Ben nu net ander half jaar een "fok!user" en bagger nog steeds en ben eigenlijk ook niet van plan daar mee te stoppen, rede het is gewoon stom makkelijk en vind het tot mij stomste verbazing ook nog leuk, op de matige whehehehe mannier dan natuurlijk. Ik trouwens niet verder dan Ovj, ben ik ook niet van plan, o ja mensen uitlachen in Truth.quote:Xebrozius - maandag 25 oktober 2004 @ 20:45
Ik was ook ooit een irritante kutbaggeraar.
Fok is altijd kut voor degene die langzaam veranderd in een user die niet meer baggert.
Oneindig proces, niet zeiken.
De helft van de baggeraars krijgen opeens ook interesse in POL/NWS en de andere helft krijg een IP ban, heeft geen verstand van proxy-tools en gaat weer terug naar scholieren.com.
Godquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:02 schreef stoepjong het volgende:Anders namelijk ....
Baggeruser staat bovenin het lijstje!quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:04 schreef Knut het volgende:
Anders :
Moderator
zie ook;quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:04 schreef Knut het volgende:
Anders :
Moderator
quote:Moraalridder
Zie TTquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:05 schreef veldmuis het volgende:
Waarom staat er trouwens overal "user" en niet gewoon "gebruiker"?![]()
ja idd, ik weet van mezelf iig dat ik een gebruiker ben...quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:05 schreef veldmuis het volgende:
Waarom staat er trouwens overal "user" en niet gewoon "gebruiker"?![]()
En --->quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:09 schreef Fwnk het volgende:
En --->
ADIRO!!!
Ik vind jou een persoon met nep-slotjes en nep-bans.quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:17 schreef _Administr8or_ het volgende:
informatieve user![]()
Alexxxxx zou toch eigenlijk de first post even moeten lezen ofzo....quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
* stoepjong heeft alleen de TT gelezen en zegt: >>> KLB
quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:22 schreef Ancient het volgende:newbie
Duidelijk een newbie inderdaad, je behoort te zeggen: Tyf op!quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:23 schreef Ancient het volgende:
[..]
bedankt
DAN BEN JE EEN KUTUSER EN MOET JE OPTIEFEN NUquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
* veldmuis heeft alleen de TT gelezen en zegt: >>> KLB
Tja, what can i say.quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:02 schreef stoepjong het volgende:
[..]
en bagger nog steeds en ben eigenlijk ook niet van plan daar mee te stoppen,
Heujquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:28 schreef tuut84 het volgende:
heujjj
Raar dat ik het dan nog wel een sporadisch leuk vindt.... En boebiedoe vroeger was alles beter...quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:35 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Tja, what can i say..
Door mensen zoals jij is ONZ dood.
Klonen behoren irritant te zijn, dat ben jij niet.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:12 schreef Croupouque het volgende:
, een creatieve user en een kloon in één.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 04:07 schreef SpeedyRich het volgende:
Ik ben een Harde user maar wel met een moraal en genoeg informatief er ook nog eens bij
Dat is geen zin.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 04:07 schreef SpeedyRich het volgende:
Ik ben een Harde user maar wel met een moraal en genoeg informatief er ook nog eens bij
Wij allen voelen denk ik een platonische liefde voor U.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:12 schreef Croupouque het volgende:
Ik ben een moraalridder, een romanticus, een creatieve user en een kloon in één. Het één ben ik wat meer dan het ander. Ik ben daarnaast ook verschrikkelijk bescheiden.
Alcohol bevriest nietquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:54 schreef deantoine het volgende:
harde drank user
alleen alsie ijs en eis koud isquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:55 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Alcohol bevriest niet![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:27 schreef Tessje het volgende:
Van alles wat
Je liegt je bent een schoon voorbeeld van een bagger-spammerquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:09 schreef Conflict het volgende:
ik ben een lieve user
hihihihi tiet hihihihiquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:22 schreef knowall het volgende:
Ik ben op en top kwalitiet
Ik haat jequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:28 schreef SexyRomeo het volgende:
Yo, ik zie mijzelf als het grote voorbeeld van alle users.
Je moet De Romeo gewoon wat beter leren kennen, dan zul jij zien dat ik de man ben.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:32 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik haat je![]()
Wie is de vrouw dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:36 schreef SexyRomeo het volgende:
[..]
Je moet De Romeo gewoon wat beter leren kennen, dan zul jij zien dat ik de man ben.
Iedereen speelt hier waarschijnlijk wel een beetje een rol, maar bij jou ligt het er iets te dik opquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:36 schreef SexyRomeo het volgende:
[..]
Je moet De Romeo gewoon wat beter leren kennen, dan zul jij zien dat ik de man ben.
Je meent het!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:02 schreef knowall het volgende:
[..]
Iedereen speelt hier waarschijnlijk wel een beetje een rol, maar bij jou ligt het er iets te dik op
Nee het was maar een grapjequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:04 schreef SexyRomeo het volgende:
[..]
Je meent het!
Jij bent er toch.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:10 schreef neo2000 het volgende:
Ik mis een kanloze user nog..
m.a.w. pollerquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:30 schreef Silmarwen het volgende:
Een informatieve slowchattende creatieve baggeruser?
god wat een vermomming je username in je profiel zettenquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:44 schreef Ruis het volgende:
semi-bagger-oldbie in vermomming
Lijkt me duidelijk...quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:02 schreef stoepjong het volgende:Moderator die ook daadwerkelijk iets toevoegt.
Anders had vast iedereen in het duister getastquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
god wat een vermomming je username in je profiel zetten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |