abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23652920
Jaja!! Ik heb sinds vrijdag die DeArmond waar ik het een aantal bladzijdes geleden over had in huis! Ik heb er al foto's van gemaakt maar die heb ik tot op heden nog niet geüpload. Komt nog...
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_23653189
quote:
Op maandag 29 november 2004 20:37 schreef Gitarist het volgende:
Jaja!! Ik heb sinds vrijdag die DeArmond waar ik het een aantal bladzijdes geleden over had in huis! Ik heb er al foto's van gemaakt maar die heb ik tot op heden nog niet geüpload. Komt nog...
ik ben benieuwd... hoe bevalt ie?
pi_23653487
quote:
Op maandag 29 november 2004 20:48 schreef LenL het volgende:

[..]

ik ben benieuwd... hoe bevalt ie?
Erg goed! Speelt lekker licht, heeft een ontzettend vette en warme klank. Gewoon lekker.

Ouwe foto:
Maar dan zonder slagplaat
  maandag 29 november 2004 @ 21:04:27 #279
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_23653575
quote:
Op maandag 29 november 2004 21:00 schreef Gitarist het volgende:

[..]

Erg goed! Speelt lekker licht, heeft een ontzettend vette en warme klank. Gewoon lekker.

Ouwe foto:
[afbeelding]Maar dan zonder slagplaat
Mooi ding!!

Gister speelde ik op een geweldige Ibanez!

Keb geen goeie foto, alleen eentje van gisteravond...

Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_23654384
Ziet er ook vet uit!

Hehe Jazz affairs! cool, dat kan wel met zo'n gitaar ja (en met de mijne ook) hehe
  maandag 29 november 2004 @ 21:51:13 #281
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_23655069
Ja, dat hing daar al hoor
Wij zelf speelde geen Jazz
Tim's LastFM Charts
pi_23655287
quote:
Op maandag 29 november 2004 21:51 schreef Prep2Fight het volgende:
Ja, dat hing daar al hoor
Wij zelf speelde geen Jazz
Wat voor soort muziek dan? Je hebt namelijk wel de 'tools' om jazz te maken he
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_23658230
die kleur blijft die niet hoor dit word mijn custom projectje hij word blauw-met denk ik
pi_23662270
Prep, je ziet er iig wel een beetje "jazzy" uit met dat pak en dat stropdasje hehehe (niet kwaad bedoeld hoor)
  dinsdag 30 november 2004 @ 08:05:01 #285
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_23662345
Hahaha, ja klopt
We speelde Bruce Spingsteen (met Sax), Rock & Roll en al die stuff.
Ook wat harder werk (Fender staat achter me )
En veel van die nummers kun je goed opvullen met een saxofoon
Tim's LastFM Charts
pi_23680729
Ik ga voor school in Let It Be de solo spelen, klopt deze? http://www.guitaretab.com/b/beatles/1170.html

Of kan ik beter een ladder gebruiken?
feest
pi_23681408
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 22:18 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik ga voor school in Let It Be de solo spelen, klopt deze? http://www.guitaretab.com/b/beatles/1170.html

Of kan ik beter een ladder gebruiken?
Volgens mij klopt 'ie aardig...

Hij staat al in een ladder hoor (niet proberen te spelen, geen tijd maar het lijkt pentatonisch)
pi_23681525
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 22:35 schreef Gitarist het volgende:

[..]

Volgens mij klopt 'ie aardig...

Hij staat al in een ladder hoor (niet proberen te spelen, geen tijd maar het lijkt pentatonisch)
Wat ik bedoelde was of ik beter de solo uit m'n hoofd kan leren of de ladder. En dan desnoods nog delen van de solo zodat ik er zelf wat bij doe.
Het is dus een pentatonische? Dan zal ik als de bliksem zorgen dat ik die geleert heb!
feest
pi_23686447
Herkenbare solo's kun je beter origineel spelen ipv complete improvisatie maar het kan nooit kwaad een toonladder te leren!
Tip: leer de bluestoonladders.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_23694587
quote:
Op maandag 29 november 2004 18:05 schreef Rancor het volgende:
[afbeelding]

nogmaals dan anders ff fotoboek checken bij foto:axe
Vette kleur man!!!!! Freakey!! Houden zo!! Niet spuiten.... wit randje eromheen... kop dezelfde kleur maken en klaar is kees!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ibanez op 01-12-2004 15:16:35 ]
In The Presence Of Enemies!
pi_23695448
quote:
Op woensdag 1 december 2004 02:57 schreef Fixxxer het volgende:
Herkenbare solo's kun je beter origineel spelen ipv complete improvisatie maar het kan nooit kwaad een toonladder te leren!
Tip: leer de bluestoonladders.
Daar ken ik er al 2 van!

feest
  woensdag 1 december 2004 @ 15:49:19 #292
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_23695637
het was trouwens weer gezellig gisteravond he Fixxxer!
pi_23696597
Ik weet niet of de gitaristen hier een beetje mtv of The Box ofzo kijken, maar de clip van Within Temptation die nu uit is, daar wil ik ff op mikken. Waarom spelen ze in de clip op Ibanez gitaren?? Kan mijn verbeelding zijn maar volgens mij heeft die kale gozer zelfs een 7 snaar vast met de naam k7... Dat terwijl ze live (geloof ik) op esp (LTD?) spelen...... Is er hier iemand die dat ook is opgevallen??
pi_23705443
Misschien zijn ze overgestapt op ibanez sinds kort...

JAAA het was een mooi optredentje van HIM/Last Actiono Hero gisteren.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  donderdag 2 december 2004 @ 08:28:46 #295
87946 Last_Action_Hero
Ride to live, live to ride: HD
pi_23707488
Ah dank u!!!
Geen linkse rakker, maar een rechtse realist!
pi_23710523
quote:
Op donderdag 2 december 2004 01:04 schreef Fixxxer het volgende:
Misschien zijn ze overgestapt op ibanez sinds kort...

JAAA het was een mooi optredentje van HIM/Last Actiono Hero gisteren.

Zou kunnen maar dan staan ze, denk ik, ook vermeld op de "endorsement lijst" op de Ibanez site maar daar staan alleen Marcel Coenen (sun caged) en Frank Tijdink (Independent) op. Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het komt doordat de clip in de regen is opgenomen en ze de esp/ltd(?) gitaren te kostbaar vonden. Hoop niet dat dat de rede is...

[ Bericht 0% gewijzigd door Ibanez op 02-12-2004 12:17:51 ]
  donderdag 2 december 2004 @ 15:28:27 #297
21996 mcoenen
Gitarist Sun Caged/Stormrider
pi_23715318
Metal Coverband STORMRIDER Zoekt:

Gitarist !

Profiel:

· Moet technisch goede skills hebben, zowel soleren als ritme gitaar, en van thrash metal (Forbidden, Testament, Slayer) tot oude 70’s rock (Thin Lizzy, Judas Priest, Deep Purple) kunnen spelen.
Complete huidige setlist zie http://www.stormrider.nl/setlist.htm .
Geen beginners !
· In bezit van goede backline
· In bezit van eigen vervoer
· Moet houden van een feestje
· Bereid zijn om regelmatig op te treden in binnen en omringd buitenland (gemiddeld 2 tot 3 keer per maand)
· Voldoende podium ervaring en uitstraling

STORMRIDER speelt uitsluitend covers van hardrock/metal bands, veelal jaren 80 periode. De band heeft al zeer veel succesvolle optredens gedaan in binnen en buitenland, waaronder als voorprogramma van Death Angel en op diverse festivals.

De band is gelokaliseerd in Limburg, Nederland (in de buurt van Roermond).

Spreekt jou bovenstaande aan, mail dan je gegevens en een MP3 sample (niet groter dan 5 M van je spel naar: marcel.coenen@gmail.com . Je kan ook een link in de mail zetten naar een MP3 bestand dat ergens op het net staat.
Heb je deze mogelijkheid niet dan kun je ook een CD sturen naar:

Stormrider
Reinoudflat 30
6136 DJ Sittard

http://www.stormrider.nl
pi_23715493
k was het topic even door aant bladeren.. en zag de vraag over within temptation.. k heb ze nu al een aantal keer gezien en gelet op hun gitaren.. ze speelden altijd op hun flying v (die kale) van gibson, hij heeft er 2 precies dezelfde.. en die andere speelt op een prs een groene en een blauwe dacht ik.. de laatste keer dat ik ze zag speelden ze ook die nieuwere liedjes.. en toen hadden ze allebei een ibanez (alleen voor die nieuwe nummers).. k denk dus dat ze ze gebruiken om hun nieuwe geluid oid te produceren..
Burn.. Burn
pi_23716604
quote:
Op donderdag 2 december 2004 15:36 schreef Chroxy het volgende:
k was het topic even door aant bladeren.. en zag de vraag over within temptation.. k heb ze nu al een aantal keer gezien en gelet op hun gitaren.. ze speelden altijd op hun flying v (die kale) van gibson, hij heeft er 2 precies dezelfde.. en die andere speelt op een prs een groene en een blauwe dacht ik.. de laatste keer dat ik ze zag speelden ze ook die nieuwere liedjes.. en toen hadden ze allebei een ibanez (alleen voor die nieuwe nummers).. k denk dus dat ze ze gebruiken om hun nieuwe geluid oid te produceren..

pffffffffffff Ik dacht ff dat ze gitaren alleen maar gebruikten om de gibsons en esp's te beschermen tegen nattigheid
pi_23726244
quote:
Op donderdag 2 december 2004 15:28 schreef mcoenen het volgende:
Metal Coverband STORMRIDER Zoekt:

Gitarist !

Profiel:

· Moet technisch goede skills hebben, zowel soleren als ritme gitaar, en van thrash metal (Forbidden, Testament, Slayer) tot oude 70’s rock (Thin Lizzy, Judas Priest, Deep Purple) kunnen spelen.
Complete huidige setlist zie http://www.stormrider.nl/setlist.htm .
Geen beginners !
· In bezit van goede backline
· In bezit van eigen vervoer
· Moet houden van een feestje
· Bereid zijn om regelmatig op te treden in binnen en omringd buitenland (gemiddeld 2 tot 3 keer per maand)
· Voldoende podium ervaring en uitstraling

STORMRIDER speelt uitsluitend covers van hardrock/metal bands, veelal jaren 80 periode. De band heeft al zeer veel succesvolle optredens gedaan in binnen en buitenland, waaronder als voorprogramma van Death Angel en op diverse festivals.

De band is gelokaliseerd in Limburg, Nederland (in de buurt van Roermond).

Spreekt jou bovenstaande aan, mail dan je gegevens en een MP3 sample (niet groter dan 5 M van je spel naar: marcel.coenen@gmail.com . Je kan ook een link in de mail zetten naar een MP3 bestand dat ergens op het net staat.
Heb je deze mogelijkheid niet dan kun je ook een CD sturen naar:

Stormrider
Reinoudflat 30
6136 DJ Sittard

http://www.stormrider.nl

Zal wel de slaggitarist worden dan he... Met jou in de band...! Lijkt me sterk dat iemand die skills ook heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')