quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:30 schreef BrauN het volgende:
Bij m'n moeder okee... maar bij m'n vriendin
Dat is klote voor je. Maar je kan dan toch ook wel lachen om de TS?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:32 schreef innovative het volgende:
[..]
De rest van de maand kan ik er best om lachen, maar als ik ongesteld ben voel ik me zo ellendig dat ik echt niet kan lachen om de oorzaak van dat rotgevoel. Wel om een hele hoop andere dingen overigens.
Wat een vreemde topics open jijquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:24 schreef dvdk het volgende:
hey heeft iemand hier wel eens een tampon bij z'n vriendin ingebracht.
En als jij een meisje was zou dat dan mogen, als je vriendje vroeg of hij dat een keer mag doen?
lijkt me wel geil om een keertje te proberen!
alvast bedankt voor de repliek!
Duh, een klotekloon heb je zeker nog nooit van gehoord/quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:23 schreef Duna het volgende:
[..]
Wat een vreemde topics open jij
komt een stijve piemel hard aan in je gezicht?
Krijg je soms een harde van die reacties![]()
Kan toch best leuk, grappig, fun, whatever zijn? Met elkaar? Stel je niet zo aan!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:40 schreef merdeka het volgende:
Als vrouw zijnde vind ik niets geils aan tampons of het inbrengen daarvan, integendeel! Maar als het jou leuk lijkt...
ik zie ook de humor in van een trol topic over; bij je vriendin een tampon inbrengenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kan toch best leuk, grappig, fun, whatever zijn? Met elkaar? Stel je niet zo aan!
Mis ik nou de lol of ben ik de enige die dit gedaan heeft?![]()
baaaahquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:24 schreef dvdk het volgende:
En als jij een meisje was zou dat dan mogen, als je vriendje vroeg of hij dat een keer mag doen?
Douw dan een dildo naar binnen...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:49 schreef dvdk het volgende:
ik wil gewoon dat dingetje een keer erin steken als ze niet ongesteld is.
En ik had verhalen gehoord van vrouwen die ook een tampon inbrengen als ze niet ongesteld zijn omdat het ze zo'n lekker opgevuld gevoel zou geven.
Of is dit een fabeltje?
Ja dat is een fabel, als je een tampon goed inbrengt voel je hem namelijk niet zitten. Tampons gebruiken als je niet ongesteld bent is slecht voor een vrouw, kun je schimmelinfecties van krijgen omdat het natuurlijke vocht door dat ding wordt opgenomen en dus zn werk niet kan doen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:49 schreef dvdk het volgende:
En ik had verhalen gehoord van vrouwen die ook een tampon inbrengen als ze niet ongesteld zijn omdat het ze zo'n lekker opgevuld gevoel zou geven.
Of is dit een fabeltje?
Dat is dus een fabel (nooit van gehoord trouwens). De bedoeling van tampons is namelijk dat je ze NIET voelt zitten!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:49 schreef dvdk het volgende:
Of is dit een fabeltje?
wat de dames al zeiden idd ...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:49 schreef dvdk het volgende:
lekker opgevuld gevoel zou geven.
Kansloze sukkelquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:24 schreef dvdk het volgende:
Dat doet pijn hoor inbrengen als je niet ongesteld bent!!!!!!!!!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:49 schreef dvdk het volgende:
Of is dit een fabeltje?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:49 schreef dvdk het volgende:
Of is dit een fabeltje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |