quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:58 schreef Isabeau het volgende:
De Slinger van Foucault was briljant, maar een beetje off-topic misschien
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:01 schreef EvilCole het volgende:
maar je hebt dus 10 en 11 december nachtdienst maar is het de nacht van vrijdag of zaterdag en zaterdag op zondag?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:01 schreef EvilCole het volgende:
[..]
you got it![]()
maar je hebt dus 10 en 11 december nachtdienst maar is het de nacht van vrijdag of zaterdag en zaterdag op zondag?
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:00 schreef Leshy het volgende:
En ja, Tom Hanks als Robert Langdon... ik vind hem er gewoonweg het type niet voor, maar dat zal van persoon tot persoon verschillen. De mensen die ik in gedachten heb als ik de Sophie Neveu en Robert Langdon uit het boek visualiseer:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 01:21 schreef bolivian het volgende:
[..]
Spijker, kop! [afbeelding]
Echter, kan Petersen wel zo hard door het Louvre rennen met die kromme poten?
Is die van Umberto Eco?quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dat kreng meerdere malen geprobeerd (Nederlands en Engels), maar ik ben niet voorbij pagina 60 gekomen.quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:15 schreef Isabeau het volgende:
Ja, de Slinger van Foucault was van Umberto Eco. Je moet je wel even door de eerste pagina's worstelen (ik althans). Ik begreep er in het begin weinig van
Gewoon de laatste pagina lezen, ook een planquote:Op zaterdag 4 december 2004 11:47 schreef Isabeau het volgende:
Yvonne adviseert in zo'n geval het hele begin over te slaan![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb dat kreng meerdere malen geprobeerd (Nederlands en Engels), maar ik ben niet voorbij pagina 60 gekomen.
Het is nog een van die uitdagingen in mijn boekenkast...
V.
Daar ben ik op dit moment in bezigquote:Op zaterdag 4 december 2004 13:05 schreef Dalai_Lama het volgende:
Heb je Cryptonomicon wel al gelezen? Die leest wat makkelijker weg.
quote:
quote:
Al moet ik wel wennen aan de schrijfstijl van die Stephenson.
Nog betrekkelijk in het begin... waar Lawrence Waterhouse wordt ingewijd in de cryptografie.quote:
Ik heb hier Snow Crash ook nog liggen. Ook nog zo'n uitdaging.quote:Die schrijfstijl verschilt per boekIk heb zelf pasgeleden Quicksilver gelezen en heb toen even een pauze genomen voor ik aan The Confusion (deel 2 uit de trilogie) ga beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |