abonnement Unibet Coolblue
pi_22877924
is unibet down?
pi_22877925
Nee dat ga ik niet doen maar ik zet wel het bedrag wat ik aan kanspelenbelasting "zou moeten" betalen op een aparte rekening, dus als ze er achter komen dat ik het wel kan betalen
pi_22877945
Ik zit nog gewoon op Unibet.
pi_22877998
ik krijg de unibet admin tool
Admin Tool

Eventman
Event- & Riskmanager

Supportagent Place bets and edit users
Statistics View reports
System Edit System settings and internal users
Financials Large transactions, Confirm transactions, View transactions
Editor Publish news at unibet.com
Marketing Administer Marketing Campaigns


Kan er alleen niets mee

als ik direct naar de nederlandse pagina surf krijg ik een 404
pi_22878034
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 00:38 schreef Delenlill het volgende:
Nee dat ga ik niet doen maar ik zet wel het bedrag wat ik aan kanspelenbelasting "zou moeten" betalen op een aparte rekening, dus als ze er achter komen dat ik het wel kan betalen
ik schrok al voor 500 euro kun je namelijk een hoop leuke dingen doen lijkt me overigens niet dat ze daarachter komen hoor... tis toch eigenlijk ook niet toegestaan om te 'gokken' via internet met zulke bedragen? toto heeft toch mede daarom een max van 20 euro inzet per dag ofzo?

anyway... have fun with the money ... je hebt het eerlijk verdiend
pi_22878163
gvd, ik wou vannacht nog eventjes een gokje wagen :I

edit: alleen t .co.uk domein (die in mn favorieten staat) is down ofzo

http://www.unibet.com/punter/index.jsp?lang=nl werkt
pi_22878328
Ik heb trouwens een leuke weddenschap ontdekt op mrbookmaker Je kunt inzetten op de poulewinnaars van de CL en daar ook een combo van maken Met een redelijke logische combo kun je zo bij een inzet van 10 euro wel meer dan 400 euro van maken
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22878490
Wat loopt iedereen met Parma weg man, ik denk serieus niet dat ze gaan winnen.
Uit hebben ze de meeste goals tegen van iedereen in de serie A.
En Cagliari wil naar de kansloze wedstrijd tegen Milan en het teleurstellende gelijk spel tegen de nummer laatst vast wel weer winnen gok ik , niet dat ik er op inzet trouwens.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_22878555
Parma heeft Gilardino en een goede verdediging.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22878685
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 00:56 schreef cultheld het volgende:
Ik heb trouwens een leuke weddenschap ontdekt op mrbookmaker Je kunt inzetten op de poulewinnaars van de CL en daar ook een combo van maken Met een redelijke logische combo kun je zo bij een inzet van 10 euro wel meer dan 400 euro van maken
Heb net ff zitten kijken maar volgens mij kan/mag je geen combo's maken het zijn allemaal single bets.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_22878726
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 01:18 schreef neilpad het volgende:

[..]

Heb net ff zitten kijken maar volgens mij kan/mag je geen combo's maken het zijn allemaal single bets.
Op mrbookmaker.com kan dat wel hoor
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22878846
Bij mij iig niet check:


Die "s" moet "s+" zijn dan kan je er combo van maken volgens mij.
Money won is twice as sweet as money earned.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 01:35:56 #113
6941 APK
Factual, I think.
pi_22878857
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 00:43 schreef Iceman_J het volgende:

ik schrok al voor 500 euro kun je namelijk een hoop leuke dingen doen lijkt me overigens niet dat ze daarachter komen hoor... tis toch eigenlijk ook niet toegestaan om te 'gokken' via internet met zulke bedragen?
Mijn accountant en de belastingdienst willen toch écht weten waar dat geld vandaan komt hoor.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_22878874
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 01:35 schreef APK het volgende:

[..]

Mijn accountant en de belastingdienst willen toch écht weten waar dat geld vandaan komt hoor.
Mag je dan ook niet bijv. 10 keer 50 euro winnen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 01:39:54 #115
6941 APK
Factual, I think.
pi_22878895
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 01:37 schreef cultheld het volgende:

Mag je dan ook niet bijv. 10 keer 50 euro winnen?
Lijkt me niet, dat zal wel bij elkaar opgeteld worden.
Gewoon proberen om het als werk aftrekbaar te maken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 01:50:44 #116
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_22878990
double
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 01:51:00 #117
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_22878996
mlb iemand, nog 10 min.
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 01:57:16 #118
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_22879064
oh foutje van bet24, game 3 is pas morgen
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_22879125
quote:
Gewoon proberen om het als werk aftrekbaar te maken
hoe?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 02:10:04 #120
6941 APK
Factual, I think.
pi_22879186
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 02:03 schreef cultheld het volgende:

hoe?
Een research project oid.

Ik ga deze week beginnen met 2x 50¤

Moet je wel een eigen bedrijf hebben of zelfstandig zijn.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_22879293
Hoe geef je dat aan dan?

offtopic

Hmm waarom kan ik opeens niet meer quoten, profielen bekijken etc.?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22879469
Je kan wel 10 X 50 euro winnen, hoef je geen belasting over te betalen, maar als je een bedrag boven de 450 euro (of zoiets) wint met 1 weddenschap moet je dat wel.
pi_22879475
belastingdienst neemt meestal niet de moeite om achter bedragen van onder de 500 euro te gaan, vooral als het slechts enkele keren gebeurt en wanneer je nog redelijk jong bent (onder 21 ofzo)
pi_22879513
ik stop idd maar even tijdje met poker, ik ben er niet echt slecht in, ben al goed in raden welke kaarten iemand heeft gezien aan zn wedgedrag enzo maar ik heb soms dan wel leuk 20 winst maar vervolgens 30 verlies en laatste 2 dagen 75 euro daardoor verspeeld

die leuke winst met djurgadens if is dus weer weg

maar laatste paar bets die ik heb gedaan waren opzich wel goed dus kan beter nu ff stoppen met pokeren (alleen gratis tournooitjes misschien) en wachten op de leuke bets, zoals gister waren er amper bets, toch op zweedse competitie ingezet en allebei gewonnen.. dus gewoon de leuke eruit pikken en voor de rest ff het mijden

mijn grote probleem is is dat ik even niet veel anders heb te doen en ik heb met ALLES altijd een hyperfocus heb, ik overdoe alles meteen en dan na 2 maanden ofzo ben ik het zat, opzich is dat niet erg, maar met iets als dit kan het wel een probleem vormen ik kan nooit echt me met meerdere dingen bezighouden, tis de hele dag het een of het ander maar heb geen dagelijks ritme van eerst ff dit, dan dat etc.

maarja straks druk met twee verhuizingen dus dan heb ik wat afleiding
pi_22880526
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 01:35 schreef neilpad het volgende:
Die "s" moet "s+" zijn dan kan je er combo van maken volgens mij.
Klopt, je kan ze alleen single spelen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')