In het topic:
Laten we het eens over duiken hebben... komt xelnaga met het
idee voor een duikmeeting!
Mij lijkt dit ook wel erg leuk, het is een leuke gelegenheid om nieuwe mensen te leren kennen (waarmee je misschien vaker kan duiken)! Ik open dit topic vooral om te kijken of er genoeg animo voor een duik meet is. Waarom niet in het centrale duiktopic zou je je misschien kunnen afvragen, maar dat doe ik niet omdat het voorstel daar ondergesneeuwt raakt en het anders meerdere dingen door elkaar gaan lopen.
Okee, wat is mijn voorstel tot nu toe???
Een FOK duik-meetingVOOR WIE? Iedereen met een geldig brevet
WAAR? In
DiveWorld te Enschede
WANNEER? Op een zondag
KOSTEN? Ik dacht aan een bedrag van 25 euro pp...
Waarom in DiveWorld te in Enschede en niet in het buitenwater? Ten eerste kan dan iedereen met een geldig brevet deelnemen, je hebt een max. diepte van 10 meter, geen stroming of whatever. Het water is een lekkere temperatuur, zodat je in een natpak ook lekker kan duiken. Bovendien is er de mogelijkheid om een complete uitrusting te huren, zodat ook als je (nog) geen uitrusting hebt je kan meedoen! Ook zit DiveWorld lekker dicht bij het station, dit is voor veel mensen wel makkelijk.
Waarom op een zondag? Het lijkt mij de meest praktische dag, want dan heeft (bijna) iedereen vrij, geen school/geen werk o.d. Wie lijkt het leuk om mee te gaan? De liggen echt niet vast. Het vrij duiken in DiveWorld kost 10 euro voor een duik met eigen materiaal. De kosten voor elke extra duik is 5 euro. Het leek mij wel leuk om eerst een duik te maken, dan iets te eten en/of drinken en dan nog een keer met z'n allen het water in. Ik verwacht dat je dan rond de 25 euro per persoon uitkomt.
Bij genoeg animo zal ik met concrete prijzen komen (ook de huurprijzen voor een complete uitrusting) en zal ik ook een datum prikken. Als je een voorstel hebt hoe iets anders/beter kan zeg het ook gerust!!!
XelNaga heeft zich al aangemeldt voor de duikmeeting in het centrale duik topic