had TOCH die toren op gemoeten
quote:Op donderdag 4 november 2004 19:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Was je daar niet op geweest dan?
quote:Op donderdag 4 november 2004 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
moest bier drinken met Re
De mijne is nog veel ergerquote:Op donderdag 4 november 2004 19:51 schreef pea4fun het volgende:
nog 1, met regendruppels....tja...ik had ze niet eerder gepost omdat het eigenlijk dus helemaal niks is....lol...
[afbeelding]
Hoe heb je mijn foto nou in kleur gekregen?quote:Op donderdag 4 november 2004 23:47 schreef Bowiefan het volgende:
Oké dan, ik zag dat ik nog éé en ander uit de S1 had liggen:
kerktorentje
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 november 2004 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
moest bier drinken met Re
ssssssssssssssssssssstquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hey!
Dat ben ik!![]()
Zo groot is-ie toch niet? Op pbase in origineel formaat is-ie toch echt 2x zo grootquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:40 schreef Xilantof het volgende:
hijs wel erg groot die foto![]()
Daarmee komt ie aardig in de buurt van mijn Photosmart S10, die nu naast mij op een stuk van mijn archief staat te kauwen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:05 schreef CompuMess het volgende:
Scanner is 7 jaartjes oud (HP5100) en "Nee, ik ben (nog) niet erg bekend met Fotosoep"
Nu pas?quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:49 schreef k_man het volgende:
Ik ga zodadelijk mijn kleurenrolletje eens wegbrengen. Het is inmiddels vol.
Wat, nu pas?! Ja, nu pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |