Ja maar niemand opende hem en ik ben nederig.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:37 schreef Mindlight het volgende:
Tegenvallende topictitel Tong, je eigen titel was leuker
Ik durfde nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar niemand opende hem en ik ben nederig.
heee ga eens naar nvq.nl !!!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:37 schreef Nyluzzz het volgende:
Tong, gewoon de stekker erin stoppen dan komt het allemaal wel goed![]()
Een lieve mod veranderd hem wel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:41 schreef rubbereend het volgende:matige titel, Tong met zn geweldige voorstel "Tong voor al u DIG problemen"
dus ik denk de eer aan Tong, maarja
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:45 schreef Nyluzzz het volgende:
Een vrouw op TV vertelt me dat ze met me wil knuffelen, ik moet haar wel bellen. Zal ik het doen? Ze zag er wel leuk uit![]()
ja,ja..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:42 schreef tong80 het volgende:
Een lieve mod veranderd hem wel.
Shit, ik dacht dat ze het tegen mij hadquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:45 schreef Nyluzzz het volgende:
Een vrouw op TV vertelt me dat ze met me wil knuffelen, ik moet haar wel bellen. Zal ik het doen? Ze zag er wel leuk uit![]()
Login: golfer@fok.nlquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:53 schreef Mindlight het volgende:
Ik ben de login en pw van die jarig site van Golfer kwijt.... Iemand die ze voor me heeft?
Ik ga zo ook eens pitten trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |