omg zo je best doen om iemand na te doenquote:Op woensdag 24 november 2004 10:51 schreef Last_Action_Hero het volgende:
Yo allemaal,
Jullie moeten echt ff de volgende link checken: http://www.monstersofrock.nl/
Vooral de sites van de tributebands zijn echt vet: het lijkt net alsof je de echte bands hoort!
Misschien is "tribute band" een beter woord, en wordt het beter begrepen. Trouwens, live is de zanger van action in dc nagenoeg een copie van de oude zanger van ac/dc.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:13 schreef Tomek het volgende:
[..]
omg zo je best doen om iemand na te doen![]()
ik vind het ook nergens naar klinken trouwens, die zang bij die acdc coverband
bijna lachwekkend
Nou ja, een tributeband heeft het wel iets moeilijker dan het origineel tijdens optredens. Waar de echte band live best redelijk af kan wijken (want ze zijn het echt) zal de tributeband vrijwel altijd vergeleken worden met de precisie van het studiowerk. Als je dan toch profiteurs wil aanwijzen zijn het wat mij betreft de knappe koppies die met wat studiowerk en sessiemuzikanten effe een covertje in elkaar draaien (of eigenlijk natuurlijk de slimme koppen achter de knappe koppies natuurlijk).quote:Op donderdag 25 november 2004 15:37 schreef crN het volgende:
Mee eens, dit vind ik eigenlijk profiteren van een band om zo zelf meer op te treden.
Als mijn verstker (Vox Pathfinder 15R) kapot zou gaan zou ik een versterker kopen waar ik dan meteen ook een paar jaar vooruit kan. Die ook mee kan voor een bandje. Toen ik dat ding kocht had ik 'm niet getest en dan gaan mensen zeiken maar hoe moet ik een versterker testen als ik helemaal niet gitaar kan spelen en geen verstand heb van amps? Nu heb ik dat dus wel dus zou ik meteen doorsparen dat ik ook een fatsoenlijke gitaar kan kopen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:35 schreef Z het volgende:
Heb net een Roland Cube 15 gekocht. Voor 100 euro vind ik het een prima ding, aardig geluid, aardige 'functies' en robuust. M'n 'thuisversterkertje' was stuk ...
Toen ik dat versterkertje kocht was er een man die z'n gitaar wou verkopen, een Telecaster uit 1962. Toen hij dat zei (telecaster uit 1962) begon de hele winkel spontaan te kwijlen, maar helaas voor meneer bleek dat hij de gitaar 'verpest' had, er zaten nauwelijks nog originele onderdelen op. Maar het was erg grappig hoe de hele winkel opeens alleen maar aandacht had voor die meneer
Beetje X-plorer-achtig ja!quote:Op maandag 29 november 2004 15:10 schreef Prep2Fight het volgende:
Mooi kruis Rancor![]()
Ik zie geen kruisjes in Firefox dus ik dacht eerst, waar heeft hij het nou weer over?!quote:Op maandag 29 november 2004 15:10 schreef Prep2Fight het volgende:
Mooi kruis Rancor![]()
Hè dat ziet er lekker uit! Mooi kleurtje ook!quote:Op maandag 29 november 2004 18:05 schreef Rancor het volgende:
[afbeelding]
nogmaals dan anders ff fotoboek checken bij foto:axe
Wat een smeerkleur...quote:Op maandag 29 november 2004 18:05 schreef Rancor het volgende:
[afbeelding]
Groen...quote:Op maandag 29 november 2004 18:05 schreef Rancor het volgende:
[afbeelding]
Groen! Groen is tof!quote:Op maandag 29 november 2004 18:05 schreef Rancor het volgende:
[afbeelding]
ik ben benieuwd... hoe bevalt ie?quote:Op maandag 29 november 2004 20:37 schreef Gitarist het volgende:
Jaja!! Ik heb sinds vrijdag die DeArmond waar ik het een aantal bladzijdes geleden over had in huis! Ik heb er al foto's van gemaakt maar die heb ik tot op heden nog niet geüpload. Komt nog...
Erg goed! Speelt lekker licht, heeft een ontzettend vette en warme klank. Gewoon lekker.quote:Op maandag 29 november 2004 20:48 schreef LenL het volgende:
[..]
ik ben benieuwd... hoe bevalt ie?
Mooi ding!!quote:Op maandag 29 november 2004 21:00 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Erg goed! Speelt lekker licht, heeft een ontzettend vette en warme klank. Gewoon lekker.
Ouwe foto:
[afbeelding]Maar dan zonder slagplaat
Wat voor soort muziek dan? Je hebt namelijk wel de 'tools' om jazz te maken hequote:Op maandag 29 november 2004 21:51 schreef Prep2Fight het volgende:
Ja, dat hing daar al hoor
Wij zelf speelde geen Jazz
Volgens mij klopt 'ie aardig...quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:18 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik ga voor school in Let It Be de solo spelen, klopt deze? http://www.guitaretab.com/b/beatles/1170.html
Of kan ik beter een ladder gebruiken?
Wat ik bedoelde was of ik beter de solo uit m'n hoofd kan leren of de ladder. En dan desnoods nog delen van de solo zodat ik er zelf wat bij doe.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:35 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Volgens mij klopt 'ie aardig...
Hij staat al in een ladder hoor (niet proberen te spelen, geen tijd maar het lijkt pentatonisch)
Vette kleur man!!!!! Freakey!! Houden zo!! Niet spuiten.... wit randje eromheen... kop dezelfde kleur maken en klaar is kees!!!!quote:Op maandag 29 november 2004 18:05 schreef Rancor het volgende:
[afbeelding]
Daar ken ik er al 2 van!quote:Op woensdag 1 december 2004 02:57 schreef Fixxxer het volgende:
Herkenbare solo's kun je beter origineel spelen ipv complete improvisatie maar het kan nooit kwaad een toonladder te leren!
Tip: leer de bluestoonladders.
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:04 schreef Fixxxer het volgende:
Misschien zijn ze overgestapt op ibanez sinds kort...
JAAA het was een mooi optredentje van HIM/Last Actiono Hero gisteren.
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:36 schreef Chroxy het volgende:
k was het topic even door aant bladeren.. en zag de vraag over within temptation.. k heb ze nu al een aantal keer gezien en gelet op hun gitaren.. ze speelden altijd op hun flying v (die kale) van gibson, hij heeft er 2 precies dezelfde.. en die andere speelt op een prs een groene en een blauwe dacht ik.. de laatste keer dat ik ze zag speelden ze ook die nieuwere liedjes.. en toen hadden ze allebei een ibanez (alleen voor die nieuwe nummers).. k denk dus dat ze ze gebruiken om hun nieuwe geluid oid te produceren..
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:28 schreef mcoenen het volgende:
Metal Coverband STORMRIDER Zoekt:
Gitarist !
Profiel:
· Moet technisch goede skills hebben, zowel soleren als ritme gitaar, en van thrash metal (Forbidden, Testament, Slayer) tot oude 70’s rock (Thin Lizzy, Judas Priest, Deep Purple) kunnen spelen.
Complete huidige setlist zie http://www.stormrider.nl/setlist.htm .
Geen beginners !
· In bezit van goede backline
· In bezit van eigen vervoer
· Moet houden van een feestje
· Bereid zijn om regelmatig op te treden in binnen en omringd buitenland (gemiddeld 2 tot 3 keer per maand)
· Voldoende podium ervaring en uitstraling
STORMRIDER speelt uitsluitend covers van hardrock/metal bands, veelal jaren 80 periode. De band heeft al zeer veel succesvolle optredens gedaan in binnen en buitenland, waaronder als voorprogramma van Death Angel en op diverse festivals.
De band is gelokaliseerd in Limburg, Nederland (in de buurt van Roermond).
Spreekt jou bovenstaande aan, mail dan je gegevens en een MP3 sample (niet groter dan 5 M van je spel naar: marcel.coenen@gmail.com . Je kan ook een link in de mail zetten naar een MP3 bestand dat ergens op het net staat.
Heb je deze mogelijkheid niet dan kun je ook een CD sturen naar:
Stormrider
Reinoudflat 30
6136 DJ Sittard
http://www.stormrider.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |