Screenshots (met dank aan ElmarO én TheGHunterquote:Discription
UNCOVER THE UNDERGROUND
Discover the living, breathing world of tuner culture in Need for Speed™ Underground 2, the sequel to the best-selling racing game of 2003, and the latest blockbuster installment in the legendary Need for Speed™ franchise.
Taking place in a massive, free-roaming city featuring five distinct interconnected neighborhoods, Need for Speed Underground 2 delivers an immersive game world where the streets are your menus. As players explore the city, they’ll encounter rival racers who will school them in the ways of the underground and tip them off to the hottest racing spots in town.
Deep new performance tuning allows gamers to fine-tune every aspect of their ride's handling and performance, while hundreds of new visual customizations guarantee players can create their own personalized, totally unique car.
All-new game modes join Circuit, Drift, and Drag events to add depth and variety, pushing car and driver to the limit, while more than a dozen new cars and hundreds of aftermarket parts from the biggest names in the business make Need for Speed Underground 2 the deepest, most authentic tuner experience ever.
Key Features
# Free-Roaming City: Explore a massive city divided into five distinct, interconnected neighborhoods, ranging from serpentine suburban hills to an intense downtown grid. A complex series of drivable freeways connect the neighborhoods together.
# Emergent Gameplay: Want to make a name for yourself in the underground? You’ll need to find it first. Races can happen anywhere and at any time and as players encounter rivals on the street they’ll be clued into where they can buy the hottest upgrades or enter the most elite events.
# New Gameplay Modes: Three new gameplay modes are added to last year’s circuit, drift and drag competitions, challenging gamers to hone their skills in a number of driving disciplines.
# Performance Tuning: Tune every aspect of your car’s performance with hundreds of licensed aftermarket performance upgrades and then fine-tune everything from the gear ratio to the suspension for the ultimate ride.
# The Hottest Cars: More than thirty of the most sought-after tuner cars are available from the hottest manufacturers--from Mitsubishi Motors, Nissan, and Toyota to Ford and Volkswagen, if they’re hot on the street, they’re in the game.
# Visual Customization: With more than twice the visual customizations of last year’s game, there are literally billions of car combinations available to gamers. Featuring audio upgrades, scissor doors, spoilers, headlights, side skirts, roof scoops, hoods, rims, wide body kits, neon and more, if you can trick it out in real life, you can trick it out in Need for Speed Underground 2.
# Environmental Variety: Each of the five distinct neighborhoods in Need for Speed Underground 2 feature a unique look and feel, including varied driving conditions and track types. Road surfaces, real-time weather effects, and environmental hazards will keep gamers on their toes as they race from dusk till dawn.
# Online: Gamers can put their reputation on the line, challenging the world’s best racers online for the PlayStation®2 computer entertainment system.*.
*An Internet connection, Network Adaptor and Memory Card for the PlayStation 2 are required for online game play.
Vanavond pas?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:33 schreef Komakie het volgende:
Vanavond dus ff de demo downloaden
Nee vrijdagquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:51 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Vanavond pas?
Wat een klap moet dat voor je zijn geweest hee, dat die GC versie zo naadje wasquote:Op woensdag 27 oktober 2004 07:20 schreef BMH het volgende:
Gister ook gespeeld. De Gamecube versie was echt een schande van een vertoning (totaal geen effecten & een hele andere build als de PS2 & Xbox versie). Dat stuurtje achter die Xbox versie![]()
Volgens de Free Record Shopsite op 12 november.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:13 schreef Rodie83 het volgende:
Overigens, wanneer is de release?? Altijd handig die even in de OP te vermelden
Welke catalystversie heb je draaien?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:51 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Wat kan ik hieraan doen?
[afbeelding]
Zeker weten. Ik verheugde me zo enorm op dat spel. En zeker de Gamecube poort. EA maakt ze altijd zo geweldig dat ik em wel moet kopen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:12 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Wat een klap moet dat voor je zijn geweest hee, dat die GC versie zo naadje was
Dat weet ik eerlijk gezegd niet of de AI dat krijgt. Volgens mij gebruiken ze het niet heel vaak. Tenminste niet als ze voor mij reden. En Catch-up mode staat bij mij aan, maar ik heb nog niet gemerkt dat ze ook warptechnologie hebben. Dus ik denk dat het nog wel meevalt. Maar je bouwt zelf ook redelijk makkelijk een voorraad NOS op en ik heb het nog amper gebruikt.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Overigens ben ik niet zo'n voorstander van dat Burnout-like NOS-systeem. Alle upgrades moet je kopen of winnen in de bepaalde challenges... waarom dan NOS cadeau krijgen? Zo wordt het alleen maar makkelijker voor de AI... die rijden toch al bijna foutloos en krijgen met het grootste gemak een flinke NOS-opbouw dus...?
Er zijn mensen die ook overdag gewoon moeten werken he.... (en jah ik heb het zo "druk" dat ik wel ff tijd heb op te fokkenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:51 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Vanavond pas?
Foutloos rijden that's the key matequote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmm... ik ben al vaak zat ingehaald door een AI met NOS in deel 1. De vlammen uit de uitlaat en het geluid maakten dat wel duidelijk. Sowieso vond ik die catch-up mode soms knap irritant. Je stuift bijna op topsnelheid door Chinatown, harder kan gewoon niet... en vóór Chinatown zit de nummer 2 nog 3 seconden achter je, en zo gauw je beneden bent nog maar 1,5 seconde. Right. Dat is niet meer leuk. Om vervolgens vlak voor de finish je eerste fout van de race te maken door op een tegenligger te knallen, en je hele race van 6 ronden te verkloten
Ze zullen het best gebruiken, maar meestal liggen ze achter me en dan let ik daar niet zo op. Als ze me inhaalde zag ik in ieder geval geen vlammen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmm... ik ben al vaak zat ingehaald door een AI met NOS in deel 1. De vlammen uit de uitlaat en het geluid maakten dat wel duidelijk. Sowieso vond ik die catch-up mode soms knap irritant. Je stuift bijna op topsnelheid door Chinatown, harder kan gewoon niet... en vóór Chinatown zit de nummer 2 nog 3 seconden achter je, en zo gauw je beneden bent nog maar 1,5 seconde. Right. Dat is niet meer leuk. Om vervolgens vlak voor de finish je eerste fout van de race te maken door op een tegenligger te knallen, en je hele race van 6 ronden te verkloten
Het ergelijke is dat ik de AI weleens tegenliggers zag ontwijken die echt onmogelijk te ontwijken waren. Ze zaten er nog maar 3 centimeter vanaf en gooide hem dan opeens naar rechts/links.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ook overdag gewoon moeten werken he.... (en jah ik heb het zo "druk" dat ik wel ff tijd heb op te fokken)
[..]
Foutloos rijden that's the key mate
4.9quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Welke catalystversie heb je draaien?
Probeer 4.10 eens. Misschien dat ie er dan wel zin in heeft.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:12 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
4.9
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:12 schreef palpower18 het volgende:
Tis inderdaad errug leuk om te doen, maar weer die 350Z he... Ik had liever de Escalade gezien
gamershell: 90 kb/s, maar dat was gisternacht.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:59 schreef ivo21 het volgende:
snelheid demo op ea 10 kb/s![]()
Geen zin om te installeren nuquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Probeer 4.10 eens. Misschien dat ie er dan wel zin in heeft.
Ik zat toevallig even op GoT te lezen en ik zag dat als je de details wat lager zetten ook een oplossing zou kunnen zijn. Dus misschien kan je dat proberen. Hoef je ook geen drivers te downloaden en te installeren.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:49 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Geen zin om te installeren nu
Later vanavond dus
Had hetzelfde probleem, Rad 9800 pro hier. Nieuwste drivertjes gehaald = geen enkel probleem.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:49 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Geen zin om te installeren nu
Later vanavond dus
Doe ik ook, Geen zin om te installeren en pc opnieuw te installerenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Had hetzelfde probleem, Rad 9800 pro hier. Nieuwste drivertjes gehaald = geen enkel probleem.
Denk nou eerst eventjes zelf na.
Die zit toch alleen in Midnight club ?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:12 schreef palpower18 het volgende:
Tis inderdaad errug leuk om te doen, maar weer die 350Z he... Ik had liever de Escalade gezien
quote:ARTIST SONG
---------------------------- --------------------------------------
FREELAND Mind Killer (Jagz Kooner Remix)
Capone I Need Speed
Chingy I Do
Christopher Lawrence Rush Hour
Cirrus Back on a Mission
Felix Da Housecat Rocket Ride (Soulwax Remix)
Fluke Switch/Twitch
Helmet Crashing Foreign Cars
Killradio Scavenger
Killing Joke The Death & Resurrection Show
Ministry No W
Mudvayne Determined
Paul Van Dyk Nothing But You (Cirrus Remix)
Queens of the Stone Age In My Head
Rise Against Give It All
Septembre I am Weightless
Skindred Nobody
Sly Boogy That'z My Name
Sin Hard EBM
Snapcase Skeptic
Snoop Dogg feat. the Doors Riders On The Storm (Fredwreck Remix)
Sonic Animation E-Ville
Spiderbait Black Betty
Terror Squad Lean Back
The Bronx Notice of Eviction
Unwritten Law The Celebration Song
Xzibit LAX
Met H en J kan je met je vering bewegen. Je moet dan wel stilstaan en 1 van de pijltjestoetsen indrukken om te kiezen welke kant omhoog moet of moet stuiteren.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:59 schreef -Mzraki- het volgende:
Hoe tweak je je vering?
Kun je ook met hydraulische shit nigga-style bouncen?
En zijn er meer interacties met winkels e.d. afgezien van het auto ruilen? Heb de Car Specialities al gevonden, Neon kon je wat in kijken maar niets kopen (locked) de rest was sowieso al locked.
Maar 5? Zijn er nog altijd 4 meer dan in NFSU. Dat vond ik altijd wel een nadeel aan NFSU, dat je maar 1 wagen kon bezitten. Vooral met al dat geld dat na een tijd daardoor eigenlijk compleet nutteloos werd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:57 schreef Deviant1nl het volgende:
Demo
Ik stond niet echt te springen om dit spel, maar na die demo ga ik de originele toch maar spelen
Stoere demo gewoon. En die outrun is ook gaaf ja.
Heb hier de OPM2 liggen, 8 tellende pagina review en krijgt een 94%
+punten:
massa's tuningmogelijkheden
massieve career mode
mooie graphics
speelt erg goed
veel tracks
-punten
niks noemenswaardigs
en je kan nu in totaal ook maar 5 autos kopen, omdat er maar 5 in je garage passen. Is ook wel beter zo. Ook voor online denk ik dan, dat niet iedereen dezelfde auto heeft.
Dan had ik het anders begrepen volgens mij. In deel 1 gingen inderdaad automatisch je tuningspullen mee ja. Da's wel mooi dat ze dat dan ook anders hebben gedaan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:40 schreef Deviant1nl het volgende:
Maar ik bedoel anders.
Je hebt nu een garage, daar is maar plek voor 5 autos. Dus als je 5 autos hebt gekocht en je hebt ze helemaal getuned bijv. kun je geen andere autos erbij kopen. Wanneer je toch een nieuwe wagen wilt, zal je 1 van die auto's moeten verkopen, en dan verkoop je gelijk die getunde spullen dus ook. Die ben je dus ook kwijt. Dus als je auto later weer koopt bijv. moet je hem weer helemaal tunen.
Dat zat toch niet in deel 1? Anders is me dat niet eens opgevallen
Zeker ja, ik vond dat altijd zo lam, voor ongeveer 2000 credits had je een nieuwe, volledig getunde auto die ook maar héél weinig beter was dan je eerdere.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan had ik het anders begrepen volgens mij. In deel 1 gingen inderdaad automatisch je tuningspullen mee ja. Da's wel mooi dat ze dat dan ook anders hebben gedaan.
Sidewinder van Microsoft. In deel 1 herkent ie hem, maar in de demo geeft ie geen sjoegequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:42 schreef Klonk het volgende:
dat is vreemd, wat voor stuurtje heb je, mijn Logitech Momo racing force word probleemloos herkend.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:10 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Sidewinder van Microsoft. In deel 1 herkent ie hem, maar in de demo geeft ie geen sjoege
Eikel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:29 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]huilie
Mijn MOMO Force Feedback werkt![]()
Uiteraard, Menu -> Player -> daar de eerste optie.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:11 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Eikel.
Hij werkt nu overigens. Wel. Goede demo in ieder geval. Voorspelt veel goeds.
Is er trouwens een mogelijkheid om handmatig schakelen aan te zetten in free roam mode?
Ik heb deel 1 3 keer uitgespeeld en ik weet echt NIERT wat julie lopen te euren hoor. Je kan gewoon niet racen. DAT moet het gewoon zijn.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
heb even snel de topic door gelezen, als je glow uitzet kun je em op max detail zetten ?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:51 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Wat kan ik hieraan doen?
[afbeelding]
Het is inderdaad ook niet moeilijk, maar bij mij gebeurde die dingen juist in die moeilijke races en dat is wel heel irritant.quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:17 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 3 keer uitgespeeld en ik weet echt NIERT wat julie lopen te euren hoor. Je kan gewoon niet racen. DAT moet het gewoon zijn.
Ik heb dan wel de PC versie toen gekocht maar verder gewoon weer opnieuw begonnen en er waren maar 5 races waar ik ECHT moeite mee had. der est was echt makkelijk op hard.
Dit een lijst van auto's die in het spel zitten. De Ferrari klinkt vrij raar maar hij schijnt bij de audiobestanden te staan. Ik heb deze lijst overigens van GoT.quote:Nissan 240 SX
Nissan 300 ZX
Nissan 350Z
Nissan Sentra SE-R Spec V
Nissan Skyline R34 GT-R
Infinity G35 Coupe (Nissan Skyline R35)
Acura RSX
Ford Focus ZX3
Ford Mustang GT
Saleen Mustang
Honda Prelude
Honda S2000
Honda Civic Coupe
Honda Integra Type R
Mazda MX5
Mazda RX7
Mazda RX8
Toyota Celica GTS
Toyota Supra
Trueno AE86 (Toyota Corolla GTS)
Lexus IS300
VW Jetta (VR6)
VW Scirocco
VW Golf GTI
Subaru Impreza WRX
Subaru Impreza WRX STi
Ferrari 360
Peugeot 106
Peugeot 206
Hyundai Tiburon GT
Audi A3
Audi TT
Pontiac GTO
Mitsubishi Lancer EVO VIII
Mitsubishi Eclipse
Mitsubishi 3000GT
Opel Corsa
SUV's:
Porsche Cayenne
Hummer H2
Cadilac Escalade
Lincoln Navigator
Ford Broncoq
Nee, ik heb er ook nog wat moeite mee. Maar het is een kwestie van proberen. Ik heb al een keer 53.000 punten gehaald. Dus het moet te doen zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:31 schreef Klonk het volgende:
Ben ik nou de enige die moeite heeft met de driftmodus, in deel 1 was ik echt de driftkoning, maar hier ben ik blij als ik 2000 punten ofzo scoor.
Stability Control uitgooien scheelt nogal, ik ergerde me er eerst ook doodaan, nu gaat het allemaal weer slick.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:31 schreef Klonk het volgende:
Ben ik nou de enige die moeite heeft met de driftmodus, in deel 1 was ik echt de driftkoning, maar hier ben ik blij als ik 2000 punten ofzo scoor.
Klopt, en het rijdt ook nog eens lekkerder.quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Stability Control uitgooien scheelt nogal, ik ergerde me er eerst ook doodaan, nu gaat het allemaal weer slick..
Idd, het is toch veel vetter en realistischer als die achterkant gewoon uitbreekt als jij teveel gas geeft. Of als jij een bocht te scherp instuurt dat je dan spint.quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:24 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Klopt, en het rijdt ook nog eens lekkerder.
Ik heb gewoon de demo. Daar zitten 4 verschillende 350z's in. Maar er staan ook bestanden in de demo waar je de volledige lijst uit kan halen. In de Audiomap staan ook bestanden voor bijvoorbeeld de Hummer.quote:Op maandag 1 november 2004 21:15 schreef speedfreakssj het volgende:
jullie hebben hem al illegaal ofzo?
of via amerika oid? ik kan volgens mij alleen een 350z kiezen.
Alleen de demo vriend! En je hebt 4 verschillende 350Z auto's.quote:Op maandag 1 november 2004 21:15 schreef speedfreakssj het volgende:
jullie hebben hem al illegaal ofzo?
of via amerika oid? ik kan volgens mij alleen een 350z kiezen.
Wacht maar tot NFS:U2 uit is gozerquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:57 schreef speedfreakssj het volgende:
weet ik van die 4 350Z's.
vind die metallic wel leuk klinken.
vind het niet echt een sjonniespel. meer om gewoon leuk te raggen met zon ding.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op woensdag 3 november 2004 13:52 schreef babba het volgende:
Damn ik dacht het zal wel meer van hetzelfde zijn als deel 1. Maar na die demo gespeeld te hebben vind ik hem echt stoer
Dat motorgeluid
me 2quote:Op woensdag 3 november 2004 14:55 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde.![]()
Ik heb m'n Nissan wat getuned. Hij heeft er nu een Ferrari 360 motor inquote:Op woensdag 3 november 2004 13:52 schreef babba het volgende:
Damn ik dacht het zal wel meer van hetzelfde zijn als deel 1. Maar na die demo gespeeld te hebben vind ik hem echt stoer
Dat motorgeluid
Iddquote:Op donderdag 4 november 2004 00:23 schreef ROG het volgende:
Dus NFSU2 is "uit"?edit: demo, hmz
Positief om te lezen dat mensen met een GF4 Ti4xxx ook redelijk tot goed kunnen gamen, doet me goed als Ti4400-bezitter.
Het was ook wel bekend dat er redelijk wat bugs zitten in de demo...quote:Op donderdag 4 november 2004 19:33 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Idd
Heb wat getweakd en rij nu rnd in een G35![]()
Ik zal er zo ff een pic opgooien (mooie zwarte bak)
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat me alleen tegenvalt is dat ik niet online kan spelen. De sessie kan ik joinen en op ready klikken maar dat krijg ik een foutmelding dat de sessie er niet meer is![]()
Zelfde probleem bij wachtwoorden. Die schermen blijven bij mij staan. Tevens moppert hij ook over de snelheid dat ik verbonden ben.
Dan kun je kiezen voor wel of niet verbinden, en dan kun je alleen maar op Yes klikken, want Nee pakt hij niet![]()
Brakke demo is het dan zo hoor.
Maar ik wacht wel op de volledige versie. Misschien dat die daar beter werkt ...
Als dit uit de demo is hoe doe je dit dan? Lijk me sterk dat dit nu al in de demo kan? Ik kon het anders niet vinden.quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:50 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[afbeelding]
Er zit al een aantal shops in de demo verborgen. Bij de meeste kan je er niet in en kan je er alleen een preview van zien. De shop die je op deze screen ziet kan je wel in. Al kan je er niet echt veel. Het is meer een soort van uitgebreide preview van alle opties in die shop. Als je zoals op deze screen hydraulics selecteert dan zie je 1 van de dingen die je met hydraulics kan doen.quote:Op maandag 8 november 2004 11:06 schreef Seal_force het volgende:
Mijn screens uit de demo..
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Als dit uit de demo is hoe doe je dit dan? Lijk me sterk dat dit nu al in de demo kan? Ik kon het anders niet vinden.
Kloptquote:Op woensdag 10 november 2004 08:36 schreef neggix het volgende:
En hij's nu onoficieel uit
quote:Op woensdag 10 november 2004 08:36 schreef neggix het volgende:
ik heb hem ook al ehhmmmm besteld *kuchquote:Op woensdag 10 november 2004 08:36 schreef neggix het volgende:
Ik ga niet het hele topic doorlezen om te kijken of het al is gezegd, maar dat probleem kun je oplossen door de AA-instellingen te veranderen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:51 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Wat kan ik hieraan doen?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 november 2004 17:08 schreef el_nuno het volgende:
hij komt toch de 18e uit?
Heb je hwm al?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:43 schreef neggix het volgende:
OMG, begin je aan de game met die 350zx, denk je, okee, dat schiet op, moet je em weer inleveren![]()
Helaas
Verder precies zelfde als demo alleen wat groter en meer auto's enz danValt me allemaal redelijk mee. Ben ik ook wel weer een paar uur mee zoet
Op internetquote:Op woensdag 10 november 2004 18:45 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Heb je hwm al?Waar heb je hem geleeched?
Directx 9c?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:27 schreef kippiej het volgende:
[afbeelding]
Wtf! NFSU2 ziet er helemaal niet mooi uit bij mij. Check al die blokje sop de grond, en een de lucht dan
de demo was wel gewoon normaal. Heb ook net nieuwe nvidia drivers geinstalld. Weet iemand wat er mis is?
jaquote:Op woensdag 10 november 2004 21:43 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Directx 9c?
Allernieuwste officiele nvidia drivers?
Je computer herstarten?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:27 schreef kippiej het volgende:
[afbeelding]
Wtf! NFSU2 ziet er helemaal niet mooi uit bij mij. Check al die blokje sop de grond, en een de lucht dan
de demo was wel gewoon normaal. Heb ook net nieuwe nvidia drivers geinstalld. Weet iemand wat er mis is?
Misschien wat oudere drivers proberen. Soms werken die beter dan de allernieuwste.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:27 schreef kippiej het volgende:
[afbeelding]
Heeft het wel wat van weg. Alleen zag software-rendering er nog slechter uit.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het doet me denken aan de pre-3D-accelleratie-tijden, het lijkt wel software-rendering.
Die is idd illegaal. De legale versie ligt 19 Nov. in de winkel!quote:Op donderdag 11 november 2004 09:23 schreef joostingh het volgende:
Jullie hebben dus de volledige versie al. Ik neem aan dat deze niet legaal is?
`quote:Op donderdag 11 november 2004 11:32 schreef Cheiron het volgende:
Ben benieuwd naar de nieuwe auto's die erin zitten. In een paar plaatjes zag ik toch niet de snelste bakken langskomen (van die landrover - achtige auto's) Die kunnen toch nooit lekker racen? Ach, de demo was in ieder geval leuk, even afwachten wat de full version doet.
(Overigens kom ik echt niet onder de 54 seconden qua rondetijd.. en dat is zonder die hulp. Met hulp gaat het langfzamerdan wil hij maar moeilijkd e bochten in).
Dat vraag ik me ook af, ben het nog niet tegengekomen en dat grijs van die NX240 is lelijkquote:Op donderdag 11 november 2004 11:14 schreef Ericjuh het volgende:
misschien een hele domme vraag.. maar waar kun je je auto laten spuiten...
keb namelijk een lelijke blauwe auto..
jaja.. keb hem gevonden... je moet zoeken naar rode lampen..quote:Op donderdag 11 november 2004 12:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, ben het nog niet tegengekomen en dat grijs van die NX240 is lelijk![]()
Wat ik erg stom vind trouwens. Als ik een andere auto koop (gratis van de sponsor) komt die in Slot 2. Die auto moet je dan helemaal opnieuw upgraden en alles, je kan niet de upgrades uit je andere auto rippen![]()
Ik blijf dus maar mooi in die NX240 rondrijden totdat ik veel geld heb en er een echt mooie auto te koop is
[afbeelding]
Standaard staat hij als het goed is op de TAB-knop.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:29 schreef joostingh het volgende:
Soms krijg je een sms binnen en misschien heb ik wel niet goed gelezen maar hoe kan ik die openen? Dit staat naast het cingular teken en dan met dat envelopje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
quote:Op donderdag 11 november 2004 14:00 schreef Ericjuh het volgende:
p.s. iemand de nieuwe patch al geprobeerd..lama.. werkt niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Nee, tis al opgeslost. M'n geluidskaart hing half uit z'n slotquote:Op donderdag 11 november 2004 14:59 schreef NFSUndergroundII het volgende:Wacht dan gewoon op de legale versie.
Nee, echt verkopen. Heb nu die hummer en die lincoln, maar daar kan je weinig mee behalve pimpenquote:Op donderdag 11 november 2004 16:38 schreef Cerbie het volgende:
Dat weet ik ook niet, hoe je auto's verkooptWil mijn eerste auto verkopen, die ga ik toch niet meer gebruiken. Of bedoel je dat je zelf een auto wil kopen?
Zie kaartje hierboven gepost, Car Lot.
Mijn auto, ik kan er meer voor kopen maar ik spaar nu voor een andere
Hey Fil, heb je de game inmiddels gekocht?quote:Op donderdag 11 november 2004 18:34 schreef Fillipe het volgende:
De body shop moet je ook unlocken neem ik aan?
Trouwens, dat motorgeluid is echt ganz geil. Music volume laag, en de rest ook maar de engine volume volopen. Heerlijk.
Valt wel mee dat gedwongenquote:Op donderdag 11 november 2004 21:54 schreef TheGHunter het volgende:
Ik ben ook maar ns wat gaan racen, echt zonde dat je upgrades niet meegaan naar je nieuwe bak, nu wordt je bijna gedwongen om je oude autootje te houden
[afbeelding]
Ik doe het met de scroll knop ingedrukt houdenquote:Op donderdag 11 november 2004 23:07 schreef Leffe48 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je je wagen kan draaien in de garage?
In NFSU kon je em met de muis rond draaien en van alle kanten bekijken
Hier kan dat niet gvd..
Irriteer ik me bestwel aan
Gewoon naar een Car Lot, en daar kan je ze omwisselen. Let wel op dat je niet je getunede bak omwisseldquote:Op donderdag 11 november 2004 23:32 schreef pimpin het volgende:
ik zit nu nog steeds met die 206 wat een kutbak is dat, hoe werkt dat omruilen enzo?
Waar ik naar van werd een wedstrijd van zon 8 min hele tijd vooraan, maak je een jump bam vol op een auto helemaal op 0 km/h komen ze je allemaal voorbij rijden
T erg iddquote:Op vrijdag 12 november 2004 01:15 schreef TheGHunter het volgende:
Echt te verslavend dit spel gewoon
Ik heb nu een getunde 206 en een brakke Civic. Waar vind ik die car lots? Ik ben er vast al eens geweest maar iemand een idee welke kleur die heeft op mapje?quote:Op donderdag 11 november 2004 23:35 schreef neggix het volgende:
[..]
Gewoon naar een Car Lot, en daar kan je ze omwisselen. Let wel op dat je niet je getunede bak omwisseldHeb ik ook al 2 keer gehad, en per ongeluk gesaved
Heb dus ook om de 3 uur een reserve back-up
hier zo'n beetje hetzelfde systeem, en de weg etc ziet er gewoon niet uit. De auto's zijn dan wel weer mooi, maar de weg is zo blokkerig als de pestquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:35 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
Hoe kan het dat ik een soort ps1 graphics heb ?
De omgeving is heel erg geblokt etc..
Details staan allemaal voluit.
XP3000+, radeon 9600pro, 3x 256ddr 400hz.. :S
Als het goed is verdwijnt dat als je de Anti Aliasing instellingen veranderd, weet het niet zeker. Dat blokkerige verdween bij mij nadat ik het spel opnieuw had gestart trouwensquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:38 schreef Atreidez het volgende:
Ik had eerst me Graphic detail balk op max gezet, en toen zag ik alleen maar lichten van auto's. De rest van de wereld was zwart. Met Graphic op de helft werkt t wel, maar heb ik ook een beetje dat geblokte
jep, het blokkerige is nu ook verdwenen (weet niet of het door het opnieuw opstarten komt of door patch 1.1..)quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:27 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als het goed is verdwijnt dat als je de Anti Aliasing instellingen veranderd, weet het niet zeker. Dat blokkerige verdween bij mij nadat ik het spel opnieuw had gestart trouwens
Misschien moet je eens overwegen om een ander spel te gaan spelen dan een RACEgamequote:Op vrijdag 12 november 2004 13:06 schreef Pimmy het volgende:
Iemand die weet waar je een 100% savegame vandaan haalt? Ik begin dat racen nogal saai te vinden nl.
Het doet mij denken aan de Moulin Rouge... Franse invloeden....quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:08 schreef Vassili_Z het volgende:
NFSU2 heeft wel Hollandse invloeden zeg... :
[afbeelding]
had ik ook, ik heb een Radeon 9800 XT en draai hem op allerhoogste instellingen bij 1280 x 1024, ik had even de nieuwste ATI drivers gepakt en klaar is kees, ik zou het spel wel 5x naast elkaar kunnen runnen zonder dat het blijft hangen of vertraagd , zo soepel loopt hetquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:27 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als het goed is verdwijnt dat als je de Anti Aliasing instellingen veranderd, weet het niet zeker. Dat blokkerige verdween bij mij nadat ik het spel opnieuw had gestart trouwens
Drag vind ik juist een van de leukste onderdelenquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:50 schreef Klonk het volgende:
ze hebben iets meegenomen uit deel 1 wat ze rustig in deel 1 hadden mogen houden, an sich is de drag leuk, maar ze veranderen gelijk de besturing, net zoals deel 1 hypergevoelig.
Kwil gewoon alle wagens kunnen tunen met alles beschikbaarquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:51 schreef BLADEZZ het volgende:
[..]
Misschien moet je eens overwegen om een ander spel te gaan spelen dan een RACEgame![]()
Of wil je gewoon tunen en met die getunede bak racen?
Ik dacht dat ie de 15e al uit kwam. Maar als het één van die twee is lijkt de 16e me het meest logische, aangezien spellen meestal op donderdag uitkomen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:28 schreef NFSUndergroundII het volgende:
wanneer komt ie OFFICIEEL uit?
18 of 16?
Lezen is zeker niet je sterktste kant, die vraag is al heel vaak langsgekomenquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:21 schreef RealKnuckles het volgende:
waarom ziet mijn beeld van NFSU 2 er net uit als op een psx 1?
Middelste muisknop (Button 3) ingedrukt houden en bewegen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:54 schreef yanggie het volgende:
even een vraagje. weet iemand hoe ik mijn wagen van alle kant kan bekijken? in NFSU1 kon je met je muis je wagen helemaal rond draaien en omhoog en omlaag. ligt het aan mij of kan dit gewoon niet in NFSU2?
wie zegt dat hij een muis met 3 knoppen heeftquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:05 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Middelste muisknop (Button 3) ingedrukt houden en bewegen.
Elke gamer heeft er zo een. Daar durf ik op te wedden.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:06 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
wie zegt dat hij een muis met 3 knoppen heeft![]()
De PC.quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:54 schreef kippiej het volgende:
Spel opnieuw opstarten heeft geen zin bij mij
Ja die je in het begin krijgt? Die nissan bedoel je?quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:14 schreef pimpin het volgende:
[..]
De PC.
Godverdomme die hoer wou de auto terug die vol getuned was. Nu zit ik met me standaard auto zonder geld
Ja hoor, dan neemt die trut gewoon je auto in en moet je een nieuwe kopen? Lekker is dat, ik heb nu nog die mazda en die ziet er al best leuk uit.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:49 schreef pimpin het volgende:
Dus mensen maak je begin auto niet té mooi veel heb je er niet aan
bedankt voor je tip en je hebt gelijk, mijn MX700 heeft idd 3 knoppenquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Elke gamer heeft er zo een. Daar durf ik op te wedden.
k geloof als je op T drukt...quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:15 schreef Ericjuh het volgende:
waar kun je zien hoe ver je bent dan?
ik zie nix verkeerds op de plaatjes... ziet er beter uit dan bij mij kwa resolutiequote:Op zaterdag 13 november 2004 00:20 schreef RAVW het volgende:
Hoe krijg ik die lichten weg
De lantaarnpalen en andere lampen schijnen dwars door de auto heen (even goed kijken, op het eerste gezicht lijkt het reflectie)quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:37 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ik zie nix verkeerds op de plaatjes... ziet er beter uit dan bij mij kwa resolutie
Die is inderdaad heel fijn, behalve op de snelweg. Dan lijkt het alsof je rechtdoor moet maar dan bedoelt dat ding een afslag ><quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:28 schreef pimpin het volgende:
Trouwens die GPS optie is echt top, ben er net aangekomen. Met de point and click en dan lekker die pijl volgen
GPS zijn die "ster" races ook geen ruk meer an, eerst was nog wel leuk zelf routes zoeken enzo, toen kwam ik er achter dat je die gps optie had...,quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De lantaarnpalen en andere lampen schijnen dwars door de auto heen (even goed kijken, op het eerste gezicht lijkt het reflectie)
[..]
Die is inderdaad heel fijn, behalve op de snelweg. Dan lijkt het alsof je rechtdoor moet maar dan bedoelt dat ding een afslag ><
Als je verder komt in het spel kun je de map niet meer gebruiken bij de star racesquote:Op zaterdag 13 november 2004 01:15 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
GPS zijn die "ster" races ook geen ruk meer an, eerst was nog wel leuk zelf routes zoeken enzo, toen kwam ik er achter dat je die gps optie had...,![]()
quote:At the "Press Enter" screen press the following to activate any of
the current cheats:
regmebaby - Gives you 20,000 in career mode to start
opendoors - Access to whole driving world
ordermybaby - Access to all cars
gimmevisual1 - Unlocks Visual Upgrades Tier 1
gimmevisual2 - Unlock Visual Upgrades Tier 2
needperformance1 - Unlocks Performance Upgrades Tier 1
needperformance2 - Unlocks Performance Upgrades Tier 2
goforoldspice - Unlocks Old Spice Vinyl
needmybestbuy - Unlocks Best Buy Vinyl
gotmycingular - Unlocks Cingular Sponsor Vinyl
gottahavebk - Unlocks Burger King Vinyl
gottaedge - Unlocks Edge Sponsor Vinyl
davidchoeart - Unknown
shinestreetbright - Unknown
wantmyd3 - Unknown
wannacapone - Unknown
gimmechingy - Unknown
yodogg - Unknown
tunejapantuning - Unknown
IMPORTANT: Not all cheats works in Career mode
quote:Op zaterdag 13 november 2004 03:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor de cheaters....
[..]
Maak aub gebruik van de [spoiler] tags
Die zag ik net ook al bij GOT voorbij komenquote:Op zaterdag 13 november 2004 01:18 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Als je verder komt in het spel kun je de map niet meer gebruiken bij de star races
-edit- nog n fotootje dan
[afbeelding]
Ik speel m met een Thrustmaster Dual Power 2 en hij is perfect te spelenquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:23 schreef Asics het volgende:
heeft iemand de pc versie al en is deze fijn te spelen met een controller of heb je een echte joystick nodig?
Ik heb hem al, en ik vind het ten eerste ook wel te doen op mijn keyboard. Straks maar eens uitproberen op mijn stuurtje van trust.quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:23 schreef Asics het volgende:
heeft iemand de pc versie al en is deze fijn te spelen met een controller of heb je een echte joystick nodig?
Vorige keer dat ik dat deed vroeg degene die 2 posts onder me zat of er nog cheats warenquote:Op zaterdag 13 november 2004 06:59 schreef masterr112 het volgende:
[..]
DIe kun je challengen, krijg je ook punten voor als je hun verslaat.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:27 schreef Internationalist het volgende:
wat heb je aan die gasten die gewoon rondrijden op je kaart? Oranje driehoekjes?
Je maakt ze allemaal precies tzelfde?quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:55 schreef MaddoxX het volgende:
http://img102.exs.cx/img102/7705/pimpcar1.jpg
http://img102.exs.cx/img102/5959/pimpcar2.jpg
http://img102.exs.cx/img102/6865/pimpcar3.jpg
http://img102.exs.cx/img102/5025/pimpcar4.jpg
http://img102.exs.cx/img102/613/domisssomeshops.jpg
pics zijn al oudze zijn alweer upgraded met nieuwe zooi
logitech momo racing force speelt ie briljant mee, toetsenbord vind ik iets minder lekker.quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:23 schreef Asics het volgende:
had het al door ja..quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:49 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
DIe kun je challengen, krijg je ook punten voor als je hun verslaat.
weer n nieuwe auto
[afbeelding]
Druk je scroll wiel es in en dan met je muis ronddraaienquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:56 schreef Komakie het volgende:
Op zich erg vet spel
Ik vind het wel jammer dat ze een aantal dingen hebben weggelaten uit het vorige deel
zoals dat je om je auto heen kunt kijken met de camera als je in een shop zit.
Je kunt nu bij het kiezen van je auto volgens mij niet meer de achterkant van de auto bekijken.
Zie het ook niet op plaatjes enzo
Of heb ik iets over het hoofd gezien????
Daarnaast vind ik het een beetje onzinnig dat er auto's meerijden in de driftmodus.
Hoewel je nu wel gedwongen wordt om binnen een bepaalde tijd binnen te komen en je niet er je gemakt van kunt nemen.
Maar vooral dat niet kunnen ronddraaien vind ik echt een achteruitgang tov deel 1
Dit komt veel minder kewl over en je kunt soms niet goed zien hoe iets eruit ziet.
Het maakt trouwens niks uit of je over de finish bent als die halve minuut voorbij is (gaat in als je tegenstanders gefinished zijn). De score die je dan bij elkaar hebt gedrift telt gewoon.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:56 schreef Komakie het volgende:
Daarnaast vind ik het een beetje onzinnig dat er auto's meerijden in de driftmodus.
Hoewel je nu wel gedwongen wordt om binnen een bepaalde tijd binnen te komen en je niet er je gemakt van kunt nemen.
vetquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:58 schreef Boink het volgende:
[..]
Druk je scroll wiel es in en dan met je muis ronddraaien![]()
Huh? je originele auto kan toch niet zomaar weg zijn? ik had precies hetzelfde maar kon in Garage wel switchen. Probeer ff..quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
vet
thnx, beetje onlogische knop maar goed het werkt
ik heb alleen iets stoms gedaan. Ik heb me uitgebouwde Honda Civic ingeruild voor een standaard Lexus omdat ik dacht dat ik em gewoon kon selecteren en dan in me garage krijgen. Nou al opslaan gedaan en ben dus me Civic kwijt
Ben dus ergens halverwege en ben met een vrij standaard auto aan het rijden. win nog wel eens wat maar het is niet echt super... :'(
IK HEB DE OPLOSSING!quote:Op zondag 14 november 2004 02:17 schreef Visitor.Q het volgende:
Dat berichtje kreeg ik ook, na de URL races en er staat een tiburon, een hummer en 2 (dacht ik) cadillacs. Dus nu heb ik de tiburon ipv de mx-5, die heel mooi was.. Gelukkig alle performance meteen weer kunnen kopen maar hij rijdt wel een stuk minder lekker
Hopen dat ik me ouwe idd nog kan vinden, ergens. Die URL races zijn trouwens errug moeilijk, die wagens zijn allemaal veel krachtiger maar ze kunnen gelukkig minder goed bochten insturen
quote:Op zondag 14 november 2004 11:27 schreef Dark_Killah het volgende:
Hoe challenge je die oranje dingen, bij mij rijden ze altijd loeihard tegen mij aan. En veroorzaken ze een frontale botsing
M toetsquote:Op zondag 14 november 2004 12:27 schreef RAVW het volgende:
Zo hier dan even een foto van mijn bak waar ik op het moment alles onveilig mee maak.
[afbeelding]
[afbeelding]
MAar gelijk een vraagje weet iemand waar ik die NEON en zo kan halen
Want ik heb wel de melding gekregen dta ik het nu heb , maar kan dta hele ding niet vinden.
ja die staat nog niet op mijn lijst vandaar dat ik er nog niet zo heen kan rijdenquote:Op zondag 14 november 2004 12:32 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
M toets
En dan ff met je GPS naar de Car Specialties shop.
quote:Op zondag 14 november 2004 10:37 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
IK HEB DE OPLOSSING!
Alleen niet meer achteraf...
Je kunt in je garage parts opslaan, dus Motor packages, neon, alles.
Als je dus eerst al je parts daar op slaat, en dan een nieuwe auto koopt, kun je alle weer terug zetten.
Ik had hetzelfde probleem als jij, eerst een 206, toen een MX5 en toen een Hyundai, gevolg: weinig geld en een slome wagen.
Voor de mensen die hun Map in Explore mode al helemaal uit ontdekt hebben of zat zijn. Kun je naar de Garage gaan en daar de World map eens bekijken. Alle races staan er in stages uitgelegd en daar staan de parcours in die je afgerond hebt en ook de NIET afgeronde parcours in. Aangezien je niet alle parcours kan vinden met GPS in Explore-mode (simpelweg omdat ze gewoon niet aangegeven worden) kun je hier wel verborgen parcours terug vinden en dan kun je alsnog al je parcours afrijden.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:23 schreef Cool_Runner het volgende:
Ik zit denk een beetje vast. Ik zie geen races meer op mn kaart en er rijden dus ook geen andere auto's meer rond die je kunt uitdagen. Heb ook al een boel races gedaan die niet op de kaart staan.
Hier t bewijs:
[afbeelding]
Wanneer kan ik nou verder?
Met een Geforce 4MX480 kun je alles al erg hoog zetten en ziet het er mooi uit, een 9600pro zal wel geen problemen gevenquote:Op zondag 14 november 2004 13:12 schreef Dos37 het volgende:
Hoe is de kwaliteit van het beeld goed of valt het tegen is het goed te spelen met een 9600pro
Kan prima, zit een 9600 PRO in mijn 2e pc en draait supersoepelquote:Op zondag 14 november 2004 13:12 schreef Dos37 het volgende:
Hoe is de kwaliteit van het beeld goed of valt het tegen is het goed te spelen met een 9600pro
k alleen ik heb nou zwart beeld maarja ik denk dat ik wel weet hoe dat komtquote:Op zondag 14 november 2004 15:20 schreef BLADEZZ het volgende:
[..]
Kan prima, zit een 9600 PRO in mijn 2e pc en draait supersoepel
quote:Op zondag 14 november 2004 10:37 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
IK HEB DE OPLOSSING!
Alleen niet meer achteraf...
Je kunt in je garage parts opslaan, dus Motor packages, neon, alles.
Als je dus eerst al je parts daar op slaat, en dan een nieuwe auto koopt, kun je alle weer terug zetten.
Ik had hetzelfde probleem als jij, eerst een 206, toen een MX5 en toen een Hyundai, gevolg: weinig geld en een slome wagen.
Daar ben ik nu ook mee bezig, zoveel mogelijk unieke onderdelen halen voor een andere autoquote:Op zondag 14 november 2004 16:03 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik ga proberen die supra te krijgen met mijn unique motor en ik wil eigenlijk ook de unique hood van mn eerste wagen hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |