abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 oktober 2004 @ 20:28:56 #1
81996 Bond
License to kill
pi_22914140
Meld hier:

- wanneer je begonnen bent, wanneer je gaat beginnen met rijles.

- wanneer je examen hebt en je mentale steun kan gebruiken.

- of en wanneer je geslaagd bent.

- hoeveel lessen je hebt gehad.

- hoevaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen.

- natuurlijk ook alles over je motor/brommer rijbewijs en al het andere wat met je rijbewijs te maken heeft.

Geslaagden:

· Apehaar (1 Juni)
· Vom (4 Juni)
· Yaruntje (7 Juni)
· jaspah (7 Juni)
· krullenbol (8 Juni)
· tongytongylickylicky (10 Juni)
· Shadow_Smile (11 Juni) (Motor)
· PCRodent (14 Juni)
· Sjoerd102 (19 Juni)
· blink182gassie (21 juni)
· Lindaisa (22 Juni)
· Fransje (23 juni)
· Sport_Life (24 Juni)
· WWtje (24 Juni)
· Miss_Nexhil (24 juni)
· Afundes (25 Juni)
- JAY-T (30 Juni)
- trie (rijbewijs C, 30 Juni)
· Fidai (1Juli)
· dnzl (5 Juli)
· No-Li-Ta (6 Juli)
· Morpheus2002 (8 Juli)
· Bramiozo (8 Juli)
· pleymo (8 Juli)
· Asskicker (12 Juli)
· Youssef (13 Juli)
· errorken (14 Juli) (motor)
· Devils_Child (14 Juli)
- GangstaX (15 Juli)
- PimD (16 Juli)
- krullenbol (19 Juli)
- Faithy (20 Juli)
- PsychoDude_666 (21 Juli)
- Dezz (21 Juli)
- krullenbol (zus, 23 Juli)
- speezend (26 Juli)
- MewBie (29 Juli)
- vrouwtjetrouw (30 Juli)
- Bak_Beest (30 Juli)
· Akra (19 Augustus)

De geslaagden van het vorige topic:

- Tjalle (13 jan)
- flyin-hawk (15 september)
- Poit- (19 mei)
- glossy (5 juni 2003)
- mel723 (22 sep)
- Bartuc (10 September)
- yup (29 sep)
- chillv (13 okt)
- keijz (13 okt)

[ Bericht 7% gewijzigd door Bond op 27-10-2004 20:43:32 ]
Geen commentaar
pi_22914459
[XMN8R]
quote:
Als je niet veel veranderd bent (en niet inmiddels een totaal ander kapsel hebt ), dan zou je ze kunnen gebruiken, anders zou ik even een nieuw setje laten maken als ik jou was. Want let op, aan het einde van de maximale termijnen ben je anderhalf jaar verder en dan zouden de foto's al 2,5 jaar oud zijn! Geen idee of ze voor een OV-studentenkaart foto-regels hebben, maar anders kun je die twee foto's die je nog hebt beter daarvoor gebruiken
Op de pasfoto's heb ik geblondeerd haar. Nu is mijn haar inmiddels weer mijn eigen haarkleur (middelblond). Ik weet alleen niet wanneer ik mijn haar weer ga blonderen. Op dit moment zeg ik "ik hou mijn eigen haarkleur maar weer es ff", maar dat kan volgende week wel veranderen. M'n haar is nog wel 'tzelfde model. Wie weet over 2 maanden wel nie meer
Voor nieuwe pasfoto's moet ik toch nog ff wachten, vanwege plekjes in mn gezicht Maar in ieder geval bedankt voor je tip
quote:
Kijk hier voor de verschillende CBR-locaties.
Ik vroeg waar JIJ examens aflegt!
  woensdag 27 oktober 2004 @ 20:47:47 #3
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_22914595
Ik zoek een nieuwe rijinstructeur, vorige heeft me gedumpt omdat HIJ zijn afspraken niet opschreef/nakwam (nadat hij me in de laaste les foutief heef gecorrigeerd ).

Omgeving Tilburg, hoef nog maar een paar lessen als het goed is (vorig jaar september begonnen, paar keer flinke pauzes gehad, 33 lessen ofzo waarvan ik er een flink aantal gebruikte om eerst maar eens dat ding onder mijn gat te leren voelen)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 27 oktober 2004 @ 20:48:06 #4
81996 Bond
License to kill
pi_22914602
quote:
Karliene - woensdag 27 oktober 2004 @ 19:39

Hond aangereden?
Nee was iets anders.

Ik moest afslaan, dus ik vrolijk afslaan. Zit er daar zon berm tussen twee wegen, dus ik wil zo doorrijden. Nooit naar de andere weg gekeken die daaar liep. Instructeur gaat bot op de rem. Geweldig, daar leer je nu echt van, zoiets doe ik nooit meer fout.

En weer veel gesnelwegd, dat vind ik echt lol, want al die mensen hebben zoiets van WTF een leswagen die mij inhaald, die gaan dan ook inhalen en achter je bumperen. Ga je weer netjes opzij gaan zij je ff snel voorbij en daarna gaan ze ook terug. Na een tijdje zit je weer dicht achter ze en haal je ze weer in Dat vind ik nou lol
Geen commentaar
pi_22915155
Ik heb vanmiddag moeten invoegen. Kreeg eerst een verhaal te horen dat er eergister een leerling van mijn instructeur gezakt is omdat het invoegen mis ging En dat op een kleine strook, die nemen ze altijd op het examen. Reden we eerst naar een geschikt stukje en daarna ff aan de kant voor uitleg. Toen mocht ik opeens wisselen van plaats, hihi, wat apart. Kon ik ook zien wat mijn instructeur allemaal ziet in zijn spiegeltjes. In de laatste zit hij mijn hele gezicht van dichtbij . De volgende keer maar wat gekke gezichten trekken . Tocht vreemd om dat te zien.
Instructeur eerst voorgedaan en daarna heb ik 't precies zo nagedaan. Ging erg goed , geslaagd dus ..... Tis alleen balen als je net op je examen een kutssituatie krijg dat je net niet kunt invoegen op zo'n korte strook. Eigenlijk ook wel een fout van de medeweggebruikers, want als het mogelijk is dan moet de medeweggebruiker even naar de linker rijbaan zodat de andere weggebruiker de ruimte krijgt om in te voegen. Alleen doet lang niet iedereen dit. Idioten dus
  woensdag 27 oktober 2004 @ 21:19:57 #6
106394 agineeltje
-R.I.P Liefie ! - Marleen-
pi_22915367
De geslaagden van het vorige topic:

je bent mij vergeten ^^
-ĄĝíŅėęĻŧįĕ™ R.I.P mijn engel, zal altijd aan je blijven denken !!-
pi_22915480

nog ietsje meer als 11 uur en 30 minuten
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
pi_22916054
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 21:12 schreef AnnekeM het volgende:
Tis alleen balen als je net op je examen een kutssituatie krijg dat je net niet kunt invoegen op zo'n korte strook. Eigenlijk ook wel een fout van de medeweggebruikers, want als het mogelijk is dan moet de medeweggebruiker even naar de linker rijbaan zodat de andere weggebruiker de ruimte krijgt om in te voegen. Alleen doet lang niet iedereen dit. Idioten dus
Raar maar waar: als jij in wil voegen hoeft niemand jou ruimte te geven, zie maar hoe je het oplost.
Als iemand het wél doet is het uit beleefdheid, niks anders.
Jij bent namelijk degene die een bijzondere maneuvre uitvoert en dus voorrang moet verlenen, de ander niet. Je hoort je dus aan te passen.

Maar toch: Gefeliciteerd met je rijbewijs! Ik hoop dat je er veel plezier en gemak van zult hebben.
pi_22916058
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 21:24 schreef Version1 het volgende:

nog ietsje meer als 11 uur en 30 minuten
Succes!!!!
pi_22916060
Ik hoop dat die geslaagden lijst niet alleen voor de praktijk zijn.

Want ik ben op 29 sep geslaagd voor me theorie...

Praktijk moet ik maandag op
pi_22916076
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 03:17 schreef yup het volgende:
Ik hoop dat die geslaagden lijst niet alleen voor de praktijk zijn.

Want ik ben op 29 sep geslaagd voor me theorie...

Praktijk moet ik maandag op
Jij ook succes gewenst dan!

Rij alsof het een les is, maak je niet druk.
pi_22917260
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 03:13 schreef vannelle het volgende:
Raar maar waar: als jij in wil voegen hoeft niemand jou ruimte te geven, zie maar hoe je het oplost.
Als iemand het wél doet is het uit beleefdheid, niks anders.
Jij bent namelijk degene die een bijzondere maneuvre uitvoert en dus voorrang moet verlenen, de ander niet. Je hoort je dus aan te passen.
Ja, maar als jij op zo'n korte uitrijstrook opeens moet remmen omdat je niet de ruimte krijgt om in te voegen krijg je een nog vervelendere situatie en kunnen er zelfs ongelukken gebeuren. Dat is toch ook niet iets wat je wilt?? Al moet degene die een bijzondere maneuvre uitvoert voorrang verlenen, mag het overige verkeer zich wel een beetje aanpassen. Beleefdheid (sociaal gedrag) is ook belangrijk op de weg.
quote:
Maar toch: Gefeliciteerd met je rijbewijs! Ik hoop dat je er veel plezier en gemak van zult hebben.
Lol, ik heb mijn rijbewijs nog niet . Moet a.s maandag eerst voor theorie.
pi_22917554
kansloos gezakt
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
pi_22918281
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 03:34 schreef vannelle het volgende:

[..]

Jij ook succes gewenst dan!

Rij alsof het een les is, maak je niet druk.
Thx
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 17:47 schreef Version1 het volgende:
kansloos gezakt
Waarom? Kan je dat effe vertellen? Ingreep ofzo?
pi_22918982
volgende week examen reserveren
vandaag examenrondje gereden ging vrijwel zonder problemen
alleen vergeet ik af en toe me dode hoek mee te nemen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  MOL-held donderdag 28 oktober 2004 @ 20:19:43 #16
44635 XMN8R
mag dat?
pi_22919491
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 20:42 schreef AnnekeM het volgende:
Op de pasfoto's heb ik geblondeerd haar. Nu is mijn haar inmiddels weer mijn eigen haarkleur (middelblond). Ik weet alleen niet wanneer ik mijn haar weer ga blonderen. Op dit moment zeg ik "ik hou mijn eigen haarkleur maar weer es ff", maar dat kan volgende week wel veranderen. M'n haar is nog wel 'tzelfde model. Wie weet over 2 maanden wel nie meer
Voor nieuwe pasfoto's moet ik toch nog ff wachten, vanwege plekjes in mn gezicht Maar in ieder geval bedankt voor je tip
Tja, elke keer na het kleuren en/of knippen nieuwe foto's laten maken he...
quote:
Ik vroeg waar JIJ examens aflegt!
ow

Ik leg geen examens meer af , ik néém examens af in ZuidHolland .
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  MOL-held donderdag 28 oktober 2004 @ 20:21:42 #17
44635 XMN8R
mag dat?
pi_22919556
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 20:02 schreef Steve-O het volgende:

[..] alleen vergeet ik af en toe me dode hoek mee te nemen
die moet je ook gewoon laten liggen; je moet er alleen goed in kijken
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_22919738
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 20:21 schreef XMN8R het volgende:

[..]

die moet je ook gewoon laten liggen; je moet er alleen goed in kijken
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_22928148
Joepppppieeeeee! Ik heb gisteren mijn rijbewijs gehaald!!! Ben ooooo zoooooo blij!!!!
Het grappige was dat ik dacht dat ik het echt had ver****t (vanwege de enorme zenuwen), dus toen mijn examinator vertelde dat ik was geslaagd zei: 'huh'??? U maakt zeker een grapje'??? Kon het nl. echt niet geloven!
Maar het was dus geen grapje!!!! Zo lekker mijn rijbewijs ophalen en dan rijden maar........................ Yessssssssssssssssssssss!!!!
pi_22928207
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 09:37 schreef Pfffff het volgende:
Joepppppieeeeee! Ik heb gisteren mijn rijbewijs gehaald!!! Ben ooooo zoooooo blij!!!!
Het grappige was dat ik dacht dat ik het echt had ver****t (vanwege de enorme zenuwen), dus toen mijn examinator vertelde dat ik was geslaagd zei: 'huh'??? U maakt zeker een grapje'??? Kon het nl. echt niet geloven!
Maar het was dus geen grapje!!!! Zo lekker mijn rijbewijs ophalen en dan rijden maar........................ Yessssssssssssssssssssss!!!!
Gefeliciteerd .
sig verwijderd door FA
pi_22928255
Thanxxxxx Ambrosius!!!
pi_22931065
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 20:19 schreef XMN8R het volgende:
Tja, elke keer na het kleuren en/of knippen nieuwe foto's laten maken he...
dat heeft geen zin, want als ik eenmaal mijn rijbewijs heb, hoef ik pas over 10 jaar weer
quote:
ow
Ik leg geen examens meer af , ik néém examens af in ZuidHolland .
Hehe, afnemen Ok dan zie ik jou maandag niet
pi_22931098
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 09:37 schreef Pfffff het volgende:
Ook gefeliciteerd namens mij!
Maaruh, wel voorzichtig op de weg he, want je leert het rijden pas echt als je net je rijbewijs hebt.
pi_22935439
Ik ben afgelopen woensdag geslaagd voor mijn rijbewijs!
pi_22936788
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:45 schreef TIM-846 het volgende:
Ik ben afgelopen woensdag geslaagd voor mijn rijbewijs!
Gefeli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')