Ik weet niet wat die seriekillers (schrijvers) met Annemiek voor hebben, maar wat minder make up in ONM zou haar niet misstaan. Less is more, you know ...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Bij Ivo vond ik haar er idd beter uitzien.![]()
dat geldt niet alleen voor haar hoor, al die dames worden ernstig mishandeld daar,quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik weet niet wat die seriekillers (schrijvers) met Annemiek voor hebben, maar wat minder make up in ONM zou haar niet misstaan. Less is more, you know ...
Iris ziet er perfect uit en ik vind dat een vrouw haar schoonheid met anderen moet delen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:48 schreef Wup het volgende:
dat geldt niet alleen voor haar hoor, al die dames worden ernstig mishandeld daar
Dat komt door het feit dat de caps van inferieure kwaliteit zijn.quote:ik vind haar er trouwens op die tros pics helemaal niet beter uitzien dan in ONM, integendeel zelfs
Jawel. Zelfs Nikkie ziet er met minder make up beter uit. Less is more.quote:en dat minder make-up verhaal gaat ook al niet op
excuses voor de onduidelijkheid, ik ben het namelijk helemaal met je eensquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jawel. Zelfs Nikkie ziet er met minder make up beter uit. Less is more.
ik denk dat je dat microfoon noemt..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:10 schreef Iwan1976 het volgende:
Voudje:
Tijdens die scène met Bettina en Chris kwam er rechts een puntig en langwerpig object in beeld, dat na enkele seconden weer op miraculeuze wijze verdween.
Het was precies op het moment dat Bettina zei: "Da's niet grappig bedoeld hoor, Vroman."
Bespeur ik hier lekkerheidsjaloezie?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:12 schreef Wup het volgende:
ik bedoelde dat mevrouw Verdoorn niet echt bescheiden was omgegaan met de make-up doos in die Tros uitzending...
Microfoons komen doorgaan altijd van bovenaf in beeld. Deze kwam van opzij. Het is denk ik een uitsteeksel van een camera.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:15 schreef Wup het volgende:
ik denk dat je dat microfoon noemt..
dat gebeurt zo vaak......
Een dopedealende hoerenkoteigenaar, net als die Appelsien, of Francien of hoe ze dan ook heet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Wie is de mysterieuze sigaar rokende man in Club 32?
Of een van de losse flodders, waarvan er afgelopen seizoen vele zijn afgeschoten.quote:Misschien de nieuwe kwade genius van ONM?
Danny de Kok toch??quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Wie is de mysterieuze sigaar rokende man in Club 32?
Misschien de nieuwe kwade genius van ONM?
Dat is het niet. Dok heeft al een kok: Wessel de kok.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:26 schreef Wup het volgende:
Danny de Kok toch??
wil natuurlijk geen vaste rol
Joyce_en_Roxysnuffeltje zal je dit niet in dank afnemen. Tegen mij roept ze dan steeds "Fuck you!!!" en dan moet ik me bukken, wil ik geen klap in mijn muil ontvangen. Dan ga ik even naar buiten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:12 schreef Wup het volgende:
tis toch net een uitgepoepte erwt hier .....
Dat dacht ik in eerste instantie ook... maar hoe langer ik er over nadenk... Volgens mij is het iemand anders. Danny de Kok vind ik meer het type dat een handlanger speelt. Ik vond het ook raar dat de mysterieuze man geen woord zei tegen Nathalie... Misschien is het iemand die we kennen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:26 schreef Wup het volgende:
Danny de Kok toch??
Je vergeet Ellen van der Koogh te noemen, zij speelde vorig seizoen ook in ONM,quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:07 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW:
Afgelopen week was de film 'Swingers' op Canal+ 16/9 te zien met.... Danny de Kok, Nienke Brinkhuis en Joep Sertons. Ik heb 'm op opgenomen en moet 'm nog kijken... Dus binnenkort volgen nog een paar caps.
als je maar lang genoeg om Arthur blijft roepen komt ie vanzelf wel een keerquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat dacht ik in eerste instantie ook... maar hoe langer ik er over nadenk... Volgens mij is het iemand anders. Danny de Kok vind ik meer het type dat een handlanger speelt. Ik vond het ook raar dat de mysterieuze man geen woord zei tegen Nathalie... Misschien is het iemand die we kennen..
Joost en Lizzy zijn zo naïef en stom dat ze koren op de molen van Club 32 gooien. Eer Joost met zijn docudrama klaar is, staat De Apotheker al lang voor de hemelpoort. Dopedealers hebben de onzalige eigenschap zich niet ongestraft in de wieken te laten schieten. Die "Francine" is gewoon een kotmadam die ook met drugs heeft te maken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:18 schreef Wup het volgende:
als je maar lang genoeg om Arthur blijft roepen komt ie vanzelf wel een keer![]()
Waar?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:55 schreef Wup het volgende:
oeps foutje
Misschien is Hillard wel een welgestelde weduwnaar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: heeft die Hillard de gehele dag de tijd om Iris te bespieden? Moet die lul niet werken?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:12 schreef Wup het volgende:
[..]
excuses voor de onduidelijkheid, ik ben het namelijk helemaal met je eens
[wow......pretty scary:)]
ik bedoelde dat mevrouw Verdoorn niet echt bescheiden was omgegaan met de make-up doos in die Tros uitzending...
[afbeelding]
tis toch net een uitgepoepte erwt hier .....
sinds wanneer ben je bang voor mij????quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Joyce_en_Roxysnuffeltje zal je dit niet in dank afnemen. Tegen mij roept ze dan steeds "Fuck you!!!" en dan moet ik me bukken, wil ik geen klap in mijn muil ontvangen. Dan ga ik even naar buiten.
Da's een sterk argument...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:38 schreef babette21 het volgende:
Tot slot nog ff over die Danny de Kok: volgens mij was hij óók die gozer in de club!
Denk alleen al aan die enorme rookwolk en z'n "mag ik roken" in de taxi....![]()
Ben erg benieuwd waar dat lijntje heengaat....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |