Ik hoop het nietquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:10 schreef BobRooney het volgende:
is die tablet niet allang opgelost voordat je er bent?
Hij krijgt nog niet hele dikke wangen?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:11 schreef pakpapier het volgende:
[..]
Ik hoop het niet......... zo'n wangzak is wel droog denk ik
nee.......... maar ik durf hem niet uit het oog te verliezen omdat ik bang ben dat ie het uit zijn wangzakje gaat halen en oppeuzelen.........en dat ie dan ontploftquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij krijgt nog niet hele dikke wangen?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:10 schreef tuut84 het volgende:
whahaha
Net gedaan........ handig zo'n dierenarts in de familie.........maar ze moest eerst flink lachen. Ze zei me om hem iets veel groters te geven zoals een walnoot....... ik heb snel bij de buurvrouw een noot gehaald.......en nu wacht ik tot ie de tablet ruilt of verstopt om de noot te halen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:20 schreef AlsoStarring het volgende:
Bel anders eerst even je dierenarts en leg het uit.
yip daar geef ik je volledig gelijk in......... is wel degelijk mijn schuld. Beestje kan er helemaal niks aan doen. Ik moet het nu proberen oplossen zodat hij er niet aan gaat bij eventuele consumptie.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:33 schreef kleinmeiske het volgende:
Hey, je kan het die hamster niet kwalijk nemen dat 'ie denkt dat 'ie iets eetbaars pikt! Ik stel voor de TT te wijzigen in: Ik, klotebaas, heb hamster aspirinebruistablet laten pikken!![]()
idd......... ik denk niet dat aspirine gezond is voor een klein knagertje als dit. Carine komt direkt dus........quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:39 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat ik niet snap: je maakt je druk om het bruis-gedeelte, en niet het aspirine-deel? Denk dat dat wel dodelijk is aan overdosis...
wtf is tvp?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:05 schreef estranged het volgende:
tvp![]()
Wat iemand al niet bedenkt om niet te hoeven werkenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:20 schreef pakpapier het volgende:
Ok........... hij heeft de tablet gelost......dankzij een klein klemmetje op zijn bekje.....bedankt dierenarts...... zit nu lekker zijn nootje op te smikkelen en mij boos aan te kijken
Trouwens de tablet was nog in 1 stuk en zag er niet uit alsof ie een stukje mankeerde..... ik zal vanavond kijken of ik met mijn webcammetje een foto kan maken van de snoodaart.
Oef......... en nu naar het werk
Shit............da's pas klote....... ik leef met je meequote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:15 schreef Baklap het volgende:
Mn hond vanmorgen naar de dierenarts gebracht omdat hij wat slapjes oogde, nu blijkt het om een parasiet te gaan en wordt om 11 uur gebeld of hij het gaat overleven
Gelukkig leidde dit topic me ff af, verders hoop ik dat je hamster ook geen gekke dingen gaat doen.
Gelukkig goed afgelopenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:20 schreef pakpapier het volgende:
Ok........... hij heeft de tablet gelost......dankzij een klein klemmetje op zijn bekje.....bedankt dierenarts...... zit nu lekker zijn nootje op te smikkelen en mij boos aan te kijken
Trouwens de tablet was nog in 1 stuk en zag er niet uit alsof ie een stukje mankeerde..... ik zal vanavond kijken of ik met mijn webcammetje een foto kan maken van de snoodaart.
Lacheu........ die van mij is echter zwart met een wit streepje op de buik..... iemand enig idee welke soort dat is ?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:42 schreef Pikkebaas het volgende:
Hamsters zijn trouwens erg knappe beestjes :
[afbeelding]
Zebra0-hamsterquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:49 schreef pakpapier het volgende:
[..]
Lacheu........ die van mij is echter zwart met een wit streepje op de buik..... iemand enig idee welke soort dat is ?
Terug Vind Post - voor mensen die geen flauw idee hebben dat er een bookmark fuctie in het forum zit die een stuk beter werkt daarvoorquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:09 schreef duckes het volgende:
wtf is tvp?
Leuk. En hoe voeg ik dan een bookmark toe?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:49 schreef maartena het volgende:
Terug Vind Post - voor mensen die geen flauw idee hebben dat er een bookmark fuctie in het forum zit die een stuk beter werkt daarvoor
Ach, hamsters. Moeilijk opvoedbaar die beestenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:09 schreef pakpapier het volgende:
Mijn hamster heeft in een moment dat ik niet oplette aspirine bruistablet gepikt........en die zit nu in zijn wangzakje. Als ik zijn bekje probeer te openen dan bijt ie me .......... tering beest. Hoe moet ik dit nu uitleggen aan mijn baas dat ik te laat op het werk ga zijn omdat ik eerst met mijn hamster naar de dierenarts ga om die bruistablet uit zijn wangzakje te halen. Ik denk niet dat een bruistablet een gezonde manier van voeding is voor zo'n beesje.
En voor de mensen die zich afvragen hoe dat nu in godsnaam kunnen gebeuren is.......... ja ik laat mijn hamster soms vrij rondlopen op de keukentafel...... beestje vind dat leuk om broodkruimeltjes op te ruimen.........en nee.......... ik heb geen kruimeldief
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:16 schreef Blanchimont het volgende:
Schijmbekt ie al
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:20 schreef pakpapier het volgende:
Ja ja, hij was te laatquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Bovenaan het topic op het mapje naast de topictitel klikkenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:08 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
[..]
Leuk. En hoe voeg ik dan een bookmark toe?
Ah thanksquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:29 schreef Rewimo het volgende:
Bovenaan het topic op het mapje naast de topictitel klikken
Ben hier nog effe aan het stoeien met een webcamera die zich niet wil installen op mijn usb2 poort. Waarschijnlijk zal het liggen aan het feit dat het een oud cameraatje is en enkel maar op een usb 1 poort werkt. Ik zal kijken of mijn dochter haar webcammetje werkt. Dan zal ik hier een fotootje plaatsen. Het bijdehande hamstertje maakt het trouwens prima. Ongelooflijk wat die allemaal in hun wangzakjes kunnen proppen. Hij loopt nu rond te zeulen met een wangzakje vol wortelschijfjes......grappigquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:25 schreef Billy_Mack het volgende:
foto foto!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |