Die is mijn berichten op de FP aan het lezen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat Johan_de_With niet aan het Fok!ken is.
Dat is juist goed. Verstand en regelmaat doet een mens goed.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:52 schreef RichardQuest het volgende:
Het lijkt wel of de dominee voorbij komt als Johan post..
Je kan veel over hem zeggen, maar hij heeft wel lef genoeg om op de FP te reageren. Hulde.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Die is mijn berichten op de FP aan het lezen.
Huhquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat is juist goed. Verstand en regelmaat doet een mens goed.
"Front Nationalpage", mag ik dat wél zeggen?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je kan veel over hem zeggen, maar hij heeft wel lef genoeg om op de FP te reageren. Hulde.
Nah.. heb je vandaag al op de FP gekeken? Lees het nieuws eens door zou ik zeggenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
"Front Nationalpage", mag ik dat wél zeggen?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nah.. heb je vandaag al op de FP gekeken? Lees het nieuws eens door zou ik zeggen
http://frontpage.fok.nl/nieuws/47702quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:09 schreef gammapooka het volgende:
Tsja het is ook niet gek wat die man met die bijl doet.....
Waarom zouden Nederlanders geen Irakezen te grazen mogen nemen, die Irakezen flikken het toch ook bij onschuldige vakantiegangers die op vakantie zijn in hun land (onthoofden)?
Oog om oog.....
Dora_van_Crizadak:quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:25 schreef Deadre het volgende:
Wat een zieke racist, welkom in veilig holland
quote:Inderdaad, maar jij had vast niet zo gereageerd als het slachtoffer een jood was.
Wees zwijgzaam.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:47 schreef RichardQuest het volgende:
Volgens mij is zijn bantijd al lang voorbij...
Nah, heeft niets met slechte moderatie te maken hoor. De post is gewoon gemodereerd, waardoor diegene nu weer een stuk dichter bij een (automatische) ban zit. Quotes worden niet noodzakelijkerwijs geëdit wanneer de reactie erop binnen de policy blijft.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[..]
http://frontpage.fok.nl/nieuws/47702
Slecht gemodereerd trouwens, die reacties daar, deze post werd verwijderd maar het staat nog in de quotes....
Totdat ie ontdekt hoe een deur werkt.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe lang moet Dora nou nog buiten blijven?
Je mag hier vrijelijk spreken over de NSDFP.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
"Front Nationalpage", mag ik dat wél zeggen?
Dora v C. = BSB ?!?....... WTF ?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:59 schreef Sidekick het volgende:
Totdat ie ontdekt hoe een deur werkt.
Maar ik denk dat ie te duk is met het posten onder Bansheeboy.
Is dat zo?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Op het forum is het in ieder geval gebruikelijk dat de quotes ook gemodereerd worden. Maar posts hebben hier meer invloed op het topic.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nah, heeft niets met slechte moderatie te maken hoor. De post is gewoon gemodereerd, waardoor diegene nu weer een stuk dichter bij een (automatische) ban zit. Quotes worden niet noodzakelijkerwijs geëdit wanneer de reactie erop binnen de policy blijft.
LOLquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:50 schreef kLowJow het volgende:
Ga maar eens naar FOK >> Instellingen, en zet je view-level op -2, dan zie je wat er allemaal weggehaald is.
Ben blij dat het R@b-gehalte gedaald is.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:50 schreef kLowJow het volgende:
Daarbij had ik het over het nieuws van vandaag, niet zozeer over de reacties.
Volgens mij maakte Sidekick maar een geintje, rustig maar.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dora v C. = BSB ?!?....... WTF ?
Wat een openbaringquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |