Wat pea zegt, vlakbij de parkeerplekquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:55 schreef Elation het volgende:
waar was trouwens die ene tunnel? (paar foto's terug)
Hehe...Ik heb exact diezelfde paddestoel ook 'high-key'quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:08 schreef pea4fun het volgende:
En hi-key...of overbelicht![]()
[afbeelding]
Net alsof er sneeuw ligt, heel mooiquote:Op maandag 25 oktober 2004 20:25 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Het is toch wel iets heel apparts hoor en van met name die eerste 2 foto's krijg ik het op een of andere manier koud
Geen last van als je object-of-desire waarschijnlijk ergens ver in Rusland in een fotowinkel ligten dan bedoel ik de Russar 5,6/20mmquote:Op maandag 25 oktober 2004 20:42 schreef Xilantof het volgende:
van die meets word je idd hebberig
niet goed joh
Het heeft gesneeuwdquote:Op maandag 25 oktober 2004 20:11 schreef Shark.Bait het volgende:
Nog wat restjes infrarood spullater meer.. ja nog meer
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan nu... mijn laatste film ontwikkelen
die vind ik heel erg leuk!quote:Op maandag 25 oktober 2004 19:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
Nog een droom...1 die niet uit kwam.
En deze dan?quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
die vind ik heel erg leuk!
Ik doelde op de compositie, het logo en de regendruppels...de lichtval...quote:
't Was weer goed toeven in de sloppenwijkenquote:
Dank je ben er zelf ook best een beetje trots op.quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
die vind ik heel erg leuk!
quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:52 schreef Ouwesok het volgende:
Zeg haaievoer, heb je die infrarooie dingen gewoon direct uit het negatief gescand
* Ouwesok Er ook behoorlijk enthousiast van wordt
welk filter had je ook alweer
* noteertquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
yup, met een Nikon coolscan V. Dan nog beetje croppen en posten
En ik had een 090 (5x) rood filter.. (091 zou nog mooier moeten zijn zegt men)
ISO 100 (ipv kodak's aanbevolen 50) en dan 9 minuten bij 20 graden in XTOL ontwikkelen (ipv de door kodak aanbevolen 6.75 minuten)
Die info heb ik trouwens van die Simon Marsden gejat inclusief alles fotograferen op 1/125 bij f/5.6 of f/8)quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:13 schreef Ouwesok het volgende:
* noteert
Is er sprake van dwangquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Shark, ik moet zeggen......
Daar hoef jij je niet voor te schamen... dat mag je vinden hoor. Ik zou wel erg raar op kijken als iedereen alles mooi zou vindenquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Shark, ik moet zeggen, best leuk allemaal, maar die IRfoto's.. persoonlijk vind ik ze niet zo enorm spannend
Je objectief heeft wel een enorme vertekening zegquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:17 schreef Gutteguttegut het volgende:
Achterkant van bovenstaande herhaling.
Klopt en in de hoeken is hij niet echt scherp meer..maar ik krijg zo wel lekker veel op de foto zonder dat ik een nat pak haalquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je objectief heeft wel een enorme vertekening zeg
Maar hier vind ik em erg opvallend / leuk / indrukwekkend
je lantaarnpaal is scheef![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:32 schreef k_man het volgende:
Zou GGG trouwens die foto waar ik herkenbaar opsta willen aanpassen of verwijderen? Dank.
leren jas, rood overhemd
Oeps..had ik er onder gesoept..hier het origineel..quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Pea benen??
Noem je dat herkenbaar??quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Idem voor de quote dokter.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Oeps..had ik er onder gesoept..hier het origineel..
-linkje even weg ivm K-man-
Nu lijkt het of je pea er helemaal op gesoept hebtquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
Oeps..had ik er onder gesoept..hier het origineel..
Opletten joh, dan was ze wel een kop hoger uitgekomenquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nu lijkt het of je pea er helemaal op gesoept hebt
Zet je post ff terug..nu snapt niemand het meerquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noem je dat herkenbaar??Maar goed, post verwijderd
Ja dat gaat nu niet meer....quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Zet je post ff terug..nu snapt niemand het meer
quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ouwesok
Graag schieten? Dan ook geschoten worden niet erg vinden...
ik dacht al...quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:45 schreef Offy het volgende:![]()
!
tvp! he wat? verkeerde topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |