Dat ik niet zat maar stoned was?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 08:23 schreef sjun het volgende:
[..]
Bob schudt elders meewarig zijn rastahoofd. Hij had zich iets anders voorgesteld bij de recitering van zijn profetiën en raadgevingen.
waarom is dat heel Duits?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wist je wel dat dat heel Duits is?
Omdat het daar de gewoonte is God met ''Du'' aan te spreken, volgens mij vanaf Luther.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
waarom is dat heel Duits?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat het daar de gewoonte is God met ''Du'' aan te spreken, volgens mij vanaf Luther.
In Frankrijk is het ook de gewoonte om bovennatuurlijke wezens zo aan te spreken, daarom wordt de Schoonheid in Hymne ŕ la beauté van Baudelaire ook ''Tu'' genoemd.
Internet-hangjongere spelen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]Wat doet jij tog met je levn?
Eigenaardig..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat het daar de gewoonte is God met ''Du'' aan te spreken, volgens mij vanaf Luther.
In Frankrijk is het ook de gewoonte om bovennatuurlijke wezens zo aan te spreken, daarom wordt de Schoonheid in Hymne ŕ la beauté van Baudelaire ook ''Tu'' genoemd.
Volgens mij moet het op vertrouwelijkheid duiden dat je God zo kunt aanspreken als je normaliter slechts je ouders en gezinsleden aanspreekt.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Eigenaardig..
Vroeger met Franse les werd er heel duidelijk gesteld dat je mensen met vous aanspreekt, tu is te vrij.
U wilt toch niet beweren dat u uw vader (en uw Vader) tutoyeert?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Volgens mij moet het op vertrouwelijkheid duiden dat je God zo kunt aanspreken als je normaliter slechts je ouders en gezinsleden aanspreekt.
What if god was one of us..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Volgens mij moet het op vertrouwelijkheid duiden dat je God zo kunt aanspreken als je normaliter slechts je ouders en gezinsleden aanspreekt.
Nee, drs. P., slechts mijn vader. Anders slaat hij mij.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:00 schreef Parabola het volgende:
[..]
U wilt toch niet beweren dat u uw vader (en uw Vader) tutoyeert?
Ze noemen hem wel ''de beer van Sint-Almarnixsgonde.'' Onthou mijn woorden!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, drs. P., slechts mijn vader. Anders slaat hij mij.
Houden we de titelatuur een beetje in acht, anders kom ik bokken brengenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
drs. P
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:10 schreef Parabola het volgende:
[..]
Houden we de titelatuur een beetje in acht, anders kom ik bokken brengen
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:52 schreef RichardQuest het volgende:
Het lijkt wel of de dominee voorbij komt als Johan post..
ge zult uw kruis geduldig moeten dragen.. amenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:52 schreef RichardQuest het volgende:
Het lijkt wel of de dominee voorbij komt als Johan post..
Je hebt geluk dat Johan_de_With niet aan het Fok!ken is.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:11 schreef du_ke het volgende:
Weekend.
M'n werkweek is pas net begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |