Zucht... deja vuquote:Op maandag 1 november 2004 20:52 schreef BVO het volgende:
Ze heeft totaal geen bewijs nee..
Niet zo gek, het was ook geen verkrachting..
goed onderbouwd enzoquote:Op maandag 1 november 2004 21:02 schreef _bigmac_ het volgende:
Het was geen verkrachting lala![]()
Dat deed ze dus niet. Zij verleidde hem, het was voor hem niet duidelijk of ze nu wel of niet wilde.quote:Op maandag 1 november 2004 20:57 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Zucht... deja vu.
Het was dus wel een verkracting.
Ik weet niet wat jij onder een verkrachting verstaat maar...
'iemand aanzetten tot seksuele handelingen terwijl iemand daar duidelijk (en dat deed ze) verzet tegen geeft'... is imo verkrachting (ook volgens het woordenboek trouwens).
..en dan kun jij zeggen dat ze er aanleiding toe gaf (knoopjes enzo)... dat was misschien dom, maar zoiets als aanleiding geven tot verkrachting bestaat niet.
maar anyway sjors is buitengewoon irritant.. en het is erg dom om nu pas aangifte te doen... ze had al zeer weinig bewijs... en nu na al die maanden (bijna een jaar) heeft ze al helemaal geen poot om op te staan!
Preciesquote:Op maandag 1 november 2004 21:17 schreef Diorchanel het volgende:
Ze schreeuwt 100x 'nee'. Dan lijkt het mij 'nee'.
Het was geen verkrachting omdat Nick een Sanders is en die zijn cool dus die toen zulk soort dingen nietquote:Op maandag 1 november 2004 21:07 schreef dunn0w het volgende:
[..]
goed onderbouwd enzo![]()
Je moet toch weten dat als een vrouw "nee" zegt, ze "ja" bedoelt.quote:Op maandag 1 november 2004 21:17 schreef Diorchanel het volgende:
Ze schreeuwt 100x 'nee'. Dan lijkt het mij 'nee'.
goed onderbouwd enzoquote:Op maandag 1 november 2004 21:27 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Het was geen verkrachting omdat Nick een Sanders is en die zijn cool dus die toen zulk soort dingen niet![]()
Dat is een fabeltjequote:Op maandag 1 november 2004 21:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Je moet toch weten dat als een vrouw "nee" zegt, ze "ja" bedoelt..
Goh vast niet expres het is ook zo dood hierquote:Op maandag 1 november 2004 21:31 schreef dunn0w het volgende:
[..]
goed onderbouwd enzo.
...
Je doet een beetje belachelijk....
ruimte genoeg dus.. voor een uitgebreide discussie..quote:Op maandag 1 november 2004 21:32 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Goh vast niet expres het is ook zo dood hier![]()
Dit meen je niet serieus, mag ik hopen?quote:Op maandag 1 november 2004 21:28 schreef BVO het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 november 2004 21:58 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ben benieuwd wat de makers verzonnen hebben voor Sjors de aankomende kerstavond
Ik hoop dat ze bruut afgeslacht wordt...ik haat haar al net zo intens als Daantje toendertijd
Daar heb ik geen zin meer in nu...quote:Op maandag 1 november 2004 22:01 schreef BVO het volgende:
Ik ook, die verhaallijn is toch om moedeloos van te worden?.
Donderdag wordt Morris geil van z'n model, kan dus toch nopg leukw orden..
.
Over andere leuke verhaallijnen: [Voorronde] GTST Tournament: Favoriete verhaallijn..
spamquote:Op maandag 1 november 2004 22:01 schreef BVO het volgende:
Ik ook, die verhaallijn is toch om moedeloos van te worden?.
Donderdag wordt Morris geil van z'n model, kan dus toch nopg leukw orden..
.
Over andere leuke verhaallijnen: [Voorronde] GTST Tournament: Favoriete verhaallijn..
Je hebt nog tot de 10e, alle tijd dus.quote:Op maandag 1 november 2004 22:03 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Daar heb ik geen zin meer in nu...
Morgen... beloofd![]()
Als een vrouw 1 keer nee zegt is het afhankelijk van de intonatie wellicht een ja, wanneer ze snel 'nee nee' zegt kan het mogelijkerwijs ook nog een ja zijn.quote:Op maandag 1 november 2004 21:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op maandag 1 november 2004 22:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als een vrouw 1 keer nee zegt is het afhankelijk van de intonatie wellicht een ja, wanneer ze snel 'nee nee' zegt kan het mogelijkerwijs ook nog een ja zijn.
Maar na de scene vandaag terug te hebben gezien was het dus duidelijk wel een verkrachting, ze gaf duidelijk te kennen dat ze niet verder wilde.
En dat argument van 'ze deed z'n knoopjes los' enzo slaat net zo erg als een pik op een drumstel als het argument dat meisjes met korte rokjes en truitjes het uitlokken.
Nick was misschien dronken dus het kan zijn dat hij achteraf de impact die het op Sjors gemaakt had niet kon inschatten, maar een echte vent neemt 100% zijn verantwoordelijkheid.
En daarom blijft hij nog steeds een sukkeltje.
heb geen tv op mijn werkplek... bedankt voor het meedenkenquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:28 schreef karoltje het volgende:
Over een half uur is de HH, kijk die.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:14 schreef toscane het volgende:
[..]
heb geen tv op mijn werkplek... bedankt voor het meedenken
Het waren gewoon de beelden van de aflevering rond kerst vorig jaar, dus niet Sjors' gedachten maar wat er gewoon gebeurd was die aflevering.quote:Op maandag 1 november 2004 23:11 schreef somegirl het volgende:
maar dat wat wij gezien hebben hoeft nog niet waar te zijn toch? zo heeft zij het verteld, en dat hebben ze even gefilmt, maar misschien krijgen we tijdens Nick zijn verklaring wel weer wat anders te zien.......
Volgens mij waren het ook geen flashbacks hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:08 schreef babette21 het volgende:
die beelden waren van kerst vorig jaar, 100% zeker....
ik krijg de indruk dat 'n BVO en 'n bigmac 't gewoon leuk vinden om 'n beetje olie op 't vuur te gooien... niet doen, jullie maken jezelf belachelijk...
Ey Nano hebben jij en Frey de boel nou al klaar?quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:04 schreef Nano het volgende:
Die beelden van de kerst vorig jaar waren wel leuk ja!
Ik had verwacht dat je alleen dat saaie verhaal te horen kreeg,maar je kreeg er dus nog een filmje van ook!
Ze komt na GTST op habboquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:11 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ey Nano hebben jij en Frey de boel nou al klaar?
Kunnen we een topic van jouw hand verwachten?quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:55 schreef karoltje het volgende:
En ohja, het nieuwe topic staat al klaar.
oh jah effe vergetequote:Op dinsdag 2 november 2004 20:27 schreef karoltje het volgende:
Gilmore Girls begint ook pas 20.45. Programmering is ietwat verschoven ivm extra uitzendingen en nieuwsbulletins ivm Theo v Gogh.
Ja, dat viel mij ook meteen op. Hing die foto van Benjamin daar vandaag voor het eerst?quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:58 schreef _bigmac_ het volgende:
Die foto's van Henny en Benjamin in de keuken van harmsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |