Je ziet ook niet waar die hand achter verdwijnt.. Dat doet ie goed, beter dan sommige users hierquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:58 schreef Mutant01 het volgende:
LOL die foto heb ik niet eens gezien
Jij showt er mee off. Niets mis mee hoor, ik zou ook ballen tot we vallen enzoquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:04 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
En die wapes knallen, natuurlijk.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:05 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Jij showt er mee off. Niets mis mee hoor, ik zou ook ballen tot we vallen enzo
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:05 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Jij showt er mee off. Niets mis mee hoor, ik zou ook ballen tot we vallen enzo
Marokko is erg leukquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:07 schreef Mutant01 het volgende:
Marokko is eigenlijk een te blij land
Nou, Johan enzo hequote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:09 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Welke Users?
Ja, tuinbroeken, in oorlellen verwerkte kantoorboekhandels en shag doen mij niet bepaald warm lopen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nou, Johan enzo he
een pij, een bijbel onder de arm en sandalen wel?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, tuinbroeken, in oorlellen verwerkte kantoorboekhandels en shag doen mij niet bepaald warm lopen.
Waarom moet je nou weer een karikatuur maken?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
een pij, een bijbel onder de arm en sandalen wel?
Geen idee, die behoefte heb ik nou eenmaal. Vooral sinds de nieuwe bijbelvertaling Gij door Jij heeft vervangen.. een revolutie is op komstquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom moet je nou weer een karikatuur maken?
Je was aan het tukken, wat kon er nou mis gaan?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:36 schreef George-Butters het volgende:
Soms baal je al van jezelf als je niets verkeerd doet
Hoe oud?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:36 schreef George-Butters het volgende:
Soms baal je al van jezelf als je niets verkeerd doet
Niks mis met tuinbroeken, vooral niet als het daarbij blijftquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, tuinbroeken, in oorlellen verwerkte kantoorboekhandels en shag doen mij niet bepaald warm lopen.
Grappig het zal nog druk worden bij de weegschaaltjes in de supermarkt...quote:Bron : http://www.nu.nl/news.jsp?n=432364&c=37
Te weinig plakjes kaas en vlees in verpakking
Uitgegeven: 27 oktober 2004 13:21
DEN HAAG - In de meeste verpakkingen met plakjes vlees of kaas zit minder dan er op staat vermeld. Op elke tien hebben er zeven een te laag gewicht. Dat blijkt uit onderzoek van de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA).
De voedselinspectie heeft 511 monsters voorgesneden vleesproducten en 87 monsters voorgesneden harde kaas onderzocht. Een groot aantal overtreders is gewaarschuwd, een aantal anderen is beboet met een bedrag tussen de 450 en 900 euro.
quote:Leuke foto's over Marokko trouwens....... weinig grafitti op straat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |