quote:De Outlander is in Europa een succes met bijna 17.000 verkopen in de afgelopen twaalf maanden. Het succes van deze cross-over krijgt een extra impuls met de komst van de turbo-uitvoering. Het kloppend hart van de auto is een teruggetunede versie van de motor uit de vermaarde Lancer Evo VIII. De tweeliter viercilinder met zestien kleppen, turbo en intercooler is goed voor 202 pk en een koppel van 303 Nm. De resultaten: de topsnelheid van de Outlander Turbo bedraagt 220 kilometer per uur en in 7,7 seconde sprint hij van nul naar honderd. De bestuurder kan deze kwaliteiten maximaal benutten dankzij een relatief laag zwaartepunt, permanente vierwielaandrijving, schijfremmen rondom, multi-link achterwielophanging en 215/55R17-banden.
Details als ronde mistlampen voor, een luchtinlaat op de motorkap en bumpers en zijstrips in carrosseriekleur completeren het voorkomen van de Outlander Turbo. In het interieur zorgt de exclusieve bekleding van zwart leer / alcantara voor de finishing touch.
* PeuRac spreekt z'n connectie's aanquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:19 schreef hermandeperman het volgende:
en nu wil ik weten wie DeLeugen is!
hmmz dacht ik vraag het eve voor de zekerheidquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:19 schreef PeuRac het volgende:
@ TF, ik ben zo moe, dat ik er dan waarschijnlijk niks van merk
jawel, maar ik ben helemaal dood, voordat ik in de auto zit, ben ik ergens in de buurt van de eetkamer of keuken in slaap gevallenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:20 schreef hermandeperman het volgende:
Peu... was't niet leuk zondag
en TF
ik ben ik en voor de rest gaat het je geen hol aan, gesnopenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:19 schreef hermandeperman het volgende:
en nu wil ik weten wie DeLeugen is!
nou dan is het maar een saaie kutbak.. post es iets fatoenlijksquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:25 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
ik ben ik en voor de rest gaat het je geen hol aan, gesnopen
eensquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:28 schreef Ultimora het volgende:
[..]
nou dan is het maar een saaie kutbak.. post es iets fatoenlijks![]()
yupzquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:32 schreef BoJo het volgende:![]()
ey lul ken ik jou ?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:34 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
yupz![]()
nog slippend over kruisingen heen geweest dan de laatste tijd![]()
ja meneerquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:25 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
ik ben ik en voor de rest gaat het je geen hol aan, gesnopen
de EVO is cool hèquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:30 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
eens![]()
voornamelijk gepost vanwege de motor die erin zit![]()
kutmodquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:33 schreef MutZ het volgende:
kuttopic...
zekers, vooral dat deze is teruggetuned, zal die ook wel makkelijk op te tunen zijnquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:38 schreef Ultimora het volgende:
[..]
de EVO is cool hè
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:38 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
kutmod
testa di culoquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:39 schreef ThaFreak het volgende:
gaat weer lekker vriendelijk hiero zeg
zei begint tochquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:39 schreef ThaFreak het volgende:
gaat weer lekker vriendelijk hiero zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |