Ik schreef het wat ongelukkig, zn producties ken ik wel, ik had hem alleen nog nooit live in een set gehoordquote:Op donderdag 4 november 2004 22:18 schreef Xantra het volgende:
[..]
kom op zeg hij zit bij het welbekende Extrema Label en doet veel voor label Deep, producties benm ik echt fan van aan het worden, en wat te denken van zijn intergalactic bootleg
de track voor en in de reclame was dus van matthew? wereldsquote:Op donderdag 4 november 2004 22:33 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ik schreef het wat ongelukkig, zn producties ken ik wel, ik had hem alleen nog nooit live in een set gehoord![]()
Zalige track nu trouwens: Matthew dekay - Clearing The Mind![]()
Ja, volgens Freezel/TA danquote:Op donderdag 4 november 2004 22:38 schreef Xantra het volgende:
[..]
de track voor en in de reclame was dus van matthew? werelds
Ik ook.quote:Op donderdag 4 november 2004 22:52 schreef Xantra het volgende:
hij blijft maar doorgaan![]()
![]()
alleen jammer dat er verder van fok op tomaz na niemand zit te luisteren...
Swoppie!quote:Op donderdag 4 november 2004 23:04 schreef swopfile het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 4 november 2004 23:49 schreef rubbereend het volgende:
heerlijke avond zo
Dat was de Markus Schulz intro mix gevolgd door de overbekende Andy Moor mix. Enmass was nergens te bekennen...quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:09 schreef Bosco het volgende:
Matthew Dekay draaide heerlijk...
Armin opent ook weer super! Ridgewalkers feat. El ..maar in welke mix dit is..hij werd gemixt aan Enmass!
Ik dacht even dat ik 12 joints, 5 XTC-pillen en 3 liter GHB achter de kiezen had....quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:35 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Dat was de Markus Schulz intro mix gevolgd door de overbekende Andy Moor mix.
hopen dat het vanavond net zo geil wordt! en zulke lekkere sets...quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:41 schreef jackson het volgende:
Mijn god wat een vette shit zeg...
PRIMA vermaakt! was gezellig... ideaal publiek! De juiste fok!kers in de zaal ook nog eens...
Nog nooit zoveel mooie vrouwen gezien in zo'n kleine ruimte ... mennnnnn
Ha, ja!quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:41 schreef jackson het volgende:
Mijn god wat een vette shit zeg...
PRIMA vermaakt! was gezellig... ideaal publiek! De juiste fok!kers in de zaal ook nog eens...
Nog nooit zoveel mooie vrouwen gezien in zo'n kleine ruimte ... mennnnnn
Iemand intresse?quote:Tijdens Mystery Land bleek het ‘nep huwelijk’ een groot succes en daarom gaan we tijdens Innercity op 18 december nog een stapje verder. Had je altijd al trouwplannen en lijkt het je geweldig om elkaar het ja woord te geven tijdens een dance evenement, dan krijg je daar nu de kans voor.
Dit jaar is het thema van Innercity 'Las Vegas'. Behalve dat je in Las Vegas op iedere hoek van de straat kan gokken, staan er in deze stad ook overal trouwkappellen. Zo ook op Innercity!
Uiteraard zijn hier wel de nodige voorwaarden aan verbonden. Hou hiervoor ID-T.com de komende tijd in de gaten. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Lisca. Telefoon: 020 - 8510600
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:13 schreef Xantra het volgende:
[..]
hopen dat het vanavond net zo geil wordt! en zulke lekkere sets...
Zou echt te lekker zijn jah !!!!!!quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:13 schreef Xantra het volgende:
[..]
hopen dat het vanavond net zo geil wordt! en zulke lekkere sets...
heyyy... zo ben ik ookquote:Op vrijdag 5 november 2004 17:11 schreef MarkzMan_X het volgende:
Zo, ik ben nog steeds in euforische staat . Wat een heerlijk feestje.
Ook nog puik: Jackson bracht mij en m-kay nog even naar het station met de auto. En da's mooi, anders zwierf ik nu w.s. nog steeds rond in A'dam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |