abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23145028
Juist, daar maak je foto's van

Op DPZ kwam een topic voorbij over een leegstaande, bouwvallige fabriek bij Rotterdam Overschie. Vlak in de buurt dus. Vanmorgen zou ik met een vriend foto's gaan maken op Hoek van Holland, maar toen hij dit dus hoorde / las, hebben we de plannen maar omgegooid. Het was de moeite waard vond ik zelf .

wordt vervolgd......
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_23145111
waar kunnen we high-res foto's vinden?
pi_23145177
Met watvoor camera zijn ze gemaakt?
Inmiddels lang geen 18 meer
pi_23145190
gave foto's. Maar waar heb je ze nou gemaakt?
je kunt net zo hard rijden als je beschermengeltje kan vliegen
eens een badeend, altijd een badeend !!
pi_23145258
quote:
Op zondag 7 november 2004 17:47 schreef Suspicious18 het volgende:
Met watvoor camera zijn ze gemaakt?
Een PowerShot A75. Verder zijn de foto's hier en daar wat bijgesteld en rechtgezet en er heeft wat level-correctie plaatsgevonden in photoshop.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_23145304
quote:
Op zondag 7 november 2004 17:44 schreef Twisted.Nerve het volgende:
waar kunnen we high-res foto's vinden?
Zijn deze foto's niet goed genoeg?
quote:
Op zondag 7 november 2004 17:49 schreef plof het volgende:
gave foto's. Maar waar heb je ze nou gemaakt?
Ze zijn gemaakt bij Speelman's Oliefabrieken langs de Schie tussen Delft en Rotterdam
pi_23145352
Ik vind die foto's een beetje sfeerloos.
  zondag 7 november 2004 @ 17:57:20 #8
40714 Subhuman
Televised confession
pi_23145359
Er zitten wel een aantal leuke foto's tussen. Nummer 4 vind ik persoonlijk het mooist. Jammer dat industrie als fotowedstrijd-onderwerp al lang geweest is!
  zondag 7 november 2004 @ 17:58:17 #9
40714 Subhuman
Televised confession
pi_23145375
quote:
Op zondag 7 november 2004 17:57 schreef skiczukie het volgende:
Ik vind die foto's een beetje sfeerloos.
Heb jij ooit een oude verlaten fabriek met sfeer gezien dan?
  zondag 7 november 2004 @ 17:58:51 #10
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_23145395

Als je op foto 9 de zekeringen er in draait loopt die fariek weer als een zonnetje
Wie dit leest is gek
pi_23145411
quote:
Op zondag 7 november 2004 17:57 schreef Subhuman het volgende:
Er zitten wel een aantal leuke foto's tussen. Nummer 4 vind ik persoonlijk het mooist. Jammer dat industrie als fotowedstrijd-onderwerp al lang geweest is!
Het leek me meer wat voor vergane glorie
pi_23145416
quote:
Op zondag 7 november 2004 17:58 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Heb jij ooit een oude verlaten fabriek met sfeer gezien dan?
Jah. En je gaat er ook niet fotograferen lijkt me als er geen 'sfeer' hangt. Dat gevoel komt niet over ofzo.
pi_23145462
quote:
Op zondag 7 november 2004 18:00 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Jah. En je gaat er ook niet fotograferen lijkt me als er geen 'sfeer' hangt. Dat gevoel komt niet over ofzo.
Gelukkig maar dat ik de foto's wel sfeervol vind . Jammer dat jullie dat niet vinden. Niets aan te doen
pi_23145827
Maak je geen zorgen er zijn wel mensen die vinden dat er sfeer in deze foto's zit.
Misschien moet ik toch eens proberen om de sojafabriek in Utrecht te betreden..........
pi_23145905
quote:
Op zondag 7 november 2004 18:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat ik de foto's wel sfeervol vind . Jammer dat jullie dat niet vinden. Niets aan te doen
Wow. Bedoel het niet slecht ofzo.
  zondag 7 november 2004 @ 18:26:28 #16
38072 King_Nothing
lik mijn taxus
pi_23145949
Hmm. Leuke foto's wel. Ik had ze misschien iets donkerder gemaakt. Schemerige verlaten fabrieken zijn altijd zo gezellig .
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
pi_23146072
quote:
Op zondag 7 november 2004 18:24 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Wow. Bedoel het niet slecht ofzo.
ok dan
pi_23146083
quote:
Op zondag 7 november 2004 18:26 schreef King_Nothing het volgende:
Hmm. Leuke foto's wel. Ik had ze misschien iets donkerder gemaakt. Schemerige verlaten fabrieken zijn altijd zo gezellig .
Ik heb geprobeerd ze wat donkerder te maken, maar erg veel meer dan dit werd er niet mooier op
pi_23146140
Heh dat ging ik dus ook een keer doen en toen werd ik gearresteerd
(bleek dat we hadden ingebroken op militair terrein... oops )

Maar wel mooie fotos ja, alleen jammer dat je binnen in de fabriek geen fotos hebt gemaakt, dat had ik wel willen zien
  zondag 7 november 2004 @ 18:39:17 #20
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_23146242
Leuk pdehoog Wat ik op de foto's niet goed kan zien, ben je er ook in geweest? Grote lege ruimtes enzo?
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_23146788
quote:
Op zondag 7 november 2004 18:39 schreef pea4fun het volgende:
Leuk pdehoog Wat ik op de foto's niet goed kan zien, ben je er ook in geweest? Grote lege ruimtes enzo?
Jazeker, die heb je daar ook. De helft van de foto's die je hier ziet, zijn binnen gemaakt. Alleen vond ik de overzichtsfoto's niet zo denderend. Die heb ik dus ook niet gemaakt .

Je kunt verder gewoon overal in; je moet alleen oppassen voor de grote hoeveelheden glas, accuzuur, olie, bouwmaterialen en alles wat je er nog meer vind voor rotzooi
pi_23146968
quote:
Op zondag 7 november 2004 19:04 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jazeker, die heb je daar ook. De helft van de foto's die je hier ziet, zijn binnen gemaakt. Alleen vond ik de overzichtsfoto's niet zo denderend. Die heb ik dus ook niet gemaakt .

Je kunt verder gewoon overal in; je moet alleen oppassen voor de grote hoeveelheden glas, accuzuur, olie, bouwmaterialen en alles wat je er nog meer vind voor rotzooi
Check, dat is dus precies wat ik bedoel. Dat is de 'sfeer'. En dat zie je niet terug op de foto's.
pi_23147058
quote:
Op zondag 7 november 2004 19:13 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Check, dat is dus precies wat ik bedoel. Dat is de 'sfeer'. En dat zie je niet terug op de foto's.
Dat vind ik nou meer een hoop ouwe rotzooi en niet erg interessant om foto's van te maken
pi_23147452
Okee dan.
pi_23147460
Ziet er zeker mooi uit Pdehoog!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')