Ik dacht dat hij ongeveer 1.90m. is.quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:01 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Da tweet ik, maar ik bedoelde qua lengte en breedte
Maar hij lijkt niet op een stier toch, zoals Fache zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij ongeveer 1.90m. is.
Hij dus:quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:42 schreef Smots het volgende:
Ik stelde me bij Fache eerder deze man voor:
[afbeelding]
Jean-Claude Dreyfus
Voor Teabing lijkt Jim Broadbent me uiterst geschiktquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:34 schreef MadGuy het volgende:
Ik vraag me overigens af wie ze gaan casten voor Teabing en Silas!
Alle genoemde organisaties zijn echt, maar bij de rest moet je vraagtekens zetten. Leuk feitje: voormalig premier Aznar van Spanje is lid van Opus Dei.quote:Op maandag 14 februari 2005 00:16 schreef Faxie het volgende:
Ik ben zelf nu bij bladzijde 150, en het bevalt heel goed. Alleen nu k dit topic gelezen heb ga ik me toch wel afvragen wat nu eigenlijk de feiten en wat nu eigenlijk de fictie is in het verhaal. Dat word dus dat feiten/fictie-boek kopenWant ik stoor me er nu al een beetje aan dat ik misschien fictie als feiten aanneem
Ja idd.....ik moest heel erg aan dat spel denken in die tempelierskerk met die stenen beetlenissen van die ridders. In Broken Sword komt zo'n stuk bijna precies ook voorquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:25 schreef MadGuy het volgende:
Btw, kennen jullie het PC spelletje Broken Sword: Shadow of the Templars?
Ik heb hem jaren geleden gespeeld en ik vind het nog steeds één van de beste adventure games ooit, vanwege het goed opgebouwde verhaal. Ik kreeg bij het lezen van de Da Vinci Code echt een positief deja vu gevoel door alle opvallende overeenkomsten. De Templars, Monsieur Plantard, een mysterieuze moordenaar, belangrijke mensen die worden gedood, een mysterieus ritueel....
Ga het spelen!
Ja, en dat niet alleen? Hier worden ook belangrijke mensen vermoord. Ook de naam Plantard die hier weer voorkomt... dat moet geen toeval zijn. Een Amerikaan en een Frans meisje die de boel oplossen, een ritueel van de Tempeliers, dat mausoleum in Spanje... Het lijtk ZO erg op elkaar!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja idd.....ik moest heel erg aan dat spel denken in die tempelierskerk met die stenen beetlenissen van die ridders. In Broken Sword komt zo'n stuk bijna precies ook voor![]()
Ja hallo, is 5 jaar geleden dat ik dat spel gespeeld heb, ik weet het allemaal niet meer hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:09 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ja, en dat niet alleen? Hier worden ook belangrijke mensen vermoord. Ook de naam Plantard die hier weer voorkomt... dat moet geen toeval zijn. Een Amerikaan en een Frans meisje die de boel oplossen, een ritueel van de Tempeliers, dat mausoleum in Spanje... Het lijtk ZO erg op elkaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik lees een boek puur voor ontspanning en dus maakt het me weinig uit dat dat soort dingen als waar worden aangenomen. Een beetje vrijheid mag een schrijver zich wel permiteren wat mij betreft.
Conclusie: Ik vind het een geweldig boek, want het heeft me een week flink bezig gehouden en ik had er moeite mee het weg te leggen
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
Ik.quote:Op maandag 7 maart 2005 16:49 schreef Marty het volgende:
Ook al is het fictie (?!? wie zal het zeggen..)
domper he?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:47 schreef search64 het volgende:
[..]
Ik.
Maar dat is op zich niet zo'n probleem. De manier waarop het geschreven is, is vele malen erger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:18 schreef sleepflower het volgende:
Ik heb het boek net uit, vond het geweldig! Maar had nog wel een vraagje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be SCHIZOFRENIC but we're okay now.
Zie dit topic Bernini Mysterie na Da Vinci Codequote:Op maandag 7 maart 2005 12:03 schreef Snoepey het volgende:
Ga nu Juvenalis en Bernini lezen, ben benieuwd!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |