Ik ben gewoon te snelquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:29 schreef MrAli het volgende:
was ik net bezig om braaf de vraag van Esmé te beantwoorden om ff eentje te openen..doe jij het al..
en ik was nog wel bijna klaar..
nouja..
ik doe dus de volgende wel..
ja! jij eh.. jij.. eh.. snellerd!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te snel.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:30 schreef -Mzraki- het volgende:
uberziek plaatje van dat snowboarden btw, check da powder.
smakelijkquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:31 schreef -Mzraki- het volgende:
eten.
ik bedoelde mouth, ipv mooth..hoe ik daar nou weer bij kom weet ik ook niet..quote:- what's your mooth?
ik was zelf nog bezig met het maken van die hele lijst..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te snel.
hou eens op..ik kwijl hier mijn toetsenbord bijna helemaal onder..en daar kan een toetsenbord niet echt goed tegen..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:30 schreef -Mzraki- het volgende:
uberziek plaatje van dat snowboarden btw, check da powder.
iedereen heeft sowieso de middag vrij..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:37 schreef DearPrudence het volgende:
Klopt dit wel..
morgen:
1e uur - vrij
2e uur - m
3e uur - en vrij
4e uur - anw
5e uur - moet nog studieuur invullen vrij
6e uur - niks vrij
7e uur - niks vrij
8e uur - ckv vrij
Nu nog de vraag of ik zal gaan...
weet ik, dat vind ik NIET EERLIJK!!!!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:38 schreef MrAli het volgende:
[..]
iedereen heeft sowieso de middag vrij..
uhm..van mij wel hoor..maar helaas ga ik daar niet over..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:39 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
weet ik, dat vind ik NIET EERLIJK!!!!
Mag ik ook eens een keertje een middagje vrij hebben, zonder dat de hele school dat dan ook heeft?
Conclusie: neequote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:37 schreef DearPrudence het volgende:
Klopt dit wel..
morgen:
1e uur - vrij
2e uur - m
3e uur - en vrij
4e uur - anw
6e uur - niks vrij
7e uur - niks vrij
8e uur - ckv vrij
Dat is zeker geluktquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:32 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
smakelijk
ANW, gek!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:37 schreef DearPrudence het volgende:
Klopt dit wel..
morgen:
1e uur - vrij
2e uur - m
3e uur - en vrij
4e uur - anw
6e uur - niks vrij
7e uur - niks vrij
8e uur - ckv vrij
Wij mochten een middagje niet vrij hebben, terwijl de hele school dat wel hadquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:39 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Mag ik ook eens een keertje een middagje vrij hebben, zonder dat de hele school dat dan ook heeft?
Zeg het dan, zeg het!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:51 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hopen dat de NFSU2 demo binnen is na muziek![]()
![]()
waarom aap jij mij na? alle films downloaden die je nog niet heb en die hier genoemt worden..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:51 schreef errrrr het volgende:
[..]
Conclusie: nee
Ben nu de Monty Python serie's aan het dl'en (Flying Circus is dat toch?), en ook de must-see films uit jou post... die moet ik dan toch wel eens gezien hebben ...
En ik vind heus niet alleen actie-films leuk, vooral thrillers houd ik van, films met een 'goede plot-twist', en goed verhaal gecombineerd met goede actieMaar meestal vind ik Drama niet echt leuk
... En af en toe, voor de verandering, een goed enge film, waar je 's avonds nog over licht te denken
Ben nu btw Fahrenheit 9/11 kijken, denk kan nog ff voor muziek, blijkt dat de tijd meter niet klopt, loopt 1,5 zo langzaam als real-time ofzo... nou, dan kijk ik 'm vanavond wel af
Hopen dat de NFSU2 demo binnen is na muziek![]()
![]()
In de demo staat november 2004.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:56 schreef MrAli het volgende:
[..]
waarom aap jij mij na? alle films downloaden die je nog niet heb en die hier genoemt worden..
maar als je vanavond The Italian Job kijkt mag je hoor..
en ook ff NFSU 2 zoeken..
wanneer is de release eigenlijk? van de volledige game uiteraard..
Psst, let op, het is woensdagquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:06 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ga naar dansen
ons voetbalteam bestaat niet echt uit vrouwen..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Psst, let op, het is woensdag.
Whaddap met het 'flesje water'-ritueel eigenlijk? Dat zie je eigenlijk alleen bij de vrouwelijke sportsters.
Goed, bij een wedstrijd drinken wij ook, maar tijdens training?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:20 schreef MrAli het volgende:
[..]
ons voetbalteam bestaat niet echt uit vrouwen..![]()
een vast stelletje watjes wel jah..maar dat is dan niet met een flesje..maar even naar de kleedkamer..en je kop onder de kraan in de wasbak steken..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Goed, bij een wedstrijd drinken wij ook, maar tijdens training?
looks good..ik ben nu op 48%..na het turnen is het wel klaar..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:47 schreef -Mzraki- het volgende:
NFSU2 demo r0x
Donut!!!!!!
[afbeelding].
Het geluid is echt ongelofelijk mooiquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:52 schreef MrAli het volgende:
[..]
looks good..ik ben nu op 48%..na het turnen is het wel klaar..
1j mag gezellig naar school morgenmiddag....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:39 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
?!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:12 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
maar vrjidag:
1e: vrij
2e: vrij
3e: vrij
4e: informatica
5e: gym
6e wiskunde
uitslapen
1 studieuur snipperen, de andere twee ga ik omgooien naar m'n tussenuren!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
?!
Heb je Informatica van het 1e naar het 4e uur verplaatst en vervolgens drie studieuren gesnipperd?
Sure thingquote:We know where they are, they are in the area around Tigrit and Bagdad, in the east, west, south and north
Nee, jij gewoon lekker bij de Intertoys die de hoogst mogelijke prijs vraagtquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:44 schreef -Mzraki- het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=1301
Gut, typisch MS weer :')
Gelukkig heb ik hem niet daar gepre-orderd.
wij hebben geen wedstrijden he? alleen af en toe uitvoeringen. En daarbij drink ik juist niet.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Psst, let op, het is woensdag.
Whaddap met het 'flesje water'-ritueel eigenlijk? Dat zie je eigenlijk alleen bij de vrouwelijke sportsters.
wauwie.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:47 schreef -Mzraki- het volgende:
NFSU2 demo r0x
Donut!!!!!!
[afbeelding].
Zoals ik een tijd geleden al riepquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:47 schreef errrrr het volgende:
[..]
Sure thing
Nee, net dus Fahrenheit 9/11 gekeken... aangrijpend, die belachelijke VS ook altijd (ookal is dit een vooroordeel wat versterkt wordt door dit soort films, het wordt ook overdreven in zo'n film, maar toch....)
En ten tweede, wat kan ik me toch ergeren aan sommige Amerikanen (niet alleen Amerikanen hoor, maar vooral)... Al dat geloof, al die vlaggen, dat nationalistische....
Op het nieuws gingen ze bidden dat God de juiste president neerzette en 'We believe You will let them make the right decisions'... op de een of andere manier kan ik niet tegen dat 'almachtige God' idee. Ik kan best geloven dat mensen geloven in een Schepper, maar in zo'n almachtige God, ik snap dat niet....
Like "I TOLD YOU" maar ik doe wel de 4,50 pakketquote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:01 schreef errrrr het volgende:
Btw, op www.inkoopacties.net zijn linkkabels voor de TI83+ voor een schappelijk prijsje te krijgen... zullen we d'r wat bestellen (Niels, Ruben, Kees?) of willen jullie niet... 9,50 voor de complete kabel, 4,50 voor het zelf-te-solderen pakket....
... en dat 3,50.... Er kan toch wel meer dan 1 kabeltje in een envelop?quote:voor 1 linkkabel of 1 bouwpakket of 2 ti-ti kabels
gaat om het gewicht hanskequote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:49 schreef errrrr het volgende:
Grr, zie net bij de verzending staan
[..]
... en dat 3,50.... Er kan toch wel meer dan 1 kabeltje in een envelop?
Ik sla toch maar even een training over vanavond.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:45 schreef -Mzraki- het volgende:
Volleybal.
Onze dagbladenverzorgmeisje aait altijd onze hond.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:36 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik wacht op m'n PU maar het dagbladenbezorgmeisje schiet niet op!
Schiet op!, er staat een review van Halo 2 in.
schandalig..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Eh, Hans, we zijn dat van scheikunde vergeten. Die waarnemingen en conclusies van Experiment 3, wat we maandag moeten inleveren. Doen we dat het 4e of het 5e uur dan maar?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:34 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
schandalig..
zucht.. Halo 2..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:36 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik wacht op m'n PU maar het dagbladenbezorgmeisje schiet niet op!
Schiet op!, er staat een review van Halo 2 in.
die van mij is een jongen..en die moet altijd..(net als wel meer mensen die hier voorbij lopen ofzow..) aan mijn katten zitten..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Onze dagbladenverzorgmeisje aait altijd onze hond.
Ik laat mijn dagbladenbezorgmeisje nooit binnen, ik kijk of ze er is, en zo ja ga ik snel achter de struik staan totdat ze zich omdraait, om dan héél snel m'n PU te pakken!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Onze dagbladenverzorgmeisje aait altijd onze hond.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:54 schreef MrAli het volgende:
http://www.gamez.nl/?nid=8650
zucht..ze blijven het proberen..zouden ze nou gewoon niet (willen) begrijpen dat alles te kraken valt.., en meestal al voor de release..![]()
Dat vind ik nou echt heel sneu voor zo'n dagbladenbezorgmeisje.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik laat mijn dagbladenbezorgmeisje nooit binnen, ik kijk of ze er is, en zo ja ga ik snel achter de struik staan totdat ze zich omdraait, om dan héél snel m'n PU te pakken!
Jaja, Mr Ninja is on the job.
De hele bedoeling van het ninja-zijn is dus dat mensen je niet zienquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:18 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt heel sneu voor zo'n dagbladenbezorgmeisje.
Moet je je eens voorstellen hoe eng dat is.. bij zo'n jongen die altijd maar achter de bosjes staat voor zijn tijdschriften..
Gut, wat liefquote:Trouwens we laten haar hier ook niet binnen hoor... we hebben een brievenbus ver voor ons, dus niet eentje die aan ons huis vastzit. En mijn hond ligt vaak in de tuin. Dusja.. komt hij bij het hek staan, gaat zij bij het hekstaan, en de aai-partij kan weer beginnen.
die zijn er niet door gedupeerd hoor..als ze tenminste dan de goed registratie code / serial invullen..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
En weer zijn de enige gedupeerden de mensen die half life 2 willen kopen.
Ruben a la 1 meter 90 (ofzo)quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
De hele bedoeling van het ninja-zijn is dus dat mensen je niet zien
[..]
Gut, wat lief
Bordje bij het hekquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:18 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt heel sneu voor zo'n dagbladenbezorgmeisje.
Moet je je eens voorstellen hoe eng dat is.. bij zo'n jongen die altijd maar achter de bosjes staat voor zijn tijdschriften..
Trouwens we laten haar hier ook niet binnen hoor... we hebben een brievenbus ver voor ons huis, dus niet eentje die aan ons huis vastzit. En mijn hond ligt vaak in de tuin. Dusja.. komt hij bij het hek staan, gaat zij bij het hekstaan, en de aai-partij kan weer beginnen.
"Pas op! Mijnenveld!"quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:35 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Bordje bij het hek
"voer en aai de dieren niet"
Zo, jij gaat er dus bij voorbaat al vanuit dat íedereen die Half Life 2 koopt een internetverbinding heeft?.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
die zijn er niet door gedupeerd hoor..als ze tenminste dan de goed registratie code / serial invullen..
het zal misschien niet 100% zijn, maar 100% ergens van behalen is eigenlijk niet te doen, maar een simpele redenering:quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zo, jij gaat er dus bij voorbaat al vanuit dat íedereen die Half Life 2 koopt een internetverbinding heeft?.
same thought.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:34 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ruben a la 1 meter 90 (ofzo)
achter een struikje van 70cm
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:35 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Bordje bij het hek
"voer en aai de dieren niet"
"Pas op voor de muis"quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
"Pas op! Mijnenveld!"
dit ontgaat me een beetje..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:05 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
"Pas op voor de muis"
-edit:
"Pas op voor Esme
BIJTGEVAAR"
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:05 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
"Pas op voor de muis"
-edit:
"Pas op voor Esme
BIJTGEVAAR"
Euhm, 150 euro?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:11 schreef DearPrudence het volgende:
Enniwais, ik kijk net op mijn internet spaarrekening, en weetje hoeveel ik in een weekje werken verdiend heb?
gokje..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:11 schreef DearPrudence het volgende:
Enniwais, ik kijk net op mijn internet spaarrekening, en weetje hoeveel ik in een weekje werken verdiend heb?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
gokje..
3.5 * 8 = 28
28 * 7 = 196
zegmaar ongeveer 200 euro?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Euhm, 150 euro?
Ik ben de alles-rader.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:17 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Nee.
[..]149,65
Ik ben wel blij.
sorry..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:17 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Nee.
[..]149,65
Ik ben wel blij.
3,5 x 8 x 5 + 10 euro bedankjequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:22 schreef MrAli het volgende:
[..]
sorry..![]()
maar ik heb 7 gedaan..en op zondag zal je niet gewerkt hebben bedenk ik me net..
maar conclusies kunnen zijn:
- goed gedaan..![]()
- Ruben kan beter gokken dan ik..
Achja.. hmm.. weet niet?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ben de alles-rader.
Gefeliciteerd, nuttig vakantie-tje. Ga je nu ook permanent werk zoeken of niet?
dommerd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:22 schreef MrAli het volgende:
[..]
sorry..![]()
maar ik heb 7 gedaan..en op zondag zal je niet gewerkt hebben bedenk ik me net..
maar conclusies kunnen zijn:
- goed gedaan..![]()
- Ruben kan beter gokken dan ik..
quote:Reageer op deze post Gepost door jerone - vrijdag 29 oktober 2004 - 14:06 Score: 2 (Interessant)
k neem aan dat als de groene en blauwe laser ook worden toegevoegd het hele projectieveld verder kan worden gevuld met een witte achtergrond bijvoorbeeld..
Reageer op deze post Gepost door Stefan de Konink - vrijdag 29 oktober 2004 - 14:31 Score: 1 (Grappig)
geen blauwe laser aub. dadelijk krijg je nog een blauw scherm op je netvlies geprojecteerd
misschien is het ook handiger als ik die shit zelf in elkaar soldeer, maar als het morgen uiterlijk moet..ik ben er morgen eigenlijk de hele dag niet, en voor 5,50 euro kan je een heel pakketje versturen, een moederbord met alle shit, kabel etc. die erbij horen..dus 3,50 per kabel is onzin..dat moeten we even goed regelen dan..maar we hebben het er nog wel over..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:55 schreef errrrr het volgende:
Volgens mij moeten we dus morgen uiterlijk die linkkabels bestellen...
Wie wilde er nou een?
Alwin eentje van 9,50
Niels en ik allebij een zelfbouwset...
Niels, regel je dat morgen even met mij/Alwin, en moeten we ff met de gast mailen over die 3,50 verzending 'per kabel'
in eerste instantie dacht ik niet, het is iig niet van Microsoft en volgensmij gaan ze nu wel op de Linux-tour, http://nl.wikipedia.org/wiki/Novell_Netware , alhoewel dat niet echt een hele duidelijke tekst is..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:27 schreef NerdoNielso het volgende:
Is NOVELL Netware nou een linux versie of wat?
Sfeervol, jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:20 schreef DearPrudence het volgende:
Mist is mooi.![]()
dan is suuz weer zielig alleen....quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:36 schreef DearPrudence het volgende:
Niels, ik kom niet vanavond.
Maar bedankt voor de uitnodiging.
Gut, de temperatuur komt weer onder de 10 graden en massaal worden de koppen warme choco met slagroom uit de kast gehaaldquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:10 schreef DearPrudence het volgende:
Warme Choco met slagroom is ook lekker.
filmpje erbij en gezellig onder het dekbedquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:10 schreef DearPrudence het volgende:
Warme Choco met slagroom is ook lekker.
ik heb al tijden warme chocomel, komt uit ons koffiezet-apparaatquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gut, de temperatuur komt weer onder de 10 graden en massaal worden de koppen warme choco met slagroom uit de kast gehaald
ik heb net ook een kopje op.
Jij ook altijd met je fantasiëenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:12 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
filmpje erbij en gezellig onder het dekbed![]()
Dronken kunnen we wel wordenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je fantasiëen
Gister nog gelukt met de drank btw?
Hij heeft wel gelijk hoor..quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je fantasiëen
Gister nog gelukt met de drank btw?
Ja, dat klinkt wel heel leuk, maar wacht maar tot je in je slaperigheid je mok choco over je bed heengooit. Mag je leuk 's avonds om half 12 alles eraf halen en dergelijkequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:18 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoor..
Alleen ik heb geen televisie op mijn kamer. Dus dat wordt filmpje erbij, en onder de dekbed op de bank.Of een boek.
Same here, kinda. Verder heb ik de PC om mij warm te houden, letterlijkquote:Maar nee, ik moet het met warme choco en slagroom doen, want ik heb huiswerk.
Sorry, maar dat is mij nou nog nooit overkomen..quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt wel heel leuk, maar wacht maar tot je in je slaperigheid je mok choco over je bed heengooit. Mag je leuk 's avonds om half 12 alles eraf halen en dergelijke
[..]
Same here, kinda. Verder heb ik de PC om mij warm te houden, letterlijk.
Mij ook (nog) niet met chocomelk, gelukkig, maar geef toe, het is niet compleet ondenkbaarquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is mij nou nog nooit overkomen..
In de koude winterdagen kan ik hier warm op mijn kamertje zitten dankzij de restwarmte die m'n PC produceert.quote:Dat laatste begrijp ik niet helemaal..
2 woorden:quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:30 schreef errrrr het volgende:
Net de allereerste aflevering van Monty Python's Flying Circus gezien... wel leuk, maar niet super ofzo... van die typisch britse humor
I'll have a look.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
2 woorden:
Top Gear.
aanstaande zondag weer, hoe laat weet ik nog niet precies ivm tijdsverschuiving, waarschijnlijk 20:00, 21:00 of 22:00, moet ik nog eventjes uitzoeken.
Ehm. Erwin denk ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:08 schreef DearPrudence het volgende:
Ze heeft Niels toch.
Volgens verschillende bronnen is het toch om 21:00, zal wel omdat de Engelse DLS ook vandaag ingaat ofzo. Erg verwarrend allemaal, ik kijk morgen wel eventjes op teletekst.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:51 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
I'll have a look.
Oh, en nog iets Niels?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:55 schreef SuUz2ko het volgende:
So. Suuz komt aan. Niels rent naar apparaat en serveert haar een lekker kopje warme chocomel mét slagroom.
Hehe, shit. Mis ik dat wel..quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:55 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Ehm. Erwin denk ik.
Ja Niels. Bij binnenkomst verwacht ik dus chocomel met slagroom! We laten het dekbed wel achterwegen.
So. Suuz komt aan. Niels rent naar apparaat en serveert haar een lekker kopje warme chocomel mét slagroom.
ieeh. You look waaaay to much Alien vs. Predator etc.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Oh, en nog iets Niels?
Hand over your flesh, we demand it..
Dat is uit The Animatrixquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:07 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hehe, shit. Mis ik dat wel..
Ach, maandag op school mag ook wel Niels.
[..]
ieeh. You look waaaay to much Alien vc. Predator etc.
flesh?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Oh, en nog iets Niels?
Hand over your flesh, we demand it..
Wordt het wel koude-warme-chocomelquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:07 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hehe, shit. Mis ik dat wel..
Ach, maandag op school mag ook wel Niels.
[..]
ieeh. You look waaaay to much Alien vc. Predator etc.
De manier hoe zij het bracht, zo dwingend, deed mij aan die scene denken, The Animatrix, The Second Renaissance Part IIquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:46 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
flesh?
-edit:
ah zo flesh
waarom?
hoezo? Je kan toch mee nemen in een kan? blijft lekker warm.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:52 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Wordt het wel koude-warme-chocomel
Mét slagroom op maandag.quote:maar voor iedereen is het ZONDER slagroom hoor, banket werkt niet, dus kan de slagroom-automaat niet smerig maken![]()
Van die site van jou, http://members.home.nl/linkkabel/bestel.htm, dus een zelfmaakding, alleen wel met een op maat geslepen jack plug, en een 1m lange kabelquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:52 schreef NerdoNielso het volgende:
en uhm
IEMAND NOG EEN LINK KABEL?
Altijd gezellig met Ruben als hij weer een nieuwe functie van zijn pc heeft uitgevondenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:06 schreef -Mzraki- het volgende:
Это - русский, не очень трудно, так как я использую очень хорошего переводчика. Это свободно, и это является очень практическим. Все, что я должен сделать - тип текст в коробке, выбирать источник и выходной язык и щелчок 'свободный перевод'. Вот именно.
Это - не функция моего PC, это - простой вебсайт, взгляд, как хороший это работает! Кроме того, это - испытание, я жду, чтобы видеть, когда один из Вас, парни выясняли, какой язык я использую и как к, легко, переводит это.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:11 schreef errrrr het volgende:
[..]
Altijd gezellig met Ruben als hij weer een nieuwe functie van zijn pc heeft uitgevonden
Dit - Rus, het is niet zeer moeilijk, aangezien ik een zeer goede vertaler gebruik. Dit is vrij, en dit is zeer praktisch. Alles, wat ik moet maken - typ tekst in het vakje, om bron en doeltaal te selecteren en flick "vrije overdracht '. Hier preciesquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:06 schreef -Mzraki- het volgende:
Это - русский, не очень трудно, так как я использую очень хорошего переводчика. Это свободно, и это является очень практическим. Все, что я должен сделать - тип текст в коробке, выбирать источник и выходной язык и щелчок 'свободный перевод'. Вот именно.
Dit - niet de functie van mijn PC, dit - eenvoudig van vebsayt, mening, als goed dit werk! Voorts dit is - testend, Ik wacht op, om te zien, wanneer één van u, verklaarde kameraden, welke taal I gebruik en als k, het is gemakkelijk, dit wordt overgebracht.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Это - не функция моего PC, это - простой вебсайт, взгляд, как хороший это работает! Кроме того, это - испытание, я жду, чтобы видеть, когда один из Вас, парни выясняли, какой язык я использую и как к, легко, переводит это.
Wie gaat naar storone (partii) vanavond? Wij plannen hoofdfestival in de buffer van het bewegen van beeld 4 entoen wedelight binnen door club volledige nacht.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:14 schreef -Mzraki- het volgende:
Кто идет к стороне(партии) сегодня вечером? Мы планируем главный фестиваль в Буфере перемещаемого изображения 4 и затем наслаждаемся клубом всю ночь.
Gefeliciteerd, je bent de eerste die het outgefigured heeftquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:52 schreef DearPrudence het volgende:
Het leek mij allemaal russisch, dus heb ik dat maar ingevoerd op internet vertaler, ziehier, het resultaat:
Dit - niet de functie van mijn PC, dit - eenvoudig van vebsayt, mening, als goed dit werk! Voorts dit is - testend, Ik wacht op, om te zien, wanneer één van u, verklaarde kameraden, welke taal I gebruik en als k, het is gemakkelijk, dit wordt overgebracht.
nee, meer van porty en daarna de hele nacht uit in de j'ell. Heb daar maar club van gemaakt, en de hele nacht aangezien we een uur langer hebbenquote:Wie gaat naar storone (partii) vanavond? Wij plannen hoofdfestival in de buffer van het bewegen van beeld 4 entoen wedelight binnen door club volledige nacht.
Ja.. daar kom ik niet helemaal uit...
Iets met officiele openen van Cel 4, hele nacht open? gokje...
je kan ook gewoon geen zin hebben om Ruben's eeuwige dosis verspilde energie op te heffenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent de eerste die het outgefigured heeft
quote:[..]
nee, meer van porty en daarna de hele nacht uit in de j'ell. Heb daar maar club van gemaakt, en de hele nacht aangezien we een uur langer hebben.
Achja, ik heb ook nog een kleine hoeveelheid energie, die ik allang kwijt ben als ik in de j'ell aankom.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:09 schreef errrrr het volgende:
[..]
je kan ook gewoon geen zin hebben om Ruben's eeuwige dosis verspilde energie op te heffen
[..]
Oef, dat komt dan inderdaad wel erg mooi uitquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:16 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Achja, ik heb ook nog een kleine hoeveelheid energie, die ik allang kwijt ben als ik in de j'ell aankom.
Gail, Jort, Berit, Romke, Petra en ik gaan hier eerst een beetje 'chillen'... daarna zie ik wel wat we doen.
En je hebt geen idee hoe mooi dat nu uitkomt dat we een uurtje langer hebben vanavond! Morgen ga ik namelijk met bootje 8 met Gail naar Amsterdam. Uurtje langer slapen.. pfeeuw.![]()
kijk..dat lijkt er meer op..eerst uit en dan met bootje 8'en naar A'dam..quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:16 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Achja, ik heb ook nog een kleine hoeveelheid energie, die ik allang kwijt ben als ik in de j'ell aankom.
Gail, Jort, Berit, Romke, Petra en ik gaan hier eerst een beetje 'chillen'... daarna zie ik wel wat we doen.
En je hebt geen idee hoe mooi dat nu uitkomt dat we een uurtje langer hebben vanavond! Morgen ga ik namelijk met bootje 8 met Gail naar Amsterdam. Uurtje langer slapen.. pfeeuw.![]()
ja ik dus..maar dat snapte je hopelijk al wel..quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:52 schreef NerdoNielso het volgende:
en uhm
IEMAND NOG EEN LINK KABEL?
hmmz..ik wist dat die vraag ging komen..quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Wat heb je eigenlijk gespeeld ali?
Aww, heb je er wel een paar goed geschopt of niet?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:33 schreef MrAli het volgende:
[..]
hmmz..ik wist dat die vraag ging komen.., maar daar schaam ik me zo voor dat ik dat eigenlijk niet hier zo open en bloot op internet durf te posten..
ahum..dik verloren dus..
neej..zo ben ik niet..ik schop alleen hard als ze mij ook nodeloos pakken..maar dan doe ik het wel goed,quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Aww, heb je er wel een paar goed geschopt of niet?
mijn Engels is niet bovennatuurlijk goed, maar is het niet arrived?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:09 schreef NerdoNielso het volgende:
psst, Kees has arived
klopt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
mijn Engels is niet bovennatuurlijk goed, maar is het niet arrived?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:51 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
klopt.
er is Kopspijkers op tv..quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:55 schreef MAX_crazy het volgende:
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaai..... verveel me
dat valt allemaal héél erg mee, en het is het vrijfde seizoen geloof ik.., dus een paar jaar geleden..quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:58 schreef MAX_crazy het volgende:
kopspijkers was paar jaar geleden leuk. Nu hebben ze allemaal van die onzin ertusen door.
- met X of met Y? (wie is wie eigenlijkquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:58 schreef NerdoNielso het volgende:
Morguh mensen
single de nacht in - getrouwd de nacht uit
Ik heb het weer gezellig gemaakt voor mezelf dus was wel weer okey
'zelfs' hans vond het voor herhaling vatbaar
voor mensen met een IQ dat ver onder gemiddeld ligt misschien jah..quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:03 schreef MAX_crazy het volgende:
het is ne geen reet meer aan.. kut spijkers
Vrijdagmiddag.W**quote:Op zondag 31 oktober 2004 03:17 schreef MrAli het volgende:
trouwens..de naam van dat virus wat we nog moeten / gaan maken,
Vrijdagmiddag.W32 of W32.Vrijdagmiddag
ofzow?(dat snapt toch bijna niemand..
)
omgekeerd evenredig was de regel:quote:Op zondag 31 oktober 2004 03:13 schreef MrAli het volgende:
[..]
- met X of met Y? (wie is wie eigenlijk)
pciesquote:- dat is hem geraaien ook..
Ik voel me vereert alwin...quote:maaruh..best lachen..leuk bij Niels uiteraard..en in de J'ell ook leuk..vooral als twee bepaalde meisjes te veel alcolhol genuttigd hebben en je min of meer alles met ze kan doen wat je maar wil..hé Niels..
Ik heb er veel gespot, waaronder een hoop die iets zeiden in de richting van "begin daar niets mee"quote:verder Ruben heel even gezien en gesproken (waar sloeg dat met Rick eigenlijk op) en Esmé 2 sec gezien, en niet eens gesproken..verder was Kees al te vroeg naar huis eigenlijk..
Trusten & ik ga nu aan m'n huiswerkquote:maar ik gaat nu pitten..want ik moet zometeen nog heel wat huiswerk inhalen..
p.s. vergeet de klok niet een uurtje terug te zetten..![]()
Wat met Rick?quote:Op zondag 31 oktober 2004 03:13 schreef MrAli het volgende:
verder Ruben heel even gezien en gesproken (waar sloeg dat met Rick eigenlijk op)
en wie heeft hier bijna als enige een 64 bit CPU?quote:Op zondag 31 oktober 2004 11:13 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag.W**
want we doen natuurlijk ok 64 Bit computers
dat je er bij mij nog even in moest peperen dat we niet gewonnen hadden vandaag met voetbal, en dat je daarna tegen Rick zei: "Kijk, ik weet heust wel waar ik over praat!"quote:Op zondag 31 oktober 2004 11:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat met Rick?
quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:07 schreef MrAli het volgende:
[..]
dat je er bij mij nog even in moest peperen dat we niet gewonnen hadden vandaag met voetbal, en dat je daarna tegen Rick zei: "Kijk, ik weet heust wel waar ik over praat!"
(de lichten waren al aan dacht ik..)
- jou redenatie zal ik toch nooit snappen..quote:Op zondag 31 oktober 2004 11:18 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
omgekeerd evenredig was de regel:
dus:
lange naam (lisanne) = x (korte letter) = kort qua lengte
korte naam (iris) = y ('hoge' letter) = lang qua lengte
[..]
pcies
[..]
Ik voel me vereert alwin...
Tjah, ik blijf het schandelijk vinden dat ze beide geen setjes aanhadden....
maar ik ben getrouwd met die korte (lisanne dus)... maarja, huwlijksnacht viel nogal tegen, dus ik ga maar weer scheiden
[..]
Ik heb er veel gespot, waaronder een hoop die iets zeiden in de richting van "begin daar niets mee"
Maarja, was ik ook niet vanplan
[..]
Trusten & ik ga nu aan m'n huiswerk
Done
dat slaat idd nergens op..quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ik moest hem eventjes ervan overtuigen dat jij had verloren en dat ik dus wel heel wat wist van voetbal. Tja, het slaat nergens op, maar je moet toch wat?
Hij kwam wel héél dichtbij.
ik zit eraan te denken om alleen zondag te gaan, zondag gewoon met bootje 8 uur naar Utrecht ofzow..en dan 's avonds weer terug..en dan met de trein ofzow..tenzij er nog iemand is die met de auto gaat ofzow..maar dat verwacht ik niet..quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:51 schreef errrrr het volgende:
Ach, was gister idd wel gezellig... moet nog wel even wennen
Vanochtend 6 kilometer gelopen, 29 minuten en 26 seconden, viel me best meeNoggeeneens gewandeld
Straks kan ik m'n band nog gaan plakken (rot-bier-flesje-op-het-fietspad), en m'n kamer opruimen (zucht, vaders die stofzuigen.... ook al krijg ik hier toch niks opgeruimd, ga echt niks weggooien ofzo, en waar moet het dan heen?)... en ook nog Die Hard 2 kijken, die heeft m'n vader gister opgenomen....
Poepoe, het is maar weer druk
Ow, HCC gasten, ik denk dat ik zaterdag met m'n moeder / neef heen ga, dan die avond in A'dam bij mijn tante slaap, m'n moeder de op zaterdag gekochte spulletjes mee laat nemen, en dat ik dan zondag alleen (dus met Niels enzo) ga...
achjah..die had al te veel gedronken toen we nog bij Niels waren..en je wend er vanzelf wel aan..vorige keer was ik het..gister Leon..volgende keer jij misschien..of iemand anders..het wisselt..quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:53 schreef errrrr het volgende:
Gister was Leon trouwens echt niet lekker, die had teveel op... zo ken ik hem echt niet
Ik zelf was ook niet helemaal helder meer, maar achteraf viel het nog best mee... ben het gewoon niet gewend denk
Zeg, hoe deed Henk het, was het zo om 5 uur: Jah, over 5 uurtjes moet ik op en 6 kilometer gaan rennen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:51 schreef errrrr het volgende:
Ach, was gister idd wel gezellig... moet nog wel even wennen
Vanochtend 6 kilometer gelopen, 29 minuten en 26 seconden, viel me best meeNoggeeneens gewandeld
Hoeveel had je gedronken dan?quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:53 schreef errrrr het volgende:
Gister was Leon trouwens echt niet lekker, die had teveel op... zo ken ik hem echt niet
Ik zelf was ook niet helemaal helder meer, maar achteraf viel het nog best mee... ben het gewoon niet gewend denk
ofzow johquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik zit eraan te denken om alleen zondag te gaan, zondag gewoon met bootje 8 uur naar Utrecht ofzow..en dan 's avonds weer terug..en dan met de trein ofzow..tenzij er nog iemand is die met de auto gaat ofzow..maar dat verwacht ik niet..
idd..het is dat mijn privévliegtuig dat hier achter in de tuin staat pech heeft..maar anders had ik die even genomen..quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
ofzow joh.
En ik heb nix gemerktquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:53 schreef errrrr het volgende:
neej..dat verbaast me niets..quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:42 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
En ik heb nix gemerkt
behalve dat hij niet zo hard in kaarsjes moet blazen
Tja, wist ik veel.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:09 schreef NerdoNielso het volgende:
psst, Kees has arived
je brengt me op een leuk idee, als ik een dvd-fikker koop..heb ik een cdrom speler over..kijken of ik die kan opvoeren..quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:51 schreef NerdoNielso het volgende:
conclusie: je moet een cd-rom niet eerst in de magnetron doen en dan met 25.000 toeren gaan draaien...
De restanten van de cd die dan uit elkaar ploft gat door 4cm vlees / skin
Ach, voor jullie doen valt het wel mee hoorquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoeveel had je gedronken dan?
Nouja, dat lijkt me inderdaad wel voldoende om wat aangeschoten te zijn jaquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:07 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ach, voor jullie doen valt het wel mee hoor... bij Niels 3 mixdingen, en 1 bier... in de J'ell nog 4 bier... (Thomas, 'hier voor het eerst?, dan krijg je bier!'
)
En Leon met die kaarsjes, wat een actie
van binnen was ie dat misschien wel..maar hij gedroeg zich er niet naar..bleef gewoon rustig..en kon volgensmij ook gewoon nog op een rechte lijn lopen..dat vond ik best wel knap..quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nouja, dat lijkt me inderdaad wel voldoende om wat aangeschoten te zijn ja.
Ja, met jou is dat meestal wel anders hequote:Op zondag 31 oktober 2004 17:14 schreef MrAli het volgende:
[..]
van binnen was ie dat misschien wel..maar hij gedroeg zich er niet naar..bleef gewoon rustig..en kon volgensmij ook gewoon nog op een rechte lijn lopen..dat vond ik best wel knap..![]()
![]()
Dankquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:14 schreef MrAli het volgende:
[..]
van binnen was ie dat misschien wel..maar hij gedroeg zich er niet naar..bleef gewoon rustig..en kon volgensmij ook gewoon nog op een rechte lijn lopen..dat vond ik best wel knap..![]()
![]()
Was best gezellig in de J'ell hoorquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Tja, wist ik veel.
nouja..ik ga niet zo vaak te ver..maar als ik te ver ga is het ook wel véél te ver..quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, met jou is dat meestal wel anders he.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:17 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dank
Maar voelde me idd wel een beetje 'onstabiel'![]()
ik weetquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:27 schreef MrAli het volgende:
[..](geeft niets hoor..)
Ik hou wel van een beetje opgeruimde troep. M'n bureau is meestal wel vrij geordend. M'n vensterbank begin ik echter niet aanquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:42 schreef errrrr het volgende:
[..]
ik weet
Net een van m'n stapels rotzooi over twee dozen verdeeld, die dan weer in de weg staan... ik snap het nut niet, maar het moest van pa... hopen dat hij het nu goed vind
Ach, het stuk voor mijn toetsenbord is nog netjes.... de rest nietquote:Op zondag 31 oktober 2004 18:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje opgeruimde troep. M'n bureau is meestal wel vrij geordend. M'n vensterbank begin ik echter niet aan.
bij mij is het altijd een rotzooi..quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje opgeruimde troep. M'n bureau is meestal wel vrij geordend. M'n vensterbank begin ik echter niet aan.
Wel aardig, op zich wel voor herhaling vatbaar.quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:19 schreef errrrr het volgende:
[..]
Was best gezellig in de J'ell hoor
Maar hoe vond je het bij Niels? Voor herhaling vatbaar?
Die speelde ze op Lowlands...quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
The Texas Chainsaw Massacre!
Who will survive and what will be left of them?
NED2 23:35 - 01:35
Fuck slaap, dit is geschiedenis
quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Deze sufferd heeft zichzelf in z'n pink gesneden en mag daar zo mee naar de dokter.
He, dommerd.quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Deze sufferd heeft zichzelf in z'n pink gesneden en mag daar zo mee naar de dokter.
dit is niet te geloven..ik dacht toch echt dat ik die film had..quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Nou, er zit nog gevoel in en hij kan ook nog bewegen, dus ik heb geen zenuw of pees doorgesneden. Geen idee hoeveel hechtingen, ben nog niet langsgeweest.quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
![]()
Is het een diepe snee? Hoeveel hechtingen?
heb van deel 3 ooit het eerste halfuur gezien, toen heb ik het opgegeven (te slecht)quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Vertelde ze ja. Ze had het wel leuk gevonden, geloof ik.quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:58 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
He, dommerd.voor je vinger.
Btw. ging alles goed met de repitie van je zusje.![]()
Op de boot heen én terug gezien samen met adriaan.
mooiquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Vertelde ze ja. Ze had het wel leuk gevonden, geloof ik.
Tja hans, je moet wel wat 'losser' worden hoor, je hoeft niet zo gek te zijn als ik, maar een hand in de lucht zo af en toe mag best wel, of suuz aanranden ofzoquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:14 schreef MrAli het volgende:
[..]
![]()
Niels, niet meer zoveel drinken jij. Wat de fack was jij aan het doen met die Lisanne en die andere?quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:17 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Tja hans, je moet wel wat 'losser' worden hoor, je hoeft niet zo gek te zijn als ik, maar een hand in de lucht zo af en toe mag best wel, of suuz aanranden ofzo
't was wel gezellig, maar je krijgt inderdaad wel een verkeerde naam op school volgens mijquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Niels, niet meer zoveel drinken jij. Wat de fack was jij aan het doen met die Lisanne en die andere?
Weet je dat niet meer of wil je dat niet meer weten? Waar ik overigens volledig in kan komen.
Dan wil ik de rest niet eens wetenquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:31 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
't was wel gezellig, maarje ik krijgt inderdaad wel een verkeerde naam op school volgens mij
En jij hebt nog niet eens de helft gezien he
agreedquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dan wil ik de rest niet eens weten.
Ik zeg toch, moet ff wat wennenquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:17 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Tja hans, je moet wel wat 'losser' worden hoor, je hoeft niet zo gek te zijn als ik, maar een hand in de lucht zo af en toe mag best wel, of suuz aanranden ofzo
Wat had je nou eigenlijk gedaan dat je er helemaal voor naar de dokter moet?quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:24 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Pink is nu gelijmd, hechten doen ze niet aan.
Nou, gewoon gesneden. Ik moet echter oppassen bij wondjes en dergelijke omdat het slechter geneest en sneller ontstoken raakt vanwege m'n medicijnen. Dus vandaar.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:31 schreef errrrr het volgende:
[..]
Wat had je nou eigenlijk gedaan dat je er helemaal voor naar de dokter moet?
41.2% nu, kan nog wel even duren. Ben benieuwd.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:31 schreef errrrr het volgende:
The Italian Job gezien (toch de nieuwe...), en idd een zeer vermakelijke film
Aha, wanneer moet je weer naar het ziekenhuis?quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nou, gewoon gesneden. Ik moet echter oppassen bij wondjes en dergelijke omdat het slechter geneest en sneller ontstoken raakt vanwege m'n medicijnen. Dus vandaar.
prednison toch?quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Aha, wanneer moet je weer naar het ziekenhuis?
Ben je nu al van de pretnisol (oid) af?
Vrijdag moet ik naar Amsterdam voor een MRI-scan en de week daarop waarschijnlijk ook weer voor de uitslag. De prednison moet ik onderhand afbouwen. Aan de ene kant wel fijn (acne verdwijnt dan weer en niet meer zo'n opgeblazen hoofd), maar aan de andere kant levert het ook een hoop buikpijn op.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Aha, wanneer moet je weer naar het ziekenhuis?
Ben je nu al van de pretnisol (oid) af?
ja, google knows bestquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:53 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
prednison toch?
Ik zit al een half uur een één of ander zouteloos programma over een UK familie die naar Noorwegen gaat te kijkenquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:54 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Top Gear begint zo.
daar heb ik het niet van.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
ja, google knows best.
Sorry Ruub, maar ik ga niet kijken..quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik zit al een half uur een één of ander zouteloos programma over een UK familie die naar Noorwegen gaat te kijken :').
Nee, maar ik welquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:56 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
daar heb ik het niet van.
Goed, op de voorwaarde dat je volgende week wel kijktquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:56 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Sorry Ruub, maar ik ga niet kijken..
Wij kijken dan naar 'andermans veren'.
Ja, ik ga toch niet gespannen naar zo'n programma kijken? Boek lezen, programma op de achtergrondquote:was jij trouwens niet aan het lezen?
Hoe laat is dat dan?quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:56 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Sorry Ruub, maar ik ga niet kijken..
Wij kijken dan naar 'andermans veren'.
was jij trouwens niet aan het lezen?
Leuke aflevering inderdaad.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Legendarische aflevering
Leuk?quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:04 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Leuke aflevering inderdaad.
Dan moet je jezelf heel hard slaan, dan voel je je buik niet meerquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:54 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Vrijdag moet ik naar Amsterdam voor een MRI-scan en de week daarop waarschijnlijk ook weer voor de uitslag. De prednison moet ik onderhand afbouwen. Aan de ene kant wel fijn (acne verdwijnt dan weer en niet meer zo'n opgeblazen hoofd), maar aan de andere kant levert het ook een hoop buikpijn op.
slaat nergens op he.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:24 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf heel hard slaan, dan voel je je buik niet meer
of gewoon een heleboel zuipen, werkt ook wel...
*zet nog een raampje open*quote:Op maandag 1 november 2004 12:01 schreef DearPrudence het volgende:
Damn, ik schrok me rot. De Sirene
niet heel vreemd, wel slechtquote:Op maandag 1 november 2004 10:53 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
slaat nergens op he.
Een slechte naam krijg je inderdaad ja. Niet zo vreemd he..
hij gaat a.s. zaterdag gewoon weer verder waar ie afgelopen zaterdag gebleven was..quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Niels, niet meer zoveel drinken jij. Wat de fack was jij aan het doen met die Lisanne en die andere?
Weet je dat niet meer of wil je dat niet meer weten? Waar ik overigens volledig in kan komen.
hahaha..quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:31 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
't was wel gezellig, maar je krijgt inderdaad wel een verkeerde naam op school volgens mij
En jij hebt nog niet eens de helft gezien he
Ik heb met een brede glimlach op mijn gezicht genietend gekekenquote:Op maandag 1 november 2004 15:25 schreef MrAli het volgende:
ow en Ruben? hoe was The Texas Chainsaw Massacre?
ik heb hem toch maar niet gezien..ik download hem wel om hem dan op een menselijker tijdstip te kijken..(mijn vader begon ook al moeilijk te doen..quote:Op maandag 1 november 2004 16:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb met een brede glimlach op mijn gezicht genietend gekeken.
nu in normaal Nederlands graag..quote:Op maandag 1 november 2004 16:59 schreef -Mzraki- het volgende:
Net trouwens eventjes met m'n vader naar die natuurkunde opgave gekeken. Hij was het met me eens en vond dat ik het goed had gedaan
natuurlijk niet wat ik toen op dat bord had geschreven (g+1,09 voor 1), maar voor 1 1,09, voor 2 1,09+2,725 en voor 3 2,725 - 1,09.
quote:Op maandag 1 november 2004 16:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb met een brede glimlach op mijn gezicht genietend gekeken.
Honestly, it's not like that!.quote:Op maandag 1 november 2004 17:19 schreef DearPrudence het volgende:
[..]jongen, dat komt echt, echt, echt niet goed met jou.
hihihihii..quote:Op maandag 1 november 2004 17:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Honestly, it's not like that!.
everything is a testquote:Op maandag 1 november 2004 17:25 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hihihihii..
nothing is as what is seems...
quote:Op maandag 1 november 2004 17:36 schreef -Mzraki- het volgende:
Trouwens, komt m'n broertje net binnenwandelen: "Ruben, ruben, heb je nog een groen pak? Ik ga voor oude sunder als Hitler!"
Die correctie zal hij niet snel vergeten.
deepquote:Op maandag 1 november 2004 17:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
everything is a test
quote:Op maandag 1 november 2004 17:36 schreef -Mzraki- het volgende:
Trouwens, komt m'n broertje net binnenwandelen: "Ruben, ruben, heb je nog een groen pak? Ik ga voor oude sunder als Hitler!"
Die correctie zal hij niet snel vergeten.
Training Dayquote:Op maandag 1 november 2004 17:40 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
deep
that was to be expectedquote:Op maandag 1 november 2004 17:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Training Day
geen groen pakquote:Op maandag 1 november 2004 17:31 schreef -Mzraki- het volgende:
Die correctie zal hij niet snel vergeten
wat voor pak? of kortweg..: als wat ga je? (dan herken ik je tenminste..quote:Op maandag 1 november 2004 18:26 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb mijn pak al bijna klaar..
kreeg vanmiddag een ideetje, kijken of het do-able is.. blijkt dat ik de helft gewoon al in huis heb.
my lips are sealed.quote:Op maandag 1 november 2004 18:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
wat voor pak? of kortweg..: als wat ga je? (dan herken ik je tenminste..)
quote:Op maandag 1 november 2004 19:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
-knip-
flauw.quote:Op maandag 1 november 2004 19:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
-knipper-
Natuurkunde somquote:Op maandag 1 november 2004 17:07 schreef MrAli het volgende:
[..]
nu in normaal Nederlands graag..
valt wat voor te zeggen..quote:Op maandag 1 november 2004 19:04 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
my lips are sealed.
tuurlijk..quote:Op maandag 1 november 2004 20:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
valt wat voor te zeggen..
het was te proberen..quote:Op maandag 1 november 2004 21:10 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
tuurlijk..
duh.
Reactie geplaatst... maar waarom in dat topic??quote:
Omdat je niet voor iedere vraag een nieuw topic kunt openen.quote:Op maandag 1 november 2004 21:46 schreef errrrr het volgende:
[..]
Reactie geplaatst... maar waarom in dat topic??
Ja, maar waarom dan in een topic over een of andere elektriciteitsvraag en geen algemeen 'natuurkunde vraag' topic?quote:Op maandag 1 november 2004 21:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Omdat je niet voor iedere vraag een nieuw topic kunt openen.
Zeer treurigquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:53 schreef MrAli het volgende:
misschien hebben jullie het al wel gehoord, maar Theo van Gogh is vanochtend vermoord..
http://www.nu.nl/news.jsp?n=435082&c=13
http://frontpage.fok.nl/nieuws/47890
http://www.telegraaf.nl
http://volkskrant.nl
Ja, hoorde ik rond 11 uur van mijn vader.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:53 schreef MrAli het volgende:
misschien hebben jullie het al wel gehoord, maar Theo van Gogh is vanochtend vermoord..
http://www.nu.nl/news.jsp?n=435082&c=13
http://frontpage.fok.nl/nieuws/47890
http://www.telegraaf.nl
http://volkskrant.nl
en naar het schijnt weer een buitenlander..quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:28 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, hoorde ik rond 11 uur van mijn vader.
Ik ben hier ook even heeeeeel pissed.En ik heb geen zin meer het er over te hebben.
gore kl**tzak.
nee, een Nederlander met Marokaanse afkomst noemt men dat tegenwoordigquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:38 schreef MrAli het volgende:
[..]
en naar het schijnt weer een buitenlander..![]()
nou..ik hoor net op de radio dat het een 26-jarige man was met de Nederlandse en Morakaanse paspoort..quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:48 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
nee, een Nederlander met Marokaanse afkomst noemt men dat tegenwoordig
maar ik vind het toch wel wat te erg worden, ze mogen de straffen wel eens omhoog gooien voor zulk soort moorden, want die jongens houden echt wel rekening met de eventuele straf!
idd, het was een of andere klootzak in een jurk.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:48 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
nee, een Nederlander met Marokaanse afkomst noemt men dat tegenwoordig :')
maar ik vind het toch wel wat te erg worden, ze mogen de straffen wel eens omhoog gooien voor zulk soort moorden, want die jongens houden echt wel rekening met de eventuele straf!
op de radio (538) hoorde ik dat hij eerst neergestoken was..vervolgens nog wat schoten en dat hij een paar minuten heeft staan wachten gebogen over het slachtoffer totdat hij zeker wist dat ie dood was (volgens een ooggetuige), vervolgens een pamflet achtergelaten aan een mes..quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:12 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
idd, het was een of andere klootzak in een jurk.
Die de lef had om hem neer te schieten, vervolgens op hem af te lopen, terwijl hij nog om genade smeekt, en zijn keel doorsnijd, en een pamflet achterlaat d.m.v aan een mes rijgen. (hoorde ik op tv dan)
Gatver!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |