Op de pasfoto's heb ik geblondeerd haar. Nu is mijn haar inmiddels weer mijn eigen haarkleur (middelblond). Ik weet alleen niet wanneer ik mijn haar weer ga blonderen. Op dit moment zeg ik "ik hou mijn eigen haarkleur maar weer es ff", maar dat kan volgende week wel veranderen. M'n haar is nog wel 'tzelfde model. Wie weet over 2 maanden wel nie meerquote:Als je niet veel veranderd bent (en niet inmiddels een totaal ander kapsel hebt ), dan zou je ze kunnen gebruiken, anders zou ik even een nieuw setje laten maken als ik jou was. Want let op, aan het einde van de maximale termijnen ben je anderhalf jaar verder en dan zouden de foto's al 2,5 jaar oud zijn! Geen idee of ze voor een OV-studentenkaart foto-regels hebben, maar anders kun je die twee foto's die je nog hebt beter daarvoor gebruiken
Ik vroeg waar JIJ examens aflegt!quote:Kijk hier voor de verschillende CBR-locaties.
Nee was iets anders.quote:Karliene - woensdag 27 oktober 2004 @ 19:39
Hond aangereden?
Raar maar waar: als jij in wil voegen hoeft niemand jou ruimte te geven, zie maar hoe je het oplost.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:12 schreef AnnekeM het volgende:
Tis alleen balen als je net op je examen een kutssituatie krijg dat je net niet kunt invoegen op zo'n korte strook. Eigenlijk ook wel een fout van de medeweggebruikers, want als het mogelijk is dan moet de medeweggebruiker even naar de linker rijbaan zodat de andere weggebruiker de ruimte krijgt om in te voegen. Alleen doet lang niet iedereen dit. Idioten dus
Succes!!!!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:24 schreef Version1 het volgende:
![]()
nog ietsje meer als 11 uur en 30 minuten
Jij ook succes gewenst dan!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 03:17 schreef yup het volgende:
Ik hoop dat die geslaagden lijst niet alleen voor de praktijk zijn.
Want ik ben op 29 sep geslaagd voor me theorie...
Praktijk moet ik maandag op
Ja, maar als jij op zo'n korte uitrijstrook opeens moet remmen omdat je niet de ruimte krijgt om in te voegen krijg je een nog vervelendere situatie en kunnen er zelfs ongelukken gebeuren. Dat is toch ook niet iets wat je wilt?? Al moet degene die een bijzondere maneuvre uitvoert voorrang verlenen, mag het overige verkeer zich wel een beetje aanpassen. Beleefdheid (sociaal gedrag) is ook belangrijk op de weg.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 03:13 schreef vannelle het volgende:
Raar maar waar: als jij in wil voegen hoeft niemand jou ruimte te geven, zie maar hoe je het oplost.
Als iemand het wél doet is het uit beleefdheid, niks anders.
Jij bent namelijk degene die een bijzondere maneuvre uitvoert en dus voorrang moet verlenen, de ander niet. Je hoort je dus aan te passen.
Lol, ik heb mijn rijbewijs nog nietquote:Maar toch: Gefeliciteerd met je rijbewijs! Ik hoop dat je er veel plezier en gemak van zult hebben.![]()
Thxquote:Op donderdag 28 oktober 2004 03:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij ook succes gewenst dan!
Rij alsof het een les is, maak je niet druk.
Waarom? Kan je dat effe vertellen? Ingreep ofzo?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 17:47 schreef Version1 het volgende:
kansloos gezakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, elke keer na het kleuren en/of knippen nieuwe foto's laten maken he...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:42 schreef AnnekeM het volgende:
Op de pasfoto's heb ik geblondeerd haar. Nu is mijn haar inmiddels weer mijn eigen haarkleur (middelblond). Ik weet alleen niet wanneer ik mijn haar weer ga blonderen. Op dit moment zeg ik "ik hou mijn eigen haarkleur maar weer es ff", maar dat kan volgende week wel veranderen. M'n haar is nog wel 'tzelfde model. Wie weet over 2 maanden wel nie meer
Voor nieuwe pasfoto's moet ik toch nog ff wachten, vanwege plekjes in mn gezichtMaar in ieder geval bedankt voor je tip
![]()
owquote:Ik vroeg waar JIJ examens aflegt!![]()
die moet je ook gewoon laten liggen; je moet er alleen goed in kijkenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:02 schreef Steve-O het volgende:
[..] alleen vergeet ik af en toe me dode hoek mee te nemen
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
die moet je ook gewoon laten liggen; je moet er alleen goed in kijken
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:37 schreef Pfffff het volgende:
Joepppppieeeeee! Ik heb gisteren mijn rijbewijs gehaald!!! Ben ooooo zoooooo blij!!!!
Het grappige was dat ik dacht dat ik het echt had ver****t (vanwege de enorme zenuwen), dus toen mijn examinator vertelde dat ik was geslaagd zei: 'huh'??? U maakt zeker een grapje'??? Kon het nl. echt niet geloven!
Maar het was dus geen grapje!!!! Zo lekker mijn rijbewijs ophalen en dan rijden maar........................ Yessssssssssssssssssssss!!!!
dat heeft geen zin, want als ik eenmaal mijn rijbewijs heb, hoef ik pas over 10 jaar weerquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:19 schreef XMN8R het volgende:
Tja, elke keer na het kleuren en/of knippen nieuwe foto's laten maken he...
Hehe, afnemenquote:ow
Ik leg geen examens meer af, ik néém examens af in ZuidHolland
.
Ook gefeliciteerd namens mij!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:37 schreef Pfffff het volgende:
Joepppppieeeeee! Ik heb gisteren mijn rijbewijs gehaald!!! Ben ooooo zoooooo blij!!!!
Het grappige was dat ik dacht dat ik het echt had ver****t (vanwege de enorme zenuwen), dus toen mijn examinator vertelde dat ik was geslaagd zei: 'huh'??? U maakt zeker een grapje'??? Kon het nl. echt niet geloven!
Maar het was dus geen grapje!!!! Zo lekker mijn rijbewijs ophalen en dan rijden maar........................ Yessssssssssssssssssssss!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |