Even m'n schaatsprogramma erbij gepakt, dan weet ik weer wat ik dacht.quote:Ik zal nog ff kijken naar die Maastricht meet Ultra, ik zie wel mogelijkheden, je noemde eerder al eens data, kun je die nog een keer herhalen?
quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:45 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, ik heb een echte Ouwesok-smiley gevonden
[afbeelding]
Ga toch weg met die stinksigaarquote:
werkrooster checked:quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:43 schreef ultra_ivo het volgende:
Even m'n schaatsprogramma erbij gepakt, dan weet ik weer wat ik dacht.
zondag 28 november
zondag 12 december
hear hearquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:09 schreef Ouwesok het volgende:
Dat was mijn ideequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:09 schreef Ouwesok het volgende:
Ook hier even een kleine dienstmededeling:
Voor wie niet op het web wil verschijnen en toch aan een meet wil deelnemen heb ik een suggestie:
[afbeelding]
Ik heb bewust nog geen personen ingevuld, want het lijkt mij handiger als er eerst datums bepaald worden, mag wat mij betreft 2 datums zijn, waarbij iedereen kan aangeven wanneer ze wel of niet kunnen, dus ik zou zeggen gooi een voorkeursdatum in de groepquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 01:50 schreef beertje_ het volgende:
* beertje_ meldt zich aan voor Emmen![]()
Leuke stelling Ouwesok, maar af en toe gaat dit niet helemaal op. Wat je nu stelt is een vrijbrief om alle foto's maar op het forum te gooien. Ook die waarvan het slachtoffer absoluut van mening is dat die eraf moet want ja, echt schade ervan ondervinden doen we niet.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:09 schreef Ouwesok het volgende:
Ook hier even een kleine dienstmededeling:
Wie met de zwemvereniging op pad gaat moet niet bang voor water zijn.
Als je met twintig of meer fotografen op pad gaat en je hebt over de dag een hoop lol moet je er ook niet mee zitten dat je zo her en der eens in beeld staat en dat dat beeld hier in de topics verschijnt.
Vanaf nu is het dus regel dat je daarmee accoord gaat als je deelnemer bent aan een meet. Daarbij hanteren we de policy dat een foto alleen niet wordt gepost wanneer aannemelijk is dat de geportretteerde van de publicatie schade zal ondervinden. We volgen dus gewoon het portretrecht.
Voor modellenmeets gelden andere regels, daar wordt eerst op een beveiligde webspace voor deelnemers en modellen gepubliceerd. Een en ander heeft gebleken perfect te werken.
Vanaf de eerstvolgende meet dus geen balkjes, smilies of andere stoplappen meer.
Voor wie niet op het web wil verschijnen en toch aan een meet wil deelnemen heb ik een suggestie:
[afbeelding]
Zal mijn snor laten staan of mijn migriane thuis laten.......... keuzesquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:13 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
hear hear
Of je gaat ff in slaan in de plaatselijk feestwinkel, pruiken, snorren, fopneuzen.
gezien de kortstondige slachtoffer rol van nonixje gisteren denk ik dat we die met een snor zien volgende meet![]()
Kom je nooit meer vanafquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:44 schreef Gutteguttegut het volgende:
tvp...ik heb het "meet virus" te pakken
NOG MEER??????quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 07:29 schreef Xilantof het volgende:
en naar mijn idee lijkt het beter/leuker/handiger als er wel wat speling tussen de meets zit.
Een woord: Appelquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuke stelling Ouwesok, maar af en toe gaat dit niet helemaal op. Wat je nu stelt is een vrijbrief om alle foto's maar op het forum te gooien. Ook die waarvan het slachtoffer absoluut van mening is dat die eraf moet want ja, echt schade ervan ondervinden doen we niet.
Daar ben ik het niet mee eens. Er zijn situaties die iemand gewoon echt NIET op het forum wil hebben. Er moet een mogelijkheid zijn om dat te verhinderen.
Lees voor de grap eens de vorige editie van dit topic door, daar heb ik een en ander uit de doeken gedaanquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:35 schreef RubberDuckey het volgende:
Bij de voorstellen staat "De trein", wat moet ik me daarbij voorstellen?
Gaan we een dag aan het spoor staan of gaan we met de trein door NL en dan ergens uitstappen en dan snel foto`s maken als Jappen en dan snel weer de trein in ofzo?
Of met de auto langs architectonische stationsgebouwen? Uitleg graag.
Ik heb daar iig wel zin an!
Dat was ook niet mijn bedoeling, k'heb Maastricht over het hoofd gelezenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 02:09 schreef Bowiefan het volgende:
dat idee heb ik eigenlijk ook, en 12 december is ook al een datumkeuze voor maastricht, lijkt mij niet handig om de meets nou al in elkaars vaarwater te laten lopen
OK, dan zijn we het daar over eensquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:41 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Een woord: AppelNoem het een fair use policy, wanneer je redelijkerwijs kunt aannemen dat......, dan publiceer je niet, in alle andere gevallen wel.
Er is inderdaad een mogelijkheid om publicatie te verhinderen wanneer je aan kunt tonen schade te ondervinden van publicatie. In dit geval komt het er echter op neer dat 27 mensen hun foto's moeten verminken omdat iemand om de een of andere ongetwijfeld goeie reden niet in beeld wil.
Om dat bij de volgende meets te voorkomen gaan we er gewoon vanuit dat deelnemers binnen die fair-use-policy akkoord gaan wanneer hun gezicht op dit forum verschijnt.
Om publicatie van idioterij te voorkomen is het gewoon kwestie van een beetje opletten, er is voor zover ik heb kunnen beoordelen gewoon openlijk gefotografeerd, dus weet je dat je aan de beurt bent geweest. Op dat moment kun je met de schutter in kwestie al afstemmen of ie die plaat op het forum gooit of niet.
Laten we dat maar niet doenquote:Het andere alternatief is gewoon het instituut meet afschaffen, meer zekerheid kun je niet krijgen
Aangepast, heb het ff beperkt tot 2 datiquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:52 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Dat was ook niet mijn bedoeling, k'heb Maastricht over het hoofd gelezen
Ok, probeer het overnieuw: Zondag 16,23 of 30 Januari
Gelukkig!!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kom je nooit meer vanaf
Oeps, ik was de afgelopen dagen nog moe (lees lui) om bij te lezenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:48 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Lees voor de grap eens de vorige editie van dit topic door, daar heb ik een en ander uit de doeken gedaan.
* Dr_Flash voegt toe aan [CENTRAAL] Gear to buy:quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:41 schreef Ouwesok het volgende:
Om publicatie van idioterij te voorkomen is het gewoon kwestie van een beetje opletten, er is voor zover ik heb kunnen beoordelen gewoon openlijk gefotografeerd, dus weet je dat je aan de beurt bent geweest. Op dat moment kun je met de schutter in kwestie al afstemmen of ie die plaat op het forum gooit of niet.
Het andere alternatief is gewoon het instituut meet afschaffen, meer zekerheid kun je niet krijgen
maar ik wil wel erg graagquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:36 schreef Bowiefan het volgende:
(en daarbij... je bent niet verplicht om elke keer mee te gaan)
Blegh, wat een misplaatst gevoel van eigengelijk spreekt hieruit zeg.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:41 schreef Ouwesok het volgende:
Er is inderdaad een mogelijkheid om publicatie te verhinderen wanneer je aan kunt tonen schade te ondervinden van publicatie.
Niemand zal er moeilijk over doen als verzocht wordt een foto te verwijderen. Da's tot op heden altijd goed gegaanquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:51 schreef k_man het volgende:
Het is toch niet meer dan fatsoenlijk dat je geen foto's laat staan van mensen die hebben aangegeven dat ze de betreffende foto liever niet op internet terugzien?
Dit overigens totaal los van mensen die überhaupt niet op de foto willen.
Een misplaatst gevoel van eigengelijk is als 27 mensen hun foto's met een loepje afmoeten om te kijken of er niet toevallig een glimp van nr 28 op staat die met deze dwingelandij de hele wereld aan zijn voeten weet te krijgen, om vervolgens hun foto's op diens bevel te moeten verminken of geheim te houden.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Blegh, wat een misplaatst gevoel van eigengelijk spreekt hieruit zeg.
Mits daar een begrijpelijke reden voor is, als in dat iemand herkenbaar op een foto staat. Maar de manier waarop ik gesommeerd werd een gequote foto weg te halen waar werkelijk NIETS op te zien was... doet mij vermoeden dat dat een beetje een paranoide opstelling wasquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niemand zal er moeilijk over doen als verzocht wordt een foto te verwijderen. Da's tot op heden altijd goed gegaan
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:37 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik plaats dus van deze meet geen ene foto meer, en wat jullie ook aan meets op poten zetten, ik zal er niet verschijnenHouten even daargelaten . Ik ben dit kinderachtige gezeik meer dan zat.
Einde van mijn deelname aan dit topic
En als wij nou met z`n allen willen dat je nog blijft komen?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:37 schreef Ouwesok het volgende:
Ik plaats dus van deze meet geen ene foto meer, en wat jullie ook aan meets op poten zetten, ik zal er niet verschijnenHouten even daargelaten . Ik ben dit kinderachtige gezeik meer dan zat.
Einde van mijn deelname aan dit topic
Mijn opmerking was los van mij persoonlijk, zoals ik al aangaf. Ik viel erover dat je opmerkte dat iemand moet kunnen bewijzen dat hij of zij geschaad wordt door het plaatsen van de foto op Fok. Alsof iemand vervolgens gaat zitten beoordelen of dat nou écht wel zo is. Het getuigt toch van een stukje beschaving als je dat soort gewoon foto's verwijdert, wat de redenen ook zijn. Ik denk niet dat iemand er lol in heeft om zo maar willekeurige foto's te laten verwijderen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:37 schreef Ouwesok het volgende:
Een misplaatst gevoel van eigengelijk is als 27 mensen hun foto's met een loepje afmoeten om te kijken of er niet toevallig een glimp van nr 28 op staat die met deze dwingelandij de hele wereld aan zijn voeten weet te krijgen, om vervolgens hun foto's op diens bevel te moeten verminken of geheim te houden.
Zeker.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
Kortom: wees een beetje begripvol voor elkaar. Probeer die foto's te voorkomen, maar als er eentje doorkomt, maak je daar dan ook niet druk om. Lijkt me een faire oplossing, toch?
Nee ik ga een ei leggenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:25 schreef Ymke het volgende:
Moet iedereen ongesteld worden , ofzo?
Ik ga lekker naar Houten en ik wil best op de foto maar dat wordt natuurlijk wel dokken voor jullie, mijn bevallige verschijning moet wel onderhouden worden.
Ik heb de dati voor Emmen aangepast en Geleen toegevoegd.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:32 schreef ultra_ivo het volgende:
23 januari is niet zo handig, dan zou ik iets kunnen regelen voor de sportfotografen rond de schaatsmarathon in Geleen (is alleen op die dag).
Nou zeg , ik kon het toch proberenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ga een ei leggen
Betalen om iemand te mogenfotograferen...Het idee zeg... Open daar maar een ander topic over
Ik zou ook graag willen dat die blijft komenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:51 schreef RubberDuckey het volgende:
Zonder OuweSok is de lol er vanaf...
Jaquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:41 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nou zeg , ik kon het toch proberen![]()
Ik fake gewoon dat ik professioneel ben , dat geloven jullie vast welquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaKon idd
Dat zie je nog weleens gebeuren in Afrika, waar mensen iedere cent hard kunnen gebruiken. Maar hier in NL krijg ik een beetje rare bijsmaak van zulke dingen
Tenzij je natuurlijk professioneel model bent, dan wordt het een ander verhaal
Ook raar eigenlijk...
Vast welquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:11 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik fake gewoon dat ik professioneel ben , dat geloven jullie vast wel
Mogen wij dan faken dat we playboy-fotografen zijn?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:11 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik fake gewoon dat ik professioneel ben , dat geloven jullie vast wel
Bijdehandquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mogen wij dan faken dat we playboy-fotografen zijn?
* RonaldV tekent ook inquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mogen wij dan faken dat we playboy-fotografen zijn?
Eh, flitslampen zijn niet nodig in Geleen, zondagmiddag op een buitenbaan, de hele grote flitslamp hoog in de lucht geeft wel genoeg licht.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:39 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Ik heb de dati voor Emmen aangepast en Geleen toegevoegd.
Ik ga met Offy mee op 16 januari!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:46 schreef Offy het volgende:
Zet Offy maar vast op de Emmen-lijst voor 16 januari![]()
Oh leuk, ga je twee keer beestjes kijken dan?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga mee naar Emmen, op beide data
Hoorn lijkt me ook geweldig! 15 jaar geleden ooit eens geweestquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
meet voorstel voor volgend jaar mei-juni: -> Hoorn
leuk stadje, V.O.C. historie, haven, station, "het" Park Schouwburg, gids (oui ces' t moi), etc.
Jaquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:14 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh leuk, ga je twee keer beestjes kijken dan?
Hoorn is ook wel goed te doen iddquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:20 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Hoorn lijkt me ook geweldig! 15 jaar geleden ooit eens geweest
Ik ga mee
* PdeHoog ook al meetingkoorts heeft
We steken in de voorbereiding van die meets een heleboel tijd en energie. De dag zelf was inderdaad geslaagd en na het massafotoshoppen om wat volledig onschuldige verschijningen uit beeld te houden heb ik maar voorgesteld om bij volgende meets de keuze te moeten maken om gewoon binnen een gestelde fair-use-policy er geen bezwaar tegen te hebben als je met je gezicht in dit forum terechtkomt. Was het bij dat stuk discussie gebleven dan had ik er vrede mee kunnen hebben.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:43 schreef Borelius het volgende:
Ik hoop dan ook dat ik Ouwesok kan overtuigen dat niemand blij is met deze ontwikkeling en hopenlijk komt hij op zijn besluit terug.
Dan heb ik er dus eigenlijk helemaal geen behoefte meer aanquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:51 schreef k_man het volgende:
Blegh, wat een misplaatst gevoel van eigengelijk spreekt hieruit zeg.
En jij bent de vermoorde onschuld...?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:57 schreef Ouwesok het volgende:
Als echter anderendaags de kachel weer zonodig opgepookt moet worden met:
Tja, ik weet hoezeer het eerste deel van je verhaal waar is en dat het tevens ook nog eens allemaal 'liefdewerk-oud-papier' is, dan komt zo'n opmerking dubbel hard aan. Toch blijf ik hoop houden als dit brok uit je verkeerde keelgat is vergaan, het gevoel van leuk meedoen weer de boventoon gaat voeren en we je bij een toekomstige meet weer eens mogen begroeten.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:57 schreef Ouwesok het volgende:
[..] We steken in de voorbereiding van die meets een heleboel tijd en energie. De dag zelf was inderdaad geslaagd en na het massafotoshoppen om wat volledig onschuldige verschijningen uit beeld te houden heb ik maar voorgesteld om bij volgende meets de keuze te moeten maken om gewoon binnen een gestelde fair-use-policy er geen bezwaar tegen te hebben als je met je gezicht in dit forum terechtkomt. Was het bij dat stuk discussie gebleven dan had ik er vrede mee kunnen hebben.
Als echter anderendaags de kachel weer zonodig opgepookt moet worden met:
[..] Dan heb ik er dus eigenlijk helemaal geen behoefte meer aan.
* goed genezen is van meetvirus
Dan kunnen we bij jou en bij mij een kop koffie halenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:43 schreef Borelius het volgende:
Tja en dan is er niet één gids, maar twee, want ook ik woon al 21 jaar in Hoorn, en zo langzamerhand leer je de omgeving kennen.
Als het nou ging om foto's a la Sexy & gewaagd kon ik nog begrijpen dat je ze niet op internet wilt hebben.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 07:10 schreef k_man het volgende:
[..]
verhaaltje
idem voor mijquote:Op woensdag 27 oktober 2004 07:19 schreef Xilantof het volgende:
mag ik bij Emmen op de misschienlijst.
ik moet even afwachten welke datum het wordt.
Je zult in het vervolg geen last meer van me hebben......quote:Op woensdag 27 oktober 2004 07:10 schreef k_man het volgende:
[..]
En jij bent de vermoorde onschuld...?![]()
Ik ga wel meequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
meet voorstel voor volgend jaar mei-juni: -> Hoorn
leuk stadje, V.O.C. historie, haven, station, "het" Park Schouwburg, gids (oui ces' t moi), etc.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 07:19 schreef Xilantof het volgende:
mag ik bij Emmen op de misschienlijst.
ik moet even afwachten welke datum het wordt.
Als jullie nou even aangeven welke van de 2 dati je misschien wel mee kunt kunnen we dat gaan gebuiken voor de uiteindelijke datumkeuze....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:22 schreef Shark.Bait het volgende:
idem voor mij
Ik heb (nu nog) niets geplanned voor januari, dus beide datums zijn wat mij betreft goed.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:30 schreef Bowiefan het volgende:
Als jullie nou even aangeven welke van de 2 dati je misschien wel mee kunt kunnen we dat gaan gebuiken voor de uiteindelijke datumkeuze....
Als ik het goed begrepen heb van geen van jullie beiden dan, omdat ook k-man zich al had teruggetrokken. Als iedereen dat nu even doet, kan dit topic wel dicht en beginnen we over een tijdje vrolijk opnieuw met een schone lei, alsof er niets gebeurd is.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:25 schreef Ouwesok het volgende:
[..]Je zult in het vervolg geen last meer van me hebben......
Het woonklimaat in Utopia gaat met rasse schreden acheruitquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:04 schreef Borelius het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb van geen van jullie beiden dan, omdat ook k-man zich al had teruggetrokken. Als iedereen dat nu even doet, kan dit topic wel dicht en beginnen we over een tijdje vrolijk opnieuw met een schone lei, alsof er niets gebeurd is.
(Ik heb inderdaad een paar jaar in Utopia gewoond, gezellig stadje hoor!)
Hee maar Ouwesok, er is toch maar EEN iemand die het niet met jou/ons eens is? Als we er nou gewoon goede afspraken over maken, hoeft dit toch volgende keer geen probleem te zijn?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:14 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Komt er dus op neer dat ik alleen nog maar mag posten wat een ander wil, en bij meets verschrikkelijk moet oppassen waar ik mijn camera op richt.
Ik wordt dus op die manier zodanig in mijin vrijheid beknot dat ik er geen aardigheid meer in heb.
Die ene persoon laat wel alle overige meetdeelnemers hun foto's verminken waar het zelfs Hare Majesteit nog niet lukt om een foto op openbaar terrein opgenomen uit de publiciteit te houden.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:34 schreef ElsCapone het volgende:
Hee maar Ouwesok, er is toch maar EEN iemand die het niet met jou/ons eens is? Als we er nou gewoon goede afspraken over maken, hoeft dit toch volgende keer geen probleem te zijn?
Mag ik ff de mod uithangen? Je hebt je punt gemaakt. Ik vind dat je gelijk hebt, maar ik vind ook dat je nu aan het doorzeuren bent.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:48 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Die ene persoon laat wel alle overige meetdeelnemers hun foto's verminken waar het zelfs Hare Majesteit nog niet lukt om een foto op openbaar terrein opgenomen uit de publiciteit te houden.
Elke poging om voor een volgende meet enige richting hieraan te geven wordt als vrijbrief of 'misplaatst gevoel van eigengelijk' afgeschoten.
Nieuwe kansen, prima, alleen wens ik mijn vingers er niet meer aan te branden.
Ik zei gewoon verder... niet "slotje"quote:
Een "schoon" meetingtopic lijkt me wel zo prettig lezen, dusquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zei gewoon verder... niet "slotje"
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Een "schoon" meetingtopic lijkt me wel zo prettig lezen, dus [afbeelding]
slotje vragen krijg je daar een ban voor?
..en dat is ook maar door een persoon.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:48 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Elke poging om voor een volgende meet enige richting hieraan te geven wordt als vrijbrief of 'misplaatst gevoel van eigengelijk' afgeschoten.
RonaldV heeft wel een punt Ouwesokof in dit geval Ouwezeurquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mag ik ff de mod uithangen? Je hebt je punt gemaakt. Ik vind dat je gelijk hebt, maar ik vind ook dat je nu aan het doorzeuren bent.![]()
Kunnen we nu weer gewoon verder?
Je haalt me de woorden uit de mond!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:00 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Jij bent juist één van de personen die ons juist zo motiveerd om maar lekker tegaan fotograveren en die zou ik hier niet graag willen missen door zoiets stoms.
Zo mee eens!!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:34 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Hee maar Ouwesok, er is toch maar EEN iemand die het niet met jou/ons eens is? Als we er nou gewoon goede afspraken over maken, hoeft dit toch volgende keer geen probleem te zijn?
Ik begrijp niet zo goed waarom dit zo ge-escaleerd is, terwijl slechts EEN persoon heeft aangegeven dat hij zijn foto's niet op het forum wil. Volgende keer spreken we gewoon af dat alle foto's geplaatst kunnen worden (in alle redelijkheid dan) en dan kunnen we dit gewoon toch vergeten?
Ik vind het ook niet zo leuk dat sommige mensen van foto's afgewist moeten worden, maar afspraak is afspraak. Volgende keer nieuwe regels, nieuwe kansen, lijkt mij.
Wat een kleintjequote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:53 schreef pea4fun het volgende:![]()
Ow dan heb ik het vlug even over de meets....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]![]()
![]()
Het gaat nog goed. Er is maar 1 persoon die zich erg druk maakt en daarom niet meer wil, en 1 persoon die liever niet komt als hij het risico loopt online te verschijnen. Dat bezien op de grootte van de groep valt nog wel mee.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:40 schreef fr.oosje het volgende:
Met veel plezier (ja echt) heb ik jullie discussie gelezen over het wel of niet op internet verschijnen van je hoofd. Het ging al zo lang goed he.
Heel goed punt, maar...(er is altijd een maar:P ) Naast het fotograferen van het stadje Naarden is het altijd leuk om een herinnering te hebben aan de leuke dag. In de snapshots wordt de sfeer heel goed weergegeven. Omdat het misschien niet zo heel erg leuk is als je er niet bij bent geweest staat het ook in een apart topic. Om nou 2 topics te maken voor zeg maar napraat-en fokkerfoto's en 1 voor de naardenfoto's lijkt mij overdreven, maar kan misschien voor de niet-meeters makkelijker lezen/kijken.quote:Jullie gaan echter voorbij aan 1 ding, het onderwerp van de meeting: Naarden. Nu lijkt het meer op: fotografeer fokkers (ja inderdaad zonder !) in Naarden. Ik vraag mij dus af waarom er zoveel fotografen op de foto;s staan. Die horen toch achter de camera? Trouwens ze zijn allemaal van het nivo snap shot. Leuk als je er bij bent geweest maar meer ook niet.
Inderdaad, het slechte weer en het moeilijke onderwerp zijn waarschijnlijk de reden dat er weinig echt mooie foto's zijn uitgekomen. Maar dat wil niet zeggen dat er geen aandacht aan het onderwerp is besteed. Dat zou je kunnen zien als je juist wél meegaat.quote:Ik begrijp het ook wel hoor, slecht weer en mischien toch wel een moeilijk onderwerp, een saai stadje op zondag (of was het zaterdag?) is toch wat lastiger dan een dierentuin.
Ik vind het, als buitenstaander, dus erg jammer dat er niet meer aandacht aan het onderwerp is besteed. Voor mij ook een reden om niet mee te gaan.
Zoveel vriendelijkheid, je zou er verlegen van wordenquote:Enne Ouwesok, je laat je wel een beetje gek maken hoor. Niet doen is slecht voor je hart op die leeftijd![]()
Ik heb voor jullie volgende meeting de oplossing, fotografeer geen fotografen ze staan niet voor niets ACHTER de camera. Zo nu nog een heleboel smilies zodat iedereen weet dat ik het vriendelijk bedoel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoho voordat we weer een heel verhaal krijgen, van mij mag je best snapshots plaatsen hoor en dat hoeft ook helemaal niet in een apart topic. Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat er wel heel veel snapshots zijn gemaakt. Volgens mij door het moeilijke onderwerp. Wat ik me afvraag is het doel van de meeting om wat te leren, of gewoon lekker gezellig samen zijn. aan jullie foto;s te zien het laatste. Maakt niet uit wat het is, het is allebei leuk. Volgende keer gewoon weer met z'n alle op stap.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:15 schreef pea4fun het volgende:
Heel goed punt, maar...(er is altijd een maar:P ) Naast het fotograferen van het stadje Naarden is het altijd leuk om een herinnering te hebben aan de leuke dag. In de snapshots wordt de sfeer heel goed weergegeven. Omdat het misschien niet zo heel erg leuk is als je er niet bij bent geweest staat het ook in een apart topic. Om nou 2 topics te maken voor zeg maar napraat-en fokkerfoto's en 1 voor de naardenfoto's lijkt mij overdreven, maar kan misschien voor de niet-meeters makkelijker lezen/kijken.
[..]
Inderdaad, het slechte weer en het moeilijke onderwerp zijn waarschijnlijk de reden dat er weinig echt mooie foto's zijn uitgekomen. Maar dat wil niet zeggen dat er geen aandacht aan het onderwerp is besteed. Dat zou je kunnen zien als je juist wél meegaat.
[..]
Klein beetje verkeerde voorstelling van zaken, er is in de Naardense situatie één persoon geweest die bepaalt wat de andere 27 mochten posten.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het gaat nog goed. Er is maar 1 persoon die zich erg druk maakt en daarom niet meer wil, en 1 persoon die liever niet komt als hij het risico loopt online te verschijnen. Dat bezien op de grootte van de groep valt nog wel mee.
Aanname: de foto's die je gezien hebt zijn een evenredig deel van het totaal aantal geschoten foto's.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:23 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Hoho voordat we weer een heel verhaal krijgen, van mij mag je best snapshots plaatsen hoor en dat hoeft ook helemaal niet in een apart topic. Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat er wel heel veel snapshots zijn gemaakt. Volgens mij door het moeilijke onderwerp. Wat ik me afvraag is het doel van de meeting om wat te leren, of gewoon lekker gezellig samen zijn. aan jullie foto;s te zien het laatste. Maakt niet uit wat het is, het is allebei leuk. Volgende keer gewoon weer met z'n alle op stap.
Enig idee wat een prof kost voor een dagje? Nog afgezien van de grootte van de groep: 25 man met één prof is niet te doen. Dus wel een leuk idee, maar het moet wel leuk blijvenquote:Ik heb een leuk idee, nodig eens een keer een professional uit, en ga dan een meet doen in de prof zijn expertise?? Leuk???
Zin heb ik, tijd weet ik niet.... ik denk het haast wel. En anders een mini meet?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:07 schreef Faithy het volgende:
misschien leuk om een keer naar strand te gaan, ergens in november, kan je ontzettend mooie zeefoto's maken.
Misschien Hoek van Holland.. das wel heeeeel mooimet uitvarende boten enzo
nog meer mensen voor?
(moet het zand niet TEVEEL stuiven, dat is slecht voor de camera)
Het lijkt mij ook wel wat. Hou wel van wind, strand en boten.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zin heb ik, tijd weet ik niet.... ik denk het haast wel. En anders een mini meet?
ik ben het er helemaal mee eens... ook qua tijdquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
Veel boten in Hoek van Holland hoor. Ook bunkers en duinen zijn daar volop te vinden, alsmede radiotorens
.
Maken we er gelijk een vroege meet vanuurtje of half 8, zo tegen zonsopkomst of zo
Alleen bootjes fotograferen wordt denk ik een beetje saai. Het zijn nl. altijd hetzelfde soort boten wat voorbij komt. Dan is het fort Hoek van Holland misschien interessanter.
kan ik er nog onderuit?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
Maken we er gelijk een vroege meet vanuurtje of half 8, zo tegen zonsopkomst of zo
Toevallig ben ik daarvan aardig op de hoogtequote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:31 schreef RonaldV het volgende:
Enig idee wat een prof kost voor een dagje? Nog afgezien van de grootte van de groep: 25 man met één prof is niet te doen. Dus wel een leuk idee, maar het moet wel leuk blijven
Nee, jij nietquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:55 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
kan ik er nog onderuit?![]()
heb je opgelet bij de Flevomeet? zoja...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:40 schreef fr.oosje het volgende:
Ik vind het, als buitenstaander, dus erg jammer dat er niet meer aandacht aan het onderwerp is besteed. Voor mij ook een reden om niet mee te gaan.
Stttttt...!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
je hebt overigens geluk....nog geen foto van jou op die wipkip gezien
de "nacht" begint vroeg in de winter....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
GGG ik ben PRO NachtmeetErg goed idee
Alleen hoe regelen we dat qua vervoer met de mensen die geen auto hebben?
Vervelend is het al een tijdje, en ik wordt er steeds verdrietiger van dat je jezelf zo overstuur maakt terwijl er eigenlijk maar één dissonant is geweest, die overigens voor de toekomst al de wereld uit is. Ik zou er niet zo ontzettend veel aandacht aan geven als ik het me niet zo enorm aantrok. Dat geldt voor vele andere ook, heb ik gezien.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:29 schreef Ouwesok het volgende:
Op het gevaar af dat het echt vervelend wordt:
[..] Klein beetje verkeerde voorstelling van zaken, er is in de Naardense situatie één persoon geweest die bepaalt wat de andere 27 mochten posten.
Er is er één die geprobeerd heeft dat bij komende meets een beetje in banen te leiden en die is gelijk tot onmens bestempeld en heeft er nu geen zin meer in.
Je dramatiseert.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:29 schreef Ouwesok het volgende:
Op het gevaar af dat het echt vervelend wordt:
[..]
Klein beetje verkeerde voorstelling van zaken, er is in de Naardense situatie één persoon geweest die bepaalt wat de andere 27 mochten posten.
Er is er één die geprobeerd heeft dat bij komende meets een beetje in banen te leiden en die is gelijk tot onmens bestempeld en heeft er nu geen zin meer in.
Nog meer carpoolenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
GGG ik ben PRO NachtmeetErg goed idee
Alleen hoe regelen we dat qua vervoer met de mensen die geen auto hebben?
Ik ga echt niet bij wildvreemde mensen slapenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:24 schreef Gutteguttegut het volgende:
Of we maken er een logeer partijtje van.....
Zo vreemd ben ik toch niet meer?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:25 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik ga echt niet bij wildvreemde mensen slapen
We gaan toch niet slapen....we meeten gewoon vanaf de laatste trein die aankomt tot de eerste trein die vertrektquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:24 schreef Gutteguttegut het volgende:
Of we maken er een logeer partijtje van.....
Dan komen wij bij jou slapenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:25 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik ga echt niet bij wildvreemde mensen slapen
Nog beter...of we slapen tussen de zwervers op het station.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
We gaan toch niet slapen....we meeten gewoon vanaf de laatste trein die aankomt tot de eerste trein die vertrekt
Het zijn maar ideeen hoor...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:41 schreef De_Warme_bakker het volgende:
* een planning van 100.000en meets door elkaar.
Er worden nu 5 meets tegerlijk gepland... en dat kan toch niet de bedoeling zijn denk ik... laten we het nou bij hoorn en Emmen houden... de rest komt later wel
denk ik dan zo. het is erg overzichtelijk...
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nachtschieten in Hoorn is okee
Ik heb foto's van ElsCapone op de wipkip!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
je hebt overigens geluk....nog geen foto van jou op die wipkip gezien
Die kop koffie heb ik trouwens nog tegoed van je dankzij die heeeeeeerlijke koffie van pea4funquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:41 schreef De_Warme_bakker het volgende:
en als ik in de ruil voor een kop koffie oid. weer mee kan reiden met PdeH, dan join ik Emmen wel![]()
ElsCapone blijquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:17 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik heb foto's van ElsCapone op de wipkip!
Maar je hebt weer geluk, want ik heb met mijn stomme kop de camera niet op A gezet, wat ik wilde, maar het wieltje per ongeluk nog een slagje verder gedraaid, naar een sluitertijd van 1/1000 seconde... De foto's op de wipkip zijn dus zwaar onderbelicht.
photoshop?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:17 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Maar je hebt weer geluk, want ik heb met mijn stomme kop de camera niet op A gezet, wat ik wilde, maar het wieltje per ongeluk nog een slagje verder gedraaid, naar een sluitertijd van 1/1000 seconde... De foto's op de wipkip zijn dus zwaar onderbelicht.
Zal ik dit weekend bij m'n ouders eens proberen... Ik denk dat op mijn eigen scanner een onderbelichte foto helemaal zwart wordt! :')quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
photoshop?
Oen!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:17 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Gulpen is an sich ook al een leuk plaatsje, maar eerst maar zien of er door deze verlaagde drempel meer mensen minder opzien tegen de betrekkelijke grote afstand. Kunnen detaillistische plannen altijd nog gemaakt worden.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:56 schreef ultra_ivo het volgende:
Eh, Bowiefan, de avond van tevoren moet ik in Breda koersen. Ik kan dus geen gids spelen door het Maastrichtse zaterdagavond uitgaansleven.
Maar overnachters vlakbij maakt de hoeveelheid beschikbare tijd een stuk groter
Nu is rond 18uur de westoever van de Maas mooi verlicht door de ondergaande zon, zal op 28 november ietsje vroeger zijn.
Ivo
Heejj, ga je ook mee naar Emmen?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:29 schreef Ouwesok het volgende:
Hé pssst
Eerst even al die users van hier op één lijn krijgenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:35 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Heejj, ga je ook mee naar Emmen?
Ik zie tussen de door mij geposte foto's geen enkele snapshot zitten. Mijn 1e en 2e rolletje bevatten die ook niet. Ik heb wel een stel snapshots op mijn 3e rolletje, maar ik wilde het rolletje vol maken (heel geldig excuus). Niet generaliseren, tssssssquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:23 schreef fr.oosje het volgende:
Wat ik me afvraag is het doel van de meeting om wat te leren, of gewoon lekker gezellig samen zijn. aan jullie foto;s te zien het laatste. Maakt niet uit wat het is, het is allebei leuk. Volgende keer gewoon weer met z'n alle op stap.
Okee vanavond gaan wequote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:32 schreef Bowiefan het volgende:
Inzake dat lijstje:Ik heb telefonetisch contact gehad met een goeie vriendin van met een groot huis in Gulpen en voorzover ze het nu kon overzien (slag om de arm) heeft ze het weekend van de 28e nog vrij en er helemaal geen problemen mee als er een paar meer logees komen als alleen bowiefan
Dus mochten er mensen zijn die het in 2 dagen wel zouden willen doen (gezellige avond vooraf aan de meet) dan is er een mogelijkheid tot overnachten. en eehh Dr. flits: haar achterdeur komt uit op de terrein van de plaatselijke brouwerij
![]()
Klopt zie, meeting overzicht, we bedoelen hier de maastricht meet en dan het weekend van 28 november.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Weekend van de 28e? November bedoel je dan??
hahahaha heb je al weggeklikt, kreeg niet bestaand email melding van hotmailquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja accept ff op MSN, dat ben ik
Ben je zeker nog nooit geweest he?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:01 schreef ElsCapone het volgende:
Ja jottum!! De Uithof!!!![]()
maar wel mooie foto's hoor!
Zet mij maar op de WGEM lijstquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:09 schreef Bowiefan het volgende:
***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: Fotografica-beurs
Waar: Euretco-gebouw, Houten
Wanneer: 21 november
Primair doel: de lege plekken in de fototas vullen
Zet mij maar op de WWHNNZ lijstquote:***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: De binnenstad en omgeving
Waar: Maastricht
Wanneer: 28 november of 12 december
Primair doel: feauteauz maken van de binnenstad en overige meetdeelnemers
Wie gaan ermee?
- Ultra-Ivo (28/12)
Wie weten het nog niet zeker?
- Bowiefan (28)
Tegenover het Van Unnikgebouw (dat in jouw tijd nog Trans 2 heettequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:56 schreef ElsCapone het volgende:
Ben er al een tijdje niet meer geweest, waar zit die bieb precies?
In mijn tijd was dat ook al het Van Unnik..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegenover het Van Unnikgebouw (dat in jouw tijd nog Trans 2 heette) Op de plek waar vroegah
de Pelikaan stond. En daarvoor nog de Uithof Inn
(Childhood memories.
)
Vandaag in de zwaaistand,Flits?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, daar dusMaar eerst de komende meetings (Maastricht, Emmen, Houten, Hoorn? ) even afwerken
Naar het zich laat aanzien zal ik alleen een Hoorn-meet (nacht) kunnen bijwonen.... Wil ook graag naar Maastricht, maar 28-11 heb ik al iets WO1-achtigs en 12-12 gaat net een vriendin van me naar Spanje voor een week. Niet dat dat wat boeit op zich
maar ik heb haar ongeveer 2/3 van mijn geheugen beloofd, omdat zij (ook 300d) aan haar 512 zwaar tekort gaat komen... Maar goed, misschien is er wel iets te regelen voor 12-12. fysiek ben ik er dan iig wel
en dat geheugen daar passen we wel weer een mouw aan
Nee iets met een gekoeld geel vloeistofjequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:55 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Vandaag in de zwaaistand,Flits?
Gaarne !quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee iets met een gekoeld geel vloeistofje
Word ik meestal blij van
Ook eentje?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Zet mij maar op de WGEM lijst
Zet mij maar op de WWHNNZ lijst
Toegevoegdquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien is er wel iets te regelen voor 12-12. fysiek ben ik er dan iig welen dat geheugen daar passen we wel weer een mouw aan
Mijn dank is groot.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:43 schreef Bowiefan het volgende:
Toegevoegd
Mail mij maar evenquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:27 schreef Oceanonix het volgende:
************OPROEP*************
Ik heb nog wat foto's liggen van de portretmeet. Die wil ik graag opsturen naar het onderwerp![]()
Ik heb van Merel geen e-mail adres en van Weopj ook niet.
Wie O Wie kan mij hieraan helpen![]()
![]()
???????????????????
Naarden blijkt nog lang niet uitgepraat te zijnquote:Op zaterdag 6 november 2004 00:12 schreef Subhuman het volgende:
Wat is dit nou? Ik dacht dat iedereen last had van de meetkoorts!
Knipoog of niet, het is wel zo.quote:Op zaterdag 6 november 2004 00:36 schreef huiz het volgende:
Naarden blijkt nog lang niet uitgepraat te zijn
Huiz nodigt hierbij iedereen blijkbaar uit voor zijn verjaardagquote:Op zaterdag 6 november 2004 00:36 schreef huiz het volgende:
Naarden blijkt nog lang niet uitgepraat te zijn
En de komende tijd heb je kerst, oud en nieuw en niet te vergeten mijn verjaardag dus pas in januari wordt het tijd voor de volgende supermeeting
Ik gok op Dordrecht?quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:21 schreef Xilantof het volgende:
noem een stad![]()
dat maakt het iets makkelijker, en toen veilig genoeg voor jou!
quote:Op zondag 7 november 2004 00:04 schreef Bowiefan het volgende:
Loopt trouwens niet echt storm voor Maastricht...
Zelfs niet na mijn goedkope logeeradres aanbieding, zullen ze dan toch denken dat het ver weg is?
en dat is allemaal zo betrekkelijk.....
Ik wil graag een keertje door Maastricht heen banjeren, maar helaas komen beide data mij slecht uitquote:Op zondag 7 november 2004 00:04 schreef Bowiefan het volgende:
lijst geupdeet,
Werd opeens weer verdacht stil na het verlangelijstje van Huiz
Loopt trouwens niet echt storm voor Maastricht...
Zelfs niet na mijn goedkope logeeradres aanbieding, zullen ze dan toch denken dat het ver weg is?
en dat is allemaal zo betrekkelijk.....
Ja, ik dacht... voordat iedereen hier gratis gebak komt vretenquote:Op zondag 7 november 2004 00:04 schreef Bowiefan het volgende:
Werd opeens weer verdacht stil na het verlangelijstje van Huiz
tis heel simpel en leuk!quote:Op zondag 7 november 2004 11:14 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Zou iemand mij als newby eens kunnen uitleggen hoe die meets werken.
Ik zou het n.l. wel eens willen proberen.
Waar meld je je aan en hoe ontmoet je dan voor mij wild vreemde (waarschijnlijk aan hun fotostuff)
Wat is de bedoeling van zo'n meet ?
Voor mijzelf geld dat ik nog heel veel moet leren en hoop dan dat er uit dit soort ontmoetingen voor mij veel tips komen.
Aanmelden doe je in dit topic.quote:Op zondag 7 november 2004 11:14 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Zou iemand mij als newby eens kunnen uitleggen hoe die meets werken.
Ik zou het n.l. wel eens willen proberen.
Waar meld je je aan en hoe ontmoet je dan voor mij wild vreemde (waarschijnlijk aan hun fotostuff)
Wat is de bedoeling van zo'n meet ?
Voor mijzelf geld dat ik nog heel veel moet leren en hoop dan dat er uit dit soort ontmoetingen voor mij veel tips komen.
Nu als ik dit zo lees dan wil ik wel eens zo'n meet mee maken.quote:Op zondag 7 november 2004 11:23 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Aanmelden doe je in dit topic.
Wanneer een meet zich gaat voltrekken wordt er in elk geval een afspraak gemaakt waar we verzamelen en worden er wel wat herkenningspunten gegeven.
Een andere actie is het uitwisselen van telefoonnummers waardoor we wanneer we iemand kwijt zijn we die snel weten te traceren.
Wat betreft het leerzame aspect: verwacht niet een klassikale fotocursus, maar hobbel gewoon lekker met de meute mee, zien fotograferen doet fotograferen, en wanneer je echt ergens vragen over hebt of het idee hebt dat je dingen verkeerd aanpakt vraag je het gewoon even na bij een van je medemeetgangers.
Voornaamste doel met de meets is dat ze leuk en gezellig zijn, zelfs onder beroerde omstandigheden als die we in Naarden kregen met een dagje k#tweer leveren nog een behoorlijke massa foto's op, meer in elk geval dan een ieder 's morgens voor mogellijk hield.
quote:Op zondag 7 november 2004 19:41 schreef beertje_ het volgende /b]
Ok
SpeedyGJ aan jou de eer
In dec is voor mij ook tijdquote:[b]Op zondag 7 november 2004 19:43 schreef PdeHoog het volgende:
Er schijnt weer een minimeet voor het hoge noorden te moeten worden opgezet en ik heb me zojuist verluld dat ik ook kom
De datum kom ik nog even op terug. Zowiezo de komende maand is even geen optie ivm afstudeerwerk, maareh na het weekend van 11 december kan het allemaal wat mij betreftonder voorbehoud natuurlijk
Nope er is nog geen datum.quote:Op zondag 7 november 2004 20:03 schreef Xilantof het volgende:
het noorden des lands?
is er al een datum?
12 decquote:Op zondag 7 november 2004 20:07 schreef beertje_ het volgende:
Mijn voorstel: Zondag 12 december (zo tezien kunnen er dan meer mensen)
Mits!! de mensen van de Maastrichtmeet er geen moeite mee hebben
Dat lukt in friesland wel, als je maar de goeie locatie hebtquote:Op zondag 7 november 2004 20:09 schreef Ouwesok het volgende:
En wat gaan we precies doen
We moeten natuurlijk wel een goeie volle dag hebben en 's avonds met volle cards/films totaal sufgefotografeerd thuiskomen
Nou, waarom nog langer gewachtquote:Op zondag 7 november 2004 20:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat lukt in friesland wel, als je maar de goeie locatie hebt
Half december is inderdaad altijd een drama qua licht waardoor je eigenlijk te weinig tijd overhoudt voor een fatsoenlijk robbertje fotograferen.quote:Op zondag 7 november 2004 20:28 schreef Subhuman het volgende:
Misschien is het met het oog op de komende drukke tijden beter om te wachten tot na de Emmen-meet?
Als jij en beertje_ nou eens middels een minimeet een plannetje kunnen trekken voor een grote Fryslân-meet. Die voeren we dan na de beestenboel in Emmen uit met gewoon iedereenquote:Op zondag 7 november 2004 20:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz idd lijkt me ook niet erg handig.
Tja ik zou het verder ook niet echt weten
Dan gaan beertje en ik wel![]()
Maar euhm eens kijken voor een oplossing
Beertje, kan jij mij misschien toevoegen op msn??quote:Op zondag 7 november 2004 20:40 schreef beertje_ het volgende:
Nieuwe poging: Zondag 15 februari
Wat duurt dat nog lang
quote:Op zondag 7 november 2004 20:40 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als jij en beertje_ nou eens middels een minimeet een plannetje kunnen trekken voor een grote Fryslân-meet. Die voeren we dan na de beestenboel in Emmen uit met gewoon iedereen
Beter een goeie dag met plezier en foto's dan een saaie dag met weinig foto'squote:Op zondag 7 november 2004 20:40 schreef beertje_ het volgende:
Nieuwe poging: Zondag 15 februari
Wat duurt dat nog lang
We zitten toch al weer op één lijnquote:Op zondag 7 november 2004 20:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]lijkt me een goed id
![]()
Pfffff wat een gedonder altijd met die meetings![]()
Als de ene het niet eens is is de andere wel eens en als die weer niet eens is is de ander wel weer eens enz enz![]()
Dat vind ik een heel goed idee Sharkie..quote:Op zondag 7 november 2004 20:59 schreef Shark.Bait het volgende:
Groningen lijkt mij ook wel leuk om een keer te doen, maar Maastricht ook. In groningen kan ik meteen een keer een (voor mij) bekende fokster eens opzoeken, wat ik al 6 maanden beloofd heb
quote:Op zondag 7 november 2004 21:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat vind ik een heel goed idee Sharkie..
Heb je inderdaad al lang geleden beloofd.
Ik kom langs als het in het noorden is!
Nee joh hier is helemaal niks te beleven!quote:Op zondag 7 november 2004 20:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
@Subhuman: Alle hoeken komt een keer aan de beurt, van oost naar west van west naar noord van noord naar zuid blablabla oke haal alles doorelkaar![]()
Misschien komt dat door de data? Ik zou wel willen, maar de komende maand (iig tot 11/12 december) kan ik gewoon alleen uitjes dicht bij huis plannenquote:Op zondag 7 november 2004 22:14 schreef Bowiefan het volgende:
Grappig inderdaad dat daar zoveel belangstelling voor is, en dat iedereen zeker weet dat ze komen terwijl de datum nog niet eens bekend is
En als ik dan plannen lees voor Dokkum, en uit ervaring weet dat van mij uit Maastricht een half uurtje verder rijden is als Dokkum, dan mag het zeker bijzonder genoemd worden dat er zoveel belangstelling is voor Dokkum of zo weinig voor Maastricht.....
quote:Op zondag 7 november 2004 21:32 schreef Oceanonix het volgende:
Ik had al aangegeven dat de 12 e een misschien was voor mij voor de Maastricht meet.![]()
En dat zie ik hier niet terug.....![]()
Ja, ik geloof ook dat ik had gezegd misschien bij de Emmen meet, maar nu sta ik er bij de 16e én de 30e bijquote:Op zondag 7 november 2004 21:32 schreef Xilantof het volgende:
wel leuk ook dat mijn aanmelding voor emmen heel goed verwerkt is enzo
Teken dat je moet komenquote:Op maandag 8 november 2004 00:28 schreef huiz het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik geloof ook dat ik had gezegd misschien bij de Emmen meet, maar nu sta ik er bij de 16e én de 30e bij![]()
Sorry zie het nu pasquote:Op zondag 7 november 2004 20:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Beertje, kan jij mij misschien toevoegen op msn??
Dan kunnen we het eens bespreken, gaat makkelijker
Ik sta de 16e en de 30e te wachten op de parkeerplaatsquote:Op maandag 8 november 2004 00:32 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Teken dat je moet komen
Lijkt me toch wel een optie voor een keer? Op zaterdag meeten dan hoorquote:Op maandag 8 november 2004 11:02 schreef Rewimo het volgende:
Kan er voor de Emmen-meet misschien ook een zaterdag in overweging worden genomen? Op zondag is het voor ons haast niet te doen omdat qltel dan ook nog helemaal terugmoet naar Roosendaal (via Haarlem dus), of dat ik met Christan nog terug moet naar Haarlem (via Roosendaal). Dat geeft erg weinig meet-tijd
quote:Op maandag 8 november 2004 10:00 schreef beertje_ het volgende:
Trouwens...degenen die nu hard roepen dat we niet alleen vlinders moeten gaan kijken durf ik er bijna om te wedden dat jullie het langst in die tuin blijven
Dan moet er zeker ook weer Haribo komenquote:Op maandag 8 november 2004 13:05 schreef Rewimo het volgende:
Voordeel van een zaterdag in Emmen is dat wij dan een minimodelletje kunnen meebrengen
* PdeHoog alvast voldoende browniebakspullen inslaatquote:Op maandag 8 november 2004 14:22 schreef Rewimo het volgende:
Brownies lust ie ook wel hoor
En zondag is voor ons lastig. Dat hou je toch. Er zijn nooit dagen dat iederéén kan. Het enige wat we kunnen doen is zover mogelijk vooruit een datum prikken zodat zoveel mogelijk mensen nog iets kunnen regelen om er toch bij te zijn.quote:Op maandag 8 november 2004 14:40 schreef huiz het volgende:
Zaterdag vind ik weer een lastige dag
Indien het een zondag wordt hebben wij WEL meer browniesquote:Op maandag 8 november 2004 14:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En zondag is voor ons lastig. Dat hou je toch. Er zijn nooit dagen dat iederéén kan. Het enige wat we kunnen doen is zover mogelijk vooruit een datum prikken zodat zoveel mogelijk mensen nog iets kunnen regelen om er toch bij te zijn.
Ik heb ook niet gevraagd of Emmen op zaterdag kan, ik heb alleen gevraagd of het misschien mogelijk is om ook een zaterdag mee te nemen in de planning. Als het niet lukt op zaterdag hebben wij pech (en jullie ook want dan moeten jullie het zonder ons charmante gezelschap doen).
quote:Op maandag 8 november 2004 15:06 schreef Rewimo het volgende:
Dat is ook het voordeel van een zaterdag ja, 's zondags een beetje uitslapen en alle tijd om de digifoto's meteen online te gooien. Rolletjes kun je sowieso pas maandag inleveren, dus dat maakt niet uit
En dan ben jij nog maar een jonkie. Kun je nagaan hoe vermoeiend dat voor ons, ouwe knarren, isquote:Op maandag 8 november 2004 15:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]. Vooral dat uitslapen
.
Idd, maar Dokkum is ook erg oudquote:Op zondag 7 november 2004 22:14 schreef Bowiefan het volgende:
Grappig inderdaad dat daar zoveel belangstelling voor is, en dat iedereen zeker weet dat ze komen terwijl de datum nog niet eens bekend is
En als ik dan plannen lees voor Dokkum, en uit ervaring weet dat van mij uit Maastricht een half uurtje verder rijden is als Dokkum, dan mag het zeker bijzonder genoemd worden dat er zoveel belangstelling is voor Dokkum of zo weinig voor Maastricht.....
Kijk.....ik heb nooit wat durven zeggen over leeftijden, maar nu je er zelf over begintquote:Op maandag 8 november 2004 15:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En dan ben jij nog maar een jonkie. Kun je nagaan hoe vermoeiend dat voor ons, ouwe knarren, is
Jij kwalificeert je nog niet eens voor de term jonkiequote:Op maandag 8 november 2004 16:33 schreef De_Warme_bakker het volgende:
zei iemand daar Jonkie?
quote:Op maandag 8 november 2004 17:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij kwalificeert je nog niet eens voor de term jonkie
De Warme Bakker moet nog jong wordenquote:Op maandag 8 november 2004 17:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 november 2004 18:09 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
De Warme Bakker moet nog jong worden. JongeBabysok leest deze post toch niet
quote:Op maandag 8 november 2004 17:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |