Weet je wel hoeveel dat de maatschappij kost?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:06 schreef Bioslock het volgende:
Ik hou er van katten invalide te schoppen. Sorry hé.
Ik dacht dat jij dood was. Jammerquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:06 schreef Bioslock het volgende:
Ik hou er van katten invalide te schoppen. Sorry hé.
Het is mijn tijd nog niet. Sorry hé.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:08 schreef Tomek het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dood was. Jammer![]()
fijn he?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:17 schreef beelz het volgende:
Ik heb mijn ex een hoer genoemd. Daarna heb ik mijn excuses aangeboden.
Die excuses neem ik terug.
Wow voel me een stuk beter nu
iets specifieker mag best. gooi maar open die beerput.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:23 schreef computerkiller het volgende:
Ik excuseer mezelf voor mij
Zekerquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
fijn he?
het mooie is dat je altijd (bij de gratie mods) dit topic kan opzoeken als je iets kwijt wil waar je later spijt van hebt.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:48 schreef beelz het volgende:
[..]
Zeker
* zoalshetis is blij met dit topic
Topic is gebookmarkedquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het mooie is dat je altijd (bij de gratie mods) dit topic kan opzoeken als je iets kwijt wil waar je later spijt van hebt.
Nee, jij bedankt voor het fijne topicquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:56 schreef zoalshetis het volgende:
leuk en bedankt voor je positieve reactie.
wat een warm topic dit.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:56 schreef zoalshetis het volgende:
leuk en bedankt voor je positieve reactie.
Ik zal even in mijn posthistory kijkenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:03 schreef zoalshetis het volgende:
yw. nog iets dat je ooit gepost hebt en nu spijt van?
dank dank, de donkere dagen komen weer.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:03 schreef gfree het volgende:
[..]
wat een warm topic dit.![]()
Tuurlijk je wordt elke keer weer unband van je permban omdat je je niet aan het inlikken bentquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:19 schreef Xebrozius het volgende:
Ik bied mijn excuses nooit aan, het zijn allemaal sukkels...
ok, het mag ook iets zijn wat je over een paar dagen te binnen schiet.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:05 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik zal even in mijn posthistory kijken
Dat doe ik altijd met een TVP...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Topic is gebookmarked
knut van? klinkt als een viking.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:06 schreef knowall het volgende:
[..]
Tuurlijk je wordt elke keer weer unband van je permban omdat je je niet aan het inlikken bent
offtopic: Sorry dat ik de laatste tijd wat minder bagger, Knut dreigt met een ban
tvp?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:06 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd met een TVP...
Dat zou ik normaal gesproken beamen en er nog een schep bovenop doen, maar nu doe ik net alsof ik het niet gelezen hebquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
knut van? klinkt als een viking.
hartelijk welkom. excusses aanvaard. misschien denk je er over een week heel anders over en wil je het veranderen. goed nieuws, het kan!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:10 schreef Robaldo1 het volgende:
Excusez moi, bij deze voor deze eerste onbenullige post;) Tevens ene test
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:07 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
God, waar moet ik beginnen..
Ik heb 1 keer een excuus mail gestuurd naar Yvonne omdat ik van mezelf vond dat dat toch wel wat te ver ging.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:06 schreef knowall het volgende:
[..]
Tuurlijk je wordt elke keer weer unband van je permban omdat je je niet aan het inlikken bent
offtopic: Sorry dat ik de laatste tijd wat minder bagger, Knut dreigt met een ban
No kidding.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:06 schreef zoalshetis het volgende:
je kan dit dan aanpassen binnen een bepaalde tijd, maar als die tijd verstreken is zit je er maar mooi mee.
zulkequote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:20 schreef Lithion het volgende:
Het spijt me dat jullie zo'n inferieure klompen materie zijn.
Je blijft een linkse softie natuurlijk.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:27 schreef Verbal het volgende:
Bij deze bied ik mijn excuses aan voor alle keren dat ik mij inhield en niet hard genoeg was in wat ik postte.
V.
Daar valt dit niet onder, deze gaat dus op slot.quote:Welkom in Feedback, de helpdesk cq. "klachtenservice" van FOK!. Voor de diverse sites, waaronder frontpage, managers, forum en weblog, kun je hier terecht als je vragen wil stellen of een klacht hebt. Ook ideeën, suggesties of andere opmerkingen zijn hier van harte welkom.
Onder het motto: ONZ is geen vuilnisbelt.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:02 schreef yvonne het volgende:
Naar ONZ ermee dan
En ze geloofden je?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een excuus mail gestuurd naar Yvonne omdat ik van mezelf vond dat dat toch wel wat te ver ging.
Maar alle andere keren heb ik gezegd dat ik niet ga veranderen en mijn excuus niet zou maken omdat ik dat laf en achterbaks vind.
Oeeeh spellingquote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:12 schreef knowall het volgende:
[..]
En ze geloofden je?
Ja, dat spijt mij ook.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:20 schreef Lithion het volgende:
Het spijt me dat jullie zo'n inferieure klompen materie zijn.
Behalve dwerg natuurlijk.
Het mailtje naar Yvonne is enkelvoudquote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:17 schreef knowall het volgende:
[..]
lieve yvonne, onz was het enige subfora waar je aan dacht? wellicht is het een overweging om het in gc of een ander serieuzer subforum te zetten. ik bedoelde er nl. geen onz mee. een upgrade zou wenselijk zijn.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:02 schreef yvonne het volgende:
Naar ONZ ermee dan
excuces voor mijn excusesquote:Op donderdag 28 oktober 2004 08:27 schreef D.Rose het volgende:
excuses
En in die zin is ze meervoudquote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:22 schreef Tessje het volgende:
[..]
Het mailtje naar Yvonne is enkelvoud
2 tieten tellen niet als meervoud schatquote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:55 schreef knowall het volgende:
[..]
En in die zin is ze meervoud
hoer?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:59 schreef Tessje het volgende:
[..]
2 tieten tellen niet als meervoud schat
Anders zou ik ook dubbel uitbetaald moeten krijgen
Neequote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoer?
Wat wordt het volgende station, yvon?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:01 schreef yvonne het volgende:
ONZ>>> GC
bij uitzondering: SMAKquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:01 schreef yvonne het volgende:
ONZ>>> GC
ring al gevonden? helemaal op maat gemaakt?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:25 schreef Skv het volgende:
sorry dat ik leef
M'n excuses dat ik dit in oorsprong briljante topic op slot heb gegooidquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:41 schreef TripleM het volgende:
Daar valt dit niet onder, deze gaat dus op slot.
Voor sommige Fok!'ers zou dat ook een welgemeend advies kunnen zijn...quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:41 schreef teknomist het volgende:
Ik las serieus 'executeer hier jezelf'.
Heheheh jij hebt duidelijk iets te veel gebaabd in je levenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:41 schreef teknomist het volgende:
absoluut aanvaard.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:37 schreef TripleM het volgende:
[..]
M'n excuses dat ik dit in oorsprong briljante topic op slot heb gegooid
Ja, maar voor zoiets moet je wel meer doen dan simpel sorry zeggen om het goed te maken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:41 schreef Metro2005 het volgende:
sorry dat ik leef
het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt mequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:45 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ja, maar voor zoiets moet je wel meer doen dan simpel sorry zeggen om het goed te maken.
Gaat goed zo.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me
het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt mehet spijjjjtt miiiij dat ik leeeheeef
ooo ik heb zo'n spijt![]()
![]()
zoiets
Je zou je zwager maar hoer noemen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:17 schreef beelz het volgende:
Ik heb mijn ex een hoer genoemd. Daarna heb ik mijn excuses aangeboden.
Die excuses neem ik terug.
Wow voel me een stuk beter nu
In jou geval ook goedquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:41 schreef teknomist het volgende:
ik excuseer me voor mijn bijdrage aan dit topic...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:09 schreef zoalshetis het volgende:
ok vis, bedankt voor je originele bijdrage. ga zo door.
En dat is dus het gedeelte wat ik altijd fout doe!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:47 schreef Mea.Culpa het volgende:
Ik doe nooit onaardig eigenlijkDenk altijd 10x na voordat ik iets post! :p
Voor het eerst dat ik zo een reactie op FOK krijgquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:42 schreef zoalshetis het volgende:
ik zei laatst nog "als the don...etc" was niet mijn bedoeling, ik vind the don best een goeie gozer en hij is zeker niet lelijk.. ik heb zijn blad voor me. iedereen maakt fouten en ik ook en mijn vrienden zeker. handje schudden? dont push your luck.
Karmaquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:37 schreef hoM3r het volgende:
Ik heb ooit iemand in een waterglijbaan die zo aan kwam glijden en express mij schopte pijn gedaan, omdat hij zijn teen op mijn hoofd brak. Sorry he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |