abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22901623
En ik gooide 'm dicht...

Mijn laatste post in Het Speeltuinbankje 154 - (OUD SlowChat) :
quote:
Nog ff over de navel-kwestie...

Even een oude foto opgeduikeld...

Ik gok dat dit 'm is?
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2004 @ 11:35:17 #2
43556 miss_dynastie
pi_22901653
Het Speeltuinbankje, waar je 'alles' kwijt kan wat niet ergens anders kan of past.

Mag hier dan alles?
Nee, hier mag niet alles.
Het is niet de bedoeling dat we topics vol krijgen met 1 of 2-mans gesprekken, ook geen hele goedemorgen-welterusten reeksen. Voor dat soort dingen hebben we mail, msn en soms Onzin…

Ja, maar...
Lekke band? Ja hoor, kan je hier best posten.
Teen gestoten? Ook dan kan...
En ook het nieuwe behangetje, de nieuwe auto, de verbouwing, de verhuizing, nieuwe kleren, vakantie etc. etc.

Ja, maar...
Ik heb zo'n lekker kipgerecht gegeten! Iemand het recept hebben? Ik heb het in CUL geplaatst. Dit is het linkje...
Kl*te computer... Hij doet het niet! Ik baal! Ik ga in DIG eens kijken of iemand me kan helpen.
Kijk, hier is een foto'tje van mijn nieuwe poesje... De rest staat in Flora & Fauna
Ik ben 4 kilo afgevallen!!!!!!!! Ik hou een heel verslag bij in LIF Ja, ook door sporten ja, dat schema staat daar ook.

Ja, maar... Eigenlijk is de rest van Fok ook best leuk en interessant.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 11:36:34 #3
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22901684
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 11:33 schreef Jonnetje het volgende:
Navelstaarfoto
Die tandjes
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_22901699
Oeh ja...
Die moest er nu ook bij.. [edit] dat openingspost-geval...
W ~ H ~ T
  woensdag 27 oktober 2004 @ 11:38:00 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22901717
Laat maar... :')
  woensdag 27 oktober 2004 @ 11:38:45 #6
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22901735
Ik zie meerdere zinnen in BOLD bij Miss D
pi_22901738
Eerst zag ik alleen gewone letters, nu doen ze het wel...
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2004 @ 11:39:26 #8
43556 miss_dynastie
pi_22901752
Ik heb ze zelf even bold gemaakt... je kunt niet quoten uit een topic dat dicht zit, dus vandaar!
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2004 @ 11:40:53 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_22901780
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 11:33 schreef Jonnetje het volgende:
En ik gooide 'm dicht...

Mijn laatste post in Het Speeltuinbankje 154 - (OUD SlowChat) :
[..]
navel
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_22901809
heb de kat wat gepest, maar de meeste verf is er uit. Wat echt goed in de haren getrokken zit doe ik vanmiddag wel. tnx iig.
pi_22901837
Navelcheck bij de Fok!kers
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_22901885
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 11:36 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Die tandjes
De sukkel was toen gewoon met zijn rug naar Wilyan toe gaan liggen.
Wilyan vond het wel interressant en tikte Lycos aan, waarop Lycos omkeek en zich op zijn rug rolde en zich helemaal aan Wilyan overgaf. Hij was helemaal onderdanig aan Wilyan, terwijl die weer zoiets had van "wat doe jij nou weer?"

Ze zijn nu ook beste vriendjes. Lycos loopt trouw achter Wilyan aan, en Wilyan voert 'm van alles en nog wat...
Wilyan kan perfect delen... Wilyan een hapje brood/Liga/koek, Lycos een hapje brood/Liga/koek, Wilyan een hapje brood/Liga/koek, enz enz....

W ~ H ~ T
  woensdag 27 oktober 2004 @ 11:48:51 #13
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22901956
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 11:45 schreef Jonnetje het volgende:

Wilyan vond het wel interressant en tikte Lycos aan, waarop Lycos omkeek en zich op zijn rug rolde en zich helemaal aan Wilyan overgaf. Hij was helemaal onderdanig aan Wilyan, terwijl die weer zoiets had van "wat doe jij nou weer?"
Casper doet dat af en toe ook. Gaat hij helemaal op zijn rug liggen en dom met zijn voorpoten liggen hengelen. Moet dan altijd zo lachen omdat zijn oren dan openvallen zeg maar en dan heeftie hij zijn tandjes ook zo. Ziet hij eruit als een Gremlin, een grote domme Gremlin

Wel fijn dat hond en kind dikke vrienden zijn Werk ik nog aan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 oktober 2004 @ 11:51:56 #14
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22902023
Dat is 'm vast, Jonnetje Zit in elk geval zo'n beetje op de goede plek.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 oktober 2004 @ 11:55:06 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22902095
Hmmm, tepeltjes genoeg... maar die navel

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22902138
Ik wil ook een hondje

Oh en mijn katten zit ook regelmatig opgesloten in de trapkast of een kledingkast. Die stomme beesten moeten ook altijd achter je aan lopen en overal in gaan zitten

Oh en mijn Jack Russel heeft een kale buik, maar ik heb nog nooit een navel gezien
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_22902210
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 11:48 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Casper doet dat af en toe ook. Gaat hij helemaal op zijn rug liggen en dom met zijn voorpoten liggen hengelen. Moet dan altijd zo lachen omdat zijn oren dan openvallen zeg maar en dan heeftie hij zijn tandjes ook zo. Ziet hij eruit als een Gremlin, een grote domme Gremlin

Lycos ligt ook wel eens zo te slapen in z'n mand...
Eigenlijk net zo als Jamie op die foto ligt!
W ~ H ~ T
pi_22902377
Als Joop al een bekende ziet ligt ze al op haar rug moet je aan haar buik kriebelen, vind ze lekker en als je stopt tikt ze met haar poten je hand aan, zo van ga door! Ga door

Joop
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_22902946
Ik zal bij mijn poezen zometeen op zoek gaan naar hun navels, ze zijn nog redelijk jong, dus misschien is er nog wat te zien. Op zich wel logisch dat alle zoogdieren een navel hebben, maar goed, daar denk je over het algemeen niet zo aan.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  FOK!fossiel woensdag 27 oktober 2004 @ 12:37:59 #20
2628 Karin
pi_22902998
al dat navelstaren bij die arme beesten

Mijn god wat moet ik vanavond nou gaan doen tijdens de downtijd. Peet is vanavond laat thuis en dan is het altijd zo heerlijk om helemaal op te gaan in de computer. Het zal wel druk worden op IRC (hoop ik).
  woensdag 27 oktober 2004 @ 12:40:10 #21
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22903034
Ik ga vanavond gewoon lekker gamen
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2004 @ 12:41:04 #22
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22903052
ik ga denk ik net als gisteren lekker vroeg naar bed.

straks om 5 uur ga ik mijn advocaat weer eens met mijn aanwezigheid verblijden.
skijken of we ex nu eens definitief pootje kunnen lichten. ben het gezeik van hem nu wel zat.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 12:41:52 #23
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_22903069
volgens mij zit de navel van honden (en ook katten?) meer tussen de achterpoten. Daar zit een soort 'dopje', soms met een plukje haar eraan. (best achteraan)
Heb altijd begrepen van hondenbezitters (toen ik klein was heb ik daar wel eens naar gevraagd) dat dat de navel zou zijn.

Anders een topic in F&F.. en zullen toch wel echte hondenkenners zijn die uitsluitsel kunnen geven?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2004 @ 12:46:16 #24
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22903189
komt phileine hier nog wel eens?
zij was het toch van dat vervolgverhaal op oudersonline? of ze had daar iets mee te maken ofzo...
ik zou wel eens willen weten of (en zo ja) wanneer het vervolg komt
pi_22903597
Mjah dat wordt druk denk ik op IRC vanavond Karin! En anders hebben we altijd de update van Het Blok ofzo nog

Er zat net een heel leuk kaartje bij de post van Niek Hij had er ook allemaal foto's van zichzelf bij gedaan
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')