Oja, als je off topic wilt gaan, doe het dan hier:quote:Op zondag 7 november 2004 13:19 schreef Xilantof het volgende:
ik ga vanavond wel stemmen
Neequote:Op zondag 7 november 2004 13:36 schreef Rewimo het volgende:
Jullie weten toch wel wie de beste reviewer is hè?
* PdeHoog zag een tip over een verlaten fabriek hier in de buurt bij DPZ op het forumquote:Op zondag 7 november 2004 11:07 schreef Xilantof het volgende:
Pdehoog: wat zijn je plannen dan? of als je al terug bent: wat waren je plannen?
ik zie hier nu een hele apart wolkendek.
maar ik even denk ik vandaag mijn ideeen voor de wedstrijd uitdenken ofzo.
ik weet het niet
Verlaten fabriek? Waar? Kan je erin? En hoe verlaten is ie?quote:Op zondag 7 november 2004 14:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog zag een tip over een verlaten fabriek hier in de buurt bij DPZ op het forum
En we hadden een fotografie-afspraak staan (ik en een vriend) voor Hoek van Holland. We hebben een tactische lokatiewijziging gedaan gisteravond.
Foto's komen later
Hoor ik daar een erwtje wakker wordenquote:Op zondag 7 november 2004 16:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Verlaten fabriek? Waar? Kan je erin? En hoe verlaten is ie?
Klinkt interessantquote:Op zondag 7 november 2004 16:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoor ik daar een erwtje wakker worden![]()
.
De fabriek staat in Rotterdam Overschie en is eigenlijk verboden toegang (schijnt op een bordje te staan. Heb alleen het bordje niet gezien). Het hek staat gewoon open (op een kiertje weliswaar) en de fabriek is in 2000 opgedoekt vanwege een faillissement.
Grin, opeens veel mensen aan het abstractquote:Op zondag 7 november 2004 16:44 schreef Oceanonix het volgende:
Zag van de week hier wat abstacte foto's. Dat bracht mij toen ik op mijn werk was op wat ideetjes. Hier dus een probeersel:
[afbeelding]
Dankje beertje! Ik heb een rolletje volgeschoten met motocrossfoto's. Morgen gelijk wegbrengen om te laten afdrukken! Ik ben heel benieuwd.quote:Op zondag 7 november 2004 12:08 schreef beertje_ het volgende:
Veel succes Subhuman
sorryy was ik gisteren vergeten
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 7 november 2004 17:12 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dankje beertje! Ik heb een rolletje volgeschoten met motocrossfoto's. Morgen gelijk wegbrengen om te laten afdrukken! Ik ben heel benieuwd.
Ik heb idd foto's gemaakt. Zowel analoog (zwartwit, maar dat duurt nog ff want dat rolletje moet volquote:Op zondag 7 november 2004 16:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Klinkt interessantJe hebt daar foto's gemaakt? Laat es wat zien?
Ja, daar zal dequote:Op zondag 7 november 2004 17:32 schreef beertje_ het volgende:
En Ouwesok één foto per dag?
Heb je nou nog niet genoeg paddezetelsquote:Op zondag 7 november 2004 18:08 schreef Ouwesok het volgende:
Vanmiddag dus weer eens op jacht geweest naar paddezetels waar ik maar niet genoeg van krijg. De buit bedroeg meer dan 1 foto kan ik je melden
Uh nee, 3 veilingen van 1 persoon, Rewimo de camera (op mijn aanraden), ik de flitser en de lens..quote:Op woensdag 3 november 2004 21:25 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Rewimo heeft pikt gewoon je spullendeegroller???
Ik heb nooit genoeg paddezetels.quote:Op zondag 7 november 2004 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet genoeg paddezetels. Doe eens gek, fotografeer eens een fabriek
Dat heb ik eigelijk alquote:Op zondag 7 november 2004 17:58 schreef PdeHoog het volgende:
Die laatste SpeedyGJ. Die is best tof
Maareh.....is dit niet meer iets voor de diverse centrale topics ipv slowchat? Het lijkt me daar beter op zijn plek allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |