abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22874431
Oude topic: Fotomeeting deel 15, tot morgen!

Naarden is voorbij, de discussie waar we nu naartoe gaan is in volle gang. Wordt het het zuiden, het noorden, of het hele land tegelijkertijd?
pi_22874503
mijn laatste post: (ik zag net op tijd dat Ivo al aan klaar was )

Ik zal nog ff kijken naar die Maastricht meet Ultra, ik zie wel mogelijkheden, je noemde eerder al eens data, kun je die nog een keer herhalen?
Ook Emmen lijkt me leuk, en natuurlijk kan ik niks beloven, maar de winterdag is daar ook genoeg te zien, maar dat is al weer jaren geleden en ik keek toen niet door een zoeker, iig zal ik, indien mogelijk, ook in Emmen van de partij zijn en wat we gisteren wel geleerd hebben is dat het ook gewoon erg gezellig kan zijn en dat je altijd wel met leuek foto's thuis komt.
Het ideej van Dhr O.Sok (roepnaam: Uwe) speekt mij op zich ook wel aan, maar aangezien de dagkaart bij de NS de prijs van een dierentuin naar keuze rijkelijk overschreid weet ik niet of ik er zo enthousiast over kan zijn. En van die kleretreinen die ze hier in de polder gebruiken gaat mijn rug naar de
Maar als je weet wie welke route gaat reizen kan het natuurlijk voordeliger zijn om gewoon een retourtje te nemen
pi_22874579
Bowiefan schreef in het oude topic:
quote:
Ik zal nog ff kijken naar die Maastricht meet Ultra, ik zie wel mogelijkheden, je noemde eerder al eens data, kun je die nog een keer herhalen?
Even m'n schaatsprogramma erbij gepakt, dan weet ik weer wat ik dacht.

zondag 28 november
zondag 12 december

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 oktober 2004 @ 22:45:14 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22874638
Wauw, ik heb een echte Ouwesok-smiley gevonden

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 25 oktober 2004 @ 22:45:26 #5
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22874646
Als er iemand die dat ding ook overdag kan bijhouden even een overzichtje post van wat er momenteel aan ideeën en datums ligt. Ik kan overdag namelijk maar zeer beperkt de boel bijhouden.

We hebben 21 november Houten in elk geval nog staan

In de conceptenhoek liggen verder nog:
Emmen (nog een datum en wat deelnemers)
Fok!land by Train(alleen nog maar een vaag idee)
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_22874649
Vanuit Utereg is er ook een kortingskaart beschikbaar.
Het idee is iig erg leuk.

o, ja heb net de SB-600 besteld (flitser van Nikon)
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 25 oktober 2004 @ 22:47:18 #7
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22874716
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 22:45 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, ik heb een echte Ouwesok-smiley gevonden

[afbeelding]
  maandag 25 oktober 2004 @ 22:47:32 #8
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_22874726
Nieuwe topic.........tvp-tje
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 oktober 2004 @ 22:51:50 #9
13151 crew  Rewimo
pi_22874879
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 22:47 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ga toch weg met die stinksigaar

[ Bericht 5% gewijzigd door Rewimo op 25-10-2004 22:58:45 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22874927
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 22:43 schreef ultra_ivo het volgende:
Even m'n schaatsprogramma erbij gepakt, dan weet ik weer wat ik dacht.
zondag 28 november
zondag 12 december
werkrooster checked:
weekend 28 november zaterdag late dienst, maandag vroege
weekend 12 december zaterdag vroege, zondag avond nacht in

valt voor mij 12-12 af
28-11 zou eventueel kunnen (neem ik een daggie vrij)
  FOK!fotograaf maandag 25 oktober 2004 @ 23:05:06 #11
73911 ultra_ivo
pi_22875418
Wat mij betreft kan een Maastricht meet doorgaan vanaf 5 deelnemers. Dan is het voor mij de moeite waard om het geheel voor te bereiden. (verkenningsfietstochtje met de fiets, evt. een fiets met kilometerteller).
pi_22875626
waarom niet eens het oosten proberen... we hebben hier van alles aan natuur .... zandverstuivingen, heide's , heuvels, bossen, velden, akkers,

steden(enschede?) .... en zat leuke plaatsjes...
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
  maandag 25 oktober 2004 @ 23:57:28 #13
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_22876963
Tvp!

* Offy stemt nog steeds voor Emmen (hoewel het zuiden ook wel makkelijk is een keertje )

Dat trein-meet-idee klinkt op zich ook wel leuk, hoewel de precieze bedoeling ervan me nog niet echt helemaal duidelijk is
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 26 oktober 2004 @ 00:09:43 #14
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22877245
Ook hier even een kleine dienstmededeling:

Wie met de zwemvereniging op pad gaat moet niet bang voor water zijn.

Als je met twintig of meer fotografen op pad gaat en je hebt over de dag een hoop lol moet je er ook niet mee zitten dat je zo her en der eens in beeld staat en dat dat beeld hier in de topics verschijnt.

Vanaf nu is het dus regel dat je daarmee accoord gaat als je deelnemer bent aan een meet. Daarbij hanteren we de policy dat een foto alleen niet wordt gepost wanneer aannemelijk is dat de geportretteerde van de publicatie schade zal ondervinden. We volgen dus gewoon het portretrecht .

Voor modellenmeets gelden andere regels, daar wordt eerst op een beveiligde webspace voor deelnemers en modellen gepubliceerd. Een en ander heeft gebleken perfect te werken.

Vanaf de eerstvolgende meet dus geen balkjes, smilies of andere stoplappen meer.

Voor wie niet op het web wil verschijnen en toch aan een meet wil deelnemen heb ik een suggestie:

pi_22877347
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 00:09 schreef Ouwesok het volgende:
hear hear

Of je gaat ff in slaan in de plaatselijk feestwinkel, pruiken, snorren, fopneuzen.
gezien de kortstondige slachtoffer rol van nonixje gisteren denk ik dat we die met een snor zien volgende meet
pi_22878015
quote:

Voor wie niet op het web wil verschijnen en toch aan een meet wil deelnemen heb ik een suggestie:

[afbeelding]
Dat was mijn idee

Papieren zakken gratis af te halen bij uw groentenboerof koop desnoods een appel

Enne...ik heb ook nog iets te zeggen: Ik vond het gisteren
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_22878613
Ik ben benieuiwd met welke outfit Bowiefan komt opdraven

Ontopic: Alles waar treinen in vookomen vind ik zwaar in orde
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_22878872
***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: Fotografica-beurs
Waar: Euretco-gebouw, Houten
Wanneer: 21 november
Primair doel: de lege plekken in de fototas vullen

Wie gaan ermee?
Bowiefan
JeroenBulters
PdeHoog
Oceanonix
Ouwesok
Ymke + Ymke Jr.

Wie weten het nog niet zeker?
Borelius
Hayk
Shark.Bait
ultra_ivo

***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: De binnenstad en omgeving
Waar: Maastricht
Wanneer: 28 november of 12 december
Primair doel: feauteauz maken van de binnenstad en overige meetdeelnemers

Wie gaan ermee?
Ultra-Ivo (28/12)

Bowiefan (28)

Plek des onheils: Ijsbaan
Waar: Geleen
Wanneer: 23 januari
Primair doel: schaatsers verblinden met flitslampen

Wie gaan ermee?
Ultra-Ivo

Plek des onheils: Noorderdierenpark
Waar: Emmen
Wanneer: 16 of 30 januari
Primair doel: feauteauz maken van de bewoners

Wie gaan ermee?
Beertje_ (16/30)

Plek des onheils: De trein, het station en zijn directe omgeving
Waar: heel FOTFok!land
Wanneer: NNB
Primair doel: Fotodocument maken vanuit de trein (en gezellig eten )

Wie gaan ermee?

[ Bericht 17% gewijzigd door Bowiefan op 26-10-2004 19:03:35 ]
pi_22878995
* beertje_ meldt zich aan voor Emmen
pi_22879068
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 01:50 schreef beertje_ het volgende:
* beertje_ meldt zich aan voor Emmen
Ik heb bewust nog geen personen ingevuld, want het lijkt mij handiger als er eerst datums bepaald worden, mag wat mij betreft 2 datums zijn, waarbij iedereen kan aangeven wanneer ze wel of niet kunnen, dus ik zou zeggen gooi een voorkeursdatum in de groep
pi_22879152
12 december? Lijkt me nog een nette datum tussen Sinterklaas en kerst in.
Anders ergens in Januari?

roep maar wat, misschien is er in december niet zoveel animo
pi_22879176
dat idee heb ik eigenlijk ook, en 12 december is ook al een datumkeuze voor maastricht, lijkt mij niet handig om de meets nou al in elkaars vaarwater te laten lopen
  FOK!fotograaf dinsdag 26 oktober 2004 @ 07:29:34 #23
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22879818
TVP

en naar mijn idee lijkt het beter/leuker/handiger als er wel wat speling tussen de meets zit.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22880352
quote:

Wie met de zwemvereniging op pad gaat moet niet bang voor water zijn.

Als je met twintig of meer fotografen op pad gaat en je hebt over de dag een hoop lol moet je er ook niet mee zitten dat je zo her en der eens in beeld staat en dat dat beeld hier in de topics verschijnt.

Vanaf nu is het dus regel dat je daarmee accoord gaat als je deelnemer bent aan een meet. Daarbij hanteren we de policy dat een foto alleen niet wordt gepost wanneer aannemelijk is dat de geportretteerde van de publicatie schade zal ondervinden. We volgen dus gewoon het portretrecht .

Voor modellenmeets gelden andere regels, daar wordt eerst op een beveiligde webspace voor deelnemers en modellen gepubliceerd. Een en ander heeft gebleken perfect te werken.

Vanaf de eerstvolgende meet dus geen balkjes, smilies of andere stoplappen meer.

[afbeelding]
Leuke stelling Ouwesok, maar af en toe gaat dit niet helemaal op. Wat je nu stelt is een vrijbrief om alle foto's maar op het forum te gooien. Ook die waarvan het slachtoffer absoluut van mening is dat die eraf moet want ja, echt schade ervan ondervinden doen we niet.

Daar ben ik het niet mee eens. Er zijn situaties die iemand gewoon echt NIET op het forum wil hebben. Er moet een mogelijkheid zijn om dat te verhinderen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_22880531
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 00:13 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

hear hear

Of je gaat ff in slaan in de plaatselijk feestwinkel, pruiken, snorren, fopneuzen.
gezien de kortstondige slachtoffer rol van nonixje gisteren denk ik dat we die met een snor zien volgende meet
Zal mijn snor laten staan of mijn migriane thuis laten.......... keuzes
pi_22880743
tvp...ik heb het "meet virus" te pakken
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 oktober 2004 @ 10:02:49 #27
13151 crew  Rewimo
pi_22880986
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 09:44 schreef Gutteguttegut het volgende:
tvp...ik heb het "meet virus" te pakken
Kom je nooit meer vanaf
pi_22881479
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 07:29 schreef Xilantof het volgende:
en naar mijn idee lijkt het beter/leuker/handiger als er wel wat speling tussen de meets zit.
NOG MEER??????
Houten was allang bekend, en 28 November, dat duurt nog een dikke maand.... denk dat het allemaal wel wat meevalt (en daarbij... je bent niet verplicht om elke keer mee te gaan )
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 26 oktober 2004 @ 10:41:00 #29
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22881565
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 09:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Leuke stelling Ouwesok, maar af en toe gaat dit niet helemaal op. Wat je nu stelt is een vrijbrief om alle foto's maar op het forum te gooien. Ook die waarvan het slachtoffer absoluut van mening is dat die eraf moet want ja, echt schade ervan ondervinden doen we niet.

Daar ben ik het niet mee eens. Er zijn situaties die iemand gewoon echt NIET op het forum wil hebben. Er moet een mogelijkheid zijn om dat te verhinderen.
Een woord: Appel Noem het een fair use policy, wanneer je redelijkerwijs kunt aannemen dat......, dan publiceer je niet, in alle andere gevallen wel.

Er is inderdaad een mogelijkheid om publicatie te verhinderen wanneer je aan kunt tonen schade te ondervinden van publicatie. In dit geval komt het er echter op neer dat 27 mensen hun foto's moeten verminken omdat iemand om de een of andere ongetwijfeld goeie reden niet in beeld wil.

Om dat bij de volgende meets te voorkomen gaan we er gewoon vanuit dat deelnemers binnen die fair-use-policy akkoord gaan wanneer hun gezicht op dit forum verschijnt.

Om publicatie van idioterij te voorkomen is het gewoon kwestie van een beetje opletten, er is voor zover ik heb kunnen beoordelen gewoon openlijk gefotografeerd, dus weet je dat je aan de beurt bent geweest. Op dat moment kun je met de schutter in kwestie al afstemmen of ie die plaat op het forum gooit of niet.

Het andere alternatief is gewoon het instituut meet afschaffen, meer zekerheid kun je niet krijgen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 oktober 2004 @ 10:45:05 #30
13151 crew  Rewimo
pi_22881642
Als je een twijfelachtige foto van iemand hebt (waar diegene niet zo voordelig opstaat zeg maar) dan kun je natuurlijk altijd even privé overleggen of ie erop mag of niet.
pi_22882007
Bij de voorstellen staat "De trein", wat moet ik me daarbij voorstellen?
Gaan we een dag aan het spoor staan of gaan we met de trein door NL en dan ergens uitstappen en dan snel foto`s maken als Jappen en dan snel weer de trein in ofzo?
Of met de auto langs architectonische stationsgebouwen? Uitleg graag.
Ik heb daar iig wel zin an!
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 26 oktober 2004 @ 11:48:33 #32
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22882083
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 11:35 schreef RubberDuckey het volgende:
Bij de voorstellen staat "De trein", wat moet ik me daarbij voorstellen?
Gaan we een dag aan het spoor staan of gaan we met de trein door NL en dan ergens uitstappen en dan snel foto`s maken als Jappen en dan snel weer de trein in ofzo?
Of met de auto langs architectonische stationsgebouwen? Uitleg graag.
Ik heb daar iig wel zin an!
Lees voor de grap eens de vorige editie van dit topic door, daar heb ik een en ander uit de doeken gedaan .

Meet gaat zich pas ergens komend voorjaar afspelen wegens matige beschikbaarheid van daglicht tijdens winterseizoen, dus we hebben nog tijd zat om het idee aan te scherpen
pi_22882144
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 02:09 schreef Bowiefan het volgende:
dat idee heb ik eigenlijk ook, en 12 december is ook al een datumkeuze voor maastricht, lijkt mij niet handig om de meets nou al in elkaars vaarwater te laten lopen
Dat was ook niet mijn bedoeling, k'heb Maastricht over het hoofd gelezen

Ok, probeer het overnieuw: Zondag 16,23 of 30 Januari
pi_22882387
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 10:41 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Een woord: Appel Noem het een fair use policy, wanneer je redelijkerwijs kunt aannemen dat......, dan publiceer je niet, in alle andere gevallen wel.

Er is inderdaad een mogelijkheid om publicatie te verhinderen wanneer je aan kunt tonen schade te ondervinden van publicatie. In dit geval komt het er echter op neer dat 27 mensen hun foto's moeten verminken omdat iemand om de een of andere ongetwijfeld goeie reden niet in beeld wil.

Om dat bij de volgende meets te voorkomen gaan we er gewoon vanuit dat deelnemers binnen die fair-use-policy akkoord gaan wanneer hun gezicht op dit forum verschijnt.

Om publicatie van idioterij te voorkomen is het gewoon kwestie van een beetje opletten, er is voor zover ik heb kunnen beoordelen gewoon openlijk gefotografeerd, dus weet je dat je aan de beurt bent geweest. Op dat moment kun je met de schutter in kwestie al afstemmen of ie die plaat op het forum gooit of niet.
OK, dan zijn we het daar over eens . Als iemand een bepaalde foto ECHT niet wil, dan wordt-ie of weggehaald of niet getoond .
quote:
Het andere alternatief is gewoon het instituut meet afschaffen, meer zekerheid kun je niet krijgen
Laten we dat maar niet doen . Veel te gezellig
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_22882557
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 11:52 schreef beertje_ het volgende:

[..]

Dat was ook niet mijn bedoeling, k'heb Maastricht over het hoofd gelezen

Ok, probeer het overnieuw: Zondag 16,23 of 30 Januari
Aangepast, heb het ff beperkt tot 2 dati
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 12:27:11 #36
40714 Subhuman
Televised confession
pi_22882617
Zet mij ook maar op de lijst bij Emmen, 16 of 23 januari, ik kan op beide data.
pi_22882813
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 10:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kom je nooit meer vanaf
Gelukkig!!

meet voorstel voor volgend jaar mei-juni: -> Hoorn
leuk stadje, V.O.C. historie, haven, station, "het" Park Schouwburg, gids (oui ces' t moi), etc.
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_22882822
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 11:48 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Lees voor de grap eens de vorige editie van dit topic door, daar heb ik een en ander uit de doeken gedaan .
Oeps, ik was de afgelopen dagen nog moe (lees lui) om bij te lezen
Het is een goed id.

Natuurlijk moet dan Valkenburg op de foto, dat is het oudste stationsgebouw van NL wat nog in gebruik is, het stamt uit 1853. Ik heb een boek, genaamd Stationnementen, wat over de Nederlandse stationsgebouwen gaat. Op internet is ook een hele uitgebreide site te vinden over de stationsgebouwen (welk type, architect, jaartal, welke lijn, blabla), http://www.stationsweb.nl.

1 tip: plan het niet teveel naar de zomer, als de echte warme dagen komen dan heb je 1 en al vertraging door sein en wisselstoringen. Door de warmte zet de rails uit en dan kan het wel eens gebeuren dat het teveel uitzet.

Als een lijst wordt gemaakt, zet mij maar op de lijst!
pi_22882951
quote:

* Dr_Flash voegt toe aan [CENTRAAL] Gear to buy:

1 Bivakmuts
  FOK!fotograaf dinsdag 26 oktober 2004 @ 18:31:05 #40
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22888215
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 10:36 schreef Bowiefan het volgende:
(en daarbij... je bent niet verplicht om elke keer mee te gaan )
maar ik wil wel erg graag
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf dinsdag 26 oktober 2004 @ 18:32:12 #41
73911 ultra_ivo
pi_22888234
23 januari is niet zo handig, dan zou ik iets kunnen regelen voor de sportfotografen rond de schaatsmarathon in Geleen (is alleen op die dag).
pi_22888393
quote:
Er is inderdaad een mogelijkheid om publicatie te verhinderen wanneer je aan kunt tonen schade te ondervinden van publicatie.
Blegh, wat een misplaatst gevoel van eigengelijk spreekt hieruit zeg.

Als je het aan kunt tonen is er eventueel die mogelijkheid... Ga jij dan beoordelen of wettig en overtuigend bewezen is dat dat inderdaad zo is?

Het is toch niet meer dan fatsoenlijk dat je geen foto's laat staan van mensen die hebben aangegeven dat ze de betreffende foto liever niet op internet terugzien?

Dit overigens totaal los van mensen die überhaupt niet op de foto willen.
pi_22890107
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 18:51 schreef k_man het volgende:

Het is toch niet meer dan fatsoenlijk dat je geen foto's laat staan van mensen die hebben aangegeven dat ze de betreffende foto liever niet op internet terugzien?

Dit overigens totaal los van mensen die überhaupt niet op de foto willen.
Niemand zal er moeilijk over doen als verzocht wordt een foto te verwijderen. Da's tot op heden altijd goed gegaan
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 26 oktober 2004 @ 20:37:05 #44
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22890187
quote:

[..]

Een misplaatst gevoel van eigengelijk is als 27 mensen hun foto's met een loepje afmoeten om te kijken of er niet toevallig een glimp van nr 28 op staat die met deze dwingelandij de hele wereld aan zijn voeten weet te krijgen, om vervolgens hun foto's op diens bevel te moeten verminken of geheim te houden.

Ik plaats dus van deze meet geen ene foto meer, en wat jullie ook aan meets op poten zetten, ik zal er niet verschijnenHouten even daargelaten . Ik ben dit kinderachtige gezeik meer dan zat.

Einde van mijn deelname aan dit topic
pi_22890267
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 20:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Niemand zal er moeilijk over doen als verzocht wordt een foto te verwijderen. Da's tot op heden altijd goed gegaan
Mits daar een begrijpelijke reden voor is, als in dat iemand herkenbaar op een foto staat. Maar de manier waarop ik gesommeerd werd een gequote foto weg te halen waar werkelijk NIETS op te zien was... doet mij vermoeden dat dat een beetje een paranoide opstelling was Maar goed, heb hem dus weggehaald. Ik wil alleen wel benadrukken dat er niet een situatie kan ontstaan waarin iedereen iedereen maar kan sommeren willekeurig welke foto weg te halen om willekeurig welke reden, want dan kunnen we het hele FOT-forum wel opdoeken
pi_22890554
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 20:37 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Ik plaats dus van deze meet geen ene foto meer, en wat jullie ook aan meets op poten zetten, ik zal er niet verschijnenHouten even daargelaten . Ik ben dit kinderachtige gezeik meer dan zat.

We willen je er gewoon bij Ouwesok
En we willen zeker de foto's zien
laat je niet zo gek maken, volgende keer zal het nu zeker niet meer gebeuren
pi_22890590
quote:

En als wij nou met z`n allen willen dat je nog blijft komen?
Zonder OuweSok is de lol er vanaf...
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 21:08:58 #48
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_22891048
Met alle respect voor degenen die hebben aangegeven niet op het web te willen verschijnen (wat ik bij deze meet dan ook niet zal doen): ik ben het wel eens met Ouwesok. Ik kan werkelijk geen zinnige reden verzinnen om niet met mijn tronie op het web te komen (en als je de meet topics even doorloopt dan weet je dat ik een dankbaar slachtoffer ben). Als je nu in een vergaande staat van ontkleding stond, alla, maar daarvan is hier geen sprake. De modellenmeets zijn ook fatsoenlijk afgedicht, dacht ik. Maar wat is er in hemelsnaam mis met een foto waarop je door <insert lokatie> loopt?

Je zult ongetwijfeld een goede reden hebben, maar dan moet je niet aan een meet meedoen, dat is nu eenmaal een risico.

* RonaldV verplaatst zich even naar de zijlijn
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_22891137
Hoooooooooooooooooooo
Stop

* PdeHoog gaat breed in de weg staan en geeft met zijn volle gewicht en dat is inmiddels heel wat wist de weegschaal mij te vertellentegengas

Draven we nu niet allemaal een beetje door? Ik krijg hier een beetje m-niki-gevoelens bij eigenlijk . We hebben een hartstikke gezellige meet achter de rug. Laten we dat dan op deze manier verpesten?

Beide kanten hebben gelijk wat mij betreft:
- k_man heeft van te voren aangekondigd dat-ie niet op de foto wilde / zijn foto's niet terug wilde zien op FOK en niemand protesteerde....
- Ouwesok heeft gelijk dat het idd wat irritant is om alle foto's helemaal na te speuren of er per ongeluk iemand op staat die er niet op wilde.....

Kortom: wees een beetje begripvol voor elkaar. Probeer die foto's te voorkomen, maar als er eentje doorkomt, maak je daar dan ook niet druk om. Lijkt me een faire oplossing, toch?
pi_22891227
quote:
Een misplaatst gevoel van eigengelijk is als 27 mensen hun foto's met een loepje afmoeten om te kijken of er niet toevallig een glimp van nr 28 op staat die met deze dwingelandij de hele wereld aan zijn voeten weet te krijgen, om vervolgens hun foto's op diens bevel te moeten verminken of geheim te houden.
Mijn opmerking was los van mij persoonlijk, zoals ik al aangaf. Ik viel erover dat je opmerkte dat iemand moet kunnen bewijzen dat hij of zij geschaad wordt door het plaatsen van de foto op Fok. Alsof iemand vervolgens gaat zitten beoordelen of dat nou écht wel zo is. Het getuigt toch van een stukje beschaving als je dat soort gewoon foto's verwijdert, wat de redenen ook zijn. Ik denk niet dat iemand er lol in heeft om zo maar willekeurige foto's te laten verwijderen.

Nu je het toch op mij persoonlijk wilt betrekken; ik snap je punt best, maar ik had het van tevoren gemeld en was niet gekomen als aangegeven was dat dat een probleem zou zijn. Ik vind het dus een beetje flauw dat je je er dan achteraf zo over gaat opwinden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2004 21:17:54 ]
pi_22891421
De volgende keer gaat het anders Dan gaat het wel goed En dan is iedereen weer blij
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 21:25:37 #52
79550 Ymke
your ghost
pi_22891441
Moet iedereen ongesteld worden , ofzo?

Ik ga lekker naar Houten en ik wil best op de foto maar dat wordt natuurlijk wel dokken voor jullie, mijn bevallige verschijning moet wel onderhouden worden.
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_22891463
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
Kortom: wees een beetje begripvol voor elkaar. Probeer die foto's te voorkomen, maar als er eentje doorkomt, maak je daar dan ook niet druk om. Lijkt me een faire oplossing, toch?
Zeker.

Het is een beetje een kettingreactie geweest, denk ik. Er glipte dus inderdaad een fotootje doorheen, daar zei ik wat van en dat schoot Ouwesok kennelijk in het verkeerde keelgat. Waar weer op gereageerd werd en tadaaaa: een relletje.

Ben er een beetje van geschrokken dat vervolgens zich iedereen op mij leek te storten, maar in the heat of the moment snap ik het wel. Wat mij betreft is het afgehandeld.
pi_22891593
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 21:25 schreef Ymke het volgende:
Moet iedereen ongesteld worden , ofzo?

Ik ga lekker naar Houten en ik wil best op de foto maar dat wordt natuurlijk wel dokken voor jullie, mijn bevallige verschijning moet wel onderhouden worden.
Nee ik ga een ei leggen

Betalen om iemand te mogenfotograferen... Het idee zeg... Open daar maar een ander topic over
pi_22891773
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 18:32 schreef ultra_ivo het volgende:
23 januari is niet zo handig, dan zou ik iets kunnen regelen voor de sportfotografen rond de schaatsmarathon in Geleen (is alleen op die dag).
Ik heb de dati voor Emmen aangepast en Geleen toegevoegd.
Subhumaan ff opnieuw melden wanneer die wel of niet kan svp
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 21:41:07 #56
79550 Ymke
your ghost
pi_22891806
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee ik ga een ei leggen

Betalen om iemand te mogenfotograferen... Het idee zeg... Open daar maar een ander topic over
Nou zeg , ik kon het toch proberen
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 21:46:39 #57
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_22891955
Zet Offy maar vast op de Emmen-lijst voor 16 januari
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_22892029
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 20:51 schreef RubberDuckey het volgende:
Zonder OuweSok is de lol er vanaf...
Ik zou ook graag willen dat die blijft komen
Maar dat is vooral omdat het zo lekker goedkoop meerijden met hem is, vooral gezien de huidige brandstofprijzen. diesel > ¤1
Om nou meteen te zeggen dat dat er zonder O.Sok (uwe) geen lol meer aan is
Kan me de reactie wel levendig voorstellen. Ik betrapte me er zelf op dat ik meteen in mijn foto's aan het duiken was om te kijken of ik toevallig ergens een splinter van een niet-op-het-internet-willen-verschijnen object te zien was.... toen realiseerde ik me dat ik niet eens wist hoe die eruitzag en moest ik dus anderen wegstrepen wie was dàt ook al weer gelukkig verscheen toen het gewraakte rijtje op internet en kon ik wat sneller zien welke foto's ik meteen weg kon kieperen
  FOK!fotograaf dinsdag 26 oktober 2004 @ 21:49:52 #59
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22892034
ik hou nog even alles voor me, zo ver van te voren kan ik niet plannen nu.
emmen lijkt me wel erg leuk!

dus ik ga vast wel mee
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22892105
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 21:41 schreef Ymke het volgende:

[..]

Nou zeg , ik kon het toch proberen
Ja Kon idd Dat zie je nog weleens gebeuren in Afrika, waar mensen iedere cent hard kunnen gebruiken. Maar hier in NL krijg ik een beetje rare bijsmaak van zulke dingen Tenzij je natuurlijk professioneel model bent, dan wordt het een ander verhaal Ook raar eigenlijk...
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 22:11:29 #61
79550 Ymke
your ghost
pi_22892238
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja Kon idd Dat zie je nog weleens gebeuren in Afrika, waar mensen iedere cent hard kunnen gebruiken. Maar hier in NL krijg ik een beetje rare bijsmaak van zulke dingen Tenzij je natuurlijk professioneel model bent, dan wordt het een ander verhaal Ook raar eigenlijk...
Ik fake gewoon dat ik professioneel ben , dat geloven jullie vast wel
pi_22892303
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 22:11 schreef Ymke het volgende:

[..]

Vast wel
pi_22892330
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 22:11 schreef Ymke het volgende:

[..]

Mogen wij dan faken dat we playboy-fotografen zijn?
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 22:20:58 #64
79550 Ymke
your ghost
pi_22892362
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 22:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Bijdehand
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 22:21:25 #65
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_22892369
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 22:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

* RonaldV tekent ook in
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 22:23:44 #66
79550 Ymke
your ghost
pi_22892471
hmz dit topic gaat niet de goede kant op

Lekker weertje he?
  FOK!fotograaf dinsdag 26 oktober 2004 @ 22:29:52 #67
73911 ultra_ivo
pi_22892635
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 21:39 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

Ik heb de dati voor Emmen aangepast en Geleen toegevoegd.
Eh, flitslampen zijn niet nodig in Geleen, zondagmiddag op een buitenbaan, de hele grote flitslamp hoog in de lucht geeft wel genoeg licht.
  FOK!fotograaf dinsdag 26 oktober 2004 @ 22:46:14 #68
73911 ultra_ivo
pi_22893041
16 januari wordt lastig, zaterdagavond marathon in Geleen, eventueel zondagavond marathon in Breda.
30 januari ziet op dit moment beter uit bij mij, maar niets is nog zeker.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 22:57:39 #69
40714 Subhuman
Televised confession
pi_22893360
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 21:46 schreef Offy het volgende:
Zet Offy maar vast op de Emmen-lijst voor 16 januari
Ik ga met Offy mee op 16 januari!
pi_22893582
Ik ga mee naar Emmen, op beide data
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 23:12:27 #71
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_22893721
30 januari is bij mij geen optie, ik denk nog na over de 16e (Emmen)
- Privacy Matters
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 23:14:01 #72
40714 Subhuman
Televised confession
pi_22893753
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga mee naar Emmen, op beide data
Oh leuk, ga je twee keer beestjes kijken dan?
pi_22893902
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 12:40 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

leuk stadje, V.O.C. historie, haven, station, "het" Park Schouwburg, gids (oui ces' t moi), etc.
Hoorn lijkt me ook geweldig! 15 jaar geleden ooit eens geweest
Ik ga mee
* beertje_ ook al meetingkoorts heeft
pi_22893984
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 23:14 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Oh leuk, ga je twee keer beestjes kijken dan?
Ja
pi_22894000
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 23:20 schreef beertje_ het volgende:

[..]

Hoorn lijkt me ook geweldig! 15 jaar geleden ooit eens geweest
Ik ga mee
* PdeHoog ook al meetingkoorts heeft
Hoorn is ook wel goed te doen idd
pi_22894412
Tja en dan is er niet één gids, maar twee, want ook ik woon al 21 jaar in Hoorn, en zo langzamerhand leer je de omgeving kennen.

Ik wil ook nog even wat kwijt over de affaire k-man. Ik denk dat niemand (ook k-man niet) er op uit was de boel zo te laten escaleren dat er gebeurd is wat ik zojuist heb door zitten lezen. Ik zal zeker een poging doen (als super Ouwesok zijnde) om met Ouwesok hierover nog eens een gesprek aan te gaan.
Ik ben het dan ook helemaal eens met het betoog van PdeHoog, het verhaal heeft twee kanten.
Naar k-man toe zou ik willen zeggen, dat hij de discussie aangezwengeld door good old sock vooral moet zien als een stellingname voor de toekomst, want als ik eerlijk ben, ik had enkele best leuke foto's die ik nu moest bewerken, jammer, maar eerlijk is eerlijk, ook ik heb er vooraf niet over geklaagd.
Het is jammer dat zo'n super gezellige dag op deze manier een vervolg heeft gekregen, daar zal niemand blij mee zijn. Ik hoop dan ook dat ik Ouwesok kan overtuigen dat niemand blij is met deze ontwikkeling en hopenlijk komt hij op zijn besluit terug.
...niet geschoten is altijd mis...
pi_22894452
ff nieuwe gemaakt, en het is kwa administratie ingewikkeld genoeg zo, dus zolang er nog geen datums genoemd zijn worden de meets slechts genoemd.

Wie gaan ermee?
Bowiefan
JeroenBulters
PdeHoog
Oceanonix
Ouwesok
Ymke + Ymke Jr.

Borelius
Hayk
Shark.Bait
ultra_ivo

Wie gaan ermee?
Ultra-Ivo (28/12)

Bowiefan (28)

Wie gaan ermee?
Ultra-Ivo

Wie gaan ermee?
Beertje_ (16/30)
Offy (16)
Subhumaan (16)
PdeHoog (16/30)

Ivo(30)
RonaldV(16)

De plannen:
- Fotodocument maken vanuit en rond de trein (en gezellig eten )
- Hoorn teisteren met de camera
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 27 oktober 2004 @ 00:57:22 #78
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22896341
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 23:43 schreef Borelius het volgende:
Ik hoop dan ook dat ik Ouwesok kan overtuigen dat niemand blij is met deze ontwikkeling en hopenlijk komt hij op zijn besluit terug.
We steken in de voorbereiding van die meets een heleboel tijd en energie. De dag zelf was inderdaad geslaagd en na het massafotoshoppen om wat volledig onschuldige verschijningen uit beeld te houden heb ik maar voorgesteld om bij volgende meets de keuze te moeten maken om gewoon binnen een gestelde fair-use-policy er geen bezwaar tegen te hebben als je met je gezicht in dit forum terechtkomt. Was het bij dat stuk discussie gebleven dan had ik er vrede mee kunnen hebben.

Als echter anderendaags de kachel weer zonodig opgepookt moet worden met:
quote:
Dan heb ik er dus eigenlijk helemaal geen behoefte meer aan .

* goed genezen is van meetvirus
pi_22898523
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 00:57 schreef Ouwesok het volgende:
En jij bent de vermoorde onschuld...? Ik kan van jou ook uitspraken aanhalen die niet zo lief waren. Maar dat doe ik niet, ik heb geen zin de discussie weer op te voeren. Ik had gehoopt dat we die achter de rug hadden en dat we elkaar - na de post van PdeHoog - een virtueel handje hadden kunnen geven om vervolgens als wijzere mensen zonder rancune verder te gaan.
pi_22898524
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 00:57 schreef Ouwesok het volgende:
[..] We steken in de voorbereiding van die meets een heleboel tijd en energie. De dag zelf was inderdaad geslaagd en na het massafotoshoppen om wat volledig onschuldige verschijningen uit beeld te houden heb ik maar voorgesteld om bij volgende meets de keuze te moeten maken om gewoon binnen een gestelde fair-use-policy er geen bezwaar tegen te hebben als je met je gezicht in dit forum terechtkomt. Was het bij dat stuk discussie gebleven dan had ik er vrede mee kunnen hebben.
[..] Dan heb ik er dus eigenlijk helemaal geen behoefte meer aan .
* goed genezen is van meetvirus
Tja, ik weet hoezeer het eerste deel van je verhaal waar is en dat het tevens ook nog eens allemaal 'liefdewerk-oud-papier' is, dan komt zo'n opmerking dubbel hard aan. Toch blijf ik hoop houden als dit brok uit je verkeerde keelgat is vergaan, het gevoel van leuk meedoen weer de boventoon gaat voeren en we je bij een toekomstige meet weer eens mogen begroeten.
Ik zal het nu in dit topic hier bij laten, want anders lopen we het risico dat ik ga doordraven, ik eindig mijn betoog met jammer, jammer, jammer
  FOK!fotograaf woensdag 27 oktober 2004 @ 07:19:55 #81
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22898539
mag ik bij Emmen op de misschienlijst.
ik moet even afwachten welke datum het wordt.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22898874
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 23:43 schreef Borelius het volgende:
Tja en dan is er niet één gids, maar twee, want ook ik woon al 21 jaar in Hoorn, en zo langzamerhand leer je de omgeving kennen.
Dan kunnen we bij jou en bij mij een kop koffie halen
Ik wil dan ook wel een leuke route uitstippelen.

Nog een ander leuk idee: een nacht meeting speciaal voor nacht fotografie.
Ik weet niet of dat al eens gedaan is (loop nog niet zolang mee in FOT), maar ik vind het zelf heel leuk om te doen.
pi_22899592
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 07:10 schreef k_man het volgende:

[..]
verhaaltje
Als het nou ging om foto's a la Sexy & gewaagd kon ik nog begrijpen dat je ze niet op internet wilt hebben.

Nu vind ik dat je je erg aanstelt. Ten eerste zijn de foto's zo klein (550) dat als je er kwaad mee zou willen je gewoon pech hebt, omdat je er op dit formaat niets mee kunt. Ten tweede sta je er gewoon normaal op, ik zie niet in wat daar nou weer op tegen is (5 jaar geleden kon ik me er nog iets bij voorstellen, maar tegenwoordig staan er honderdduizenden foto's online, dus je valt echt niet op), dus kan ik concluderen dat je je aanstelt.

Ik ben het dus met Ouwesok eens. Dit soort aanstellerij haalt echt de napret uit zo'n meet.

Ik zal kijken of ik deze wel tijd heb om mee te gaan. 30 januari gaat in ieder geval niet lukken. Dan moet ik kaarsjes uitblazen en taart eten enzo.
Ik laat nog weten.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 10:22:53 #84
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22900236
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 07:19 schreef Xilantof het volgende:
idem voor mij
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 27 oktober 2004 @ 10:25:05 #85
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22900279
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 07:10 schreef k_man het volgende:

[..]

En jij bent de vermoorde onschuld...?
Je zult in het vervolg geen last meer van me hebben......
  woensdag 27 oktober 2004 @ 10:28:22 #86
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22900341
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 12:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik ga wel mee

* Shark.Bait alvast IR film inslaat
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_22900375
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 07:19 schreef Xilantof het volgende:
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 10:22 schreef Shark.Bait het volgende:
idem voor mij
Als jullie nou even aangeven welke van de 2 dati je misschien wel mee kunt kunnen we dat gaan gebuiken voor de uiteindelijke datumkeuze....
  woensdag 27 oktober 2004 @ 10:36:28 #88
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22900460
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 10:30 schreef Bowiefan het volgende:
Als jullie nou even aangeven welke van de 2 dati je misschien wel mee kunt kunnen we dat gaan gebuiken voor de uiteindelijke datumkeuze....
Ik heb (nu nog) niets geplanned voor januari, dus beide datums zijn wat mij betreft goed.
pi_22902630
Ik zal de aanmeldingen vanavond ff verwerken (na 2300) ga nu eerst ff naar mijn werk, laterrrrrrrrrrrr
pi_22903614
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 10:25 schreef Ouwesok het volgende:
[..]Je zult in het vervolg geen last meer van me hebben......
Als ik het goed begrepen heb van geen van jullie beiden dan, omdat ook k-man zich al had teruggetrokken. Als iedereen dat nu even doet, kan dit topic wel dicht en beginnen we over een tijdje vrolijk opnieuw met een schone lei, alsof er niets gebeurd is.

(Ik heb inderdaad een paar jaar in Utopia gewoond, gezellig stadje hoor!)
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 27 oktober 2004 @ 14:14:26 #91
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22905405
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 13:04 schreef Borelius het volgende:

[..]

Als ik het goed begrepen heb van geen van jullie beiden dan, omdat ook k-man zich al had teruggetrokken. Als iedereen dat nu even doet, kan dit topic wel dicht en beginnen we over een tijdje vrolijk opnieuw met een schone lei, alsof er niets gebeurd is.

(Ik heb inderdaad een paar jaar in Utopia gewoond, gezellig stadje hoor!)
Het woonklimaat in Utopia gaat met rasse schreden acheruit .

Mijn probleem is dat ik op twee manieren heb geprobeerd om enige richting aan het probleem te geven.

Een fair-use-policy wordt gezien als een vrijbrief om alles maar te posten

De wetgeving op dit gebied wordt als een zieke poging tot eigengelijk gezien

Komt er dus op neer dat ik alleen nog maar mag posten wat een ander wil, en bij meets verschrikkelijk moet oppassen waar ik mijn camera op richt.

Ik wordt dus op die manier zodanig in mijin vrijheid beknot dat ik er geen aardigheid meer in heb.

Om nog meer gezeik te voorkomen heb ik al mijn foto's uit Naarden die ik al gepost had verwijderd. Vanavond volgen de foto's van de overige meets, en ik beperk me weer gewoon tot paddestoelen, insecten en wezens waarvan ik zeker ben dat ze geen internettoegang hebben.
pi_22905830
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 14:14 schreef Ouwesok het volgende:

[..]
Komt er dus op neer dat ik alleen nog maar mag posten wat een ander wil, en bij meets verschrikkelijk moet oppassen waar ik mijn camera op richt.

Ik wordt dus op die manier zodanig in mijin vrijheid beknot dat ik er geen aardigheid meer in heb.
Hee maar Ouwesok, er is toch maar EEN iemand die het niet met jou/ons eens is? Als we er nou gewoon goede afspraken over maken, hoeft dit toch volgende keer geen probleem te zijn?

Ik begrijp niet zo goed waarom dit zo ge-escaleerd is, terwijl slechts EEN persoon heeft aangegeven dat hij zijn foto's niet op het forum wil. Volgende keer spreken we gewoon af dat alle foto's geplaatst kunnen worden (in alle redelijkheid dan) en dan kunnen we dit gewoon toch vergeten?

Ik vind het ook niet zo leuk dat sommige mensen van foto's afgewist moeten worden, maar afspraak is afspraak. Volgende keer nieuwe regels, nieuwe kansen, lijkt mij.
I am ambitious for a motley coat
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 27 oktober 2004 @ 14:48:17 #93
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22906150
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 14:34 schreef ElsCapone het volgende:
Hee maar Ouwesok, er is toch maar EEN iemand die het niet met jou/ons eens is? Als we er nou gewoon goede afspraken over maken, hoeft dit toch volgende keer geen probleem te zijn?
Die ene persoon laat wel alle overige meetdeelnemers hun foto's verminken waar het zelfs Hare Majesteit nog niet lukt om een foto op openbaar terrein opgenomen uit de publiciteit te houden.

Elke poging om voor een volgende meet enige richting hieraan te geven wordt als vrijbrief of 'misplaatst gevoel van eigengelijk' afgeschoten.

Nieuwe kansen, prima, alleen wens ik mijn vingers er niet meer aan te branden.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 14:50:07 #94
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_22906189
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 14:48 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Die ene persoon laat wel alle overige meetdeelnemers hun foto's verminken waar het zelfs Hare Majesteit nog niet lukt om een foto op openbaar terrein opgenomen uit de publiciteit te houden.

Elke poging om voor een volgende meet enige richting hieraan te geven wordt als vrijbrief of 'misplaatst gevoel van eigengelijk' afgeschoten.

Nieuwe kansen, prima, alleen wens ik mijn vingers er niet meer aan te branden.
Mag ik ff de mod uithangen? Je hebt je punt gemaakt. Ik vind dat je gelijk hebt, maar ik vind ook dat je nu aan het doorzeuren bent.
Kunnen we nu weer gewoon verder?
- Privacy Matters
  woensdag 27 oktober 2004 @ 14:53:30 #95
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_22906282
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 14:54:45 #96
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_22906310
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 14:53 schreef pea4fun het volgende:

[afbeelding]
Ik zei gewoon verder... niet "slotje"
- Privacy Matters
  woensdag 27 oktober 2004 @ 14:57:12 #97
52657 pea4fun
pi_22906362
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 14:54 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik zei gewoon verder... niet "slotje"
Een "schoon" meetingtopic lijkt me wel zo prettig lezen, dus

slotje vragen krijg je daar een ban voor?
  woensdag 27 oktober 2004 @ 14:58:42 #98
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_22906398
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 14:57 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Een "schoon" meetingtopic lijkt me wel zo prettig lezen, dus [afbeelding]

slotje vragen krijg je daar een ban voor?
- Privacy Matters
pi_22906417
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 14:48 schreef Ouwesok het volgende:

[..]
..en dat is ook maar door een persoon.
pi_22906444
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 14:50 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Mag ik ff de mod uithangen? Je hebt je punt gemaakt. Ik vind dat je gelijk hebt, maar ik vind ook dat je nu aan het doorzeuren bent.
Kunnen we nu weer gewoon verder?
RonaldV heeft wel een punt Ouwesokof in dit geval Ouwezeur
Er zijn nu duidelijke!! afspraken voor een volgende meet en vind het jammer dat je er op deze manier mee wil "kappen" door maar één! persoon
Jij bent juist één van de personen die ons juist zo motiveerd om maar lekker tegaan fotograveren en die zou ik hier niet graag willen missen door zoiets stoms.
pi_22906537
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 15:00 schreef beertje_ het volgende:

[..]
Jij bent juist één van de personen die ons juist zo motiveerd om maar lekker tegaan fotograveren en die zou ik hier niet graag willen missen door zoiets stoms.
Je haalt me de woorden uit de mond!
pi_22906541
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 14:34 schreef ElsCapone het volgende:
[..]

Ik begrijp niet zo goed waarom dit zo ge-escaleerd is, terwijl slechts EEN persoon heeft aangegeven dat hij zijn foto's niet op het forum wil. Volgende keer spreken we gewoon af dat alle foto's geplaatst kunnen worden (in alle redelijkheid dan) en dan kunnen we dit gewoon toch vergeten?

Ik vind het ook niet zo leuk dat sommige mensen van foto's afgewist moeten worden, maar afspraak is afspraak. Volgende keer nieuwe regels, nieuwe kansen, lijkt mij.
Zo mee eens!!
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 14:53 schreef pea4fun het volgende:
Wat een kleintje

Om maar even ontiopic te blijven
  woensdag 27 oktober 2004 @ 15:04:15 #103
52657 pea4fun
pi_22906548
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 14:58 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ow dan heb ik het vlug even over de meets....

Emmen vind ik heel erg leuk, maar doe ik liever in het voorjaar/zomer. Ik hou alle opties nog open...zo ver vooruitplannen is een beetje moeilijk.

De optie nachtmeet lijkt me ook wel eens leuk, maar wat ga je dan op de foto zetten?

ben ik iig wél ontopic
pi_22906617
misschien leuk om een keer naar strand te gaan, ergens in november, kan je ontzettend mooie zeefoto's maken.

Misschien Hoek van Holland.. das wel heeeeel mooi met uitvarende boten enzo

nog meer mensen voor?

(moet het zand niet TEVEEL stuiven, dat is slecht voor de camera )
Doei.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 15:40:29 #105
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_22907382
Met veel plezier (ja echt) heb ik jullie discussie gelezen over het wel of niet op internet verschijnen van je hoofd. Het ging al zo lang goed he.

Jullie gaan echter voorbij aan 1 ding, het onderwerp van de meeting: Naarden. Nu lijkt het meer op: fotografeer fokkers (ja inderdaad zonder !) in Naarden. Ik vraag mij dus af waarom er zoveel fotografen op de foto;s staan. Die horen toch achter de camera? Trouwens ze zijn allemaal van het nivo snap shot. Leuk als je er bij bent geweest maar meer ook niet.

Ik begrijp het ook wel hoor, slecht weer en mischien toch wel een moeilijk onderwerp, een saai stadje op zondag (of was het zaterdag?) is toch wat lastiger dan een dierentuin.

Ik vind het, als buitenstaander, dus erg jammer dat er niet meer aandacht aan het onderwerp is besteed. Voor mij ook een reden om niet mee te gaan.

Enne Ouwesok, je laat je wel een beetje gek maken hoor. Niet doen is slecht voor je hart op die leeftijd

Ik heb voor jullie volgende meeting de oplossing, fotografeer geen fotografen ze staan niet voor niets ACHTER de camera. Zo nu nog een heleboel smilies zodat iedereen weet dat ik het vriendelijk bedoel.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 16:15:33 #106
52657 pea4fun
pi_22908163
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 15:40 schreef fr.oosje het volgende:
Met veel plezier (ja echt) heb ik jullie discussie gelezen over het wel of niet op internet verschijnen van je hoofd. Het ging al zo lang goed he.
Het gaat nog goed. Er is maar 1 persoon die zich erg druk maakt en daarom niet meer wil, en 1 persoon die liever niet komt als hij het risico loopt online te verschijnen. Dat bezien op de grootte van de groep valt nog wel mee.
quote:
Jullie gaan echter voorbij aan 1 ding, het onderwerp van de meeting: Naarden. Nu lijkt het meer op: fotografeer fokkers (ja inderdaad zonder !) in Naarden. Ik vraag mij dus af waarom er zoveel fotografen op de foto;s staan. Die horen toch achter de camera? Trouwens ze zijn allemaal van het nivo snap shot. Leuk als je er bij bent geweest maar meer ook niet.
Heel goed punt, maar...(er is altijd een maar:P ) Naast het fotograferen van het stadje Naarden is het altijd leuk om een herinnering te hebben aan de leuke dag. In de snapshots wordt de sfeer heel goed weergegeven. Omdat het misschien niet zo heel erg leuk is als je er niet bij bent geweest staat het ook in een apart topic. Om nou 2 topics te maken voor zeg maar napraat-en fokkerfoto's en 1 voor de naardenfoto's lijkt mij overdreven, maar kan misschien voor de niet-meeters makkelijker lezen/kijken.
quote:
Ik begrijp het ook wel hoor, slecht weer en mischien toch wel een moeilijk onderwerp, een saai stadje op zondag (of was het zaterdag?) is toch wat lastiger dan een dierentuin.

Ik vind het, als buitenstaander, dus erg jammer dat er niet meer aandacht aan het onderwerp is besteed. Voor mij ook een reden om niet mee te gaan.
Inderdaad, het slechte weer en het moeilijke onderwerp zijn waarschijnlijk de reden dat er weinig echt mooie foto's zijn uitgekomen. Maar dat wil niet zeggen dat er geen aandacht aan het onderwerp is besteed. Dat zou je kunnen zien als je juist wél meegaat.
quote:
Enne Ouwesok, je laat je wel een beetje gek maken hoor. Niet doen is slecht voor je hart op die leeftijd

Ik heb voor jullie volgende meeting de oplossing, fotografeer geen fotografen ze staan niet voor niets ACHTER de camera. Zo nu nog een heleboel smilies zodat iedereen weet dat ik het vriendelijk bedoel.
Zoveel vriendelijkheid, je zou er verlegen van worden
  woensdag 27 oktober 2004 @ 16:23:27 #107
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_22908322
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 16:15 schreef pea4fun het volgende:

Heel goed punt, maar...(er is altijd een maar:P ) Naast het fotograferen van het stadje Naarden is het altijd leuk om een herinnering te hebben aan de leuke dag. In de snapshots wordt de sfeer heel goed weergegeven. Omdat het misschien niet zo heel erg leuk is als je er niet bij bent geweest staat het ook in een apart topic. Om nou 2 topics te maken voor zeg maar napraat-en fokkerfoto's en 1 voor de naardenfoto's lijkt mij overdreven, maar kan misschien voor de niet-meeters makkelijker lezen/kijken.
[..]

Inderdaad, het slechte weer en het moeilijke onderwerp zijn waarschijnlijk de reden dat er weinig echt mooie foto's zijn uitgekomen. Maar dat wil niet zeggen dat er geen aandacht aan het onderwerp is besteed. Dat zou je kunnen zien als je juist wél meegaat.
[..]
Hoho voordat we weer een heel verhaal krijgen, van mij mag je best snapshots plaatsen hoor en dat hoeft ook helemaal niet in een apart topic. Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat er wel heel veel snapshots zijn gemaakt. Volgens mij door het moeilijke onderwerp. Wat ik me afvraag is het doel van de meeting om wat te leren, of gewoon lekker gezellig samen zijn. aan jullie foto;s te zien het laatste. Maakt niet uit wat het is, het is allebei leuk. Volgende keer gewoon weer met z'n alle op stap.

Ik heb een leuk idee, nodig eens een keer een professional uit, en ga dan een meet doen in de prof zijn expertise?? Leuk???
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 27 oktober 2004 @ 16:29:42 #108
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22908460
Op het gevaar af dat het echt vervelend wordt:
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 16:15 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Het gaat nog goed. Er is maar 1 persoon die zich erg druk maakt en daarom niet meer wil, en 1 persoon die liever niet komt als hij het risico loopt online te verschijnen. Dat bezien op de grootte van de groep valt nog wel mee.
Klein beetje verkeerde voorstelling van zaken, er is in de Naardense situatie één persoon geweest die bepaalt wat de andere 27 mochten posten.
Er is er één die geprobeerd heeft dat bij komende meets een beetje in banen te leiden en die is gelijk tot onmens bestempeld en heeft er nu geen zin meer in .
  woensdag 27 oktober 2004 @ 16:31:28 #109
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_22908511
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 16:23 schreef fr.oosje het volgende:

[..]

Hoho voordat we weer een heel verhaal krijgen, van mij mag je best snapshots plaatsen hoor en dat hoeft ook helemaal niet in een apart topic. Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat er wel heel veel snapshots zijn gemaakt. Volgens mij door het moeilijke onderwerp. Wat ik me afvraag is het doel van de meeting om wat te leren, of gewoon lekker gezellig samen zijn. aan jullie foto;s te zien het laatste. Maakt niet uit wat het is, het is allebei leuk. Volgende keer gewoon weer met z'n alle op stap.
Aanname: de foto's die je gezien hebt zijn een evenredig deel van het totaal aantal geschoten foto's.
Volgens mij is dat niet zo. Ik heb alleen heel veel foto's gezien die ik zelf ook gemaakt heb. Ze hier nog eens toevoegen leek me onzinnig, dus heb ik dat niet gedaan. IK schat zo in dat ik niet de enige ben. Blijven de "snapshots" over.
quote:
Ik heb een leuk idee, nodig eens een keer een professional uit, en ga dan een meet doen in de prof zijn expertise?? Leuk???
Enig idee wat een prof kost voor een dagje? Nog afgezien van de grootte van de groep: 25 man met één prof is niet te doen. Dus wel een leuk idee, maar het moet wel leuk blijven
- Privacy Matters
  FOK!fotograaf woensdag 27 oktober 2004 @ 16:33:40 #110
73911 ultra_ivo
pi_22908557
Zoals ik de discussie zie heeft het overgrote gedeelte van de groep geen enkel probleem met de banen waarin je het wilde leiden. De meerderheid heb je al aan je kant. De teneur is wat mij betreft duidelijk over hoe eht er volgende keer aan toe kan gaan. Jammer voor diegenen die dan niet willen komen omdat ze het risico lopen dat hun gezicht hier verschijnt.
Ik zou het heel jammer vinden als jij niet zou komen, ik heb in de afgelopen tijd op dit forum behoorlijk wat van jou geleerd.

Ivo
  woensdag 27 oktober 2004 @ 16:35:51 #111
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22908612
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 15:07 schreef Faithy het volgende:
misschien leuk om een keer naar strand te gaan, ergens in november, kan je ontzettend mooie zeefoto's maken.

Misschien Hoek van Holland.. das wel heeeeel mooi met uitvarende boten enzo

nog meer mensen voor?

(moet het zand niet TEVEEL stuiven, dat is slecht voor de camera )
Zin heb ik, tijd weet ik niet.... ik denk het haast wel. En anders een mini meet?
pi_22908807
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 16:35 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Zin heb ik, tijd weet ik niet.... ik denk het haast wel. En anders een mini meet?
Het lijkt mij ook wel wat. Hou wel van wind, strand en boten.
pi_22908929
Veel boten in Hoek van Holland hoor . Ook bunkers en duinen zijn daar volop te vinden, alsmede radiotorens .

Maken we er gelijk een vroege meet van uurtje of half 8, zo tegen zonsopkomst of zo

Alleen bootjes fotograferen wordt denk ik een beetje saai. Het zijn nl. altijd hetzelfde soort boten wat voorbij komt. Dan is het fort Hoek van Holland misschien interessanter.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 16:54:41 #114
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22909043
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
Veel boten in Hoek van Holland hoor . Ook bunkers en duinen zijn daar volop te vinden, alsmede radiotorens .

Maken we er gelijk een vroege meet van uurtje of half 8, zo tegen zonsopkomst of zo

Alleen bootjes fotograferen wordt denk ik een beetje saai. Het zijn nl. altijd hetzelfde soort boten wat voorbij komt. Dan is het fort Hoek van Holland misschien interessanter.
ik ben het er helemaal mee eens... ook qua tijd
pi_22909058
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
kan ik er nog onderuit?
  woensdag 27 oktober 2004 @ 16:58:53 #116
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_22909141
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 16:31 schreef RonaldV het volgende:

Enig idee wat een prof kost voor een dagje? Nog afgezien van de grootte van de groep: 25 man met één prof is niet te doen. Dus wel een leuk idee, maar het moet wel leuk blijven
Toevallig ben ik daarvan aardig op de hoogte
pi_22909255
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 16:55 schreef ElsCapone het volgende:

[..]

kan ik er nog onderuit?
Nee, jij niet

je hebt overigens geluk....nog geen foto van jou op die wipkip gezien
  FOK!fotograaf woensdag 27 oktober 2004 @ 17:45:09 #118
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22910258
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 15:40 schreef fr.oosje het volgende:
heb je opgelet bij de Flevomeet? zoja...
dan kom je tot de conclusie dat je 3de alinea idd klopt.

dus ga gewoon gezellig mee volgende mee.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22910329
GGG ik ben PRO Nachtmeet Erg goed idee

Alleen hoe regelen we dat qua vervoer met de mensen die geen auto hebben?
pi_22910331
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 17:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Stttttt...!
  FOK!fotograaf woensdag 27 oktober 2004 @ 17:53:48 #121
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22910471
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:

de "nacht" begint vroeg in de winter....
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22910641
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 16:29 schreef Ouwesok het volgende:
[..] Klein beetje verkeerde voorstelling van zaken, er is in de Naardense situatie één persoon geweest die bepaalt wat de andere 27 mochten posten.
Er is er één die geprobeerd heeft dat bij komende meets een beetje in banen te leiden en die is gelijk tot onmens bestempeld en heeft er nu geen zin meer in .
Vervelend is het al een tijdje, en ik wordt er steeds verdrietiger van dat je jezelf zo overstuur maakt terwijl er eigenlijk maar één dissonant is geweest, die overigens voor de toekomst al de wereld uit is. Ik zou er niet zo ontzettend veel aandacht aan geven als ik het me niet zo enorm aantrok. Dat geldt voor vele andere ook, heb ik gezien.
Het moet je toch opgevallen zijn dat bijna iedereen het een enorm gemis zou vinden als je voet bij stuk houdt, er zijn toch veel meer positieve geluiden dan negatieve? Je hebt er duidelijk ontzettend de smoor in, laat het bezinken, tel je zegeningen en potdorie kerel laat je toch niet zo op je kop zitten omdat er wat vervelends is gezegd. Ik denk niet dat ik de enige ben die een zucht van verlichting zal slaken als je één dezer dagen met de mededeling zou komen dat je het nog een keer wil proberen.

P.S.
Heb je mijn mail van gisteren al ontvangen?
  woensdag 27 oktober 2004 @ 18:08:50 #123
52657 pea4fun
pi_22910791
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 16:29 schreef Ouwesok het volgende:
[..]

Klein beetje verkeerde voorstelling van zaken, er is in de Naardense situatie één persoon geweest die bepaalt wat de andere 27 mochten posten.
Je dramatiseert.

1 persoon heeft vantevoren gevraagd niet op het net te verschijnen. Als iemand daar problemen mee heeft had ie dat toen meteen aan kunnen geven. Zolang je niet weet waaróm hij niet op het net wil vind ik dat je niet kan oordelen of het onzin is. Wie weet heeft ie een lange geschiedenis achter de rug met een stalker of wordt ie gezocht door de politie (sorry, geintje)

Niemand zegt dat je een onmens bent. Je inzet op het forum en voor de meets wordt door velen, waaronder ikzelf, gewaardeerd. Velen leren van je kennis en hebben plezier van de moeite die jij in de meets steekt.
Dat wil niet zeggen dat iedereen het met alles wat je zegt eens moet zijn, of dat je niet eens woorden kan hebben met iemand. Bedenk dat jij die ander net zo hebt geraakt met jouw woorden, als hij jou met de zijne.

[ Bericht 0% gewijzigd door pea4fun op 27-10-2004 18:31:26 ]
  woensdag 27 oktober 2004 @ 18:12:00 #124
52657 pea4fun
pi_22910873
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:

Nog meer carpoolen
  woensdag 27 oktober 2004 @ 18:22:59 #125
79550 Ymke
your ghost
pi_22911111
Een nachtmeet lijkt me ook wel leuk
pi_22911136
Of we maken er een logeer partijtje van.....
  woensdag 27 oktober 2004 @ 18:25:07 #127
79550 Ymke
your ghost
pi_22911158
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 18:24 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik ga echt niet bij wildvreemde mensen slapen
pi_22911216
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 18:25 schreef Ymke het volgende:

[..]

Zo vreemd ben ik toch niet meer?
ben al 2 meets mee geweest
  woensdag 27 oktober 2004 @ 18:32:59 #129
52657 pea4fun
pi_22911292
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 18:24 schreef Gutteguttegut het volgende:
We gaan toch niet slapen....we meeten gewoon vanaf de laatste trein die aankomt tot de eerste trein die vertrekt
pi_22911295
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 18:25 schreef Ymke het volgende:

[..]

Dan komen wij bij jou slapen
pi_22911400
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 18:32 schreef pea4fun het volgende:

[..]

We gaan toch niet slapen....we meeten gewoon vanaf de laatste trein die aankomt tot de eerste trein die vertrekt
Nog beter...of we slapen tussen de zwervers op het station.
pi_22911469
mén...

gister knalde mijn internet eruit. een draadje knapte, weetik veel...
maar nu kom ik terug, en wat zie ik allemaal:

* erg veel positieve reacties in mijn showcase-topic, waarvoor dank
maar ook:
*een K_man die aangeeft voortaan niet mee te willen,
* een ouwesok die spreekwoordelijk op zijn pik is getrapt
* een iedereen die zich bemoeit met de meets
* een planning van 100.000en meets door elkaar.

ehm, K_man vs. ouwesok & co meng ik me niet in. ik vind ouwesok zijn standpunt veruit beter, maar ik respecteer het gedeeltelijk wat K_man zegt. maargoed, waar het wél over gaat...

Er worden nu 5 meets tegerlijk gepland... en dat kan toch niet de bedoeling zijn denk ik... laten we het nou bij hoorn en Emmen houden... de rest komt later wel
denk ik dan zo. het is erg overzichtelijk...

en als ik in de ruil voor een kop koffie oid. weer mee kan reiden met PdeH, dan join ik Emmen wel
pi_22911557
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 18:41 schreef De_Warme_bakker het volgende:
* een planning van 100.000en meets door elkaar.

Er worden nu 5 meets tegerlijk gepland... en dat kan toch niet de bedoeling zijn denk ik... laten we het nou bij hoorn en Emmen houden... de rest komt later wel
denk ik dan zo. het is erg overzichtelijk...
Het zijn maar ideeen hoor...
pi_22912062
Nachtschieten in Hoorn is okee
pi_22912103
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nachtschieten in Hoorn is okee

jammer dat ik zon klein huisje heb anders mochten jullie bij mij slapen.
pi_22912170
Jullie hebben toch minstens wel zo'n asielzoekersboot?
  woensdag 27 oktober 2004 @ 19:17:41 #137
40714 Subhuman
Televised confession
pi_22912340
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 17:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Ik heb foto's van ElsCapone op de wipkip!

Maar je hebt weer geluk, want ik heb met mijn stomme kop de camera niet op A gezet, wat ik wilde, maar het wieltje per ongeluk nog een slagje verder gedraaid, naar een sluitertijd van 1/1000 seconde... De foto's op de wipkip zijn dus zwaar onderbelicht.
pi_22912693
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 18:41 schreef De_Warme_bakker het volgende:

en als ik in de ruil voor een kop koffie oid. weer mee kan reiden met PdeH, dan join ik Emmen wel
Die kop koffie heb ik trouwens nog tegoed van je dankzij die heeeeeeerlijke koffie van pea4fun , waarvoor overigens mijn dank pea
pi_22912706
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 19:17 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Maar je hebt weer geluk, want ik heb met mijn stomme kop de camera niet op A gezet, wat ik wilde, maar het wieltje per ongeluk nog een slagje verder gedraaid, naar een sluitertijd van 1/1000 seconde... De foto's op de wipkip zijn dus zwaar onderbelicht.
ElsCapone blij
  woensdag 27 oktober 2004 @ 20:06:42 #140
52657 pea4fun
pi_22913636
quote:

[..]

photoshop?
  woensdag 27 oktober 2004 @ 20:13:31 #141
40714 Subhuman
Televised confession
pi_22913805
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 20:06 schreef pea4fun het volgende:

[..]

photoshop?
Zal ik dit weekend bij m'n ouders eens proberen... Ik denk dat op mijn eigen scanner een onderbelichte foto helemaal zwart wordt! :')

[edit] Nog bedankt voor de groetjes trouwens Pea! Je was niet meer in het kanaal toen ik iedereen daar bedankte!
pi_22914691
quote:

[..]

Oen!
pi_22918165
Ben nu op mijn werk en heb gisteren / vanmorgen niet het meet lijstje kunnen bijwerken, dat doe ik als alles meewerkt vanavond laat of morgen vroeg dan.

Ik heb even vluchtig doorgelezen en ik zie weer allemaal geweldige plannen voorbij komen, maar misschien is het beter om het op de korte termijn plannen te houden. Wanneer men op nog kortere termijn iets wil plannen kan dat natuurlijk en minimeets mogen natuurlijk ook vermeld worden. Het lijkt mij raadzaam om het bij het huidige lijstje te houden.

Inzake dat lijstje:Ik heb telefonetisch contact gehad met een goeie vriendin van met een groot huis in Gulpen en voorzover ze het nu kon overzien (slag om de arm) heeft ze het weekend van de 28e nog vrij en er helemaal geen problemen mee als er een paar meer logees komen als alleen bowiefan
Dus mochten er mensen zijn die het in 2 dagen wel zouden willen doen (gezellige avond vooraf aan de meet ) dan is er een mogelijkheid tot overnachten. en eehh Dr. flits: haar achterdeur komt uit op de terrein van de plaatselijke brouwerij

Wat betreft overige verhalen over wel en nbiet op de site geplaatst willen worden:
We hebben het altijd over MEET's en m.i. is primair doel dan ook gezellig de mensen ontmoeten en van gedachten wisselen waarmee je ook in dit forum zo gezellig mee kletst. Omdat we nou eenmaal allemaal ook gezellig op de sluiterknop willen drukken maken we daarbij ook foto's en worden de meetlocaties daar dus op aangepast, maar het is een meet waarbij het voornamelijk gaat om het ontmoeten van elkaar en dus mogen er ook best foto's van elkaar gemaakt worden
Als het daadwerkelijk alleen om mooie plaatjes van Naarden zou zijn gegaan was ik afgelopen zondag wel thuis gebleven. en een andere keer alleen gegaan.
  FOK!fotograaf donderdag 28 oktober 2004 @ 19:56:06 #144
73911 ultra_ivo
pi_22918792
Eh, Bowiefan, de avond van tevoren moet ik in Breda koersen. Ik kan dus geen gids spelen door het Maastrichtse zaterdagavond uitgaansleven.
Maar overnachters vlakbij maakt de hoeveelheid beschikbare tijd een stuk groter
Nu is rond 18uur de westoever van de Maas mooi verlicht door de ondergaande zon, zal op 28 november ietsje vroeger zijn.

Ivo
pi_22919075
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 19:56 schreef ultra_ivo het volgende:
Eh, Bowiefan, de avond van tevoren moet ik in Breda koersen. Ik kan dus geen gids spelen door het Maastrichtse zaterdagavond uitgaansleven.
Maar overnachters vlakbij maakt de hoeveelheid beschikbare tijd een stuk groter
Nu is rond 18uur de westoever van de Maas mooi verlicht door de ondergaande zon, zal op 28 november ietsje vroeger zijn.

Ivo
Gulpen is an sich ook al een leuk plaatsje, maar eerst maar zien of er door deze verlaagde drempel meer mensen minder opzien tegen de betrekkelijke grote afstand. Kunnen detaillistische plannen altijd nog gemaakt worden.
  FOK!fotograaf donderdag 28 oktober 2004 @ 20:20:23 #146
73911 ultra_ivo
pi_22919512
Nou ja, grote afstand. Voor een deel van ons is Emmen veel verder weg.

Ivo
  FOK!fotograaf donderdag 28 oktober 2004 @ 20:56:47 #147
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22920610
er is altijd wel een ver plekje te vinden
en dat is precies ook waarom we de meets steeds ergens anders houden.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 28 oktober 2004 @ 21:01:18 #148
15985 huiz
Man in Black
pi_22920732
Ok dan, zet mij maar op de misschien-lijst voor Emmen op 16 of 30 januari + vervoer voor 3 personen vanuit het midden des lands.
Scope Pure Colombia BV
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 28 oktober 2004 @ 23:29:30 #149
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22922843
pi_22924588
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 23:29 schreef Ouwesok het volgende:
Hé pssst
Heejj, ga je ook mee naar Emmen?
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 29 oktober 2004 @ 01:16:51 #151
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22925417
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 00:35 schreef beertje_ het volgende:

[..]

Heejj, ga je ook mee naar Emmen?
Eerst even al die users van hier op één lijn krijgen
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 09:40:44 #152
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22928204
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 16:23 schreef fr.oosje het volgende:
Wat ik me afvraag is het doel van de meeting om wat te leren, of gewoon lekker gezellig samen zijn. aan jullie foto;s te zien het laatste. Maakt niet uit wat het is, het is allebei leuk. Volgende keer gewoon weer met z'n alle op stap.
Ik zie tussen de door mij geposte foto's geen enkele snapshot zitten. Mijn 1e en 2e rolletje bevatten die ook niet. Ik heb wel een stel snapshots op mijn 3e rolletje, maar ik wilde het rolletje vol maken (heel geldig excuus). Niet generaliseren, tssssss
Ik vond qua experimentatie en fotogeniekheid Naarden een suc6. Als echte hollander moet ik natuurlijk wel ff klagen over het weer. Alweer.
pi_22930639

Wie gaan ermee?
- Bowiefan
- JeroenBulters
- Oceanonix
- Ouwesok
- PdeHoog
- Shark.Bait
- Ymke + Ymke Jr.

- Borelius
- Hayk
- Ultra_Ivo

Wie gaan ermee?
- Ultra-Ivo (28/12)

- Bowiefan (28)
- Shark.Bait (28/12)
- Dr_Flash (12)

Wie gaan ermee?
- Ultra-Ivo

Wie gaan ermee?
- Beertje_ (16/30)
- Offy (16)
- Subhuman (16)
- PdeHoog (16/30)
- Huiz (16/30)

- Ultra-Ivo (30)
- RonaldV (16)
- Shark.Bait (16/30)

De plannen:
- Hoorn teisteren met de camera (snacht's of overdag)
- een veel te vroege meet bij Hoek van Holland

[ Bericht 2% gewijzigd door Bowiefan op 29-10-2004 23:41:56 ]
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 12:24:25 #154
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_22930956
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 19:32 schreef Bowiefan het volgende:
Inzake dat lijstje:Ik heb telefonetisch contact gehad met een goeie vriendin van met een groot huis in Gulpen en voorzover ze het nu kon overzien (slag om de arm) heeft ze het weekend van de 28e nog vrij en er helemaal geen problemen mee als er een paar meer logees komen als alleen bowiefan
Dus mochten er mensen zijn die het in 2 dagen wel zouden willen doen (gezellige avond vooraf aan de meet ) dan is er een mogelijkheid tot overnachten. en eehh Dr. flits: haar achterdeur komt uit op de terrein van de plaatselijke brouwerij
Okee vanavond gaan we
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 12:26:03 #155
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_22930991
Weekend van de 28e? November bedoel je dan??
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 12:27:23 #156
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_22931017
O ja accept ff op MSN, dat ben ik
pi_22931070
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Weekend van de 28e? November bedoel je dan??
Klopt zie, meeting overzicht, we bedoelen hier de maastricht meet en dan het weekend van 28 november.
Vanavond meer, ben nu naar mijn werk daaaaag
pi_22931108
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja accept ff op MSN, dat ben ik
hahahaha heb je al weggeklikt, kreeg niet bestaand email melding van hotmail
probeer het nog wel ff een keer
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 12:32:44 #159
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_22931125
nou ja komt wel een keer anders
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 13:25:52 #160
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_22932279
Mocht ooit nogeens het idee voor een architectuur-meet op de Uithof (Utrechts Univ. complex) aangeslingerd worden, dan moeten we zeker ook even de nieuwe bibliotheek in trouwens. Is zondag tot 18:00 open en dan is er bijna niemand. Het is een erg interessant gebouw en wat vooral geinig is: Je kunt er ONTZETTEND goed op elkaar snipen , zeker als je met een man of 10 bent Ik heb er nu al zin in (Ook meetingkoorts opgelopen ben ik bang....)

FOK!fotograaf vrijdag 29 oktober 2004 @ 13:47:26 #161
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22932772
ziet er geinig uit Flash!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22934454
Ja jottum!! De Uithof!!!

maar wel mooie foto's hoor!
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:14:54 #163
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_22934766
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:01 schreef ElsCapone het volgende:
Ja jottum!! De Uithof!!!

maar wel mooie foto's hoor!
Ben je zeker nog nooit geweest he?

Ik liep me altijd een beetje te schamperen over die Japanners die van alle gebouwen maar foto's komen maken...

Maar die nieuwe bieb is echt gaaf We kwamen dus (de sniper op de 2e foto en ikzelf) een keer daar binnen, gaat zo'n pipo aan de receptie meteen huilen over De Regels mbt Fotograferen: De historische collectie mag niet gefotografeerd worden want daar mag geen licht bij komen (Berg het dan maar ergens op waar de zon niet schijnt )
En foto's van personeel: EERST VRAGEN!!! "Ik trek ZO het rolletje eruit hoor!!"

*Proest* Rolletje zeg je? Foto's van personeel? Schitterend gebouw met hysterische pipo. Waar ga je WEL en waar ga je NIET foto's van maken??

Nou dan
pi_22935687
Ben er al een tijdje niet meer geweest, waar zit die bieb precies?

en ik geef de Japanners gelijk hoor, het Educatorium is ook erg mooi!
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 16:07:46 #165
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22935899
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 12:09 schreef Bowiefan het volgende:
Zet mij maar op de WGEM lijst
quote:

Wie gaan ermee?
- Ultra-Ivo (28/12)

- Bowiefan (28)
Zet mij maar op de WWHNNZ lijst
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 16:16:39 #166
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_22936094
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:56 schreef ElsCapone het volgende:
Ben er al een tijdje niet meer geweest, waar zit die bieb precies?
Tegenover het Van Unnikgebouw (dat in jouw tijd nog Trans 2 heette ) Op de plek waar vroegah de Pelikaan stond. En daarvoor nog de Uithof Inn (Childhood memories. )
pi_22937371
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Tegenover het Van Unnikgebouw (dat in jouw tijd nog Trans 2 heette ) Op de plek waar vroegah de Pelikaan stond. En daarvoor nog de Uithof Inn (Childhood memories. )
In mijn tijd was dat ook al het Van Unnik..
en opeens weet ik het weer: ik heb nog fotos van bovenaf gemaakt van de bouw van de bieb! ..en zo ben ik toch weer een klein beetje ontopic
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 17:47:02 #168
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_22938076
Anyway, daar dus Maar eerst de komende meetings (Maastricht, Emmen, Houten, Hoorn? ) even afwerken

Naar het zich laat aanzien zal ik alleen een Hoorn-meet (nacht ) kunnen bijwonen.... Wil ook graag naar Maastricht, maar 28-11 heb ik al iets WO1-achtigs en 12-12 gaat net een vriendin van me naar Spanje voor een week. Niet dat dat wat boeit op zich maar ik heb haar ongeveer 2/3 van mijn geheugen beloofd, omdat zij (ook 300d) aan haar 512 zwaar tekort gaat komen... Maar goed, misschien is er wel iets te regelen voor 12-12. fysiek ben ik er dan iig wel en dat geheugen daar passen we wel weer een mouw aan
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 17:55:36 #169
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_22938248
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, daar dus Maar eerst de komende meetings (Maastricht, Emmen, Houten, Hoorn? ) even afwerken

Naar het zich laat aanzien zal ik alleen een Hoorn-meet (nacht ) kunnen bijwonen.... Wil ook graag naar Maastricht, maar 28-11 heb ik al iets WO1-achtigs en 12-12 gaat net een vriendin van me naar Spanje voor een week. Niet dat dat wat boeit op zich maar ik heb haar ongeveer 2/3 van mijn geheugen beloofd, omdat zij (ook 300d) aan haar 512 zwaar tekort gaat komen... Maar goed, misschien is er wel iets te regelen voor 12-12. fysiek ben ik er dan iig wel en dat geheugen daar passen we wel weer een mouw aan
Vandaag in de zwaaistand,Flits?
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 17:56:58 #170
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_22938281
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 17:55 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Vandaag in de zwaaistand,Flits?
Nee iets met een gekoeld geel vloeistofje

Word ik meestal blij van

Ook eentje?
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 17:58:38 #171
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_22938324
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee iets met een gekoeld geel vloeistofje

Word ik meestal blij van

Ook eentje?
Gaarne !
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_22939160
Bavaria?
pi_22946364
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 16:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Zet mij maar op de WGEM lijst
Zet mij maar op de WWHNNZ lijst
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien is er wel iets te regelen voor 12-12. fysiek ben ik er dan iig wel en dat geheugen daar passen we wel weer een mouw aan
Toegevoegd
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 23:59:19 #174
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22946749
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 23:43 schreef Bowiefan het volgende:
Toegevoegd
Mijn dank is groot.
pi_22982619
************OPROEP*************
Ik heb nog wat foto's liggen van de portretmeet. Die wil ik graag opsturen naar het onderwerp
Ik heb van Merel geen e-mail adres en van Weopj ook niet.

Wie O Wie kan mij hieraan helpen ???????????????????
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 31 oktober 2004 @ 20:43:54 #176
13151 crew  Rewimo
pi_22983076
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:27 schreef Oceanonix het volgende:
************OPROEP*************
Ik heb nog wat foto's liggen van de portretmeet. Die wil ik graag opsturen naar het onderwerp
Ik heb van Merel geen e-mail adres en van Weopj ook niet.

Wie O Wie kan mij hieraan helpen ???????????????????
Mail mij maar even
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 31 oktober 2004 @ 22:07:51 #177
49850 RubberDuckey
de Treinenman
pi_22985600
Zet mij maar op de lijst voor Emmen, maakt me niet uit welke dag het wordt.
  zaterdag 6 november 2004 @ 00:12:53 #178
40714 Subhuman
Televised confession
pi_23111602
* Sub geeft dit topic een ongelofelijke rotschop!

Wat is dit nou? Ik dacht dat iedereen last had van de meetkoorts! Nu wou ik graag iets nakijken in dit topic, staat het zo laag dat het niet eens meer te zien is!
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 6 november 2004 @ 00:16:21 #179
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23111707
Heeft waarschijnlijk te maken met het verschijnsel dat de komende tijd op Houten na een beetje dun bezaaid is met meets.

Toch wel handig om het topic in elk geval even hoger in de lijst te hangen
  zaterdag 6 november 2004 @ 00:36:39 #180
15985 huiz
Man in Black
pi_23112259
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 00:12 schreef Subhuman het volgende:

Wat is dit nou? Ik dacht dat iedereen last had van de meetkoorts!
Naarden blijkt nog lang niet uitgepraat te zijn

En de komende tijd heb je kerst, oud en nieuw en niet te vergeten mijn verjaardag dus pas in januari wordt het tijd voor de volgende supermeeting
Scope Pure Colombia BV
pi_23112375
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 00:36 schreef huiz het volgende:
Knipoog of niet, het is wel zo.
pi_23115822
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 00:36 schreef huiz het volgende:

En de komende tijd heb je kerst, oud en nieuw en niet te vergeten mijn verjaardag dus pas in januari wordt het tijd voor de volgende supermeeting
Huiz nodigt hierbij iedereen blijkbaar uit voor zijn verjaardag Kortom we hebben toch nog een meet tussendoor
  zaterdag 6 november 2004 @ 11:04:51 #183
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_23116740
Taart...lekker
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  zaterdag 6 november 2004 @ 11:49:51 #184
15985 huiz
Man in Black
pi_23117085

Nou ja, minimeets zijn leuk en je mag altijd taart bij mij komen eten
Zoek eerst maar eens uit waar ik woon
Scope Pure Colombia BV
  FOK!fotograaf zaterdag 6 november 2004 @ 13:21:29 #185
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23118691
noem een stad
dat maakt het iets makkelijker, en toen veilig genoeg voor jou!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_23118849
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 13:21 schreef Xilantof het volgende:
noem een stad
dat maakt het iets makkelijker, en toen veilig genoeg voor jou!
Ik gok op Dordrecht?
  zaterdag 6 november 2004 @ 13:37:37 #187
40714 Subhuman
Televised confession
pi_23119020
Enschede!
  zaterdag 6 november 2004 @ 13:51:13 #188
15985 huiz
Man in Black
pi_23119301
Daar ergens tussenin
Scope Pure Colombia BV
  zaterdag 6 november 2004 @ 13:59:45 #189
15985 huiz
Man in Black
pi_23119482
Maarre... als er mensen zijn die graag op m'n feestje willen komen, op mijn verlanglijstje staan nog een leuke macrolens en een beter statief
Scope Pure Colombia BV
  FOK!fotograaf zaterdag 6 november 2004 @ 23:57:45 #190
73911 ultra_ivo
pi_23132587
Heerlen wordt niks, is helemaal op films en afdrukken gericht. Schrijf mij dus maar op als definitief voor Houten.
pi_23132674

Wie gaan ermee?
- Bowiefan
- JeroenBulters
- Oceanonix
- Ouwesok
- PdeHoog
- Shark.Bait
- Ymke + Ymke Jr.
- Ultra_Ivo

- Borelius
- Hayk

Wie gaan ermee?
- Ultra-Ivo (28/12)
- Bowiefan (28)

- Shark.Bait (28/12)
- Dr_Flash (12)

Wie gaan ermee?
- Ultra-Ivo

Wie gaan ermee?
- Beertje_ (16/30)
- Offy (16)
- Subhuman (16)
- PdeHoog (16/30)
- Huiz (16/30)
- RubberDucky (16/30)
- Oldsock (16/30)
- Bowiefan (16/30)

- Ultra-Ivo (30)
- RonaldV (16)
- Shark.Bait (16/30)

De plannen:

[ Bericht 1% gewijzigd door Bowiefan op 07-11-2004 00:18:03 ]
pi_23132734
lijst geupdeet,

Werd opeens weer verdacht stil na het verlangelijstje van Huiz

Loopt trouwens niet echt storm voor Maastricht...
Zelfs niet na mijn goedkope logeeradres aanbieding, zullen ze dan toch denken dat het ver weg is?
en dat is allemaal zo betrekkelijk.....
  FOK!fotograaf zondag 7 november 2004 @ 00:08:34 #193
73911 ultra_ivo
pi_23132793
quote:
Op zondag 7 november 2004 00:04 schreef Bowiefan het volgende:
Zelfs niet na mijn goedkope logeeradres aanbieding, zullen ze dan toch denken dat het ver weg is?

Voor beide data 3 personen, is inderdaad wat krap. Vijf is voor mij het minimum (persoonlijke keuze). Ik zou zeggen, de datum die als eerste 5 inschrijvingen krijgt wordt het. Even kijken of het morgen aangenaam fotoweer genoeg is om een rondje rond een route te maken.

Ivo
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 7 november 2004 @ 00:11:37 #194
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23132846
Hey, zet mij er maar bij voor Emmen

En denk maar niet dat ik al die beesten hoogstpersoonlijk om toestemming ga vragen
pi_23133462
quote:
lijst geupdeet,

Ik wil graag een keertje door Maastricht heen banjeren, maar helaas komen beide data mij slecht uit
pi_23133963
Emmen gaat goed Er kan nog meeer bij.....

K'hoop dat er voor Maastricht nog wat aanmeldingen komen
helaas is het voor mij wel echt tever
  zondag 7 november 2004 @ 01:53:25 #197
15985 huiz
Man in Black
pi_23134569
quote:

Ja, ik dacht... voordat iedereen hier gratis gebak komt vreten
Scope Pure Colombia BV
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 7 november 2004 @ 09:56:18 #198
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23136724
Op dit moment staat voor het beleg van Hoorn nog overdag of 's nachts.

Waarom niet gewoon beide gedaan . De beste nachtfotografie wordt in de schemering gedaan, en dus zou je idealiter overdag lekker door Hoorn kunnen marcheren en naast fotograferen en ouwenelen je targets al op kunnen zoeken voor wanneer de zon zich achter de horizon laat zakken. Krijg je een fraaie lange meet vaneen soort Hoorn des Overvloeds, uitermate geschikt voor het seizoen met de korte dagen.
  FOK!fotograaf zondag 7 november 2004 @ 11:04:29 #199
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23137291
ik mag trouwens ook wel bij Emmen worden neer gezet.
beide data zijn zo gekozen dat ikwaarschijnlijk wel kan.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 7 november 2004 @ 11:14:31 #200
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_23137407
Zou iemand mij als newby eens kunnen uitleggen hoe die meets werken.
Ik zou het n.l. wel eens willen proberen.
Waar meld je je aan en hoe ontmoet je dan voor mij wild vreemde (waarschijnlijk aan hun fotostuff)
Wat is de bedoeling van zo'n meet ?
Voor mijzelf geld dat ik nog heel veel moet leren en hoop dan dat er uit dit soort ontmoetingen voor mij veel tips komen.
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
  FOK!fotograaf zondag 7 november 2004 @ 11:22:08 #201
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23137487
quote:
Op zondag 7 november 2004 11:14 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Waar meld je je aan en hoe ontmoet je dan voor mij wild vreemde (waarschijnlijk aan hun fotostuff)
Voor mijzelf geld dat ik nog heel veel moet leren en hoop dan dat er uit dit soort ontmoetingen voor mij veel tips komen.
tis heel simpel en leuk!

je meldt je hier aan in het topic. dan spreken we dus een tijd plek en "thema" af.
dus bijvoorbeeld Naarden, op die datum, om 11.00 voor het station.
veel vervoer wordt hier ook al geregeld met mensen die in de buurt wonen.
het ontmoeten zelf is niet lastig, best veel hebben al eens gemeet dus die herkennen elkaar, en zo ontstaat een groep die idd vanzelf opvalt (die rare markanten figuren )
de bedoeling is meestal om een gebied/dorp/bezienwaardigheid te fotograferen. maar net zo belangrijk is het om gewoon lol ondermekaar te hebben. dus veel praten en kennismaken met andere FOT'ters is er ook bij.
en idd, op deze meets leer je ontzettend veel.
mensen als Ouwesok en Borelius nemen altijd de moeite om uitgebreid op je vragen in te gaan, en iedereen is ook bereid om vragen over hun uitrusting (of andere vragen) ruimschoots te beantwoorden.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 7 november 2004 @ 11:23:05 #202
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23137497
quote:
Op zondag 7 november 2004 11:14 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Aanmelden doe je in dit topic.

Wanneer een meet zich gaat voltrekken wordt er in elk geval een afspraak gemaakt waar we verzamelen en worden er wel wat herkenningspunten gegeven.

Een andere actie is het uitwisselen van telefoonnummers waardoor we wanneer we iemand kwijt zijn we die snel weten te traceren.

Wat betreft het leerzame aspect: verwacht niet een klassikale fotocursus, maar hobbel gewoon lekker met de meute mee, zien fotograferen doet fotograferen, en wanneer je echt ergens vragen over hebt of het idee hebt dat je dingen verkeerd aanpakt vraag je het gewoon even na bij een van je medemeetgangers.

Voornaamste doel met de meets is dat ze leuk en gezellig zijn, zelfs onder beroerde omstandigheden als die we in Naarden kregen met een dagje k#tweer leveren nog een behoorlijke massa foto's op, meer in elk geval dan een ieder 's morgens voor mogellijk hield.
  zondag 7 november 2004 @ 12:00:59 #203
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_23138062
quote:
Op zondag 7 november 2004 11:23 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Aanmelden doe je in dit topic.

Wanneer een meet zich gaat voltrekken wordt er in elk geval een afspraak gemaakt waar we verzamelen en worden er wel wat herkenningspunten gegeven.

Een andere actie is het uitwisselen van telefoonnummers waardoor we wanneer we iemand kwijt zijn we die snel weten te traceren.

Wat betreft het leerzame aspect: verwacht niet een klassikale fotocursus, maar hobbel gewoon lekker met de meute mee, zien fotograferen doet fotograferen, en wanneer je echt ergens vragen over hebt of het idee hebt dat je dingen verkeerd aanpakt vraag je het gewoon even na bij een van je medemeetgangers.

Voornaamste doel met de meets is dat ze leuk en gezellig zijn, zelfs onder beroerde omstandigheden als die we in Naarden kregen met een dagje k#tweer leveren nog een behoorlijke massa foto's op, meer in elk geval dan een ieder 's morgens voor mogellijk hield.
Nu als ik dit zo lees dan wil ik wel eens zo'n meet mee maken.
Zal om te beginnen een meet uitzoeken die een beetje in de buurt is.
Laat ik me dan om te beginnen maar eens aanmelden voor de Hoorn meet(Hoorn -Alkmaar das goed te doen)
Ben er alleen nog niet achter wanneer die ongeveer gaat plaats vinden.
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
pi_23138203
@robbedoeseos300d
Dat weet nog niemand Daar zijn volgens mij nog geen concrete plannen voor.

@Algemeen
Maastricht lijkt me erg leuk. December is nog al een drukke maand dus ik beslis pas op het laatste moment of ik mee ga. (als het 12e wordt, de 28 e nov staat de agenda al vol).
pi_23147571
Ok
SpeedyGJ aan jou de eer
pi_23147608
Er schijnt weer een minimeet voor het hoge noorden te moeten worden opgezet en ik heb me zojuist verluld dat ik ook kom

De datum kom ik nog even op terug. Zowiezo de komende maand is even geen optie ivm afstudeerwerk, maareh na het weekend van 11 december kan het allemaal wat mij betreft onder voorbehoud natuurlijk
  zondag 7 november 2004 @ 19:49:33 #207
40714 Subhuman
Televised confession
pi_23147757
Groningen Meet Deel 2!

Als ik kan kom ik ook!
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 7 november 2004 @ 19:54:38 #208
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23147885
Hm....knauwmeet....fryslân....beertje_

Weekend van 18 december is Ouwesok helaas uitverkocht .
  FOK!fotograaf zondag 7 november 2004 @ 20:03:44 #209
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23148170
het noorden des lands?
is er al een datum?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 7 november 2004 @ 20:05:41 #210
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_23148232
quote:
Op zondag 7 november 2004 19:41 schreef beertje_ het volgende /b]
Ok
SpeedyGJ aan jou de eer
quote:
[b]Op zondag 7 november 2004 19:43 schreef PdeHoog het volgende:
Er schijnt weer een minimeet voor het hoge noorden te moeten worden opgezet en ik heb me zojuist verluld dat ik ook kom

De datum kom ik nog even op terug. Zowiezo de komende maand is even geen optie ivm afstudeerwerk, maareh na het weekend van 11 december kan het allemaal wat mij betreft onder voorbehoud natuurlijk
In dec is voor mij ook tijd
  zondag 7 november 2004 @ 20:06:25 #211
34663 SpeedyGJ
pi_23148252
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:03 schreef Xilantof het volgende:
het noorden des lands?
is er al een datum?
Nope er is nog geen datum.
pi_23148270
Mijn voorstel: Zondag 12 december (zo tezien kunnen er dan meer mensen)
Mits!! de mensen van de Maastrichtmeet er geen moeite mee hebben
pi_23148291
Wordt de Maastricht meet in the heat of the moment niet vergeten? Die is of 28 november met een uitloop naar 12 december?
het zou jammer zijn als deze meet niet door kan gaan door een gebrek aan belangstelling.
  zondag 7 november 2004 @ 20:09:31 #214
34663 SpeedyGJ
pi_23148320
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:07 schreef beertje_ het volgende:
Mijn voorstel: Zondag 12 december (zo tezien kunnen er dan meer mensen)
Mits!! de mensen van de Maastrichtmeet er geen moeite mee hebben
12 dec
Ik hoop dat meerdere mensen kunnen
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 7 november 2004 @ 20:09:59 #215
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23148332
En wat gaan we precies doen

We moeten natuurlijk wel een goeie volle dag hebben en 's avonds met volle cards/films totaal sufgefotografeerd thuiskomen
  FOK!fotograaf zondag 7 november 2004 @ 20:12:24 #216
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23148413
volgens mij komt 11 dec een aantal van ons niet zo goed uit...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_23148488
We kunnen Dokkum onder vuur nemen(waar SpeedyGj ons alle hoekjes en gaatjes kan laten zien) en als we daar niet genoeg aanhebben aansluitend natuurgebied Lauwersoog onveilig maken.
SpeedyGJ heb jij andere goede plannen??
  zondag 7 november 2004 @ 20:15:11 #218
34663 SpeedyGJ
pi_23148496
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:09 schreef Ouwesok het volgende:
En wat gaan we precies doen

We moeten natuurlijk wel een goeie volle dag hebben en 's avonds met volle cards/films totaal sufgefotografeerd thuiskomen
Dat lukt in friesland wel, als je maar de goeie locatie hebt
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 7 november 2004 @ 20:19:32 #219
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23148636
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:15 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Dat lukt in friesland wel, als je maar de goeie locatie hebt
Nou, waarom nog langer gewacht
  zondag 7 november 2004 @ 20:22:09 #220
34663 SpeedyGJ
pi_23148707
@ beerjte lijkt me een goed id, we hebben hier genoeg parken en natuur weilanden enz, ook hebben we hier oude huizen enz enz daarnaast kanalen molens enz, daarnaast is natuurgebied lauwersoog ook zeker een optie.

@ Ouwesok, tja ik ben hier een tijdje niet actief geweest maar wordt zeker weer eens hoog tijd

Ik ben nog even met mijn moeder praten, misschien weet zij nog tips
  zondag 7 november 2004 @ 20:28:57 #221
40714 Subhuman
Televised confession
pi_23148860
Misschien is het met het oog op de komende drukke tijden beter om te wachten tot na de Emmen-meet?
pi_23148924
Jullie zitten nu te plannen in het weekend van de maastricht-meet. Dit is niet leuk voor diegene die dit organiseert.
Bovendien moet er dan gekozen worden uit 2 meets.
Lijkt mij niet heel erg handig...............................................
  zondag 7 november 2004 @ 20:33:33 #223
34663 SpeedyGJ
pi_23149002
Hmmz idd lijkt me ook niet erg handig.
Tja ik zou het verder ook niet echt weten
Dan gaan beertje en ik wel
Maar euhm eens kijken voor een oplossing
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 7 november 2004 @ 20:36:28 #224
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23149096
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:28 schreef Subhuman het volgende:
Misschien is het met het oog op de komende drukke tijden beter om te wachten tot na de Emmen-meet?
Half december is inderdaad altijd een drama qua licht waardoor je eigenlijk te weinig tijd overhoudt voor een fatsoenlijk robbertje fotograferen.

Na de jaarwisseling hebben we al snel een uur extra werktijd
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 7 november 2004 @ 20:40:24 #225
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23149214
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz idd lijkt me ook niet erg handig.
Tja ik zou het verder ook niet echt weten
Dan gaan beertje en ik wel
Maar euhm eens kijken voor een oplossing
Als jij en beertje_ nou eens middels een minimeet een plannetje kunnen trekken voor een grote Fryslân-meet. Die voeren we dan na de beestenboel in Emmen uit met gewoon iedereen
pi_23149224
Nieuwe poging: Zondag 15 februari

Wat duurt dat nog lang
  zondag 7 november 2004 @ 20:41:32 #227
34663 SpeedyGJ
pi_23149250
Volgend jaar lente??
Dat alles mooi weer begint te komen?
Dat lijkt me eigelijk een zeer goed id!!
Geef maar een voorstel
  zondag 7 november 2004 @ 20:42:48 #228
34663 SpeedyGJ
pi_23149284
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:40 schreef beertje_ het volgende:

Wat duurt dat nog lang
Beertje, kan jij mij misschien toevoegen op msn??
Dan kunnen we het eens bespreken, gaat makkelijker
  zondag 7 november 2004 @ 20:44:15 #229
34663 SpeedyGJ
pi_23149331
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:40 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Als jij en beertje_ nou eens middels een minimeet een plannetje kunnen trekken voor een grote Fryslân-meet. Die voeren we dan na de beestenboel in Emmen uit met gewoon iedereen
lijkt me een goed id
Pfffff wat een gedonder altijd met die meetings
Als de ene het niet eens is is de andere wel eens en als die weer niet eens is is de ander wel weer eens enz enz
  zondag 7 november 2004 @ 20:45:20 #230
34663 SpeedyGJ
pi_23149351
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:40 schreef beertje_ het volgende:

Wat duurt dat nog lang
Beter een goeie dag met plezier en foto's dan een saaie dag met weinig foto's
pi_23149353
Fryslan meet leuk!
--&gt;
ik word er vrolijk van.
--&gt;
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  zondag 7 november 2004 @ 20:46:09 #232
40714 Subhuman
Televised confession
pi_23149376
Wat een gedoe valt wel mee hoor! We zitten alleen nu toevallig in een drukke periode zowel qua meets als qua andere activiteiten, en met weinig licht overdag. Als er eenmaal een datum geprikt is hoef je alleen maar te wachten op de aanmeldingen! De dag zelf wordt vanzelf gezellig, daar hoef je zeker niet bang voor te zijn!
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 7 november 2004 @ 20:46:47 #233
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23149387
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:44 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

lijkt me een goed id
Pfffff wat een gedonder altijd met die meetings
Als de ene het niet eens is is de andere wel eens en als die weer niet eens is is de ander wel weer eens enz enz
We zitten toch al weer op één lijn

Noodzaak is in elk geval dat er een meet in het Noorden komt, en ook eentje in het zuiden. Daarna nog één en daarna nog één en voor je het weet.....maar nu loop ik op zaken vooruit....
  zondag 7 november 2004 @ 20:47:58 #234
40714 Subhuman
Televised confession
pi_23149415
Het oosten des lands is anders ook wel eens aan de beurt!
  zondag 7 november 2004 @ 20:54:14 #235
34663 SpeedyGJ
pi_23149619
@stil: Zeker

@Ouwesok: We weten zeker dat we zo nog wel even zo door kunnen gaan, we zijn er nog lang niet als we NL hebben gehad pakken we gewoon belgie of duitsland of weekje curacao

@Subhuman: Alle hoeken komt een keer aan de beurt, van oost naar west van west naar noord van noord naar zuid blablabla oke haal alles doorelkaar
  zondag 7 november 2004 @ 20:59:05 #236
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23149776
Groningen lijkt mij ook wel leuk om een keer te doen, maar Maastricht ook. In Groningen kan ik meteen een keer een (voor mij) bekende fokster eens opzoeken, wat ik al 6 maanden beloofd heb
pi_23149832
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:59 schreef Shark.Bait het volgende:
Groningen lijkt mij ook wel leuk om een keer te doen, maar Maastricht ook. In groningen kan ik meteen een keer een (voor mij) bekende fokster eens opzoeken, wat ik al 6 maanden beloofd heb
Dat vind ik een heel goed idee Sharkie..
Heb je inderdaad al lang geleden beloofd.

Ik kom langs als het in het noorden is!
  zondag 7 november 2004 @ 21:01:56 #238
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23149855
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat vind ik een heel goed idee Sharkie..
Heb je inderdaad al lang geleden beloofd.

Ik kom langs als het in het noorden is!

pi_23150035
Wil graag mee naar Emmen, maar neem aan dat er nog tijd genoeg is om me op te geven
data weet ik echt nog niet... ik pas me wel aan
pi_23150080
makkelijk zat
  zondag 7 november 2004 @ 21:16:28 #241
40714 Subhuman
Televised confession
pi_23150269
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
@Subhuman: Alle hoeken komt een keer aan de beurt, van oost naar west van west naar noord van noord naar zuid blablabla oke haal alles doorelkaar
Nee joh hier is helemaal niks te beleven! Ik zie graag ook eens andere plekjes van Nederland, hoewel ik in Groningen op de meeste plaatsen ook al geweest ben (m'n ouders wonen daar en ik ben er opgegroeid).
pi_23150298
Ik zie ook graag anderen plekken, maar Grûningen is mij een beetje ver
misschien als ik een OV jaarkaart heb, dan nog eens zien
  FOK!fotograaf zondag 7 november 2004 @ 21:19:19 #243
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23150359
Wie gaat het lijstje bij werken?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 7 november 2004 @ 21:22:41 #244
40714 Subhuman
Televised confession
pi_23150457
Zal ik me opofferen deze keer?
pi_23150570
doe dat
  zondag 7 november 2004 @ 21:27:24 #246
40714 Subhuman
Televised confession
pi_23150613

Wie gaan ermee?
- Bowiefan
- JeroenBulters
- Oceanonix
- Ouwesok
- PdeHoog
- Shark.Bait
- Ymke + Ymke Jr.
- Ultra_Ivo

- Borelius
- Hayk

Wie gaan ermee?
- Ultra-Ivo (28/12)
- Bowiefan (28)

- Shark.Bait (28/12)
- Dr_Flash (12)
- Oceanonix (12)

Plek des onheils: IJsbaan

Wie gaan ermee?
- Ultra-Ivo

Wie gaan ermee?
- Beertje_ (16/30)
- Offy (16)
- Subhuman (16)
- PdeHoog (16/30)
- Huiz (16/30)
- RubberDucky (16/30)
- Oldsock (16/30)
- Bowiefan (16/30)
- Xilantof (16/30)

- Ultra-Ivo (30)
- RonaldV (16)
- Shark.Bait (16/30)

Plek des onheils: Het noorden des lands
Waar: Nog niet bekend
Wanneer: Ook nog niet bekend
Primair doel: Gezellig knauwen

Wie gaan er mee?
- beertje_
- SpeedyGJ
- Subhuman
- Shark.Bait
- KiwiTjuHh
- PdeHoog
- Ouwesok

De plannen:

[ Bericht 0% gewijzigd door Subhuman op 07-11-2004 21:41:43 ]
  zondag 7 november 2004 @ 21:30:18 #247
40714 Subhuman
Televised confession
pi_23150707
Oh, wat leuk trouwens dat er een meet is met wel één persoon!
pi_23150774
Ik had al aangegeven dat de 12 e een misschien was voor mij voor de Maastricht meet.
En dat zie ik hier niet terug.....
  FOK!fotograaf zondag 7 november 2004 @ 21:32:47 #249
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23150785
wel leuk ook dat mijn aanmelding voor emmen heel goed verwerkt is enzo
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf zondag 7 november 2004 @ 21:33:31 #250
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23150801
gaat lekker Sub!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_23150861
zeg subje, wil je mij ook ff in de lijst voor het noorden zetten
  zondag 7 november 2004 @ 21:36:30 #252
40714 Subhuman
Televised confession
pi_23150902

Als er meer mensen zijn die hun aanmelding missen dan ontvang ik graag een hele harde schop want om eerlijk te zijn heb ik het topic niet supergoed bijgehouden...
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 7 november 2004 @ 21:38:35 #253
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23150993
Gooi mij er ook nog ff tussen voor die Noordelijke meet .

Over de mestreechter binnenstad ben ik me aan het beradenik wordt nog eens overspannen....
  zondag 7 november 2004 @ 21:43:03 #254
40714 Subhuman
Televised confession
pi_23151132
Ik heb net alle posts doorgelezen en ik geloof dat de lijst nu helemaal actueel is!
  zondag 7 november 2004 @ 21:58:46 #255
34663 SpeedyGJ
pi_23151628
Wow heef veel belangstelling voor het noorden
Zo moeten we het hebben.
En top Subhuman dat je die lijst bijhoud
pi_23152157
Grappig inderdaad dat daar zoveel belangstelling voor is, en dat iedereen zeker weet dat ze komen terwijl de datum nog niet eens bekend is
En als ik dan plannen lees voor Dokkum, en uit ervaring weet dat van mij uit Maastricht een half uurtje verder rijden is als Dokkum, dan mag het zeker bijzonder genoemd worden dat er zoveel belangstelling is voor Dokkum of zo weinig voor Maastricht.....
pi_23152620
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:14 schreef Bowiefan het volgende:
Grappig inderdaad dat daar zoveel belangstelling voor is, en dat iedereen zeker weet dat ze komen terwijl de datum nog niet eens bekend is
En als ik dan plannen lees voor Dokkum, en uit ervaring weet dat van mij uit Maastricht een half uurtje verder rijden is als Dokkum, dan mag het zeker bijzonder genoemd worden dat er zoveel belangstelling is voor Dokkum of zo weinig voor Maastricht.....
Misschien komt dat door de data? Ik zou wel willen, maar de komende maand (iig tot 11/12 december) kan ik gewoon alleen uitjes dicht bij huis plannen . Ik vermoed dat anderen ook last hebben van een chronisch tijdgebrek.
  maandag 8 november 2004 @ 00:28:03 #258
15985 huiz
Man in Black
pi_23155678
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:32 schreef Oceanonix het volgende:
Ik had al aangegeven dat de 12 e een misschien was voor mij voor de Maastricht meet.
En dat zie ik hier niet terug.....
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:32 schreef Xilantof het volgende:
wel leuk ook dat mijn aanmelding voor emmen heel goed verwerkt is enzo
Ja, ik geloof ook dat ik had gezegd misschien bij de Emmen meet, maar nu sta ik er bij de 16e én de 30e bij
Scope Pure Colombia BV
pi_23155756
quote:
Op maandag 8 november 2004 00:28 schreef huiz het volgende:

[..]

[..]

Ja, ik geloof ook dat ik had gezegd misschien bij de Emmen meet, maar nu sta ik er bij de 16e én de 30e bij
Teken dat je moet komen
pi_23155814
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:42 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Beertje, kan jij mij misschien toevoegen op msn??
Dan kunnen we het eens bespreken, gaat makkelijker
Sorry zie het nu pas
Ik heb geen Msn maar k'ga je mailen
  maandag 8 november 2004 @ 00:36:19 #261
15985 huiz
Man in Black
pi_23155842
quote:
Op maandag 8 november 2004 00:32 schreef beertje_ het volgende:

[..]

Teken dat je moet komen
Ik sta de 16e en de 30e te wachten op de parkeerplaats
Scope Pure Colombia BV
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 november 2004 @ 11:02:29 #262
13151 crew  Rewimo
pi_23160880
Kan er voor de Emmen-meet misschien ook een zaterdag in overweging worden genomen? Op zondag is het voor ons haast niet te doen omdat qltel dan ook nog helemaal terugmoet naar Roosendaal (via Haarlem dus), of dat ik met Christan nog terug moet naar Haarlem (via Roosendaal). Dat geeft erg weinig meet-tijd
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 8 november 2004 @ 12:02:59 #263
40714 Subhuman
Televised confession
pi_23162079
Wat mij betreft geen probleem. Zaterdag 15 januari kan ik ook wel, zaterdag 29 januari alleen niet.

Dus net als er nu ook al staat alleen dan een dag verschoven
pi_23162276
quote:
Op maandag 8 november 2004 11:02 schreef Rewimo het volgende:
Kan er voor de Emmen-meet misschien ook een zaterdag in overweging worden genomen? Op zondag is het voor ons haast niet te doen omdat qltel dan ook nog helemaal terugmoet naar Roosendaal (via Haarlem dus), of dat ik met Christan nog terug moet naar Haarlem (via Roosendaal). Dat geeft erg weinig meet-tijd
Lijkt me toch wel een optie voor een keer? Op zaterdag meeten dan hoor

[ Bericht 8% gewijzigd door PdeHoog op 08-11-2004 12:25:52 ]
  maandag 8 november 2004 @ 12:14:14 #265
40714 Subhuman
Televised confession
pi_23162357
Hee PdeHoog, begeef je eens naar het filtertopic!
  FOK!fotograaf maandag 8 november 2004 @ 12:15:51 #266
73911 ultra_ivo
pi_23162391
op zaterdag kan ik nooit, moet dan werken
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 november 2004 @ 13:05:03 #267
13151 crew  Rewimo
pi_23163523
Voordeel van een zaterdag in Emmen is dat wij dan een minimodelletje kunnen meebrengen
pi_23164047
Nu maar in het goede topic:
quote:
Op maandag 8 november 2004 10:00 schreef beertje_ het volgende:
Trouwens...degenen die nu hard roepen dat we niet alleen vlinders moeten gaan kijken durf ik er bijna om te wedden dat jullie het langst in die tuin blijven
  maandag 8 november 2004 @ 13:28:03 #269
40714 Subhuman
Televised confession
pi_23164079

Ik wil best wel eens proberen wat vlinders op de foto te krijgen, maar macro is eigenlijk niet helemaal mijn ding. Ik ga vooral proberen met de zoomlens wat grotere dieren er mooi op te krijgen!
pi_23164281
quote:
Op maandag 8 november 2004 13:05 schreef Rewimo het volgende:
Voordeel van een zaterdag in Emmen is dat wij dan een minimodelletje kunnen meebrengen
Dan moet er zeker ook weer Haribo komen

* PdeHoog maar alvast weer een kilobak inslaat
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 november 2004 @ 14:22:40 #271
13151 crew  Rewimo
pi_23165421
Brownies lust ie ook wel hoor
pi_23165606
quote:
Op maandag 8 november 2004 14:22 schreef Rewimo het volgende:
Brownies lust ie ook wel hoor
* PdeHoog alvast voldoende browniebakspullen inslaat
  maandag 8 november 2004 @ 14:40:52 #273
15985 huiz
Man in Black
pi_23165913
Zaterdag vind ik weer een lastige dag
Scope Pure Colombia BV
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 november 2004 @ 14:51:50 #274
13151 crew  Rewimo
pi_23166255
quote:
Op maandag 8 november 2004 14:40 schreef huiz het volgende:
Zaterdag vind ik weer een lastige dag
En zondag is voor ons lastig. Dat hou je toch. Er zijn nooit dagen dat iederéén kan. Het enige wat we kunnen doen is zover mogelijk vooruit een datum prikken zodat zoveel mogelijk mensen nog iets kunnen regelen om er toch bij te zijn.

Ik heb ook niet gevraagd of Emmen op zaterdag kan, ik heb alleen gevraagd of het misschien mogelijk is om ook een zaterdag mee te nemen in de planning. Als het niet lukt op zaterdag hebben wij pech (en jullie ook want dan moeten jullie het zonder ons charmante gezelschap doen ).
pi_23166427
quote:
Op maandag 8 november 2004 14:51 schreef Rewimo het volgende:

[..]

En zondag is voor ons lastig. Dat hou je toch. Er zijn nooit dagen dat iederéén kan. Het enige wat we kunnen doen is zover mogelijk vooruit een datum prikken zodat zoveel mogelijk mensen nog iets kunnen regelen om er toch bij te zijn.

Ik heb ook niet gevraagd of Emmen op zaterdag kan, ik heb alleen gevraagd of het misschien mogelijk is om ook een zaterdag mee te nemen in de planning. Als het niet lukt op zaterdag hebben wij pech (en jullie ook want dan moeten jullie het zonder ons charmante gezelschap doen ).
Indien het een zondag wordt hebben wij WEL meer brownies maar zeker voor een evenement als Emmen zou ik een zaterdag kunnen waarderen . Het is een klote best een eind rijden en ik moet de volgende dag weer werken
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 november 2004 @ 15:06:57 #276
13151 crew  Rewimo
pi_23166645
Dat is ook het voordeel van een zaterdag ja, 's zondags een beetje uitslapen en alle tijd om de digifoto's meteen online te gooien. Rolletjes kun je sowieso pas maandag inleveren, dus dat maakt niet uit
pi_23167380
quote:
Op maandag 8 november 2004 15:06 schreef Rewimo het volgende:
Dat is ook het voordeel van een zaterdag ja, 's zondags een beetje uitslapen en alle tijd om de digifoto's meteen online te gooien. Rolletjes kun je sowieso pas maandag inleveren, dus dat maakt niet uit
. Vooral dat uitslapen . Ik heb het gemerkt met Lelystad dat als je 's avonds thuiskomt (om een uur of 9 / 10) dat je dan toch eerst ff af moet draaien voor je naar bed kan . En wat betreft Emmen....het is toch mooi 2,5 uur rijden . Nou weet ik wel dat meerdere mensen die afstand af moeten leggen, maar ik vind het prettiger om dat op zaterdag te doen en dan zondag gewoon lekker nog ff rustig aan te kunnen doen
  maandag 8 november 2004 @ 15:54:22 #278
40714 Subhuman
Televised confession
pi_23167462
Is het misschien een idee om de datum voor de Emmen meet dan alvast vast te leggen? Zo heel veel nieuwe deelnemers komen er niet meer bij denk ik, de meet zit al enkele maanden in de planning nu.
pi_23167468
zaterdag kan ik alleen als het winterstop is in het voetbalseizoen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 november 2004 @ 15:55:58 #280
13151 crew  Rewimo
pi_23167487
quote:
Op maandag 8 november 2004 15:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

. Vooral dat uitslapen .
En dan ben jij nog maar een jonkie. Kun je nagaan hoe vermoeiend dat voor ons, ouwe knarren, is
  maandag 8 november 2004 @ 16:22:12 #281
34663 SpeedyGJ
pi_23168082
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:14 schreef Bowiefan het volgende:
Idd, maar Dokkum is ook erg oud
Volgensmij heeft Dokkum veel meer dan ik zelf denk
Helaas wordt Dokkum nu wel minder aangezien ze die mooie oude huisjes vervangen door nieuwe
pi_23168315
quote:
Op maandag 8 november 2004 15:55 schreef Rewimo het volgende:

[..]

En dan ben jij nog maar een jonkie. Kun je nagaan hoe vermoeiend dat voor ons, ouwe knarren, is
Kijk.....ik heb nooit wat durven zeggen over leeftijden, maar nu je er zelf over begint
pi_23168394
zei iemand daar Jonkie?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 november 2004 @ 17:38:48 #284
13151 crew  Rewimo
pi_23170095
quote:
Op maandag 8 november 2004 16:33 schreef De_Warme_bakker het volgende:
zei iemand daar Jonkie?
Jij kwalificeert je nog niet eens voor de term jonkie
  maandag 8 november 2004 @ 17:39:51 #285
34663 SpeedyGJ
pi_23170119
-edit verkeerde topic :')

[ Bericht 86% gewijzigd door SpeedyGJ op 08-11-2004 17:49:25 ]
pi_23170729
quote:
Op maandag 8 november 2004 17:38 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Je bent op dreef Rewimo
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 8 november 2004 @ 18:09:21 #287
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23170860
quote:

[..]

De Warme Bakker moet nog jong worden . Jongesok leest deze post toch niet
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 november 2004 @ 18:10:47 #288
13151 crew  Rewimo
pi_23170910
quote:
Op maandag 8 november 2004 18:09 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

De Warme Bakker moet nog jong worden . JongeBabysok leest deze post toch niet
  FOK!fotograaf maandag 8 november 2004 @ 18:31:06 #289
73911 ultra_ivo
pi_23171375
Voor mij is het zaterdag/zondag verhaal anders. Op zaterdag moet ik werken, op zondag niet, en op maandag begin ik pas om 13uur, zat tijd dus om uit te slapen. Ik heb zogezegd een verschoven weekend
  FOK!fotograaf maandag 8 november 2004 @ 18:33:24 #290
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23171435
ik ben voor het vast leggen van de data!
dan kan ik ook mijn plan trekken.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf maandag 8 november 2004 @ 18:35:19 #291
73911 ultra_ivo
pi_23171471
dat is dus geen vlaams plantrekken
pi_23171878
Moeten we ook niet even wachten voor de andere mensen die zich al definitief hadden aangemeldt voor de Emmen-meet??
Vele moeten werken of hebben sport op zaterdag:

Tot dusver:

Wie gaan ermee?
- Beertje_ (16/30)
- Offy (16)
kan op zaterdag- Subhuman (16)
kan op zaterdag- PdeHoog (16/30)
kan op zaterdag- Huiz (16/30)
kan op zaterdag- RubberDucky (16/30)
- Oldsock (16/30)
- Bowiefan (16/30)
kan op zaterdag- Xilantof (16/30)
kan op zaterdag- Rewimo en Christanen misschien gaat er dan een vriendje voor Christan mee
kan op zaterdag- Qtel
kan niet op zaterdag- De_Warme_Bakker

kan niet op zaterdag- Ultra-Ivo (30)
- RonaldV (16)
- Shark.Bait (16/30)

Als er nog aanvullingen zijn hoor ik het graag
En ik ga niet beslissen of het nou wel of niet op een zaterdag of zondag wordt

[ Bericht 13% gewijzigd door beertje_ op 08-11-2004 23:41:22 ]
pi_23177347
quote:

[..]

1-0
pi_23177403
beertje, ik ga mee. kan niet op zaterdag... denk ik
data... doe maar allebei. moet geen problemen opleveren... offe...
zondag kan ik waarschijnlijk wel
pi_23178471
-Scroll iets verder, dit was een ubbel post.
pi_23178483
ik wil ook wel graag naar een meet. Word dan mn eerste meet ( )
Zei iemand daar Hoek van Holland

Of rijd er ook iemand met de auto naar Emmen toe van uit Rotterdam/Vlaardingen of die omgeving? Of met de trein? Een zondag komt het beste voor me uit trouwens.
  FOK!fotograaf maandag 8 november 2004 @ 22:38:15 #297
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23178614
super-muffin:
lijkt me leuk!
maar ik zit echt vrij vol komende weekend.....
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_23178712
Ik ben ook weg het aankomende weekend kan ik niet naar de sinterklaas intocht
  woensdag 10 november 2004 @ 11:56:12 #299
40714 Subhuman
Televised confession
pi_23214784
Even een nieuw overzichtje gemaakt voor de Emmen meet. Zullen we de datum eens definitief vaststellen? Dat maakt het ook handiger voor het plannen van andere dingen in de weekenden rondom de meet, en geeft de mensen in de WWHNNZ-lijst de kans om beter te kijken of ze kunnen!

Wanneer: 15, 16, 29 of 30 januari

Wie gaan er mee?

• Beertje_ (16/30) [zaterdag: ?]
  • Offy (16) [zaterdag: ?]
  • Subhuman (16) [zaterdag: J]
  • PdeHoog (16/30) [zaterdag: J]
  • Huiz (16/30) [zaterdag: J]
  • RubberDuckey (16/30) [zaterdag: J]
  • Oldsock (16/30) [zaterdag: ?]
  • Bowiefan (16/30) [zaterdag: ?]
  • Xilantof (16/30) [zaterdag: J]
  • Rewimo/Christan/vriendje (16/30) [zaterdag: J]
  • Qtel (16/30) [zaterdag: J]
  • De_Warme_Bakker (16/30) [zaterdag: N]

• Ultra-Ivo (30) [zaterdag: N]
  • RonaldV (16) [zaterdag: ?]
  • Shark.Bait (16/30) [zaterdag: ?]
  • pi_23216108
    * Bowiefan moet 3 van de 4 zaterdagen werken, of komt dan net van zijn werk.

zaterdag is voor mij dus niet ideaal, voorlopig maar op Nee, mocht de keuze op zaterdag vallen zal ik het alsnog in overweging nemen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')