quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:42 schreef just me het volgende:
uitgeslapen Bluzziebeeb ?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeker na een lekker brunch-ei-bacon happie
Wat hebbie en hoe kom je eraan, of moet ik hools doorlezenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Als je nu ook nog een remedie voor m'n schouder kan geven.
Ik adem lucht dat vind ik wat makkelijker dan er in te happen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:22 schreef jpzegthallo het volgende:
Schop in m'n maag gehad vanochtend. Ik probeerde te happen naar lucht maar het lukte niet.
Wat een klotegevoel![]()
Pijnlijke schouder door middel van een elleboog erop.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat hebbie en hoe kom je eraan, of moet ik hools doorlezen
Zoow www.id-t.com is echt een goede websitequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:53 schreef rubbereend het volgende:halloooooooo hools en een goede middag allen
Je doet je ondertitel wel eer aan, niet?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zoow <censuur voor eendje.> is echt een goede website
Lol, btw er staat helemaal niks over TiC op id.t.com (op was persberichten na) maar niks over gisteren. Logisch ook opzichquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je doet je ondertitel wel eer aan, niet?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zoow www.id-t.com is echt een goede website
Gehehe. Bij Sensation had ik (d8 ik) ook alles van White gezien (en vond de show enzo tegenvallen) Black was gelukkig veel beter maar ik wist al wel hoe alles eruit zou zien (alleen dan zwat ipv wit) maar toch in het echt is het veeeel mooierquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]vast wel, k blijf er verre van
tot nu toe verloopt t goed, nix op t journaal of in de krant, radio was k net op tijd de kamer uit
strax pas, ga je mee? Stukje nieuwe cultuur ontdekken?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:01 schreef methodmich het volgende:
Nog steeds aan het hakken?
Hakken op Tiestoquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
strax pas, ga je mee? Stukje nieuwe cultuur ontdekken?
k wil; me graag laten verrassen door t decor ed. en de opkomst zal wel weer bijzonder zijn. dus ben erg benieuwd voor vanavond heb er zin in, maar eerst nog even een borrel+etentje van te vorenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gehehe. Bij Sensation had ik (d8 ik) ook alles van White gezien (en vond de show enzo tegenvallen) Black was gelukkig veel beter maar ik wist al wel hoe alles eruit zou zien (alleen dan zwat ipv wit) maar toch in het echt is het veeeel mooier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |