Daphnequote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:25 schreef Orginial het volgende:
In de eerste week van November vertrekken Bram en Ellen naar Frankrijk met Doris en is de begravenis van Claire en een oude bekend keert terug namelijk
Daphne Simons![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie de televisiegids
Daphne ligt dan overhoop met de Couwenbergjesquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:41 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Daphne.
ik zou zeggen grijp je kans, pleur hilly uit z'n huis en ga er wonenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat heeft die Hillard een prachtig uitzicht op Iris' kamer.
Met Victor Couwenberg lag Daphne regelmatig "overhoop".quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:45 schreef Orginial het volgende:
Daphne ligt dan overhoop met de Couwenbergjes
Wat zei hij? "Dat iemand jou nog iets heeft kunnen bijbrengen is een Godswonder!" ?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:10 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ik zou zeggen grijp je kans, pleur hilly uit z'n huis en ga er wonen![]()
P.s. ik moest je de groeten doen en je hartelijk danken namens mijn docent Nederlands
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Met Victor Couwenberg lag Daphne regelmatig "overhoop".
Hebben we het over dezelfde Daphne?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:43 schreef dunn0w het volgende:
![]()
Met dat hotel enzo.. en met Sid... leuke tijd!![]()
Je weet toch dat ik alles voor je doe!?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:45 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
hoe weet je dat???? ohja en ik neem alle stomme dingen die ik heb gezegt over Iris terug dankjewel schatje voor die foto![]()
![]()
Ja...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hebben we het over dezelfde Daphne?
ja ik weet hetquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik alles voor je doe!?
Tegen Tonny dan zeker????quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik zag net een promo voor ONM op RTL4 met een betraande Ellen die zegt: "Jij was het?!"
Ik denk het wel... maar je kon alleen Ellen zien.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:21 schreef soapie het volgende:
Tegen Tonny dan zeker????
Nee idd.. dat was echt TE ongeloofwaardig!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat is die slotenmaker voor een lul? Je geeft iemand toch niet zomaar een sleutel?
Hij zal z'n bloedbroeder niet aangeven denk ik......quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo Ilyas! Geef die stomme lul aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |