Bron: GeenStijlquote:De publieke omroep NOS gaat schaamteloos Fok! kopieren en heeft hiervoor tonnen gereserveerd, als het geen miljoenen zijn tenminste. Het nog te lanceren forum met nieuwssite is gekoppeld aan een tv-programma en zal natuurlijk weer de nodige gratis pluggerij in de reguliere NOS-programma's krijgen. Hoezo valse concurrentie... GeenStijl vernam uit betrouwbare bron dat consultants de afgelopen maanden rondvraag deden naar hoe je Fok! -gedeeltelijk- zou kunnen nabouwen, dit door bijvoorbeeld dezelfde soort software te gaan gebruiken. En reken maar niet dat de subsidiesponzen van de NOS nu eens gewoon aan de slag gaan: Nee! Er zijn focusgroepen geweest, talloze interviews met stadsjongeren, onderzoeken en zelfs een mediaprofessor werd er bij gehaald om de miljoenensubsidies te kunnen rechtvaardigen. Kortom, zoveel experts, regeltjes en interne afstemmingen dat we op een daverende mislukking rekenen. De belangrijkste conclusie van al die onderzoeken: 'Jongeren willen niet als jongere worden aangesproken', dream on! Jongeren willen gewoon niet door de NOS worden aangesproken en er is al een Fok!. De voorlopige naam van dit project is NOS Headlines...
http://sites.omroep.nl/spreekbuis/artikel.jsp?artikel=16565quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:00 schreef Slarioux het volgende:
Ja, en Geenstijl ineens poeslief over Fok!. Dream on.
Lijkt me leukquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:11 schreef Qwea het volgende:
Of we gaan met zn allen trollen bij de NOS![]()
jaddananahoe?quote:‘Jongeren willen vooral niet worden benaderd als aparte groep, als jongeren. Dat etiket willen ze niet opgeplakt krijgen’, legt projectleider Tanja Jadnanansing uit. "
Vragen?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:26 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
jaddananahoe?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:21 schreef Renesite het volgende:
Yvonne gaat zeker daat ook baggerster worden enzoen allemaal fokkers mods daar, omgekeerde wereld
![]()
Als ik Danny was zou ik een pak aantrekken, wat visite-kaartjes drukken met [b]Danny, Jongeren-webgemeenschappen-goeroe[/i] en lekker langsgaan bij de Heren Negentien van de NOS en zijn diensten aanbieden tegen een schamel uurloontje van 750 euro per uurtje + reiskosten (van zijn tijdelijke verblijfplaats op de Bahama's) ...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:26 schreef Roellio het volgende:
Als ik Danny was zou ik NU in de pen klimmen en Fok! voor 2,5 miljoen doorverpatsen aan de NOS.
Ik doe meequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:31 schreef Dark_Killah het volgende:
Whehe, en alle fokkers daar baggeren
Whehe, anders mij welquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:17 schreef funmaster het volgende:
[..]
Lijkt me leuk![]()
heel verdacht jaquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:00 schreef Slarioux het volgende:
Ja, en Geenstijl ineens poeslief over Fok!. Dream on.
Jij vermaakt je daarzo wel he?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:49 schreef rwr-xr-x het volgende:
Waarom is iedereen hier zo bang voor concurrentie? Wees blij dat er een qualitatief inhoudelijke site bij komt. En da's af en toe echt beter dan het Marokaanse Lonsdale geneuzel hierzo
die zullen een stukje commercieler zijnquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:44 schreef CasB het volgende:
Misschien zijn we dan van die advertenties af![]()
Dan zou ik eerst checken of de Baham's een uitleveringsverdrag hebben wegens 'oplichterij dmv de verkoop van gebakken lucht.'quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:54 schreef Renesite het volgende:
Replique voor 5 miljoen verkopen en Danny kan leven op de bahamas
fok heeft volgens mij meer dan 90.000 users.En zoals ik al zei : NOS zal echt niet zo'n sfeer hebben/krijgen als FOK! nu heeft.We hebben IRC, FOK! Radio, Yvonne en crew shit.En soms zijn de topics hier heel vermakelijk. Ik denk serieus niet dat de NOS dat zover zal schoppenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:56 schreef SwiffMeister het volgende:
Als nos inderdaad de grote concurent wordt van fok wens ik ze veel geluk (en een snellere server toe), en ik hoop dat de de rest van fok samen met mij zal proberen om Fok! groter te houden en de nepfok de grond in te stampen. Ik bedoel, het zal in eerste instantie gaan om het aantal leden. Ik weet niet hoeveel leden fok heeft, maar in ieders geval meer dan de nos.
Nope, maar ik heb wel met ze gesproken.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst checken of de Baham's een uitleveringsverdrag hebben wegens 'oplichterij dmv de verkoop van gebakken lucht.'
Overigens, kloppen die geruchten die ik hoor?
dat M4stermind/Fatalexception/gerson is overgenomen door NOS-headlines voor een bedrag van ettelijk miljoenen?
En dat met R@b momenteel gesprekken gaande zijn?
Het wordt de grootste flop allertijdenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
fok heeft volgens mij meer dan 90.000 users.En zoals ik al zei : NOS zal echt niet zo'n sfeer hebben/krijgen als FOK! nu heeft.We hebben IRC, FOK! Radio, Yvonne en crew shit.En soms zijn de topics hier heel vermakelijk. Ik denk serieus niet dat de NOS dat zover zal schoppen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:01 schreef BrauN het volgende:
omdat hun Zeelandnet filter FOK! niet doorlaat.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nope, maar ik heb wel met ze gesproken.
Schei toch uit met de torenhoge gebakken lucht aantallen van users.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
fok heeft volgens mij meer dan 90.000 users.En zoals ik al zei : NOS zal echt niet zo'n sfeer hebben/krijgen als FOK! nu heeft.We hebben IRC, FOK! Radio, Yvonne en crew shit.En soms zijn de topics hier heel vermakelijk. Ik denk serieus niet dat de NOS dat zover zal schoppen
Tisser mis met linkshandigen?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:10 schreef Strolie75 het volgende:
Mooi, kunnen al die lefties daarheen ophoepelen.
En de FP, de managers, de Weblog etc dan?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:12 schreef Roellio het volgende:
[..]
Schei toch uit met de torenhoge gebakken lucht aantallen van users.![]()
Omdat er misschien 90.000 userid's zijn heeft dat nog niets te maken met het aantal actieve users.
Ik kan er zelf absoluut geen realistische schatting van maken, maar als ik zou gokken zeg ik tussen de 2 en 3 duizend actieve users op het forum.
snellere server zal voor de NOS geen probleem zijn aangezien dat puur een kwestie van geld is maar ze zullen wat betreft ledenaantal inderdaad zwaar op hun neus gaan aangezien fok er nu geloof ik iets van 70.000/80.000 heeft (kan er compleet naast zitten maar correct me if i'm wrong) .quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:56 schreef SwiffMeister het volgende:
Als nos inderdaad de grote concurent wordt van fok wens ik ze veel geluk (en een snellere server toe), en ik hoop dat de de rest van fok samen met mij zal proberen om Fok! groter te houden en de nepfok de grond in te stampen. Ik bedoel, het zal in eerste instantie gaan om het aantal leden. Ik weet niet hoeveel leden fok heeft, maar in ieders geval meer dan de nos.
100.000 +, maar dat is inclusief kloontjes etc.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
snellere server zal voor de NOS geen probleem zijn aangezien dat puur een kwestie van geld is maar ze zullen wat betreft ledenaantal inderdaad zwaar op hun neus gaan aangezien fok er nu geloof ik iets van 70.000/80.000 heeft (kan er compleet naast zitten maar correct me if i'm wrong) .
En hoe willen ze jongeren trekken en vooral houden, want fok heeft gewoon nette regels maar er kan gewoon heel erg veel. ben benieuwd hoe streng het moderatie systeem daar word.
ik wel, en ik kan je zeggen dat je er een nulletje naast zal zitten, qua actieve gebruikers in de laatste 2 of 3 maanden (ingelogd, niet noodzakelijk posten): daarnaast nog redelijk wat lurkers zonder account, alhoewel dat lastiger in te schatten is.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:12 schreef Roellio het volgende:
Ik kan er zelf absoluut geen realistische schatting van maken, maar als ik zou gokken zeg ik tussen de 2 en 3 duizend actieve users op het forum.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:59 schreef Renesite het volgende:
![]()
Dan nog, misschien 10.000 als je de unieke hits van de FP meerekent. Ik gok dat het aantal hits op de fp sinds de overgang met 80% is gedaald, wat grotendeels te wijten is aan een gebrek aan servercapaciteit i.c.m. een brak geschreven FP-code. Er is vorige week een significante verbetering doorgevoerd, maar daarmee heb je niet ineens weer alle oude lezers terug.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En de FP, de managers, de Weblog etc dan?
- 30.000 kloontjes en je zit op 70.000quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
100.000 +, maar dat is inclusief kloontjes etc.
En om even terug te kijken naar iets heel anders maar misschien wel enig vergelijkbaar. Toen MS van plan was om op de X-box op de markt te brengen waren er ook veel mensen sceptisch hierover: er was geen plek voor een derde console. Maar door goed werk en veel investeringen is het MS toch gelukt.quote:Uit het onderzoek van Costera Meijer blijkt dat een internetsite met veel beeld- en geluidsfragmenten het beste aansluit op de wensen van jongeren. De voorbereidingen daarvoor zijn inmiddels in volle gang. Er is een dummy gemaakt van de nieuwe site, die voorlopig de titel NOS Headlines meekrijgt.
Ik weet niet of het mss een goed idee is, ik zou een grote fok meeting organiseren in elke provincie (er is er altijd wel een meeting in de buurt dan) en dan gewoon een paar euris entree vragen waarvan 50% naar nieuwe servers gaat, en 50% naar de kosten van het festijn. De organisatie hoeft er niets aan te verdienen, en heel fok is blij door de nieuwe servers.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
- 30.000 kloontjes en je zit op 70.000
maar wie is er voor om een inzamelings actie te beginen voor een sneller fok (snellere server want ik meen dat daar het probleem zat).
* SwiffMeister heeft wel zin in een flamewar met de nos![]()
Of Sacha de Boer een fototopic in wat we hier B&H zouden noemen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:28 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik zie Philippe Freriks wel een biertopic openen.
wow das wel een heel erg goed ideequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:24 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ik weet niet of het mss een goed idee is, ik zou een grote fok meeting organiseren in elke provincie (er is er altijd wel een meeting in de buurt dan) en dan gewoon een paar euris entree vragen waarvan 50% naar nieuwe servers gaat, en 50% naar de kosten van het festijn. De organisatie hoeft er niets aan te verdienen, en heel fok is blij door de nieuwe servers.
Wij zitten behoorlijk op dezelfde golflengte wat denken betreft, jij typt wat ik denk.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:23 schreef P8 het volgende:
ik ben voor om de voel te terroriseren daar
nee maar serieus, dat is gedoemd om te falen. ik weet niet hoe fok is begonnen, maar als ze in 1 klap een forum even groot als Fok uit de grond willen stampen, dan zullen ze waarschijnlijk eerst te soft zijn, omdat ze iedereen willen houden, om vervolgens erachter te komen dat het -waarschijnlijk- te rechts wordt daar. en dan lekker alles streng maken. ik denk dat het na 1 jaar weer offline gaat. of ze gaan zich dan richten op een oudere doelgroep
NOSzin voor je levenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:31 schreef -DailaLama- het volgende:
NOS!-sters - Sexy & Gewaagd #169 lastpost AstridCherrytree
Zij hebben geen Vampier, maar Charles Groenhuijzen die verslag uit de VS doet.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Of Sacha de Boer een fototopic in wat we hier B&H zouden noemen.
Dione de Graaffbaakquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
NOSzin voor je leven
En wie is dan de Yvonne!!!!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:40 schreef -DailaLama- het volgende:
Wie is dan BHFH? Harmen Siezen?
hoer, overloper, verraderquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:24 schreef teknomist het volgende:
Ik geloof niet dat alle trouwe Fokkers gaan overstappen maar de 'zwevende groep' is volgens mij niet gering. Ik kom zelf bijvoorbeeld veel meer op nu.nl dan op de FP![]()
.
ik kom nooit op frontpage, alleen op het forumquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:41 schreef mvt het volgende:
[..]
hoer, overloper, verrader
Als jij nou gewoon eens leest wat er gevraagt wordt.Er wordt niet naar de AT users gevraagt.Maar naar het aantal users.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:12 schreef Roellio het volgende:
[..]
Schei toch uit met de torenhoge gebakken lucht aantallen van users.![]()
Omdat er misschien 90.000 userid's zijn heeft dat nog niets te maken met het aantal actieve users.
Ik mag godjandosie hopen dat Het Kldertje door Fred Emmer gemodereerd gaat worden en hij een duomod-baan erbij neemt om het Seksualiteit-forum samen met erodome te gaan doen ...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:42 schreef sop het volgende:
[..Het Keldertje...]
Marcel van Dam zal zich daar wel reggenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:10 schreef Strolie75 het volgende:
Mooi, kunnen al die lefties daarheen ophoepelen.
+2 Inzichtvol.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:05 schreef MikeyMo het volgende:
het zou wel tof zijn als ze R@b aannemen, dan hebben alle lefties hier eindelijk hun zin, maar gaat hij daar posten zodat we het hier op fok uiteindelijk nog overnemen
Ik zie anders ook weleens wat lekkers langskomen in B & H.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:10 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Zij hebben Sacha de Boer
* alvast inschrijft om mee te doenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:23 schreef P8 het volgende:
ik ben voor om de voel te terroriseren daar
http://sites.omroep.nl/spreekbuis/forum.jspquote:Krijg kanker
r1ckson was here.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:23 schreef Libris het volgende:
[..]
Ontopic, de NOS snapt het niet, fok is niet groot omdat het goed is, maar omdat gezellig is,
quote:UPDATE: Fok! meldt ons zojuist dat de NOS notabene is langsgeweest om zich te laten informeren over de manier hoe je het beste jongeren moet benaderen.
strak plan, alleen moeten we er dan wel voor zorgen dat de harde kern van nos die zich dan zal vormen niet hier alles komt verstieren.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:30 schreef HostiMeister het volgende:
ik stel voor om met iedereen op fok! dat kut NOS forum plat te lullen...
een forum kapen heet zoiets toch?
hebben ze meteen wat voor op hun nieuws-site..
krijgen we dan een tagje achter onze naamquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:26 schreef gateway het volgende:
wheeh wat een site... Maar datid voor de niewue server:Kunnen we niet net als toen met sophia kinderziekenhuis geld over te maken met als vermelding: Nieuwe server
Huh? Wie? Wat? Waar?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:11 schreef P8 het volgende:
dat betekent wel dat er een corrupte mod is ergens hier.
Zo corrupt ben ik niet hoor.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:11 schreef P8 het volgende:
dat betekent wel dat er een corrupte mod is ergens hier.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:28 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik zie Philippe Freriks wel een biertopic openen.
behalve dat het kinderachtig is, maar jij zal het wel stoer vindenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:39 schreef SwiffMeister het volgende:
Join the Fok! Destroy the NOS
Mooie leuze toch?
ben je er al geweest? het is gewoon een lijst met topics zonder structuur of overzicht...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kan best nog wel wat worden dat NOS-forum als ze het een beetje slim aanpakken!
Ik ben er nog niet geweest. Het kan wat worden, moeten ze het wel slim aanpakken. Als ik jou zo hoor, dan doen ze dat dus niet. In dat geval kunnen ze er maar beter meteen mee kappen. Dit soort dingen moet je of goed doen of helemaal niet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:28 schreef BazP het volgende:
[..]
ben je er al geweest? het is gewoon een lijst met topics zonder structuur of overzicht...
Neej hoor. Er is al een Fok. Iedereen blijft lekker hier hangen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kan best nog wel wat worden dat NOS-forum als ze het een beetje slim aanpakken!
Nos heeft ook radio, en tv, en teletekst.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat het NOS-forum er (nog) niet uitziet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:08 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Neej hoor. Er is al een Fok. Iedereen blijft lekker hier hangen.
Dat betwijfel ik, zeker als het zo bagger blijft als de afgelopen tijd. Fok! mag in zijn handjes knijpen dat ze iemand als Breuls hebben en iteejer, want anders was het nog steeds te traag voor woorden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:08 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Neej hoor. Er is al een Fok. Iedereen blijft lekker hier hangen.
Ik zie wel mogelijkheden voor de NOS, maar dan zullen ze het wel wat serieuzen moeten aanpakken. Het ziet er nu niet uit en er zit nog totaal geen lijn in.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:12 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, zeker als het zo bagger blijft als de afgelopen tijd. Fok! mag in zijn handjes knijpen dat ze iemand als Breuls hebben en iteejer, want anders was het nog steeds te traag voor woorden.
Dan nog betwijfel ik of het de NOS gaat lukken; de besluitvorming om ueberhaupt iets te doen lijkt me daar veel te traag. (En ja, fok! is soms traag qua besluitvorming, maar er wordt tenminste af en toe gewoon iets gedaan en niet geluld.)
Ja, ik denk dat als ze zich over bureacratische rompslomp en politieke corerctheid heen kunnen zetten dat dat inderdaad hun sterke punt is. Als je ziet wat voor geld ze er al blijkbaar tegenaan hebben gesmeten; daar kun je heel wat mee, zeker als je daar fulltime mensen mee laat werken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Echter, de NOS beschikt wel over mensen die ze fulltime aan het werk kunnen zetten om er wat van te maken. Mensen die zullen moeten voldoen aan prestatie-eisen en die afgerekend kunnen worden op hun prestaties en resultaten. Dat is het grote voordeel van NOS op Fok.
Vooral sinds de traagheid van de FP en af en toe het forum ben ik iig wel minder honkvast geworden.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:24 schreef teknomist het volgende:
Ik geloof niet dat alle trouwe Fokkers gaan overstappen maar de 'zwevende groep' is volgens mij niet gering. Ik kom zelf bijvoorbeeld veel meer op nu.nl dan op de FP![]()
.
Ik ben het helemaal met je eens. NOS heeft meer financiële middelen, als je dat weet te combineren met slagkracht en effectiviteit dan kan het nog best eens wat worden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:18 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat als ze zich over bureacratische rompslomp en politieke corerctheid heen kunnen zetten dat dat inderdaad hun sterke punt is. Als je ziet wat voor geld ze er al blijkbaar tegenaan hebben gesmeten; daar kun je heel wat mee, zeker als je daar fulltime mensen mee laat werken.
Verder werken foums gewoon goed met vrijwilligers, dan bouw je echt iets op. Moderators enzo. En als de NOS slim is dan recruiten ze een paar van die teleurgestelde ex-crewleden van fok, en misschien nog wel her en der iemand van GoT. Haal je gelijk een schat aan ervaring in huis.
*gereageert*quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:34 schreef funmaster het volgende:
Hebben we al de rommelmarktgrap gehad?
http://sites.omroep.nl/spreekbuis/thread.jsp?thread=16977
ook toepasselijke leuze ja. Maar sommige personen zullen het wel weer kinderachtig vinden :Squote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:30 schreef Mtijn het volgende:
[..]
*gereageert*
THE FOKKERS ARE TAKING OVER!!!!
Ow wat een goede typering van Fok!ers leveren die posts weer opquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:30 schreef Mtijn het volgende:
*gereageert*
THE FOKKERS ARE TAKING OVER!!!!
Nee. Die site heeft NIKS met de NOS plannen te maken...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:51 schreef ThE_ED het volgende:
Maar, de gelinkte site is toch nog niet echt het forum? Ziet er niet uit alsof dit serieus het forum achter de nieuwssite isch.
*eensch*quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Maar wat een triestigheid hebben onze "Fok!vrienden" daar nu al gepost. Kolere zeg... Je gaat je er voor schamen dat je een Fok!er bent....
Raar dat je daar zo maar kunt posten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee. Die site heeft NIKS met de NOS plannen te maken...
Het is gewoon een site voor mensen uit de TV wereld.
Niet elke site houd er rekening mee dat er hersenlozen jongeren gaan posten....quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:10 schreef ThE_ED het volgende:
Raar dat je daar zo maar kunt posten.
Tsja, maar beveilig dan tegen hersenloze ouderenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:35 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Niet elke site houd er rekening mee dat er hersenlozen jongeren gaan posten....
Inderdaad, dat valt me wel op, ik wete niet waar dat idee vandaan komt eigenlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2004 10:47 schreef nikk het volgende:
Op zich heeft de NOS hiermee wel een goed idee. Gelul over een kopie van FOK! ofzo snap ik niet echt. Ze willen een nieuws-site met een forum, alsof FOK! de eerste was...
Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 31 oktober 2004 11:27 schreef Ayaxola het volgende:
we
Triest.quote:Op zondag 31 oktober 2004 11:27 schreef Ayaxola het volgende:
Als we willen dat dat niet door gaat kunnen we dat ook gewoon helemaal gaan verneuken dan stoppen ze er misschien wel weer mee.
... Dat heb ik 3 weken geleden al gezegd, jij bent ook lekker snel van begrip. Maar waarom zouden we hun verneuken als we zelf een leuk forum hebben. Ik bedoel: Stel Fok! heeft 10.000 leden, lekker boeiend als er dan 1000 of 2000 weggaan. Dan houden we er nog heel veel over. Nee, NOS vormt volgens mij echt geen bedreiging hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2004 11:27 schreef Ayaxola het volgende:
Als we willen dat dat niet door gaat kunnen we dat ook gewoon helemaal gaan verneuken dan stoppen ze er misschien wel weer mee.
Goh, dan was jij 3 weken al net zo triest als hem.quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:02 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
... Dat heb ik 3 weken geleden al gezegd, jij bent ook lekker snel van begrip. Maar waarom zouden we hun verneuken als we zelf een leuk forum hebben. Ik bedoel: Stel Fok! heeft 10.000 leden, lekker boeiend als er dan 1000 of 2000 weggaan. Dan houden we er nog heel veel over. Nee, NOS vormt volgens mij echt geen bedreiging hoor.
Ik lees vooral 'we'. Daar zit het probleem.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:46 schreef alsem het volgende:
lees "ALS"
Dan hoeven we ze ook niet in de grond te stampen...quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:06 schreef plankie het volgende:
302 Teletekst zo 31 okt
BERICHTEN JONGERENWEBSITE NOS VOORBARIG
De berichten over de plannen van de NOS
om per 1 januari 2005 een website en
een wekelijks programma voor jongeren
te starten,zijn voorbarig.Diverse media
berichtten de afgelopen dagen hierover.
De NOS speelt wel met de gedachte om
een nieuwsrubriek te ontwikkelen voor
jongeren die de Jeugdjournaal-leeftijd
zijn ontgroeid.Als er een website met
bijbehorend programma komt,zal dat niet