quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja afgelopen zondag![]()
niet als je de bochten neemt zoals in ressen geintjuhquote:hehehe daar word je door een HONDA afgedroogd,![]()
Het is maar waar je van houd ..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:59 schreef ZX9R het volgende:
Hier weer verder met leuke motorpraat.
Weet ik, maar zeg er ook wat van als je tegen een ander praat.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik quotte jou niet dus doelde ik ook niet op jou
Lief van je .quote:Bewaar die maar voor Zolder
Is dat diezelfde collega die jou dat mooie pedaalemmerbrommerboek heeft gegeven?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:01 schreef Patrick281 het volgende:
Het is maar waar je van houd ..
Collega van mij is op de MotorRAI geweest vertelde hij gisteren ..
Hij heeft alleen maar de Harley Davidson stand bezocht.![]()
![]()
.....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:00 schreef ZX9R het volgende:
[..]
![]()
ok maar spreek dan niet vanuit jezelf (je was het al met me eens)quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:01 schreef Patrick281 het volgende:
Weet ik, maar zeg er ook wat van als je tegen een ander praat.![]()
niet voor die beemer van je hoorquote:Lief van je . :')
Wanneer dan?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
.....
We hadden een soort van afspraak voor afgelopen zondagquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:06 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wanneer dan?
Ik wil nog steeds pannekoeken bij je komen eten hoor.
Of jij bij mij.
Dat was een klant van mijn vorige werk.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:02 schreef ZX9R het volgende:
Is dat diezelfde collega die jou dat mooie pedaalemmerbrommerboek heeft gegeven?
Ik rij met 2 vingers in mijn neus nog harder rond op het circuit dan jij op je ZXR.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
niet voor die beemer van je hoor![]()
nee dat was niet echt goed he,quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet als je de bochten neemt zoals in ressen geintjuh![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:09 schreef Patrick281 het volgende:
Ik rij met 2 vingers in mijn neus nog harder rond op het circuit dan jij op je ZXR.![]()
tijdens de proefritmeet met de 2 CBR's zag het er veel beter uitquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
nee dat was niet echt goed he,maar daar toch best wel van geleerd,
Deze is ook leuk.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:07 schreef ondeugend het volgende:
Dus ik ga vannacht de hele tijd zitte F5en begrijp ik.
Mijn Fok... wat doe je ?
quote:Geachte <bedrijfsnaam> gebruiker,
Vanwege onderhoud aan de internet voorziening van <bedrijfsnaam> zal rondom 12:30 en 14:30 deze service voor een korte periode niet beschikbaar zijn.
Wij vragen uw begrip voor deze situatie. De verstoring zal tot een minimum beperkt worden zodat u hier weinig hinder van ondervindt.
Vriendelijke groeten,
<bedrijfsnaam> Servicedesk.
ook het rijden in Tilburg heeft veel goed gedaan,quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tijdens de proefritmeet met de 2 CBR's zag het er veel beter uit
Ja, dat weet ik maar er kwam iets tussendoor.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
We hadden een soort van afspraak voor afgelopen zondag![]()
Ik denk niet dat ik hem dan al heb...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar vertel eens wat je hebt dan .. mits niet te gevoelig onderwerp voor je.![]()
Maar kunnen we in ieder geval wel bij deze aantekenen dat Mutz volgend jaar een meet meegaat op de motor?![]()
Had hem alweer verwijderd...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en weer weg
Goedzo .. opbouwende kritiek en lief zijn voor mekaar.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tijdens de proefritmeet met de 2 CBR's zag het er veel beter uit
Ondeugend is ook op een meet geweest en heeft ook geen rb.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:25 schreef MutZ het volgende:
Ik denk niet dat ik hem dan al heb...
Dat is wel wat kort door de bocht idd.quote:Maar kortgezegd... Ik ben sinds kort in m'n rug 2 botsplinters armer en 8 pennen rijker...
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:25 schreef MutZ het volgende:
Maar kortgezegd... Ik ben sinds kort in m'n rug 2 botsplinters armer en 8 pennen rijker...
Nieuwe start! hequote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:33 schreef Patrick281 het volgende:
Goedzo .. opbouwende kritiek en lief zijn voor mekaar.![]()
![]()
![]()
thnxquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beterschap.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Nieuwe start! he
Volgend jaar welquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:33 schreef Patrick281 het volgende:
Ondeugend is ook op een meet geweest en heeft ook geen rb.
Je kan ook passief meerijden = toch actief meedoen.
Geen verplichting hoor.![]()
[..]
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Volgend jaar wel
Ik wil wel een cheersmiley met leren broek Mutzie..... regel jij dat even ?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wishfull thinking.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:43 schreef ondeugend het volgende:
Volgend jaar wel
ja dat is ze zekerquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wishfull thinking.![]()
En Raus niet te vergeten trouwensz.. dat is ook een echte meetfreakzonder rb.
Die zeker volgend jaar zo niet nog dit jaar haar papiertje heeft.
Ik vermoed dat ze wel een sponsor kan gebruiken .. meen dat ze nog studeerde.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
@MutZ goed bedoelde advies begin zo vroeg mogelijk in het seizoen, kan je als je geluk heb ook hetzelfde jaar nog zelf rijden,![]()
Yep, 6 VWO (2e keer)quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:53 schreef Patrick281 het volgende:
En alweer off topic. KLIK!![]()
[..]
Ik vermoed dat ze wel een sponsor kan gebruiken .. meen dat ze nog studeerde.![]()
Brrrrrr zou niet graag bij die famillie in de buurt wonen,quote:
13 november Fok! MC indoor meet bij mij thuis.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:29 schreef stinkie het volgende:
zit er op korte terijn nog een meet aan te komen? ergens een ritje ofzo?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
ze maken zelfs reclame voor chello![]()
![]()
Een goed idee is altijd welkom.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:29 schreef stinkie het volgende:
zit er op korte terijn nog een meet aan te komen? ergens een ritje ofzo?
13 nov kan ik niet, bewaking van Sint intocht. Die duikmeet is wel interesant. Thnxquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:33 schreef ZX9R het volgende:
[..]
13 november Fok! MC indoor meet bij mij thuis.
en tsjek dis: FOK Duikmeeting
Data dat je wel kan in het meettopic zetten .. (polletje?)quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:47 schreef stinkie het volgende:
13 nov kan ik niet, bewaking van Sint intocht.
ieeeuw valt me van je tegen hoor....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat maakt mij dan tot mede sponsor ...
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik weet dat je weinig keuze heb, aanbod van kabel is niet groot in nederland
Ik stem voor de charmes van een vrouw die een verkoper alles uit de kast laten halen zodat we leuke motortjes kunnen testen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
en ik sta ook open voor een meet hoor
En ik denk dat Rausje dat ook wel is,
Wie maakt er een afspraak bij een of andere dealer voor proefritten op wat mooie motoren?![]()
![]()
Goed idee, leuk planquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik stem voor de charmes van een vrouw die een verkoper alles uit de kast laten halen zodat we leuke motortjes kunnen testen.
Blijft over .. Raus.![]()
![]()
Maar wat zeggen we na de proefrit en bijbehorende koffie met koek? Moi valt tegen .. of aanbod is niet goed genoeg?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
klein probleempje, Raus heeft nog geen rijbewijs dus wij moeten het voordoen,![]()
![]()
maar voor een aanzet om verkoper over te halen is ze vast en zeker te porren![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:14 schreef ZX9R het volgende:
En een ZX9R dan?
ik ben na al dat gepraat over die Busa wel nieuwsgierig gewordenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja .. en een ZXR400 .. en allemaal dezelfde tijd afspreken natuurlijk.
![]()
![]()
Wat gaan we lenen? Hayabusa, CBR1100XX, ZX10R, Aprilia RSV ?
ja gewoon moeilijk kijken nippen van je verse bakje koffie en zeggen " wat een rotding"quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar wat zeggen we na de proefrit en bijbehorende koffie met koek? Moi valt tegen .. of aanbod is niet goed genoeg?![]()
[lampje gaat ineens branden]
We kunnen idd de VFR en de Beemer tegelijkertijd op een dag aanbieden ter inruil.
Hmmmmmmmmmm........
Proefritje dus en dan wisselen paar keertjes .....[/switch off]
ik ook voor, kunnen we dan die ZX10 of Aprillia ruilen voor een ZX6R ?? vind ik een super mooi gaaf ding,quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ben na al dat gepraat over die Busa wel nieuwsgierig gewordenik stem voor
ZX6RR is toch anders dan een ZX6R ?? of heb ik het totaal verkeerd ?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
bij http://www.vanvugtmotoren.nl/index.htm heb ik een proefrit gemaakt met een ZX6R en na afloop nam ie niet eens de moeite om te vragen hoe ik hem vond omdat er iemand alweer klaarstond om hem te proberen.
ik ging daar weg zonder ook maar iets te zeggen over die ZX6R
P'cies .. laat ze maar met leuke voorstellen komen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
ja gewoon moeilijk kijken nippen van je verse bakje koffie en zeggen " wat een rotding"die moet ik niet hoor heb je niks anders ?
quote:wisselen is cool, mag jij ook een keer op een echte motor rijden![]()
Ghe ghe beter... komen we 2 weken later terug voor de rest van de bedrijfsvoorraad.quote:ik zei 1ste keer bij Arie dat ik niet erg onder de indruk was van de CeeBeeR![]()
toen moch ik nog een keer gaan rijden![]()
Die lenen ze nogal vlug uit denk ik.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
of een MV F4![]()
![]()
![]()
Ghe ghe .. dat heeft voor en nadelen .. voor hem.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
bij http://www.vanvugtmotoren.nl/index.htm heb ik een proefrit gemaakt met een ZX6R en na afloop nam ie niet eens de moeite om te vragen hoe ik hem vond omdat er iemand alweer klaarstond om hem te proberen.
ik ging daar weg zonder ook maar iets te zeggen over die ZX6R
jij mist de essentie van mijn verhaalquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ZX6RR is toch anders dan een ZX6R ?? of heb ik het totaal verkeerd ?
de 1 een 636CC en de andere een 600CC als ik het juist heb,
die van Vucht is wel heel erg scherp geprijst hoor![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij mist de essentie van mijn verhaal
preciesquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:40 schreef Patrick281 het volgende:
Ghe ghe .. dat heeft voor en nadelen .. voor hem.![]()
Goede zaak dus.
Gedaan en ik weet het nu weer,quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
neem alle tijd die je nodig hebt
![]()
liever iets centraler, bijvoorbeeld safe apeldoornquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
Safe Rotterdam een idee ??
ben er al jaren niet meer geweest
is dat centraler ?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
liever iets centraler, bijvoorbeeld safe apeldoorn![]()
quote:p woensdag 27 oktober 2004 16:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
of een MV F4
Net zo snel als een Hayabusa denk ikquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:40 schreef Patrick281 het volgende:
Die lenen ze nogal vlug uit denk ik.
wat een pechquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:17 schreef Rausdouwer het volgende:
>knip<
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:19 schreef Rausdouwer het volgende:![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
Net zo snel als een Hayabusa denk ik![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:44 schreef Patrick281 het volgende:
Uitspraak doet herrinneren aan een zeker iemand die gewoon (best hard) op een spatbord gaat lopen tikken in de showroom van Arie Molenaar of dat het nou echt geen carbon is.![]()
Ik denk dat ze gewoon iets voorzichtiger zijn met het uitlenen van een F4.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:49 schreef PatrickM het volgende:
Hoe moet je een nieuwe motor uitzoeken zonder een proefrit erop mogen te rijden
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tot morgen(hoop ik...)
das lievquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:01 schreef Patrick281 het volgende:
en jij het ook nog haalt idd.![]()
Zie je wel dat Mutz gewoon een secreet is die ons aan het opfokken was voor vanavond.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tis al 20.02...
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:17 schreef Rausdouwer het volgende:
Dus het is af te raden om bij HOEZE in Den Bosch te gaan lessen.
WTF de lul himself komt ook nog even opdagen?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:19 schreef Hoeze het volgende:
[..]
![]()
Haai beebquote:Op donderdag 28 oktober 2004 07:38 schreef ondeugend het volgende:
Goedemorgen
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:19 schreef Hoeze het volgende:
![]()
Hele mooie kloon!quote:Statistieken
Laatste bezoek: 11 uur, 11 minuten geleden
Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Neuhhhhquote:Op donderdag 28 oktober 2004 08:05 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Haai beeb![]()
Ben jij lekker vroeg wakker!
of moet je nog gaan slapen?
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 08:32 schreef ondeugend het volgende:
Neuhhhh
Ik krijg de aannemer zo om wat rot hout te vervangen
quote:Eh kanker Amsterdam oost, dit is Den Haag schilderswijk.
fok oost den haag is voor west
modefokersssssss
oost zonder moterss ..
zehme met olijfolie rijd die moter van jou tazzzz kankeh grapemaker
je heb niet olijfolie thuis nagaan kankeh moter aswerversss
kom met je kankeh moter naar den haag laat je zien bro wat de echte rijders met die dingen doet ..
en als je komt je moet niet denken dat je op de moter terug gaat ....
bij de colllectie den haag schilderswijk ./..... fok kanalen eiland ook wat denk jullie a kankeh acrobaten nog alleen een paar clowns en dan is die circus compleet ..ga kankeh fietsen stelen om te tanken a vlikkerss zehme ze hebben moter gekocht voor internet kankeh jonkiess
den haag schilderswijk jaagt er mee meer niet jo ga
ga maar lekker met je friendjes in nacht met jullie 2takt balharen kracht en die ene snakent naar ze gare 4 takt door ibhech afgepakt...mocrostyl ga kankeh snelkraak slaat op kankeh halaloeja fiets en juliie ook kankeh adam oost en kanale eiland ........
MORROS VIVA LA HAYE...........
Bron![]()
Ik ken het verschijnsel.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 08:34 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Van de down time gebruikt om de nodige administratie te verwerken.
(compleet maandsalaris zowat overgeboekt naar de overheid en andere instantie's .. niet minder dan 8 rekeningen om te kunnen blijven ademhalen in deze wereld .. belastingen voor het huis, waterschap, wegenbelasting - alleen al 3 rekeningen!)
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 08:47 schreef ZX9R het volgende:
Ik ken het verschijnsel.
Gisteren bijvoorbeeld per ongeluk 2 keer mijn hypotheek overgemaakt
Verder nog eens zo'n 15 rekeningen betaald. Waaronder 2 keer wegenbelasting!
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 09:36 schreef Rausdouwer het volgende:
Ze hebben gewoon een soort kostenpost aangelegd dat je al moet betalen omdat je op die plek woont, dan heb je nog niet eens water verbruikt!
Ik wil het jaar op nul afsluiten ..of iets beter dus geen leningen hebben of andere schulden.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 09:43 schreef stinkie het volgende:
ik zing het nog ff uit tot december, dan komen de 13e en 14e maand en kan ik eens alles gaan betalen
klotequote:Op donderdag 28 oktober 2004 10:02 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb een gat in mijn dak
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 10:11 schreef ZX9R het volgende:
[..]
klote
Ik heb geen gat in mijn dak maar een heel groot gat in mijn hand.
Misschien is dat nog wel duurder dan een gat in je dak!![]()
Dat maakt 4 gaatjes totaal om te vullen door een handige man.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 10:02 schreef ondeugend het volgende:
Paraplu en pannetjes lenen ?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 10:02 schreef ondeugend het volgende:
F-o-k-! i-s n-e-t w-e-e-r i-n d-e l-u-c-h-t m-a-ar n-o-g s-t-e-e-d-s r-e-t-e-t-r-a-a-g.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
konden jullie vanochtend al fokkenik kan nu pas iets doen
Hey ik zag advertentie op MF van jou,quote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lang leve replique...sinds de overgang niets dan problemen ermee....
Aha dan weet ik al wie de proefritten gaat regelen?!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hey ik zag advertentie op MF van jou,![]()
plannen voor een andere motor ?
zo ja wat voor 1tje ??
Ik mis de oude lay outquote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lang leve replique...sinds de overgang niets dan problemen ermee....
is een peil advertentiequote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zo ja wat voor 1tje ??
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is een peil advertentiehij hoeft niet weg maar voor een goed bod gaat ie zeker weg
en dan, tja...er is zoveel moois; GSXR600, ZX6R, ZX7R etc. etc. maar dat zie ik dan wel. eerst maar eens kijken of er interesse is
Hmmmmm Mercy .. vuile overloper.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
zo ja wat voor 1tje ??
quote:Excuses
Wegens onderhoud is Marktplaats.nl enige tijd niet bereikbaar. Probeert u het zo meteen nog eens.
Onze excuses voor het ongemak,
Het Marktplaats.nl team
jij snapt hetquote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:39 schreef Patrick281 het volgende:Dit valt weer in de categorie .. niet verder vertellen ..
sowiesoquote:Ik zal nu geen sms naar je vriendin sturen.![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als ondersteuning bij MF gezet, blijft een![]()
filmpje
ok regel jij wat motoren bij Safe Apeldoorn?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is een peil advertentiehij hoeft niet weg maar voor een goed bod gaat ie zeker weg
en dan, tja...er is zoveel moois; GSXR600, ZX6R, ZX7R etc. etc. maar dat zie ik dan wel. eerst maar eens kijken of er interesse is
Ja moet toch iets doen om mijn verslaving te voeden,quote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hmmmmm Mercy .. vuile overloper.
Ik had maar 1 andere optie om een beetje te surfen tussen de downtime door en die gaf deze melding.
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 14:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Zo lang heb ik dus al geen geluid thuis op de computer.. nog steeds niet bekeken ..
![]()
toch apeldoorn? vind het best hoorquote:Op donderdag 28 oktober 2004 14:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
ok regel jij wat motoren bij Safe Apeldoorn?
komen wij van Fok ze wel even mee testen,![]()
Voor mij maakt het niet zoveel verschil Rotterdam of Apeldoorn,quote:Op donderdag 28 oktober 2004 14:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
toch apeldoorn? vind het best hoor
de juiste zit er nog steeds niet tussenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 14:13 schreef Patrick281 het volgende:
Check hier mijn smileys:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je al stroom in de keuken ?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 14:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Zo lang heb ik dus al geen geluid thuis op de computer.. nog steeds niet bekeken ..
![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 14:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 14:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding] Zelfs mijn eigen Dyno run nog niet gezien ..
ik wil je best wel een keertje komen helpen hoor, of ik handig ben weet ik niet ,quote:Op donderdag 28 oktober 2004 14:19 schreef Patrick281 het volgende:
Op donderdag 28 oktober 2004 14:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
Heb je al stroom in de keuken ? Nee en op de helft van de bovenverdieping ook niet.
doet je oven het al ? Nee geen stroom dus ook nog geen nieuwe oven. Hoopte op een handige fokker de laatste keer, maar helaas de beste stuurlui staan aan wal.
sluiting in jouw bedrading al opgelost ?
geluid op PC al gemaakt ? Nee moet Windows opnieuw installeren direct met SP2.
Maar eerst alle oude shit backuppen, branden enz..
jij heb het komende winter echt druk![]()
En vergeet de defecte CV niet..
(wist je nog niet
)
en de rest van het lijstje ?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 14:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
in almelo staat ook een busa, nog centraler![]()
de kans dat we een F4 meekrijgen is erg klein lijkt mijquote:Op donderdag 28 oktober 2004 14:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en de rest van het lijstje ?![]()
Niemand .......?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 08:34 schreef Patrick281 het volgende:
Honda Dominator 650. Dit exemplaar is net te duur .. maar check die tuin en aan wie doet je die denken?
[afbeelding]
geen ideequote:Op donderdag 28 oktober 2004 14:48 schreef Patrick281 het volgende:
Niemand .......?
Multimeter heb ik ook nog net.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 14:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik wil je best wel een keertje komen helpen hoor, of ik handig ben weet ik niet ,
maar heb wel een mutimeter,
@pep, ik zou verhuizen als ik jou was, ben je ook gelijk van Chello af, ( tokkie sponsor )
Die tuin lijkt op iemand anders zijn tuin .. stenen grond .. houten schutting rondom .. en die algehele netheid ..quote:Op donderdag 28 oktober 2004 14:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
geen ideezal ik wel niet bij zijn geweest
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 15:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
bedoel je deze tuin soms?
[afbeelding]
had ik op willen reageren maar is door geklooi van FOK er niet van gekomen,quote:Op donderdag 28 oktober 2004 14:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die tuin lijkt op iemand anders zijn tuin .. stenen grond .. houten schutting rondom .. en die algehele netheid ..
:')quote:Op donderdag 28 oktober 2004 15:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
had ik op willen reageren maar is door geklooi van FOK er niet van gekomen,
maarre wanneer ga je er nu iets aan doen? dit is toch niet uit te houden? ik zou er knettergek van wordenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 14:53 schreef Patrick281 het volgende:
UitstelVerhaal om probleem op te lossen in huis,
Lang-zamer-hand..quote:Op donderdag 28 oktober 2004 15:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
maarre wanneer ga je er nu iets aan doen? dit is toch niet uit te houden? ik zou er knettergek van worden![]()
De meeste van bovenstaande dingen kan je ook gewoon per maand betalen hoor. Laat je het automatisch afschrijven en check je 1 keer in de maand via telebankieren of alles nog volgens afspraak verloopt.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 09:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
T'is toch niet normaal .. 192 euro wegenbelasting, 250 euro ontroerend goed, 150 euro waterschap, 86 euro opstalverzekering, 189 euro inboedelverzekering, 160 euro aansprakelijkheidsverzekering, tandartsrekening 30 euro (voor een normale controle!) , hypotheek maand oktober dus achterstallig -en binnen 2 weken de komende maand ..
Dan hebben we het nog niet over de levensverzekering en de stookkosten die automatisch gaan.
Allemaal dingen die je standaard geregeld moet hebben om ergens te mogen wonen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 16:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
jaaah Fok doet ut weer,
na hostfile aangepast te hebben,
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hier nu ook Mercy...... het euvel bleek inloggen te zijn
Tnx voor je hulp nog![]()
Eigenwijs.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:12 schreef hollander172 het volgende:
De meeste van bovenstaande dingen kan je ook gewoon per maand betalen hoor. Laat je het automatisch afschrijven en check je 1 keer in de maand via telebankieren of alles nog volgens afspraak verloopt.
Ik al eerderquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]Ik kon toch echt pas net voor achten weer op de site komen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 16:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
jaaah Fok doet ut weer,
na hostfile aangepast te hebben,
Toen jij er niet bij was.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
waar en wanneer was dat?
ik geloof dat ik 2 of 3 keer er niet bij was en 1 vd leukste meets heb ik gemistquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:39 schreef Patrick281 het volgende:
Toen jij er niet bij was.![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:35 schreef ondeugend het volgende:
Ik al eerder
Eind van de middag alweer.... maar ik kon er vanaf vanmorgen al niet op terwijl ik zag dat jullie vrolijk door konden posten.![]()
Euhm moet ik even nuanceren, waterschap kan wel (althans in de meeste regio's) al zijn dit nou niet echt schrikbarende kosten. Onroerend goed weet ik eigenlijk niet, volgens mij niet.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:35 schreef Patrick281 het volgende:
Eigenwijs.![]()
Hypotheek, levensverzekering en Eneco (om maar een scheldwoord te gebruiken) zijn al per maand.
Maar waterschap en ontroerend goed kan je ook per maand betalen?
.. anders kom ik nooit op de meeste uit.![]()
Ik wordt gediscrimineerd.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik al eerder
Eind van de middag alweer.... maar ik kon er vanaf vanmorgen al niet op terwijl ik zag dat jullie vrolijk door konden posten.![]()
*zuchtquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Apart dat het kan.. alleen maar kunnen lurken ..
je bent gelukkig niet de enigequote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:40 schreef Patrick281 het volgende:
Hmmmmm Mercy .. vuile overloper.
Iedereen vond het ook echt sneu voor jequote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik geloof dat ik 2 of 3 keer er niet bij was en 1 vd leukste meets heb ik gemist![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:05 schreef ondeugend het volgende:
Iedereen vond het ook echt sneu voor je
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je bent gelukkig niet de enige
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:05 schreef ondeugend het volgende:
Iedereen vond het ook echt sneu voor je
Dat hij de motor een rotschop gaf ......quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vond het alleen maar stom ..
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:14 schreef Makster het volgende:
Nou mensen net een andere auto gekocht.
Alfa 145, 1.4 TS, uit 1999 full options![]()
Sportvelgies, airco, radio/cd, alles elektrisch, alarm, skirts, afstandbediende CV, uhh ja noem maar op en maar 47000 km![]()
Wel leuk bij een Alfa garage werken![]()
Alleen nu nog ff peugoet verkopen, iemand een peugoet hebben. 205 uit '89 in PRIMA staat met nieuwe APK en RAdio CD voor 750 euro's ?
Het is hier wel wat ja, tenminste als je ervan houdt dan hehquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:41 schreef Viertaktrat het volgende:
Hee.. Is het wat hier??
Ik rijd 7 jaar motor en heb nu een bandit 1200.
Ik rijd ook nog steeds met viertakt-brommers.
we vervelen ons nooit hierquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:41 schreef Viertaktrat het volgende:
Hee.. Is het wat hier??
Ik rijd 7 jaar motor en heb nu een bandit 1200.
Ik rijd ook nog steeds met viertakt-brommers.
Wie zegt dat een opa van 95 jaar?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:49 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
3 voorbeelden van motoren wat volgens een 'kenner' goede stoerebeginnersfietsen zouden zijn.
Wat vinden jullie ?
Omdat ik je zo weinig gezien heb .. ehm helemaal niet het laatste half jaar.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:20 schreef Makster het volgende:
Die Pep is ook zo lomp heh
Zeg ik ff dat ik zijn motor in het eggie heb gezien en dat ie perfect is en ubergeil om hem te helpen met een snelle verkoop op MF, gaat ie vragen wanneer ik hem dan wel niet gezien heb![]()
I know .. maar iemand die enthousiast doet zonder hem in het echt gezien te hebben (en dus geen maatje is) is misschien nog beter. If you know what I mean.quote:Een leugentje voor best wil heet dat Pep, doet trouwens niks af van het feit dat je brommer perfect is![]()
Zijn alle drie goeie fietsen en niet alleen voor beginners...quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:49 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
3 voorbeelden van motoren wat volgens een 'kenner' goede stoerebeginnersfietsen zouden zijn.
Wat vinden jullie ?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 07:50 schreef ZX9R het volgende:
Ik ben gisteren maar wat eerder naar huis gegaan want ik trok het niet meer op mijn werk zonder de afleiding van het Fok!ken
quote:
Een olifant vraagt aan een kameel: "waarom zitten je borsten op je rug?"
"Nou" zegt de kameel, "rare vraag van iemand wiens lul in zijn gezicht hangt
ik kies voor optie 2quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 08:02 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Weer veel te vroeg he om te werken..
[..]
![]()
En het was zo leuk werk en fijne collega's.
Nu alweer uitgekeken of gewoon Fok! verslaafd?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 08:05 schreef ZX9R het volgende:
ik kies voor optie 2![]()
Er is toen 1 fles wijn er doorheen gegaan en de date was erg leuk.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 08:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bijna weekend .. hopelijk heb je dan weer internet .. duurt wel lang.
![]()
En hoe was je date vorige week? Je hoeft niet alles te vertellen.
Zeg bijvoorbeeld maar hoeveel flessen wijn er opgegaan zijn.![]()
![]()
Oww ik dacht dat er zich spannende dingen aan het ontwikkelen waren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 08:25 schreef ZX9R het volgende:
Tis eigenlijk geen date. Zo kun je het niet noemen. Tis gewoon een hele goede vriendin van me die ik al jaaaaaaren ken.
quote:We zitten regelmatig bij elkaar en gaan dan leuke dingen doen.
reisplannen, stapplannen, diepzinnige (en oppervlakkige) gesprekken, etc..
Telebankieren en even bellen.quote:En ik hoop ook dit weekend weer te kunnen Fok!ken
Maar ik heb vandeweek pas het geld overgemaakt dus zal het wel volgende week zijn dat ik weer kan Fok!ken thuis.
sjonge zeg, wat een gezeik in je topicquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:29 schreef Patrick281 het volgende:
Maar wat een zeikerds daar zeg op M-F.![]()
Dank jequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 08:30 schreef Patrick281 het volgende:
Oww ik dacht dat er zich spannende dingen aan het ontwikkelen waren.Dat gunde ik je wel.
Dat is waarquote:Wat dat betreft gaat er bijna niets boven een goede vriendin die je al jaren kent en waar je aardig mee kan lezen en schrijven. Gezellig.
![]()
Bellen is een goed idee! Dat ga ik zo ff doen (pas na 9 uur want dan is de helldesk open)quote:Telebankieren en even bellen.Dat je geen moment zonderr kan.
![]()
link?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 08:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:morgen
[..]
sjonge zeg, wat een gezeik in je topicen dan oa ook nog es van een mede beemer rijder
Ik ben niet snel gepikeerd (toch?) maar gisteren had ik het echt gehad op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 08:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
sjonge zeg, wat een gezeik in je topicen dan oa ook nog es van een mede beemer rijder
juist het tegenovergestelde! op elke aanval blijf je rustig reageren en daar waar mogelijk een kwinkslag als oplossing, petje afquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 08:34 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben niet snel gepikeerd (toch?) maar gisteren had ik het echt gehad op een gegeven moment.![]()
![]()
tis net wat mark zei, echt typischquote:In een verkooptopic mag je best pragende vragen stellen, maar ga iemand zijn fiets niet onnodig bekritiseren of ondermijnen.
Dat doe ik bij een ander ook niet..![]()
![]()
heb je em?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 08:35 schreef ZX9R het volgende:
Oh ja,
Mijn uitdraai.. Wat doe je?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 08:35 schreef ZX9R het volgende:
Oh ja,
Mijn uitdraai.. Wat doe je?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 08:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
juist het tegenovergestelde! op elke aanval blijf je rustig reageren en daar waar mogelijk een kwinkslag als oplossing, petje af
Ik vraag in een ander topic van een NX250 iets over zijn banden.quote:tis net wat mark zei, echt typischMF lekker elk detail met een vergrootglas bekritiseren en zo jouw verkoop topic verneuken
Door mijn uitdraai mee te nemen als je naar Groningen stuurt!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 08:43 schreef Patrick281 het volgende:
Hoe kan ik het goedmaken.
nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 08:43 schreef Patrick281 het volgende:
ow.. niet expres hoor.
ik begrijp gewoon niet waarom dat altijd zo moet...als motorrijders onder elkaar en dan zo aanvallend postenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 08:43 schreef Patrick281 het volgende:
Ik vraag in een ander topic van een NX250 iets over zijn banden.
Ik keur het af dat iemand een grof profiel voor heeft en een (supermotard)"gladde" achterband.
Maar ik vraag het alleen maar even hoe dat zit .. ga er niet over flamen.![]()
Nou ja moest er niet over nadenken ofzo .. het was nog geen bewuste tatiek in ieder geval.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 08:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
niet? tis wel de manier om daar mee om te gaan
![]()
Yup, ik ben al lid sinds 2002 toen ik voor de Bimota ging kijken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 08:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik begrijp gewoon niet waarom dat altijd zo moet...als motorrijders onder elkaar en dan zo aanvallend posten
Hier overheen gekeken OPM? Er zit wel een kern van waarheid in (maar ik hoef geen oude koeien uit de sloot te halen) Was alleen uit op een reactie.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:13 schreef Patrick281 het volgende:
Ik vond het alleen maar stom ..
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:02 schreef ZX9R het volgende:
ff tussendoor.
jullie komen toch wel laat in de middag hè?
ik moet namelijk nog naar de HCC dagen in utrecht
die schijnen tegelijk te vallen met de indoor-meet.
in Utrecht?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:10 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Lunchen ..![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:12 schreef ZX9R het volgende:
in Utrecht?
oké![]()
kee, maar ik hoef dus geen lid te worden..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:16 schreef ZX9R het volgende:
door intree te betalen![]()
nee hoor, ik had em niet gemist. alleen dan zou ik op dezelfde manier moeten reageren als ik toen deed toen jullie het allemaal erover eens waren dat dat een stomme beslissing was: als mij iets niet lekker zit wil ik opgelost hebben en ook zsm, vooral als het al een te lang duurt (naar mijn idee).quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:06 schreef Patrick281 het volgende:
Hier overheen gekeken OPM? Er zit wel een kern van waarheid in (maar ik hoef geen oude koeien uit de sloot te halen) Was alleen uit op een reactie.![]()
![]()
ik wist dat het rond die tijd ongeveer was maar ik ben dat weekend helpen verbouwen bij een kennisquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:02 schreef ZX9R het volgende:
ff tussendoor.
jullie komen toch wel laat in de middag hè?
ik moet namelijk nog naar de HCC dagen in utrecht
die schijnen tegelijk te vallen met de indoor-meet.
ik heb kaartjes voor alle dagen,quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:19 schreef ZX9R het volgende:
Tis gewoon een computerbeurs, toegankelijk voor iedereen.
niet leden van HCC betalen wel wat meer maar niet zoveel meer.
tickets kosten ¤ 11,95
Hierbij stel ik het voor jou verplicht te komen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik wist dat het rond die tijd ongeveer was maar ik ben dat weekend helpen verbouwen bij een kennis(dat ligt al een tijdje te wachten) dus ik ben bang dat ik moet afzeggen, als ik al kom zal het wat later zijn en niet op de motor...
denk je nou echt dat ze dat gaan controleren?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb kaartjes voor alle dagen,
staat sinds dit jaar een naam op zie ik,![]()
zoiets heb ik zelf ook wel maar we zullen niet eerder stoppen dan 18.00 uur (missch wel laterquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:21 schreef ZX9R het volgende:
Hierbij stel ik het voor jou verplicht te komen.
je moet kaartje in conbinatie met lidmaatschappas hebben,quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:22 schreef ZX9R het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ze dat gaan controleren?
(stuur mij er twee voor zaterdag?)![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:05 schreef ZX9R het volgende:
* ril * bitterkoekjes
is zeker lichter geworden,quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:23 schreef Patrick281 het volgende:Leg die kaartjes even op de scanner voor mij ..
Mercy plaatje gezien op de vorige pagina?
Is dat al wat beter.
Staat er een foto op de pas?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
je moet kaartje in conbinatie met lidmaatschappas hebben,
vorig jaar werd er wel goed op gecontroleerd,
en ik heb voor iedere dag maar 1 kaartje,![]()
ik was niet van plan er naar toe te gaan dus als je het wil proberen mag je ze hebben van mij hoor,
Tja toch scheelt het een boel. Maar alle donkere foto's zijn helaas ook net niet of helemaal niet scherp.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
is zeker lichter geworden,had zelf ook al beetje zitten prutsten maar kwaliteit word wel slechter als je hem lichter maakt,
![]()
en dat is jammer,
He pannekoek, GR 3 flikkert vandaag bij je op de mat.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:12 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Staat er een foto op de pas?
Zo nee, zaterdagtoegang met pas opsturen!
Scheelt toch wel weer ¤ 12,-
Staat trouwens op die megagoedkope dvd's wat ik laatst zei.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:40 schreef ZX9R het volgende:![]()
Ben benieuwd of die in 1 van mijn 6 DVD-spelers speelt dan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:42 schreef hollander172 het volgende:
Staat trouwens op die megagoedkope dvd's wat ik laatst zei.
patserquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:48 schreef ZX9R het volgende:
Ben benieuwd of die in 1 van mijn 6 DVD-spelers speelt dan.![]()
Hier doet ie het in beide dvdrom drives, setje beneden en setje op de slaapkamer.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:48 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die in 1 van mijn 6 DVD-spelers speelt dan.![]()
niets meer dan de waarheidquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:41 schreef Patrick281 het volgende:
Net even op M-F gekeken .. wat een mooi commentaar van Luc en OPM(tnx!) ..
![]()
Sssssssst pas gekocht .. en Luc's DVD speelt er niet in ..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
patserik weet nog wel een fokker die er niet eens eentje heeft
![]()
Maar je verwoord het goed.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
niets meer dan de waarheidyw
Zal hem op een andere DVD branden dan voor je.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sssssssst pas gekocht .. en Luc's DVD speelt er niet in ..![]()
Welk merk is dat? Dan gaan we die boycotten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:59 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zal hem op een andere DVD branden dan voor je.
ik heb al 2 keer gehad dat ze niet spelen op een speler met die DVD's.
Hij doet helemaal niets.. net alsof er geen DVD inzit.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:59 schreef ZX9R het volgende:
Zal hem op een andere DVD branden dan voor je.
ik heb al 2 keer gehad dat ze niet spelen op een speler met die DVD's.
ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:00 schreef hollander172 het volgende:
Welk merk is dat? Dan gaan we die boycotten.
Ahhhh 0.5 x speed.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:02 schreef ZX9R het volgende:
ik zou het niet weten.
heb ze destijds op een spindel van 100 gekocht voor ¤200,-
(is ook heel lang geleden, toen brandbare dvd's net uit waren)
Heb je de gebruiksaanwijzing wel gelezen ?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij doet helemaal niets.. net alsof er geen DVD inzit.
Vanavond nog even checken of er toch niet een melding kwam.![]()
(had nu alleen maar op het schermpje gekeken van de speler zelf en niet op de tv)
Whehehequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Heb je de gebruiksaanwijzing wel gelezen ?![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:03 schreef ondeugend het volgende:
Heb je de gebruiksaanwijzing wel gelezen ?![]()
Bij recordables duurt het vaak wat langer voor de speler hem "pakt". Als ze vettig of gekrast zijn kan het soms helemaal duren. > 2 minuten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij doet helemaal niets.. net alsof er geen DVD inzit.
Vanavond nog even checken of er toch niet een melding kwam.![]()
(had nu alleen maar op het schermpje gekeken van de speler zelf en niet op de tv)
Hi hunk, ik zoen niet want ik heb snotquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:04 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Whehehe![]()
![]()
Haai beeb
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En de afstandsbediening was ook al niet erg intuitief ..
.. of ik ben gewoon te dom.![]()
Laten we deze maar niet inkoppen en het op desinteresse houden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En de afstandsbediening was ook al niet erg intuitief ..
.. of ik ben gewoon te dom.![]()
Ik weet nog wel dat ze in het begin maar moeizaam de schijfjes compatible kregen met gewone spelers. In dvdroms drives deden ze het wel maar in een standalone speler niet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:03 schreef ZX9R het volgende:
nog net 2,4 speed.
ik brand nu op 8 speed.
iieeeuuwwww...........quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:05 schreef ondeugend het volgende:
Hi hunk, ik zoen niet want ik heb snot
Dat is bij mede de oorzaak waarom ik 2 stand-alone spelers heb.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:07 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet nog wel dat ze in het begin maar moeizaam de schijfjes compatible kregen met gewone spelers. In dvdroms drives deden ze het wel maar in een standalone speler niet.
50 pleuro's bij de Blokker .. maar ik ga het vanavond o.i.d. even goed proberen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:05 schreef hollander172 het volgende:
Bij recordables duurt het vaak wat langer voor de speler hem "pakt". Als ze vettig of gekrast zijn kan het soms helemaal duren. > 2 minuten.
Heb je wel een el cheapo speler gekocht? Die slikken namelijk alles.
Krijg soms zelfs het idee dat hoe duurder de speler is hoe minder hij verschillende soorten en merken af wil spelen.![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:05 schreef ondeugend het volgende:
Hi hunk, ik zoen niet want ik heb snot
Tnx mate, maar zelfs mijn doorgewinterde DVD'die hard assistente kon er niets van bakken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:06 schreef hollander172 het volgende:
Laten we deze maar niet inkoppen en het op desinteresse houden.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 08:04 schreef Patrick281 het volgende:
Zie ik hier de avatar van Stinkie?
[..]
getverdemme, ga eens snel je nest inquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:12 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben niet ziek , ik heb gewoon snot![]()
Owww... ik weet het al !quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
50 pleuro's bij de Blokker .. maar ik ga het vanavond o.i.d. even goed proberen.
Hij zat er nu maar 10 seconden in ofzo want er was best wel haast op dat moment.![]()
[..]
Hoe is het met je dak?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:12 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben niet ziek , ik heb gewoon snot![]()
* ondeugend even lekker dicht tegen Stinkie aan komt staanquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
getverdemme, ga eens snel je nest in
Morgen,quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:08 schreef ondeugend het volgende:
Zoooo wat een schnell forum hebben we zeg !
Nooit meer aankomen
Een heel oud gietijzeren dakraam lekte al jaren, met als gevolg dat het dakbeschot ook ging rotten dus. Gisteren heeft de aannemer al het slechte hout en dakraam vervangen door nieuw dakbeschot. Kaatje kan weer droog zonnebankenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:13 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hoe is het met je dak?
Zit er nog een gat in?
kun je er net zo goed een veluxje in zetten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een heel oud gietijzeren dakraam lekte al jaren, met als gevolg dat het dakbeschot ook ging rotten dus. Gisteren heeft de aannemer al het slechte hout en dakraam vervangen door nieuw dakbeschot. Kaatje kan weer droog zonnebanken
Argghhhhhhh..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:09 schreef ZX9R het volgende:
De andere oorzaak was dat ik veel cd's afspeel en ik dan geen 2 seconde pauze tussen de doorlopende nummers wil horen.
dan is het gewoon verkeerd opgenomen,quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:09 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dat is bij mede de oorzaak waarom ik 2 stand-alone spelers heb.
De andere oorzaak was dat ik veel cd's afspeel en ik dan geen 2 seconde pauze tussen de doorlopende nummers wil horen.
Voel je je niet zo lekker?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Argghhhhhhh..![]()
Ja..... je idee werkte prima.... het lukte eerst niet omdat ik ingelogd stond. Dus heb mij op de FP afgemeld en daar was ik.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Morgen,
Hostfile alweer aangepast ?
en die regel van gisteren weggehaald ?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
* stinkie even lekker dicht tegen Stinkie aan komt staan![]()
Dan nemen ze die originele cd's ook verkeerd op!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan is het gewoon verkeerd opgenomen,
dus niet "track at once" gedaan, en dan krijg je pauze's tussen de nummers in,![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:17 schreef ZX9R het volgende:
[..]
kun je er net zo goed een veluxje in zetten.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
![]()
Dat doe je niet in een monumentaal huis zeg !
Ga je schamen ! NU !![]()
* stiekem even iets van je kraag veegtquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
hatsjoe
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:20 schreef ZX9R het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:22 schreef ondeugend het volgende:
Nou .... ik lurk weer even mee
Okee dan heb je wel de goede.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:10 schreef Patrick281 het volgende:
50 pleuro's bij de Blokker .. maar ik ga het vanavond o.i.d. even goed proberen.
Hij zat er nu maar 10 seconden in ofzo want er was best wel haast op dat moment.![]()
No offence maar die is blond.quote:Tnx mate, maar zelfs mijn doorgewinterde DVD'die hard assistente kon er niets van bakken.![]()
*doekje aanrijktquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
* stiekem even iets van je kraag veegt
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:26 schreef stinkie het volgende:
*doekje aanrijkt
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:19 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dan nemen ze die originele cd's ook verkeerd op!
Mijn home-cinema setje van JBL gooit standaard pauze tussen twee tracks op een cd.
Mijn pioneer stand-alone doet dat gelukkig niet.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
alleen cd's die niet als track at once opgenomen zijn doen nog steeds pauze tussen de songs![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:04 schreef ZX9R het volgende:
Klotewereld leven we in. Allemaal de schuld van amerika!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:10 schreef ZX9R het volgende:
ik moet toch iets de schuld geven?![]()
Osama is begonnen die moet je hebben,quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:04 schreef ZX9R het volgende:
klotewereld leven we in. Allemaal de schuld van amerika!
huh huh ..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
Osama is begonnen die moet je hebben,![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:27 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img88.exs.cx/img88/9113/explainify_texas.th.gif]afbeelding][/URL]
Nu al weer ?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:48 schreef ZX9R het volgende:
psst... Het schijnt dat ik thuis weer internet heb. Net gebeld met de helldesk!
Ja, alleen moet ik alles weer aanzetten thuis.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:50 schreef ondeugend het volgende:
Nu al weer ?
DOE DAN !!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:58 schreef ZX9R het volgende:
kom op dan.
rellen!
ik ga je bannen van msn. je email blocken en jou geen toegang meer geven tot de servert.
kan niet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:00 schreef ondeugend het volgende:
DOE DAN !!
Nu !![]()
kap eens met die imageshack!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
There's more where that came from..[[url=http://img97.exs.cx/img97/2812/bush_normandie.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img95.exs.cx/img95/9572/super_service.th.jpg]afbeelding][/URL]
Eerste plaatje komt al uit 1999..
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:02 schreef ZX9R het volgende:
kan niet.
ik zit op mijn werk. Maar zodra ik thuis ben......
wacht maar af jij drentse boerin![]()
Je hoeft niet te kijkenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:03 schreef ZX9R het volgende:
kap eens met die imageshack!
ik krijg de hele tijd vervelende pop-ups
Dan moet je Service pack 2 installeren, dan ben je er vanafquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:03 schreef ZX9R het volgende:
[..]
kap eens met die imageshack!
ik krijg de hele tijd vervelende pop-ups
op het werk?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dan moet je Service pack 2 installeren, dan ben je er vanaf![]()
Beter !!!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:02 schreef ZX9R het volgende:
[..]
kan niet.
ik zit op mijn werk. Maar zodra ik thuis ben......
wacht maar af jij drentse boerin![]()
Ik hoorde dat sommige mensen dan gelijk nergens meer last van hadden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
Doe dat vooral niet..... das mijn grootste blunder van de laatste weken !quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |