Nee, maar je moet het even globaal zien. Nu lopen we nog verder uit op de rest van Nederlandquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:53 schreef RedGuy het volgende:
Mocht ik fan van Ajax zijn zou ik het helemaal niet zo belangrijk vinden als we hem alsnog zouden krijgen, wat voor nut heeft het nou? Denk je dat nu alsnog gaat feesten?
k dacht meer aan t prijzengeldquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Emotionele schade enzovoort. Wat was dat een kutavond
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k dacht meer aan t prijzengeld
*shock* *shock*quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Duidelijk gedrogeerd die Ravanelli!quote:
Inderdaad die hele week had ik een kater.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alsof we ooit bang moeten worden dat ze ons nog gaan in halenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, maar je moet het even globaal zien. Nu lopen we nog verder uit op de rest van Nederland.
ajax moet gewoon dezelfde tactiek kiezen als dortmund bij van bommel, een belachelijk bod doen. als dortmund 2,1 miljoen in 3 termijnen vn 7 ton gedurende 3 jaar destijds een fatsoenlijk bod vond dan zou hetzelfde bod zeker door dortmund geaccepteerd moeten worden.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:53 schreef Radegast het volgende:
'Jan Koller ziet Ajax sportief wel zitten'
27/10/2004 11:31
Ajax is met de uitgelekte interesse voor Jan Koller (31) in ieder geval niet tegen een dichte deur aangelopen bij de spits van Borussia Dortmund. Tegenover AT5 liet Pavel Paska, de zaakwaarnemer van de Tsjechische reus, weten dat Koller Ajax niet bij voorbaat afwijst.
'Hoewel een transfer ver weg lijkt, is een overgang sportief interessant omdat Ajax altijd Europees voetbal speelt', legde Paska uit aan de Amsterdamse televisiezender. Koller komt dit seizoen bij Dortmund niet in actie in Europa omdat BVB al in de Intertoto Cup strandde op RC Genk. De 2,03 meter lange aanvaller zou daarom voor Ajax nog wel inzetbaar zijn in Europees verband.
Probleem blijft het rondkrijgen van het financiële plaatje. Dortmund, dat officieel nog niet op de hoogte is van de interesse van Ajax, zal een van zijn belangrijkste spelers ondanks de hoge schuld die het heeft niet zomaar laten vertrekken. Bovendien verdient Koller een salaris dat ruim boven het Amsterdamse plafond ligt.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=64365/sc=5207e6
Gaat het niet omquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Alsof we ooit bang moeten worden dat ze ons nog gaan in halen![]()
Idd Golfer.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:13 schreef golfer het volgende:
Die CL van Juve hoef ik er niet nog bij te hebben.
Een CL moet je winnen, niet krijgen.
Maar wel op een sportieve manier, niet tegen een stelletje gedrogeerde renpaarden.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:13 schreef golfer het volgende:
Die CL van Juve hoef ik er niet nog bij te hebben.
Een CL moet je winnen, niet krijgen.
Die was verdiend gezien het spelbeeld. De manier waarop het alsnog 2-2 werd was natuurlijk zwaar sneu voor Utreg, maar die pingel die Utreg kreeg tijdens de wedstrijd was ook uiterst dubieus.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:14 schreef kasper het volgende:
[..]
Idd Golfer.
Maarre.... hoe zit het dan met die Amstel cup een paar jaar geleden?
Aha, dus dat is het criterium.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:49 schreef StarGazer het volgende:
Die was verdiend gezien het spelbeeld.
We mochten nog blij zijn dat we de verlenging haalden, Juve was een heel stuk beter.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:59 schreef kasper het volgende:
[..]
Aha, dus dat is het criterium.
Nou, was destijds gezien het spelbeeld Ajax in de wedstrijd tegen Juventus de onterechte verliezer?
Kom op zeg, Ajax heeft toch 30 miljoen op de bankrekening staan? Vennegoor kostte PSV zelfs meer dan 6 miljoen, dan moet Koller voor dat bedrag plus salaris voor 2 jaar ook wel kunnen. Zo denk ik erover iig.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wordt dus een lastige zaak. Dan wordt het waarschijnlijk Rosenberg.
wow, heeft ajax nog zoveel op de bank staanquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kom op zeg, Ajax heeft toch 30 miljoen op de bankrekening staan? Vennegoor kostte PSV zelfs meer dan 6 miljoen, dan moet Koller voor dat bedrag plus salaris voor 2 jaar ook wel kunnen. Zo denk ik erover iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |