Een PowerShot A75. Verder zijn de foto's hier en daar wat bijgesteld en rechtgezet en er heeft wat level-correctie plaatsgevonden in photoshop.quote:Op zondag 7 november 2004 17:47 schreef Suspicious18 het volgende:
Met watvoor camera zijn ze gemaakt?
Zijn deze foto's niet goed genoeg?quote:Op zondag 7 november 2004 17:44 schreef Twisted.Nerve het volgende:
waar kunnen we high-res foto's vinden?
Ze zijn gemaakt bij Speelman's Oliefabrieken langs de Schie tussen Delft en Rotterdamquote:Op zondag 7 november 2004 17:49 schreef plof het volgende:
gave foto's. Maar waar heb je ze nou gemaakt?
Heb jij ooit een oude verlaten fabriek met sfeer gezien dan?quote:Op zondag 7 november 2004 17:57 schreef skiczukie het volgende:
Ik vind die foto's een beetje sfeerloos.
Het leek me meer wat voor vergane gloriequote:Op zondag 7 november 2004 17:57 schreef Subhuman het volgende:
Er zitten wel een aantal leuke foto's tussen. Nummer 4 vind ik persoonlijk het mooist. Jammer dat industrie als fotowedstrijd-onderwerp al lang geweest is!
Jah. En je gaat er ook niet fotograferen lijkt me als er geen 'sfeer' hangt. Dat gevoel komt niet over ofzo.quote:Op zondag 7 november 2004 17:58 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Heb jij ooit een oude verlaten fabriek met sfeer gezien dan?
Gelukkig maar dat ik de foto's wel sfeervol vindquote:Op zondag 7 november 2004 18:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah. En je gaat er ook niet fotograferen lijkt me als er geen 'sfeer' hangt. Dat gevoel komt niet over ofzo.
Wow. Bedoel het niet slecht ofzo.quote:Op zondag 7 november 2004 18:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik de foto's wel sfeervol vind. Jammer dat jullie dat niet vinden. Niets aan te doen
ok danquote:Op zondag 7 november 2004 18:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wow. Bedoel het niet slecht ofzo.
Ik heb geprobeerd ze wat donkerder te maken, maar erg veel meer dan dit werd er niet mooier opquote:Op zondag 7 november 2004 18:26 schreef King_Nothing het volgende:
Hmm. Leuke foto's wel. Ik had ze misschien iets donkerder gemaakt. Schemerige verlaten fabrieken zijn altijd zo gezellig.
Jazeker, die heb je daar ook. De helft van de foto's die je hier ziet, zijn binnen gemaakt. Alleen vond ik de overzichtsfoto's niet zo denderend. Die heb ik dus ook niet gemaaktquote:Op zondag 7 november 2004 18:39 schreef pea4fun het volgende:
Leuk pdehoogWat ik op de foto's niet goed kan zien, ben je er ook in geweest? Grote lege ruimtes enzo?
Check, dat is dus precies wat ik bedoel. Dat is de 'sfeer'. En dat zie je niet terug op de foto's.quote:Op zondag 7 november 2004 19:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jazeker, die heb je daar ook. De helft van de foto's die je hier ziet, zijn binnen gemaakt. Alleen vond ik de overzichtsfoto's niet zo denderend. Die heb ik dus ook niet gemaakt.
Je kunt verder gewoon overal in; je moet alleen oppassen voor de grote hoeveelheden glas, accuzuur, olie, bouwmaterialen en alles wat je er nog meer vind voor rotzooi
Dat vind ik nou meer een hoop ouwe rotzooiquote:Op zondag 7 november 2004 19:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Check, dat is dus precies wat ik bedoel. Dat is de 'sfeer'. En dat zie je niet terug op de foto's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |