begrafenisquote:begravenis![]()
Tegenover Hillard en Iris / Lizzy acteert iedereen slecht. Maar gelukkig kun jij 't beter.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:10 schreef dunn0w het volgende:
Jasmine acteerde erg slecht in die scene met Hillard.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:25 schreef Orginial het volgende:
de begravenis van Claire
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:43 schreef Ambrosius het volgende:
Iris is niet de slimste zeg, pfff..
HEB HET GORE LEF OM DAT NOGEENS TE ZEGGEN!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:43 schreef Ambrosius het volgende:
Iris is niet de slimste zeg, pfff..
Jij vond het een slimme actie?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
HEB HET GORE LEF OM DAT NOGEENS TE ZEGGEN!!!!!!!!!
Hillard gaat Iris in het ziekenhuis lastigvallen. De beveiliging heeft de opdracht gekregen om Hilly niet meer binnen te laten. Hij glipt er echter doorheen. Claire is van de situatie op de hoogte en probeert 'm tegen te houden. Daarvan is Hilly niet gediend en daarom steekt hij Claire dood.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik las ergens dat Claire vermoord wordt door Hillard??![]()
Wie ziet de link tussen die twee?
Jij weet niets van vrouwen. Ze doen alsof ze stom zijn om zo toch hun zin te krijgen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:01 schreef Ambrosius het volgende:
Jij vond het een slimme actie?
Ze is wel lief, maar niet slim..
Zij moest mee naar het bureau en niet Hillard, dus haar zin heeft ze niet gehadquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij weet niets van vrouwen. Ze doen alsof ze stom zijn om zo toch hun zin te krijgen.
Om daar samen met de politie bewijzen tegen Hilly te vinden en om over Esther van Eck te lullen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:22 schreef Ambrosius het volgende:
Zij moest mee naar het bureau en niet Hillard, dus haar zin heeft ze niet gehad.
ow hoezo waarom?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:45 schreef Orginial het volgende:
Daphne ligt dan overhoop met de Couwenbergjes
Ook daar is ze dood. Aan de stroom blijven plakken!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:25 schreef Wup het volgende:
en waarom is Kim Pieters niet in de nieuwe Essent spot ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |